ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua
веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"23" лютого 2022 р.м. Одеса Справа № 916/4018/21Господарський суд Одеської області у складі судді Смелянець Г.Є.
при секретарі судового засідання Нагібіна І.В.
розглянувши у судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження
справу № 916/4018/21
за позовом Акціонерного товариства Українська залізниця (03150, місто Київ, вулиця Єжи Ґедройця, будинок 5, код ЄДРПОУ 40075815) в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця (49602, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 108, код ЄДРПОУ 40081237)до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЛІТЕХ-ТРАНС (65104, м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 92 А, код ЄДРПОУ 26054430)
про стягнення 109 281, 24 грн.
за участю представників:
від позивача: Береза В.В. довіреність № б/н від 23.12.2021р.
від відповідача: не з`явився.
В С Т А Н О В И В:
Акціонерне товариство Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця звернулось до Господарського суду Одеської області із позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЛІТЕХ-ТРАНС плати за користування вагонами за час затримки на станції призначення та за час знаходження вагонів на під`їзній колії ТОВ Унірем-Сервіс в сумі 109 281, 24 грн., а також витрат по сплаті судового збору у розмірі 2270 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що на підставі актів загальної форми ГУ-23 №№122, 128 та пам`яток про подавання/збирання вагонів №№42, 46, 43, 47, 48, 50, 52 були складені відомості плати за користування вагонами ф. ГУ-46 №№ 27099001, 04109002, 051099003, 16109004, які підписані представником відповідача із зауваженнями, та оплачені частково.
Заяви, клопотання, інші процесуальні дії у справі.
30.12.2021р. господарським судом постановлено ухвалу, якою прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження у справі. Справу постановлено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження із викликом учасників справи у судове засідання. Судове засідання щодо розгляду справи по суті призначено на 21.02.2022.
У судовому засіданні 21.02.2022, яке проведено за участю представника позивача у режимі відеоконференції поза межами приміщення суду, представник позивача підтримав позовні вимоги та просив суд їх задовольнити.
Відповідач у судове засідання 21.02.2022 не з`явився, відзив на позов у встановлений судом строк не надав та про причини свого нез`явлення суд не повідомив.
При цьому ухвала суду, які надіслана відповідачу на адресу, що зазначена у позовній заяві та у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повернута до суд органами поштового зв`язку, із зазначенням причин повернення «адресат відсутній за вказаною адресою».
Отже, враховуючи, що господарським судом вжито всі залежні від нього заходи для повідомлення учасників справи про дату, час і місце розгляду судової справи, та забезпечення реалізації учасниками справи своїх прав на судовий захист, в тому числі шляхом надання відповідних заяв по суті справи, господарський суд визнав за можливе вирішити справу за наявними матеріалами справи відповідно до ч.9 ст.165 ГПК України
На підставі ст. 240 ГПК України у судовому засіданні 21.02.2022р. за участю представників позивача проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Обставини справи, встановлені судом:
30.06.2020 між Акціонерного товариства Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця (Залізниця) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Унірем-Сервіс» (Власник колії) укладено договір №ПР/М-20-361/НЮдч про подачу та збирання вагонів Товариству з обмеженою відповідальністю «Унірем-Сервіс» при станції Божедарівка регіональної філії «Придніпровська залізниця».
17.09.2021р. між власником під`їзної колії ТОВ «Унірем-Сервіс» (Користувач/Власник колії) та ТОВ «Політех-Транс» (Вантажовідправник/ Вантажоодержувач) укладено письмову угоду №4586/21-0024, відповідно до п. 1 якої, «Користувач/Власник колії» надає залізничну під`їзну колію для подавання (збирання) та навантаження (вивантаження) вагонів з вантажем, який належить «Вантажовідправнику/ Вантажоодержувачу), «Вантажовідправник/ Вантажоодержувач» здійснює навантаження (вивантаження) вагонів на залізничній під`їзній колії «Користувача/Власника колії».
Згідно з п. 4 угоди № №4586/21-0024 від 17.09.2021р. стягнення платежів з платників за послуги виконуються згідно наведеної нижче таблиці. Факт користування вагонами і надання послуг по подачі, забиранню вагонів і маневровій роботі підтверджується відомістю плати за користування вагонами форми ГУ-46 та накопичувальною картою форми ФДУ-92. При сплаті за надані послуги четвертої сторони до цієї угоди додається лист-згода іншої сторони на сплату послуг, оформлений на фірмовому бланку із зазначенням переліку послуг.
10.03.2020 ТОВ «ПОЛІТЕХ-ТРАНС» надав Акціонерному товариству «Українська залізниця» заяву про прийняття в цілому пропозиції (акцепт) укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №26054430/2020-001 від 10.03.2020.
Відповідно до повідомлення про укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №40-26054430/2020-001 від 10.03.2020 АТ Українська залізниця засвідчила прийняття від ТОВ «ПОЛІТЕХ-ТРАНС» заяви про прийняття в цілому пропозиції (акцепт) укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №26054430/2020-001 від 10.03.2020.
Відтак, 10.03.2020 між Акціонерним товариством «Українська залізниця» (перевізник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЛІТЕХ-ТРАНС» (замовник) укладено договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом за №40-260544, згідно з умовами якого предметом Договору є організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов`язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах перевізника, вагонах залізниць інших держав та /або у вагонах замовника, пов`язаних з цим супутніх послуг і проведення розрахунків за ці послуги.
Умовами п.п. 2.1.1. п. 2.1 договору передбачено, що Замовник зобов`язаний надавати або організовувати надання місячних замовлень на перевезення відповідно до Правил планування перевезень вантажів через автоматизовану систему планування вантажів з проставленням ознаки, що містить умови надання послуг за наявності.
Відповідно до п.п. 2.1.4. п. 2.1 договору Замовник зобов`язаний сплачувати послуги перевізника та інші платежі, належні перевізнику за договором з сум внесеної передоплати за кодом платника.
Самостійно визначати розмір попередньої оплати та періодичність її внесення на підставі діючих тарифів та умов договору, при цьому зобов`язаний врахувати обсяг запланованих перевезень, вагонообіг, строк перебування вагону за межами України та інших послуг Перевізника.
Згідно з п.п. 2.1.5 п. 2.1. договору Замовник зобов`язаний відшкодовувати Перевізнику витрати, пов`язані із затримками вагонів, контейнерів і вантажів з причин, що не залежать від перевізника, які виникли на станціях залізниць України, зокрема з наступних причин: неправильне оформлення відправниками перевізних документів; недодання до накладної документів, необхідних для виконання митних, санітарних та інших правил чи невірне їх оформлення; перевірку вантажів перевізником (маси, вантажу), митними та іншими державними органами контролю; недостатність грошових коштів та закриття коду платника; інші причини. Оплата вказаних послуг здійснюється шляхом списання з сум внесеної передоплати за кодом платника.
Умовами п. 2.2 договору передбачено, що Замовник має право відмовитися від прийняття порожніх вагонів перевізника у випадках, якщо виключається можливість використання замовником вагонів під перевезення вантажу внаслідок їх технічної або комерційної придатності, та/або наданих без заявки замовника.
Відповідно до пп. 2.2.2, 2.2.3 п. 2.2 договору Замовник має право: скасувати, в разі необхідності, надану Перевізнику заявку, передбачену п.п. 2.1.2-2.1.3 цього договору, не пізніше, ніж за 2 доби до дати подачі вагону; відмовитися від прийняття порожніх вагонів перевізника у випадках, якщо виключається можливість використання замовником вагонів під перевезення вантажу внаслідок їх технічної або комерційної придатності, та/або наданих без заявки замовника. Непридатність вагонів у комерційному та/або технічному відношенні оформлюється одним із повідомлень ВУ-23М, та/або актами форми ГУ-23, оформленими згідно зі Статутом залізниць України та Правилами перевезень вантажів.
Згідно із пп. 2.3.1, 2.3.2 п. 2.3 договору Перевізник зобов`язаний розглядати надані замовником місячні та додаткові замовлення на перевезення вантажів, інші замовлення. Приймати до перевезення вантажі у вагонах (контейнерах) Замовника або у власних вагонах (контейнерах) Перевізника, надавати власні вагони (контейнери) Перевізника для навантаження вантажів згідно із затвердженими планами і заявками Замовника згідно інформації розміщеної у Системі планування перевезень, надавати додаткові послуги, пов`язані з перевезенням вантажів, перелік яких зазначається в додатках до договору та Збірник тарифів.
Відповідно до п.п. 3.1 п. 3 договору, розмір провізних платежів за перевезення вантажу у вагонах Замовника та вагонах залізниць інших держав, додаткових зборів, пов`язаних з перевезенням, розраховується за ставками і тарифами, які визначаються у відповідності до умов Збірника Тарифів.
Згідно з п. 3.4. договору Замовник зобов`язаний сплачувати у визначеному Договором розмірі плату за користування власними вагонами Перевізника: під час виконання вантажних операцій на місцях загального користування; переданих Замовнику на місцях незагального користування; затриманих на станціях в очікуванні подавання під вантажні або інші операції з причин, які залежать від Замовника; затриманих під час перевезення з інших причин, що не залежать від Перевізника (далі плата за користування власними вагонами Перевізника.
Відповідно до пп. 3.4.1. договору, розмір плати за користування власними вагонами Перевізника встановлюється відповідно до п. 3.4.2. договору.
За умовами п. 3.4.2 . договору плата за користування власними вагонами Перевізника визначається за кожен вагон відповідно до їх типу за формулою:
Пвик = (Спл / 24) х tгод х км, де:
Пвик - плата за користування власними вагонами Перевізника для відповідного типу вагонів;
Спл - ставка плати за використання власних вагонів Перевізника для відповідного типу власних вагонів Перевізника, грн/ вагон за добу визначена в Додатку 1-2 до Договору;
24 - кількість годин у добі;
tгод - кількість годин користування вагоном Перевізника для відповідного типу вагонів;
км-коригуючий коефіцієнт, що застосовуються до Пвик для вагонів, які приймаються до перевезення у складі маршрутного, контейнерного поїзда. Коефіцієнт встановлюється Перевізником та зазначається в Додатку 1-2 Договору.
Згідно з п. 3.4.3 договору моментом початку відліку часу для нарахування плати за користування власними вагонами Перевізника, визначеної в п.3.4. Договору, є момент передачі Замовнику власних вагонів Перевізника або початку затримки відповідно до Правил користування вагонами.
Облік часу користування, з метою визначення розміру плати за користування власними вагонами Перевізника у випадках вказаних в п.3.4. Договору, здійснюється відповідно до Правил користування вагонами. Застосування плати за користування власними вагонами Перевізника в частині, що не визначена Договором, здійснюється відповідно до Правил користування вагонами.
Загальний час, за який нараховується та сплачується Замовником плата за користування власними вагонами Перевізника, включає час перебування вагонів у безпосередньому розпорядженні Замовника та час затримки вагонів з його вини в очікуванні подавання під вантажні або інші операції на станціях призначення і на підходах до них.
Також судом встановлено, що 23.09.2021 на станції Божедарівка Придніпровської залізниці перебували в очікуванні подачі під навантаження 14 вагонів, а саме: №95311643, №95525200, №95532065, №9566885, №95678637, №95760609, №95796009, №95833562, №95335055, №95345914, №95366548, 95390936, №95691747, №95692810, про що свідчать накладні №46685772, №46891628, №46957437, №47348834.
Час фактичного подавання та забирання вагонів засвідчено пам`ятками про подавання вагонів №42, №46, №43, №47, №47, №48, №50, №52, форми ГУ-45, які були підписані без зауважень уповноваженим представником ТОВ «Політех-Транс», а також повідомленнями про закінчення вантажних операцій з вагонами, які також підписано без жодних зауважень та прийнято представником ТОВ «Політех-Транс».
По факту затримки вагонів на станції Божедарівка Придніпровської залізниці АТ „Українська залізниця за участю ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , було складено акти загальної форми (ГУ-23) №122 від 23.09.2021, №128 від 27.09.2021р., з яких вбачається, що вагони були затримані в очікуванні подачі під вантажні операції з вини відповідача, вагони простоють на коліях в очікуванні звільнення вантажного фронту. Час початку затримки вагонів 23.09.2021р. 16:30. Час закінчення затримки вагонів 27.09.2021 18:35.
Також судом встановлено, що АТ „Українська залізниця було сформовано відомості плати за користування вагонами №27099001 на суму 32666, 40 грн., №04109002 на суму 63 250, 20 грн., №05109003 на суму 14 100 грн. та №16109004 на суму 16800 грн.
Вказані відомості підписані відповідачем із зауваженнями та оплачені останнім частково. Заборгованість в розмірі 109 281,24 грн. відповідачем не сплачена, що і зумовило звернення позивача до суду з даним позовом.
Висновки суду.
Відповідно до ст.509 ЦК України, зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов`язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку. Зобов`язання виникають з підстав, встановлених ст.11 цього Кодексу.
У ст.11 ЦК України встановлено, що однією із підстав виникнення цивільних прав та обов`язків є договір, який є обов`язковим для виконання сторонами.
Відповідно до ч.1 ст. 179 ГК України майново-господарські зобов`язання, які виникають між суб`єктами господарювання або між суб`єктами господарювання і негосподарюючими суб`єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов`язаннями.
Статтею 193 ГК України встановлено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
Відповідно до ч. 2 ст. 908 ЦК України загальні умови перевезення визначаються цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них. Умови перевезення вантажу, пасажирів і багажу окремими видами транспорту, а також відповідальність сторін щодо цих перевезень встановлюються договором, якщо інше не встановлено цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.
Згідно зі ст. 71 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998р. № 457, взаємовідносини залізниці з підприємством, порядок і умови експлуатації залізничних під`їзних колій, визначаються договором. Подача і забирання вагонів, а також маневрова робота на залізничних коліях, що належать підприємствам, здійснюються їх локомотивами. Якщо підприємство не має свого локомотива, подача і забирання вагонів та маневрова робота провадяться локомотивом залізниці за плату згідно з тарифом. Порядок подачі і забирання вагонів і контейнерів на залізничній під`їзній колії встановлюється договором на експлуатацію залізничної колії (договором на подачу та забирання вагонів). Експлуатація залізничних під`їзних колій, які мають свої локомотиви, повинна здійснюватися на основі єдиного технологічного процесу роботи під`їзної колії і станції примикання.
Відповідно до ст. 119 Статуту залізниць України за користування вагонами і контейнерами залізниці вантажовідправниками, вантажоодержувачами, власниками під`їзних колій, портами, організаціями, установами, громадянами - суб`єктами підприємницької діяльності вноситься плата. Порядок визначення плати за користування вагонами (контейнерами) та звільнення вантажовідправника від зазначеної плати у разі затримки забирання вагонів (контейнерів), що виникла з вини залізниці, встановлюється Правилами. Зазначена плата вноситься також за час затримки вагонів на станціях призначення і на підходах до них в очікуванні подання їх під вивантаження, перевантаження з причин, що залежать від вантажоодержувача, власника залізничної під`їзної колії, порту, підприємства. За час затримки на коліях залізниці вагонів, що належать підприємствам чи орендовані ними, стягується 50 відсотків зазначених розмірів плати. Зазначена плата стягується також з вантажовідправників, вантажоодержувачів у разі затримки вагонів (контейнерів), пов`язаної з митним оформленням. Вантажовласники, порти відшкодовують залізницям плату за користування вагонами інших держав від часу прийому цих вагонів від залізниці до повернення їх після виконання вантажних операцій у порядку, визначеному Укрзалізницею відповідно до міжнародних договорів України з цих питань. Якщо подання вантажовідправнику на його замовлення порожніх спеціальних вагонів затримується з вини вантажовідправника, з нього стягується плата за весь час затримки вагонів на станції навантаження. Якщо вантажовідправник заявить про відмову від цих вагонів, плата нараховується до моменту одержання відмови.
Положеннями п. 3 Правил користування вагонами і контейнерами, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 25.02.1999 № 113, передбачено, що облік часу користування вагонами і контейнерами та нарахування плати за користування ними провадиться на станціях відправлення та призначення за Відомістю плати за користування вагонами форми ГУ-46 (додаток 1), Відомістю плати за користування контейнерами форми ГУ-46к (додаток 11), які складаються на підставі Пам`яток про подавання/забирання вагонів форми ГУ-45 (додаток 2), Пам`яток про видачу/приймання контейнерів форми ГУ-45к (додаток 8), Повідомлення про закінчення вантажних операцій з вагонами (додаток 12), Актів про затримку вагонів форми ГУ-23а (додаток 3), Актів загальної форми ГУ-23 (додаток 6). За договором між вантажовласником і залізницею всі ці документи можуть оформлятися і надаватися в електронному вигляді. Порядок здійснення електронного документообігу під час перевезення вантажів залізничним транспортом у внутрішньому сполученні регламентується додатком до договору про організацію перевезень вантажів і проведення розрахунків за перевезення та надані залізницею послуги.
Згідно із п. 4 Правил користування вагонами і контейнерами, відомості плати за користування вагонами, контейнерами складаються на вагони, контейнери, що подаються під навантаження та вивантаження, є документами обліку часу перебування вагонів, контейнерів у пунктах навантаження та вивантаження та на під`їзних коліях і містять розрахунки платежів за користування вагонами, контейнерами. Відомості плати за користування вагонами (контейнерами) мають підписуватися працівником станції і вантажовласника щоденно або в періоди пред`явлення їх станцією до розрахункового підрозділу, що встановлюються начальником залізниці. У разі непогодження даних, зазначених у відомості, представник вантажовласника зобов`язаний підписати відомість із зауваженнями. Відомість плати за користування вагонами (контейнерами) складається у трьох примірниках - два для залізниці і один для вантажовласника, окремо для вагонів і для контейнерів. Час користування вагонами обчислюється з моменту їх передачі вантажовласникові до моменту їх фактичного прийняття від вантажовласника. Час передання вагонів залізницею вантажовласнику, а також вантажовласником залізниці зазначається у Пам`ятці про подавання/забирання вагонів, яка оформляється після закінчення приймально-здавальних операцій. Пам`ятка підписується відповідальною особою станції і вантажовласника.
Крім того, п. 4 Правил користування вагонами і контейнерами, передбачено, що про закінчення вантажних операцій і готовність вагонів до забирання локомотивом залізниці вантажовласник повинен повідомити станцію (форма повідомлення наведена у додатку 12). Спосіб повідомлення встановлюється в договорі про експлуатацію під`їзної колії (договором про подавання та забирання вагонів). У повідомленні робиться відмітка про час його передачі та прийняття, вказуються прізвища працівників вантажовласника і станції, які його передали та прийняли. У всіх випадках повідомлення про подавання вагонів повинно передаватися станцією не пізніше ніж за дві години до їх подавання. Вантажовласник повинен призначити для приймання і передачі повідомлень працівників; їхні прізвища та номери телефонів надаються начальнику станції. Повідомлення про час подавання порожніх вагонів під навантаження не потребується, якщо вони використовуються для подвійних операцій. Для запису повідомлень на станції ведеться Книга повідомлень (додаток 7).
Як встановлено господарським судом, на підставі актів загальної форми ГУ-23, №№122, 128 та пам`яток про подавання/забирання вагонів №42,46,43,47,48,50,52 були складені відомості плати за користування вагонами ф.ГУ-46 №27099001, №04109002, №05109003 та №16109004.
Так, відповідно до відомості №27099001 нараховано плату за користування 8 вагонів. Час користування вагонами обчислювався з моменту подачі вагонів (23.09.2021р. о 16:35) до моменту одержання станцією повідомлення про закінчення вантажних операцій з вагонами (27.09.2021р. о 18:25). Загальний час користування 97 год 50 хв.
Відповідно до відомості № 04109002 нараховано плату за користування 6 вагонів. Часкористування вищезазначенихвагонів обчислювавсяз моментуподачі (27.09.2021 о 18:35)до моменту одержання станцією повідомлення про закінчення вантажних операцій з вагонами (03.10.2021 о 16:25), загальний час користування вагонами 141 год 40 хв.
Відповідно до відомості № 05109003 нараховано плату за користування 6 вагонів. Часкористування вищезазначених вагонів обчислювався змоменту подачі вагонів (03.10.2021о 17:10) до моменту одержання станцією повідомлення про закінчення вантажних операцій з вагонами (05.10.2021 о 16:30), загальний час користування 47 год 20 хв.
Відповідно до відомості № 16109004 нараховано плату за користування 7 вагонів. Час користування вищезазначених вагонів обчислювався з моменту подачі вагонів (14.10.2021 о 17:40) до моменту одержання станцією повідомлення про закінчення вантажних операцій з вагонами (16.10.2021 о 17:20), загальний час користування 47 год 40 хв.
Проте, відомості плати за користування вагонами були підписані відповідачем із зауваженнями та оплачені частково. Заборгованість в розмірі 109 281,24 грн. не сплачена відповідачем позивачу.
При цьому, відповідач не надав до суду жодних заперечень щодо наявної заборгованості, а тим більш доказів щодо оплати цього боргу.
Щодо зауважень відповідача, наведених у відомостях плати за користування вагонами, господарський суд виходить з наступного.
Відповідно до п. 8 Правил користування вагонами і контейнерами Затверджених Наказ Міністерства транспорту України від 25.02.99 за №113 у разі затримки вагонів на станції з причин, які залежать від вантажовласника, складається акт загальної форми, який підписується представниками станції і вантажовласника. В акті вказується час (у годинах та хвилинах) початку та закінчення затримки вагонів і їх номери.
Позивачем до суду надані акти загальної форми ГУ-23 №№122,128 які були складені та підписані без заперечень в тому числі представником ТОВ ПОЛІТЕХ-ТРАНС, та в яких наявні записи про те, що затримка вагонів в очікуванні подачі під вантажні операції з вини клієнта.
Тобто, вагони простоювали на станції призначення в очікуванні подачі під вантажні операції з вини відповідача.
З огляду на вищевикладене, Господарський суд Одеської області дійшов висновку про обґрунтованість і правомірність позовних вимог Акціонерного товариства Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця, а отже і їх задоволення.
На підставі ст.129 ГПК України судові витраті щодо сплати судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись ст. ст. 129, 232, 233, 236-238, 240, 241, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд
В И Р І Ш И В:
1.Позов Акціонерного товариства Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця до Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЛІТЕХ-ТРАНС про стягнення 109 281, 24 грн. задовольнити.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЛІТЕХ-ТРАНС (65104, м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 92 А, код ЄДРПОУ 26054430) на користь Акціонерного товариства «Українська залізниця» (03150, місто Київ, вулиця Єжи Ґедройця, будинок 5, код ЄДРПОУ 40075815) в особі Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (49602, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 108, код ЄДРПОУ 40081237) плату за користування вагонами у сумі 109 281 (сто дев`ять тисяч двісті вісімдесят одну) грн. 24 коп., а також витрати по сплаті судового збору у розмірі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн.
Рішення господарського суду набирає законної сили в порядку ст.241 Господарського процесуального кодексу України і може бути оскаржено в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 20 днів з дня складання повного рішення.
Повне рішення складено 28 лютого 2022 р.
Суддя Г.Є. Смелянець
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 22.02.2022 |
Оприлюднено | 23.06.2022 |
Номер документу | 103590902 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань перевезення, транспортного експедирування залізницею |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Смелянець Г.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні