Рішення
від 13.02.2022 по справі 640/17985/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 лютого 2022 року м. Київ № 640/17985/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Скочок Т.О., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче

підприємство АТК»

до Головного управління ДПС у м. Києві (відповідач 1)

Державної податкової служби України (відповідач 2)

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство АТК» (далі також позивач, ТОВ «НВП АТК», Товариство) з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві (далі також відповідач 1, ГУ ДПС у м. Києві) та Державної податкової служби України (далі також відповідач 2, ДПС України), в якому просило суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийняті комісією з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, а саме: рішення від 30.03.2021 №2513862/31355516, від 30.03.2021 №2513861/31355516, від 30.03.2021 №2513860/31355516, від 30.03.2021 №2513859/31355516, від 30.03.2021 №2513858/31355516, від 01.04.2021 №2523490/31355516, від 01.04.2021 №2523489/31355516, від 01.04.2021 №2523488/31355516, від 01.04.2021 №2523487/31355516, від 01.04.2021 №2523486/31355516, від 01.04.2021 №2523485/31355516, від 01.04.2021 №2523484/31355516, від 01.04.2021 №2523483/31355516, від 01.04.2021 №2523482/31355516;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені ТОВ «НВП АТК» податкові накладні №13 від 17.04.2020, №14 від 21.04.2020, №15 від 22.04.2020, №16 від 24.04.2020, №17 від 29.04.2020, №18 від 29.04.2020, №5 від 08.05.2020, №6 від 12.05.2020, №17 від 21.05.2020, №18 від 22.05.2020, №19 від 25.05.2020, №20 від 26.05.2020, №21 від 27.05.2020, №21 від 27.05.2020 - датами їх фактичного подання.

В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначено, що за наслідками вчинення господарських операцій із контрагентом-замовником послуг/покупцем послуг - ТОВ «Епіцентр К» Товариство у відповідності до вимог п. 187.1 ст. 187, п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України склало і направило для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних ряд податкових накладних. Однак через автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України контролюючий орган надіслав позивачу квитанції з відомостями про зупинення реєстрації податкових накладних у зв`язку з відповідністю Товариства п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. В подальшому за результатами розгляду отриманого від ТОВ «НВП АТК» повідомлення №1 від 09.07.2020 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних 15.07.2020 прийняла рішення за №226661 про невідповідність платника податку (Товариства) критеріям ризиковості платника податку. Після того, ТОВ «НВП АТК» в порядку п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України надіслало ГУ ДПС у м. Києві в березні 2021 року повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких було зупинено, разом із поясненнями та пакетами підтверджуючих первинних та інших документів. На переконання позивача таких поданих ним документів було цілком достатньо для усунення сумнівів контролюючого органу в реальності здійснення тих чи інших господарських операцій, за наслідками яких виписані податкові накладні за період квітень-травень 2020 року. Проте Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних такі документи безпідставно не були враховані та натомість прийняте безпідставні та належним невмотивовані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних ТОВ «НВП АТК».

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва відкрито провадження у справі №640/17985/21 та цю справу призначено до розгляду у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Від представника ГУ ДПС у м. Києві та ДПС України через канцелярію суду надійшли аналогічні за змістом відзиви на позовну заяву, де відповідачі просили суд відмовити у задоволенні позову повністю. В обґрунтування своїх заперечень представник органів ДПС навів нормативне регулювання спірних правовідносин та зазначив, що зупинення реєстрації податкових накладних позивача відбулось у межах чинного законодавства. Також представник відповідачів зазначив, що оскаржуваними рішеннями комісії регіонального рівня позивачу було відмовлено у реєстрації податкових накладних з тієї підстави, що платник не надав копій товарно-транспортних накладних, які б могли підтвердити факти транспортування товарів від постачальників до покупця (ТОВ «НВП АТК»), та відповідно від ТОВ «НВП АТК», як постачальника, до ТОВ «Епіцентр К» (покупця). Також в ході розгляду отриманих від платника документів Комісією було встановлено, що такі документи не підтверджують реальність здійснених господарських операцій.

Представник позивача подав до суду відповідь на відзив разом з додатковими доказами. У тексті відповіді на відзив представник Товариства стверджував, що всі необхідні та достатні первинні документи (в т.ч. товарно-транспортні накладні) були подані ТОВ «НВП АТК» як до ГУ ДПС у м. Києві разом з відповідними повідомленнями, так і до ДПС України разом зі скаргами на рішення комісії регіонального рівня по відмову у реєстрації податкових накладних.

В подальшому суд відповідно до своєї ухвали від 14.02.2022 вирішив в порядку ст. 52 Кодексу адміністративного судочинства України питання про заміну сторони (відповідача 2) у справі на його правонаступника Головне управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП 44116011).

Розглянувши подані представниками сторін документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Як вбачається з тексту позовної заяви та поданих представником позивача до матеріалів справи документів, у жовтні 2019 року між ТОВ «НВП АТК» (як підрядником/постачальником) і Товариством з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» (як замовником/покупцем) було укладено ряд договорів, а саме:

- договір підряду №05/10-19 на виконання робіт від 07.10.2019, за умовами якого ТОВ «НВП АТК» (підрядник) зобов`язується на свій ризик, власними та/або залученими силами і засобами, у відповідності до чинних будівельних норм і правил виконати комплекс монтажних та пусконалагоджувальних робіт стосовно систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, автоматики систем протидимного захисту, автоматичної системи спринклерного водяного пожежогасіння та системи внутрішнього протипожежного водопроводу, насосної станції на об`єкті замовника: «Нове будівництво об`єкту дорожнього сервісу з торговельним центром за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, адміністративні межі Боярської міської ради» (далі роботи), а ТОВ «Епіцентр К» (замовник) зобов`язується прийняти належним чином виконані роботи та оплатити їх. Детальний перелік та об`єм робіт визначаються договірною ціною та локальним кошторисом, укладеними сторонами на виконання даного договору. Факт належного виконання підрядником робіт за цим договором підтверджується підписаними та скріпленими печатками сторін актами виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідками про вартість виконаних підрядних робіт та витрат за формою КБ-3 на весь об`єм робіт, наданням замовнику повного переліку належним чином оформленої виконавчої документації, передбаченої даним договором, та підписанням відповідного акта введення в експлуатацію (якщо згідно чинного законодавства підписання такого акта є обов`язковим для такого типу (виду) робіт. При цьому, замовник може постачати та передавати за актом приймання-передачі замовником підряднику матеріальні цінності (матеріали, комплектуючі вироби, обладнання, тощо), а підрядник у свою чергу зобов`язаний прийняти такі цінності та за власний рахунок здійснити їх розвантаження, складування та подачу безпосередньо до місця роботи. Використання підрядником матеріальних цінностей замовника фіксується в подальшому а актах форми КБ -2в і КБ-3. Крім того, сторони визначили наступний порядок оплати робіт: протягом 10 робочих днів з моменту укладення даного договору замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 50% вартості робіт за цим договором; протягом 10 робочих днів з моменту підписання та скріплення печатками сторін актів форми №КБ-2в та КБ-3 на весь об`єм робіт замовник здійснює остаточний розрахунок за виконані роботи. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі;

- договори поставок №10/09-19 від 11.09.2019, №11/10-19 від 11.09.2019, №07/10-19 від 07.10.2019, №12/10-19 від 10.10.2019, за умовами яких ТОВ «НВП АТК» (постачальник) бере на себе зобов`язання поставити та передати у власність ТОВ «Епіцентр К» (покупця) обладнання (далі товар) на умовах DDP (Інкотермс 2010), а покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар. Товар поставляється партіями. Вартість, кількість, асортимент і комплектність кожної партії товару, строк і місце поставки відповідної партії товару визначаються сторонами у специфікаціях. Умова про поставку відповідної партії товару вважається виконаною у момент підписання сторонами видаткової накладної на таку партію товару. Розрахунок за кожну партію товару проводиться наступним чином: протягом 10 банківських днів з дня підписання кожної окремої специфікації на поставку конкретної партії товару, покупець перераховує постачальнику авансовий платіж у розмірі 50% від вартості такої партії товару, яка зазначена у відповідній специфікації; протягом 10 банківських днів з дня підписання видаткової накладної на кожну конкретну партію товару, покупець зобов`язаний здійснити остаточний розрахунок з постачальником за поставлену партію товару. Розрахунки між сторонами проводяться у безготівковій формі.

В рамках договору підряду №05/10-19 від 07.10.2019 названі сторони склали та підписали довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми №КБ-3) від 12.05.2020, за змістом якої загальна вартість будівельних робіт підрядника становила 1 872 059,86 грн. (в т.ч. ПДВ 312 009,98 грн.), а також акти приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в (акт №1 від 12.05.2020 на суму 453 275,54 грн., в т.ч. ПДВ - 75 545,92 грн. (без урахування вартості матеріальних ресурсів поставки замовника), акт №2 від 12.05.2020 на суму 159 319,67 грн., в т.ч. ПДВ 26 553,28 грн. (без урахування вартості матеріальних ресурсів поставки замовника), акт №3 від 12.05.2020 на суму 168 835,28 грн., в т.ч. ПДВ 28 139,21 грн. (без урахування вартості матеріальних ресурсів поставки замовника), акт №4 від 12.05.2020 на суму 45 885,08 грн., в т.ч. ПДВ 7 647,51 грн. (без урахування вартості матеріальних ресурсів поставки замовника), акт №5 від 12.05.2020 на суму 731 007,95 грн., в т.ч. ПДВ 121 834,66 грн. (без урахування вартості матеріальних ресурсів поставки замовника), акт №6 від 12.05.2020 на суму 99 411,44 грн., в т.ч. ПДВ 16 568,57 грн. (без урахування вартості матеріальних ресурсів поставки замовника), акт №7 від 12.05.2020 на суму 214 324,91 грн., в т.ч. ПДВ 35 720,82 грн. (без урахування вартості матеріальних ресурсів поставки замовника).

В рамках договору поставки №07/10-19 від 07.10.2019 та додатку №1 до зазначеного договору специфікації №1 від 07.10.2019, сторони склали та підписали видаткову накладну від 04.05.2020 №1 на суму 2 668 826,29 грн. (в т.ч. ПДВ 444 804,38 грн.), видаткову накладну від 04.05.2020 №4 на суму 46 299,08 грн. (в т.ч. ПДВ 7 716,51 грн.).

В рамках договору поставки №12/10-19 від 10.10.2019 та додатку №1 до зазначеного договору специфікації №1 від 10.10.2019, сторони склали та підписали видаткову накладну від 15.06.2020 №11 на суму 2 702 600,40 грн. (в т.ч. ПДВ 450 433,40 грн.), видаткову накладну від 15.06.2020 №14 на суму 47 970,12 грн. (в т.ч. ПДВ 7 995,02 грн.).

В рамках договору поставки №11/09-19 від 11.09.2019 та додатку №1 до зазначеного договору специфікації №1 від 11.09.2019, сторони склали та підписали видаткову накладну від 27.05.2020 №125 на суму 3 144 312,07 грн. (в т.ч. ПДВ 524 052,01 грн.), видаткову накладну від 27.05.2020 №128 на суму 46 783,62 грн. (в т.ч. ПДВ 7 797,27 грн.).

В рамках договору поставки №10/09-19 від 11.09.2019 та додатку №1 до зазначеного договору специфікації №1 від 11.09.2019, сторони склали та підписали видаткову накладну від 27.05.2020 №127 на суму 1 965 904,73 грн. (в т.ч. ПДВ 327 650,79 грн.).

У свою чергу ТОВ «Епіцентр К» у періоди з листопада по грудень 2019 року і з квітня по травень 2020 року відповідно до умов описаних вище договору підряду та договорів поставок перерахувало на користь ТОВ «НВП АТК» в якості оплати за підрядні роботи та обладнання суми безготівкових коштів (авансові, остаточні суми платежів). Наведені обставини підтверджується поданими представником позивача до суду копіями банківських виписок за відповідні періоди.

Керуючись приписами п. 187.1 ст. 187, п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України (щодо правила «першої події»), ТОВ «НВП АТК» виписало на адресу ТОВ «Епіцентр К» (отримувача) наступні електронні податкові накладні: від 17.04.2020 №13 на суму 272 059,86 грн. (в т.ч. ПДВ 45 343,31 грн.), від 21.04.2020 №14 на суму 300 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 50 000,00 грн.), від 22.04.2020 №15 на суму 300 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 50 000,00 грн.), від 24.04.2020 №16 на суму 250 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 41 666,67 грн.), від 29.04.2020 №17 на суму 750 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 125 000,00 грн.), від 29.04.2020 №18 на суму 1 248 714,60 грн. (в т.ч. ПДВ 208 119,10 грн.), від 08.05.2020 №5 на суму 300 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 50 000,00 грн.), від 12.05.2020 №6 на суму 250 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 41 666,67 грн.), від 21.05.2020 №17 на суму 250 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 41 666,67 грн.), від 22.05.2021 №18 на суму 250 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 41 666,67 грн.), від 25.05.2020 №19 на суму 225 159,74 грн. (в т.ч. ПДВ 37 526,62 грн.), від 26.05.2020 №20 на суму 500 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 83 333,33 грн.), від 27.05.2020 №21 на суму 599 236,36 грн. (в т.ч. ПДВ 99 872,73 грн.), від 27.05.2020 №22 на суму 813 077,56 грн. (в т.ч. ПДВ 135 512,93 грн.) з номенклатурами відповідних послуг і товарів. За наслідками надіслання до ДПС України перелічених податкових накладних позивач отримав електронні квитанції про те, що зазначені документи прийняті, проте їх реєстрацію зупинено. Зі змісту роздруківок електронних квитанцій від 15.05.2020, 29.05.2020, 15.06.2020 вбачається, що підставою для зупинення реєстрації таких податкових накладних позивача стала наступна: «Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку». У зв?язку з чим платнику було запропоновано подати пояснення та/або копії документів (без наведення переліку таких документів), достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В подальшому, як вбачається з долучених позивачем до позовної заяви копій документів, 15.07.2020 Комісію з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 09.07.2020 було прийнято рішення за №226661 про невідповідність платника податку - ТОВ «НВП «АТК» (код ЄДРПОУ 3135556) критеріям ризиковості платника податку.

Як стверджував представник позивача та не заперечував представник відповідача 1, 24.03.2021 та 26.03.2021 ТОВ «НВП АТК» направило до ГУ ДПС у м. Києві електронні повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (далі Повідомлення). Разом з цими Повідомленнями позивач подав також контролюючому органу письмові пояснення по суті господарських операцій, за наслідками яких були виписані зупинені податкові накладні, та сканкопії первинних та інших документів.

За результатами розгляду пакетів поданих платником документів Комісія ГУ ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Комісія при ГУ ДПС у м. Києві, комісія регіонального рівня) прийняла наступні оспорювані рішення:

- рішення від 30.03.2021 за №2513862/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 17.04.2020 №13 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 30.03.2021 за №2513861/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 21.04.2020 №14 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 30.03.2021 за №2513860/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 22.04.2020 №15 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 30.03.2021 за №2513859/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 24.04.2020 №16 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 30.03.2021 за №2513858/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 29.04.2020 №17 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 01.04.2021 за №2523490/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 29.04.2020 №18 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 01.04.2021 за №2523489/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП «АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 08.05.2020 №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 01.04.2021 за №2523488/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 12.05.2020 №6 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 01.04.2021 за №2523487/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 21.05.2020 №17 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 01.04.2021 за №2523486/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП «АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 22.05.2020 №18 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 01.04.2021 за №2523485/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 25.05.2020 №19 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 01.04.2021 за №2523484/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 26.05.2020 №20 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 01.04.2021 за №2523483/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 27.05.2020 №21 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 01.04.2021 за №2523482/31355516, яким відмовила ТОВ «НВП АТК» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 27.05.2020 №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних. В тексті всіх цих рішень Комісією в якості підстави для прийняття таких зазначено наступну: «ненадання платником податків копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити).

Не погоджуючись із такими рішеннями комісії регіонального рівня Товариство подало скарги на зазначені рішення. За результатами розгляду скарг платника Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (комісія центрального рівня) прийняла рішення від 23.04.2021, якими залишило такі скарги без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних без змін.

Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України.

Так, відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України (далі ПК України), у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

У силу вимог п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

При цьому, якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

У силу положень пп. 201.1.16 п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246), визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до п. 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з п. 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

З 01 лютого 2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Порядок №1165), яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпунктів «а» або «б» пункту 185.1 статті 185, підпунктів «а» або «б» пункту 187.1 статті 187, абзацу 1 пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

За змісту наведених положень Порядку зупинення №1165 слідує, що підставами для зупинення реєстрації як податкової накладної, так і розрахунку коригування є: або відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку або відповідність податкової накладної/розрахунку коригування критеріям ризиковості здійснення операції.

Відповідно до п. 10, 11 Порядку зупинення №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (п. 11 Порядку зупинення №1165).

З текстів роздруківок електронних квитанцій від 15.05.2020, 29.05.2020, 15.06.2020, що були отримані Товариством за наслідком направлення для реєстрації податкових накладних вбачається, що реєстрацію цих податкових накладних позивача було зупинено через відповідність ТОВ «НВП АТК» п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Так, за змістом п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 як додаток 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, під таким критерієм розуміють наступне: «У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній / розрахунку коригування.».

У контексті з наведеним суд враховує, що згідно з п. 6 Порядку зупинення №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Поряд з цим п. 6 Порядку зупинення №1165 передбачено, що комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

З наданих позивачем разом із позовом матеріалів суд встановив, що станом на дати подання ТОВ «НВП АТК» до ГУ ДПС у м. Києві електронних повідомлень про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, разом із пакетом первинних документів, та на дати прийняття Комісією при ГУ ДПС у м. Києві оспорюваних рішень про відмову в реєстрації податкових накладних, підстави, яка стала причиною для зупинення у 2020 році реєстрації податкових позивача, вже не існувала. А саме 15.07.2020 Комісія при ГУ ДПС у м. Києві прийняла рішення про невідповідність платника податку на додану вартість (ТОВ «НВП АТК») критеріям ризиковості платника податку.

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 2 - 4 Порядку №520, прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Податкового кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктами 9, 10 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Згідно з п. 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.

Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку (п. 13 цього Порядку).

Судом встановлено, що позивачем за наслідком зупинення 15.05.2020, 29.05.2020 та 15.06.2020 реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних (перелік яких наведений вище по тексту цього рішення суду) були надані копії первинних та інших документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в зупинених податкових накладних, для розгляду питань про прийняття Комісією ГУ ДПС у м. Києві рішень про реєстрацію кожної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Дослідивши та проаналізувавши зміст цих документів суд дійшов висновку про їх достатність для прийняття комісією регіонального рівня позитивних рішень про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних поданих ТОВ «НВП АТК» податкових накладних, виписаних по операціях із контрагентом ТОВ «Епіцентр К».

При цьому, довід представника відповідача 1 про не подання Товариством на розгляд комісії регіонального рівня окремих первинних документів (а саме окремих товарно-транспортних накладних) по-перше, заперечувався позивачем, та по-друге, не знайшов свого документального підтвердження в наявних матеріалах справи (в т.ч. в текстах оспорюваних рішень про відмову в реєстрації податкових накладних, які не містять посилань на відсутність конкретних первинних документів).

Беручи до уваги все наведене у сукупності, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги ТОВ «НВП АТК» про визнання протиправними та скасування рішень Комісії при ГУ ДПС у м. Києві від 30.03.2021 за №2513862/31355516, від 30.03.2021 за №2513861/31355516, від 30.03.2021 за №2513860/31355516, від 30.03.2021 за №2513859/31355516, від 30.03.2021 за №2513858/31355516, від 01.04.2021 за №2523490/31355516, від 01.04.2021 за №2523489/31355516, від 01.04.2021 за №2523488/31355516, від 01.04.2021 за №2523487/31355516, від 01.04.2021 за №2523486/31355516, від 01.04.2021 за №2523485/31355516, від 01.04.2021 за №2523484/31355516, від 01.04.2021 за №2523483/31355516, від 01.04.2021 за №2523482/31355516 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних від 17.04.2020 №13, від 21.04.2020 №14, від 22.04.2020 №15, від 24.04.2020 №16, від 29.04.2020 №17, від 29.04.2020 №18, від 08.05.2020 №5, від 12.05.2020 №6, від 21.05.2020 №17, від 22.05.2021 №18, від 25.05.2020 №19, від 26.05.2020 №20, від 27.05.2020 №21 і від 27.05.2020 №22 є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначені податкові накладні, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій.

Оскільки в ході розгляду даної справи суд дійшов висновку про протиправність рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації вказаної розрахунків податкової накладної позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних, та відповідно про наявність підстав про задоволення позову в цій частині, то останнє тягне за собою необхідність зобов`язання ДПС України, як адміністратора Реєстру згідно пп. 14.1.6 п. 14.1 ст. 14 ПК України, вчинити дії з метою відновлення порушених прав позивача.

Відповідно до п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (в останній чинній редакції), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (п. 20 Порядку №1246).

За таких обставин, суд вважає, що наявні обґрунтовані підстави для задоволення позовної вимоги позивача, шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні від 17.04.2020 №13, від 21.04.2020 №14, від 22.04.2020 №15, від 24.04.2020 №16, від 29.04.2020 №17, від 29.04.2020 №18, від 08.05.2020 №5, від 12.05.2020 №6, від 21.05.2020 №17, від 22.05.2021 №18, від 25.05.2020 №19, від 26.05.2020 №20, від 27.05.2020 №21 і від 27.05.2020 №22 датами їх отримання ДПС (тобто: 14.05.2020, 15.05.2020, 29.05.2020 і 15.06.2020 відповідно, що зафіксовано у квитанціях щодо зупинення реєстрації зазначених податкових накладних), що, водночас, з урахуванням наведеного, не є втручанням в дискреційні повноваження відповідача 2, а є належним та достатнім способом відновлення порушеного права позивача.

За змістом ст. 244 Кодексу адміністративного судочинства України, одним із питань, які вирішує суд при ухваленні рішення, є те, як розподілити між сторонами судові витрати (п. 5 ч. 1 ст. 244 зазначеного Кодексу).

Згідно з ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з наявного у матеріалах справи платіжного доручення від 22.06.2021 №3928, ТОВ «НВП АТК» під час звернення до суду з цим адміністративним позовом сплатило судовий збір у розмірі 31 780 грн. Враховуючи те, що при звернення до адміністративного суду із цим позовом з вимогами до органів ДПС Товариство мало сплатити судовий збір у зазначеному розмірі, та з огляду на обсяг задоволених за результатами цього позову вимог, суд дійшов висновку про наявність підстав для стягнення з відповідачів за рахунок їх бюджетних асигнувань на користь позивача витрати по оплаті судового збору в сумі 31 780,00 грн. (в т.ч. по 15 890,00 грн. з кожного з відповідачів).

Окрім того, у п. 29 прохальної частини позовної заяви представник Товариства просив суд присудити на користь позивача ще й витрати на професійну правничу допомогу у сумі 30 000 грн. З огляду на те, що документальних доказів на підтвердження фактів формування та понесення ТОВ «НВП АТК» зазначених витрат позивач до суду не подав, то суд дійшов висновку про відсутність підстав для вирішення питання про відшкодування таких витрат на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 139, 241 - 246, 250, 255, 257 - 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство АТК» до Головного управління ДПС у м. Києві та Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у м. Києві про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.03.2021 за №2513862/31355516, від 30.03.2021 за №2513861/31355516, від 30.03.2021 за №2513860/31355516, від 30.03.2021 за №2513859/31355516, від 30.03.2021 за №2513858/31355516, від 01.04.2021 за №2523490/31355516, від 01.04.2021 за №2523489/31355516, від 01.04.2021 за №2523488/31355516, від 01.04.2021 за №2523487/31355516, від 01.04.2021 за №2523486/31355516, від 01.04.2021 за №2523485/31355516, від 01.04.2021 за №2523484/31355516, від 01.04.2021 за №2523483/31355516, від 01.04.2021 за №2523482/31355516.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати складені Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство АТК» (код ЄДРПОУ 31355516) податкові накладні датами їх отримання, а саме: податкові накладні від 17.04.2020 №13, від 21.04.2020 №14, від 22.04.2020 №15, від 24.04.2020 №16 14.05.2020, податкові накладні від 29.04.2020 №17, від 29.04.2020 №18 15.05.2020, податкові накладні від 08.05.2020 №5, від 12.05.2020 №6 29.05.2020, податкові накладні від 21.05.2020 №17, від 22.05.2021 №18, від 25.05.2020 №19, від 26.05.2020 №20, від 27.05.2020 №21 і від 27.05.2020 №22 15.06.2020.

Стягнути на користь «Науково-виробниче підприємство АТК» (код ЄДРПОУ 31355516, адреса місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. Дегтярівська, 48) понесені ним судові витрати по оплаті судового збору у розмірі 15 890 грн. (п`ятнадцять тисяч вісімсот дев`яносто гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП 44116011, адреса місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19).

Стягнути на користь «Науково-виробниче підприємство АТК» (код ЄДРПОУ 31355516, адреса місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. Дегтярівська, 48) понесені ним судові витрати по оплаті судового збору у розмірі 15 890 грн. (п`ятнадцять тисяч вісімсот дев`яносто гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8).

Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Т.О. Скочок

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.02.2022
Оприлюднено02.03.2022
Номер документу103559085
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —640/17985/21

Ухвала від 07.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 28.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 02.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 16.05.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Рішення від 13.02.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 13.02.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 05.07.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні