1/2158
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про зупинення провадження
15 лютого 2022 року м. Київ№ 640/22667/21
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Клочкової Н.В., розглянувши в спрощеному позовному провадженні клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» про зупинення провадження в адміністративній справі № 640/22667/21 за позовом
Державної екологічної інспекції Столичного округу
дотовариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС»
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача
Державна екологічна інспекція Україна
прозастосування заходів реагування,
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Державної екологічної інспекції Столичного округу (надалі позивач), адреса: 01042, місто Київ, Новопечерський провулок, 3, корпус 2 до товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» (надалі відповідач), адреса: 02090, місто Київ, Харківське шосе, будинок 19, офіс 621, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Державна екологічна інспекція України (надалі третя особа), адреса: 01042, місто Київ, Новопечерський провулок, 3, корпус 2, в якій позивач просить суд:
- зупинити виконання робіт, надання послуг у сфері поводження з небезпечними медичними відходами до:
1) отримання висновку з оцінки впливу на довкілля та дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря з урахуванням викидів забруднюючих речовин при спалюванні небезпечних медичних відходів;
2) отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними медичними відходами;
3) усунення порушень виявлених в акті перевірки Інспекції Акт від 11.05.2021 №02-706;
4) отримання Інспекцією повідомлення від Відповідача про усунення ним усіх встановлених судом порушень за підтвердженням згідно результатів здійснення заходу державного нагляду (контролю).
Підставою позову вказано порушення відповідачем законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) без повідомлення учасників справи.
Надалі, до Окружного адміністративного суду міста Києва від представника відповідача надійшло клопотання про зупинення провадження у справі № 640/22667/21, в якому представник відповідача просить суд зупинити провадження у даній справі до набрання законної сили рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва у справі 640/12981/21.
В обґрунтування вказаного клопотання представник податкового органу зазначає, що рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 серпня 2021 року у справі № 640/12981/21 було задоволено частково адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, а саме: визнано протиправним та скасовано наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 19 листопада 2020 року № 281 «Про анулювання ліцензії», яким анульовано Ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС», видану на підставі Наказу від 05 січня 2018 року № 2 (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та видалення); зобов`язано Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України внести зміни до Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами) і Переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міндовкілля, вилучивши запис про анулювання ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС», вилучивши запис про набрання чинності зазначеним анулюванням 17 грудня 2020 року, і змінивши колір відомостей щодо товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» з червоного кольору на чорний.
За твердженнями представника відповідача, рішення у вказаній вище справі безпосередньо може вплинути на розгляд даної справи, оскільки предметом її розгляду є неправомірність анулювання ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекосервіс».
Заперечуючи проти задоволення поданого представником відповідача клопотання про зупинення провадження, представником позивача було подано заперечення щодо задоволення вказаного клопотання, в якому представник останнього зазначив, що виходячи з аналізу Акту перевірки від 11 травня 2021 року № 02-706 вбачається, що відповідачем було допущено численні порушення природоохоронного законодавства, а відсутність ліцензії є лише одним з них, тому немає обґрунтованих підстав для зупинення провадження у вказаній справі, а оскільки предметом розгляду справи № 640/12981/21 є лише питання про законність наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 19 листопада 2020 року № 281 «Про анулювання ліцензії», то підстави для зупинення провадження відсутні.
Розглянувши клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» про зупинення провадження в адміністративній справі № 640/22667/21 за позовом Державної екологічної інспекції Столичного округу до товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Державна екологічна інспекція України про застосування заходів реагування, дослідивши матеріали справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення питання про зупинення провадження у справі, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає за необхідне зазначити наступне.
З аналізу матеріалів справи судом встановлено, що підставою для звернення позивача до Окружного адміністративного суду міста Києва стало питання щодо порушення відповідачем (суб`єктом господарської діяльності) природоохоронного законодавства.
Суд звертає увагу, що з позовних вимог адміністративного позову вбачається, що позивач просить суд зупинити виконання робіт, надання послуг у сфері поводження з небезпечними медичними відходами позивач просить до, зокрема, отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними медичними відходами.
З аналізу рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 серпня 2021 року у справі № 640/12981/21 вбачається, що предметом розгляду такої справи стало питання щодо правомірності наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 19 листопада 2020 року № 281 «Про анулювання ліцензії», яким анульовано Ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекосервіс», видану на підставі Наказу від 05 січня 2018 року № 2 (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та видалення).
Також, судом встановлено, що вказаним вище рішенням суду адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України було задоволено частково, а саме: визнано протиправним та скасовано наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 19 листопада 2020 року № 281 «Про анулювання ліцензії», яким анульовано Ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС», видану на підставі Наказу від 05 січня 2018 року № 2 (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та видалення); зобов`язано Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України внести зміни до Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами) і Переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міндовкілля, вилучивши запис про анулювання ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС», вилучивши запис про набрання чинності зазначеним анулюванням 17 грудня 2020 року, і змінивши колір відомостей щодо товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» з червоного кольору на чорний.
Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України було подано апеляційну скаргу.
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 08 жовтня 2021 року у справі № 640/12981/21 було відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 серпня 2021 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про визнання протиправними дій, бездіяльності та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії.
Суд зауважує, що на момент звернення представника відповідача до суду з даним клопотанням про зупинення провадження у справі № 640/22667/21 та на момент прийняття судом даної ухвали, судом апеляційної інстанції так і не прийнято відповідне рішення, що свідчить про те, що рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 серпня 2021 року у справі № 640/12981/21 не набрало законної сили.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, обставини справи, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» про зупинення провадження в адміністративній справі № 640/22667/21 за позовом Державної екологічної інспекції Столичного округу до товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Державна екологічна інспекція України про застосування заходів реагування до набрання законної сили рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва у справі № 640/12981/21, оскільки рішення у даній справі впливає на розгляд даної справи, з урахуванням тієї обставини, що предметом її розгляду є неправомірність анулювання ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС».
У відповідності до пункту 3 частини 1 статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України, суд зупиняє провадження у справі в разі об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.
За таких підстав та враховуючи викладені вище обставини, суд дійшов висновку про неможливість продовження розгляду адміністративної справи № 640/22667/21 до набрання законної сили рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва в адміністративній справі № 640/12981/21 та, відповідно, вважає за необхідне зупинити провадження у справі № 640/22667/21.
Керуючись положеннями частини 4 статті 78, пунктом 3 частини 1 статті 236, статтями 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
1. Клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС» про зупинення провадження в адміністративній справі № 640/22667/21 за позовом Державної екологічної інспекції Столичного округу до товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОСЕРВІС», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Державна екологічна інспекція України про застосування заходів реагування - задовольнити.
2. Зупинити провадження в адміністративній справі № 640/22667/21 до набрання законної сили судовим рішенням у адміністративній справі № 640/12981/21.
3. Зобов`язати сторін негайно повідомити суд про сплив обставин, що стали підставою для зупинення провадження у справі.
Ухвала набирає законної сили згідно статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом п`ятнадцяти днів, з дня складання повного тексту ухвали.
СуддяН.В. Клочкова
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2022 |
Оприлюднено | 02.03.2022 |
Номер документу | 103560081 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу охорони навколишнього природного середовища, зокрема щодо забезпечення екологічної безпеки, у тому числі при використанні природних ресурсів; екологічної безпеки поводження з відходами |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Клочкова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні