РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
09 березня 2022 р. Справа № 120/756/22-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Жданкіної Наталії Володимирівни, розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 до Уланівської сільської ради про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії,
в с т а н о в и в :
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 (далі - позивачі) до Уланівської сільської ради (далі відповідач).
У позовній заяві позивачі просять:
- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 12.11.2021 за №386;
- зобов`язати відповідача надати дозволи на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею по 2,0 га кожному окремо, для ведення особистого селянського господарства.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивачі зазначили, що в вересні 2021 року звернулись до відповідача із клопотаннями про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,0 га, на території Уланівської ОТГ для ведення особистого селянського господарства із земель комунальної власності.
Рішенням відповідача від 12.11.2021 за № 386 позивачам надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею лише 0,01 га, кожному окремо, для ведення особистого селянського господарства за межами с. Петриківці Хмільницького району Вінницької області.
Позивачі вважають, що при вирішенні ініційованого ними земельного питання сільською радою порушено ст. 121 Земельного кодексу України, якою передбачено право на отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,0 га, а не 0,01 га.
На думку позивачів, надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення площею 0,01 га не відповідає меті та цілям отримання бажаної земельної ділянки у власність. Тому позивачі звернулись до суду переслідуючи мету скасування рішення відповідача від 12.11.2021 за № 386 та отримання дозволів на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,0 га.
Ухвалою від 25.01.2022 відкрито провадження та вирішено розгляд справи проводити у порядку письмового провадження. Крім цього учасникам справи встановлено строки для подання заяв по суті справи.
Також у відповідача витребувано за ініціативою суду усі наявні у нього докази, які слугували підставою для прийняття оскаржуваного рішення.
14.02.2022 відповідачем подано відзив на позовну заяву, у якому останній заперечив щодо задоволення позовних вимог, зіславшись на те, що земельним кодексом встановлено максимальний розмір земельної ділянки сільськогосподарського призначення, що може бути відведена у власність, а не її обов`язкового розміру.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні у ній докази в своїй сукупності, суд встановив таке.
У вересні 2021 року позивачі звернулись із клопотаннями до Уланівської сільської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,0 га, на території Уланівської ОТГ для ведення особистого селянського господарства із земель комунальної власності.
Рішенням 18 сесії 8 скликання Уланівської сільської ради від 12.11.2021 за № 386 "Про надання дозволу на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства" позивачам надано дозволи на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею лише 0,01 га, кожному окремо, для ведення особистого селянського господарства за межами с. Петриківці Хмільницького району Вінницької області.
Позивачі вважають, що Уланівською сільською радою порушено положення ст. 121 ЗК України щодо норм безоплатної передачі земельних ділянок громадянам, оскільки Земельний кодекс України передбачає право на отримання земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства не більше 2,0 га. тоді як їм надано дозвіл на розроблення документації на земельну ділянку площею 0,01 га.
Відтак, ключовим питанням цього спору є те, чи може орган місцевого самоврядування відхилятися у сторону зменшення від встановлених ст. 121 ЗК України норм безоплатної передачі земельних ділянок громадянам та про межі відхилень при прийнятті рішень у цій процедурі.
Визначаючись щодо позовних вимог суд керується такими мотивами.
Порядок набуття права на земельну ділянку визначається главою 19 Розділу IV ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III.
Згідно із ст. 116 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться в тому числі у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Відповідно ч. 4 ст. 116 Земельного кодексу України передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.
Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами врегульований положеннями статті 118 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III.
Норми ч. 6-7 ст. 118 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III унормовують процедуру звернення із клопотанням про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, порядок розгляду такого клопотання та підстави відмови у наданні бажаного для заявника дозволу.
При розгляді справи встановлено, що позивачі намагаються отримати у власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення площею 2,0 га, які розташовані на території Уланівської ОТГ.
Суд не вдається до детального аналізу процедури подання позивачами клопотань про надання дозволів на розроблення документації із землеустрою, переліку документів, що до них долучено та процедури їх розгляду, адже щодо вказаних обставин між сторонами спору не виникало. Відповідачем розглянуті клопотання та надано дозволи на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства із земель комунальної власності, що вказує на відповідність клопотань вимогам Земельного кодексу України. Однак спірним є лише питання площі земельних ділянок, що вказані в оскарженому рішенні від 12.11.2021 за № 386 по кожному з позивачів.
Відносно площі земельних ділянок дозволи на розробку проекту землеустрою яких надано позивачам, суд зазначає наступне.
Статтею 121 ЗК України передбачено, що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.
Рішенням відповідача від 12.11.2021 за № 386 позивачам надано дозволи на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 0,01 га для ведення особистого селянського господарства за межами с. Петриківці та с. Уланів Хмільницького району Вінницької області (а.с. 15-37).
Суд зазначає, що отримання земельної ділянки в межах законодавчо визначеного розміру не є порушенням принципу рівності громадян у конституційних правах і свободах, рівності перед законом, встановленого статтею 24 Конституції України, оскільки в даному разі принцип рівності забезпечується правом усіх громадян України на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності. Розмір же земельної ділянки, що надається може визначатись органом місцевого самоврядування.
Такий висновок узгоджується із правовою позицією Верховного Суду висловленою у постанові від 11.09.2019 (справа № 379/656/16-а) щодо застосування ст. 121 ЗК України. Ця правова позиція вважається усталеною, адже Суд касаційної інстанції посилається на неї як таку при відмові у відкритті касаційного провадження, зокрема в ухвалі від 03.03.2021 (справа № 340/1434/20).
Аналіз висновку Верховного Суду вказує на те, що Рада вправі на власний розсуд визначатися із площею земельної ділянки, рішення про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою відносно якої нею приймається, із врахуванням максимальних норм встановлених ст. 121 ЗК України.
Однак при цьому, орган місцевого самоврядування не може діяти свавільно та повинен чітко пояснити причини (підстави) прийняття свого рішення та обґрунтувати із урахуванням яких обставин ним у рішенні визначено площу земельної ділянки меншу від тієї про яку просив заявник.
Разом з тим в оскаржуваному рішенні відповідачем не обґрунтовано причини (підстави) надання позивачам земельних ділянок площею 0,01 га замість 2,0 га.
Відповідно до п. 3. ч. 2 ст. 2 КАС України, однією із вимог до рішення суб`єкта владних повноважень є його обґрунтованість, тобто урахування усіх обставин, що мають значення для його прийняття.
Обґрунтованість рішення суб`єкта владних повноважень полягає в дослідженні усіх обставин, що є істотними у процесі його прийняття, аналізі таких обставин та їх правової оцінки. Усі мотиви якими керується суб`єкт у процесі оцінки та аналізу обставин повинні бути чітко та повно відображені у рішенні. В такий спосіб зацікавленій особі створюються гарантії того, що навіть у випадку якщо рішення прийнято не на її користь, вона зможе оскаржити його, та обґрунтувати свою незгоду із одним чи декількома аргументами які чітко зазначені в рішенні.
Висновок узгоджується із прецедентною практикою Європейського суду з прав людини.
Так, у справі Рисовський проти України ЄСПЛ зазначив про особливу важливість принципу належного урядування, який передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (див. рішення у справах Беєлер проти Італії [ВП], заява № 33202/96, п. 120, ECHR 2000-I, Онер`їлдіз проти Туреччини [ВП], заява № 48939/99, п. 128, ECHR 2004-XII, Megadat.comS.r.l. проти Молдови, заява № 21151/04, п. 72, від 8 квітня 2008 року, і Москаль проти Польщі, заява № 10373/05, п. 51, від 15 вересня 2009 року).
На державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах Лелас проти Хорватії, заява № 55555/08, п. 74, від 20 травня 2010 року, і Тошкуце та інші проти Румунії, заява № 36900/03, п. 37, від 25 листопада 2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах Онер`їлдіз проти Туреччини, п. 128, та Беєлер проти Італії, п. 119).
Підсумовуючи суд зазначає, що «принципу належного урядування» як і вимоги закону про належне обґрунтування оскарженого рішення від 12.11.2021 № 386 відповідач не дотримався.
Визначивши у Рішенні площу земельних ділянок 0.01 га відповідач не обґрунтував причини (підстави) надання позивача земельних ділянок площею 0,01 га замість 2,0 га, чітко не навів розрахунку визначеної площі земельних ділянок. Ці недоліки рішення від 12.11.2021 за № 386 вказують на його протиправність та наявність підстав для його скасування у частині визначення площі земельних ділянок відносно яких позивам надано дозволи на розроблення документації із землеустрою.
З огляду на викладене, з метою відновлення порушених прав позивачів суд вважає, що необхідне скасувати рішення від 12.11.2021 за № 386 в частині необґрунтованого визначення площі земельних ділянок відносно яких позивачам надано дозволи та зобов`язати Уланівську сільську раду надати кожному з позивачів дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, за місцем розташування зазначеним у поданих відповідачу клопотання про надання відповідних дозволів.
Отже, позовні вимоги позивачів підлягають задоволенню.
При виконанні рішення суду, окрім інших юридично значимих обставин, відповідачу необхідно врахувати, що орган місцевого самоврядування має повноваження на власний розсуд визначатися із площею земельної ділянки, дозвіл на розроблення документації із землеустрою щодо якої нею надається із врахуванням максимальної норми встановленої ст. 121 ЗК України. Однак при реалізації своїх повноважень відповідач у своєму рішенні або у висновку дорадчих органів ради (Комісії), який підлягає врахуванню в процесі прийняття рішення, повинен навести чіткі розрахунки та обґрунтування визначеної площі земельної ділянки, дозвіл на розроблення документації із землеустрою щодо якої Радою надано.
Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як слідує із матеріалів справи, при зверненні до суду з даною позовною заявою кожним з позивачів сплачено судовий збір в сумі 908 грн. Таким чином поверненню кожному з позивачів за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень підлягає сума у розмірі 908 грн.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -
в и р і ш и в :
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення 18 сесії 8 скликання Уланівської сільської ради від 12.11.2021 за № 386 "Про надання дозволу на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства" у частині визначення площі земельних ділянок 0,01 га. відносно яких ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 надано дозволи на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею, на території Уланівської ОТГ для ведення особистого селянського господарства із земель комунальної власності.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_20 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524885800:03:002:0239.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_10 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Сміла Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524885200:04:001:0078.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_8 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Петриківці Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524885200:04:002:0091.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_9 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Петриківці Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524885200:04:002:0091.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_23 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524885900:02:001:0280.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_6 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:02:001:0223.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_7 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:02:001:0223.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_5 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:04:001:0098.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_4 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:04:001:0354.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_3 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:04:001:0015.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_21 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Петриківці Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524885200:04:001:0078.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_18 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Сальниця Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524885800:03:002:0392.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_1 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Морозівка Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:09:002:0252.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_17 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Зозулинці Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:09:002:0252.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_2 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Сальниця Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:09:002:0114.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_22 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Морозівка Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:09:002:0252.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_19 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Морозівка Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:09:002:0252.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_16 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Зозулинці Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:02:002:0094.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_15 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:02:002:0094.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_12 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:02:002:0094.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_13 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:02:002:0094.
Зобов`язати Уланівську сільську раду надати дозвіл ОСОБА_14 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами с. Уланів Хмільницького району Вінницької області та межує з земельною ділянкою кадастровий номер 0524887400:02:002:0094.
Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_2 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_3 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_4 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_5 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_6 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_7 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_8 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_9 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_10 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_11 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_12 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_13 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_14 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_15 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_16 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_17 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_18 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_19 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_20 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_21 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_22 судовий збір в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Уланівської сільської ради.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ),
ОСОБА_2 (вул. Плахотнюка, с. Сальниця, Хмільницький район, Вінницька область, РНОКПП НОМЕР_2 ),
ОСОБА_3 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_3 ),
ОСОБА_4 (с. Сальниця, Хмільницький район, Вінницька область, РНОКПП НОМЕР_4 ),
ОСОБА_24 ( АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_5 ),
ОСОБА_6 ( АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_6 ),
ОСОБА_7 ( АДРЕСА_5 , РНОКПП НОМЕР_7 ),
ОСОБА_8 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_8 ),
ОСОБА_9 ( АДРЕСА_6 , РНОКПП НОМЕР_9 ),
ОСОБА_10 ( АДРЕСА_7 , РНОКПП НОМЕР_10 ),
ОСОБА_11 ( АДРЕСА_8 , РНОКПП НОМЕР_11 ),
ОСОБА_12 ( АДРЕСА_9 , РНОКПП НОМЕР_12 ),
ОСОБА_13 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_13 ),
ОСОБА_14 ( АДРЕСА_9 , РНОКПП НОМЕР_14 ),
ОСОБА_15 ( АДРЕСА_10 , РНОКПП НОМЕР_15 ),
ОСОБА_16 ( АДРЕСА_11 , РНОКПП НОМЕР_16 ),
ОСОБА_17 ( АДРЕСА_11 , РНОКПП НОМЕР_17 ),
ОСОБА_18 ( АДРЕСА_10 , РНОКПП НОМЕР_18 ),
ОСОБА_19 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_19 ),
ОСОБА_20 ( АДРЕСА_12 , РНОКПП НОМЕР_20 ),
ОСОБА_25 ( АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_21 ),
ОСОБА_22 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_22 )
Уланівська сільська рада (вул. Заводська, 2, с. Джурин, Жмеринський район, Вінницька область, код ЄДРПОУ 04325489)
Повний текст рішення складено 09.03.2022
Суддя Жданкіна Наталія Володимирівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.03.2022 |
Оприлюднено | 25.06.2022 |
Номер документу | 103621168 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Жданкіна Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Жданкіна Наталія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні