Рішення
від 04.10.2007 по справі 5/548-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

04.10.07

          Справа № 5/548-07.

 

за

позовом прокурора м. Суми в інтересах держави в особі Державної інспекції з

контролю якості лікарських засобів у Сумській області, м. Суми

 

до

відповідача - приватного підприємця ОСОБА_1, м. Суми

 

      про стягнення 1702 грн. 89 коп.                                                                                                           

Суддя Миропольський С.О.

Представники:

Від

позивача - Онищенко О.В.

Від

відповідача - не з'явився

Прокурор

- Дубова О.В.

 

Суть

спору: Прокурор подав позовну заяву про стягнення з відповідача на користь

позивача 1702 грн. 89 коп. заборгованості по оплаті вартості витрат на

здійснення державного контролю якості лікарських засобів.

Позивач

подав заяву про уточнення позовних вимог, в якій зазначив, що після подання

позову відповідач частково сплатив заборгованість в сумі 500,00 грн., в зв'язку

з чим просить стягнути з відповідача 1202,89 грн.  боргу .

Відповідач

не подав відзиву на позовну заяву і в судове засідання вдруге не з'явився, тому

відповідно до ст. 75 ГПК України справа розглядається за наявними матеріалами.

 

Розглянувши

матеріали справи, господарський суд встановив:

Відповідно

до  ст. 14 Закону України “Про лікарські

засоби” Державна інспекції з контролю якості лікарських засобів  є спеціальним органом державного контролю

якості лікарських засобів та відповідно до свого Положення створена з метою

здійснення державного контролю за виконанням суб'єктами господарської

діяльності вимог законодавства України щодо забезпечення якості лікарських

засобів, а відповідно до ст. 15 зазначеного Закону Державна інспекції з

контролю якості лікарських засобів має право відбирати  зразки 

лікарських  засобів    для   

лабораторної перевірки їх якості. Вартість  відібраних 

зразків  та  проведення контролю їх якості включається до

виробничих витрат  суб'єктів,  у яких ці 

зразки  відібрано.  Порядок 

відбору  зразків  лікарських засобів визначається Кабінетом

Міністрів України.

Як

вбачається з матеріалів справі, на підставі плану інспектування суб'єктів

господарської діяльності на 2-й квартал 2007 року та наказу № 244 від 10.05.07

р. позивачем  була проведена планова

перевірка ПП ОСОБА_1щодо забезпечення якості лікарських засобів, в ході якої

спеціалістами Державної інспекції здійснювався відбір лікарських засобів для

проведення лабораторного аналізу якості цих засобів, про що було складено і

підписано представниками сторін відповідний акт від 10.05.07 р.

За

результатами проведеного аналізу зразків лікарських засобів відповідачеві були

надані відповідні сертифікати аналізу лікарських засобів та приписи від

14.05.07 р. № 99 та від 16.06.07 р. № 158 (а.с.23-24).

Факт

виконання позивачем зазначених робіт підтверджується матеріалами справи,

зокрема актом відбору зразків лікарських засобів для лабораторної перевірки їх

якості від 10.05.07р. (а.с. 21-22) та рахунком від 22.05.07 р. № 0198 на

суму                     2502,89 грн..

(а.с. 25). 

Згідно

із п. 7 Порядку відбору зразків лікарських засобів для державного контролю їх

якості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 610 від

26.04.03р., вартість відібраних зразків лікарських засобів та  витрати на 

здійснення  державного  контролю їх якості (включаючи роботи з

відбору та доставки цих зразків, 

лабораторний  аналіз,  складання висновку  щодо 

якості  лікарських  засобів 

та  видачу  суб'єктам господарської діяльності

розпоряджень (приписів) тощо) відносяться до виробничих витрат суб'єктів

господарської діяльності, у яких ці зразки беруться.

              Підставою для  визначення 

витрат  є  акт  

відбору   зразків лікарських   засобів  

та  рахунок  Державної 

інспекції  МОЗ  або відповідної  територіальної  інспекції 

за  здійснення  державного контролю їх якості.

Пунктом

4.1. Порядку визначення   вартості   здійснення  

контролю  якості  лікарських засобів, затвердженого наказом

Міністерства охорони здоров'я України від 24.11.03р. № 543 встановлено, що за

наслідками здійсненого державного контролю якості лікарських засобів територіальна

інспекція виставляє рахунок, при цьому оплаті суб'єктом господарської

діяльності підлягає вартість здійснення 

державного  контролю якості

лікарських засобів (включаючи роботи з відбору та доставки цих зразків,  лабораторний 

аналіз,  складання висновку  щодо 

якості  лікарських  засобів 

та  видачу  суб'єктам господарської діяльності

розпоряджень (приписів) тощо) (п. 4.2.).

Позивач

подав заяву про уточнення позовних вимог, в якій зазначив, що після подання

позову відповідач частково сплатив заборгованість в сумі 500,00 грн., в зв'язку

з чим просить стягнути з відповідача 1202,89 грн.  боргу .

В

обґрунтування позовних вимог прокурор в інтересах позивача посилається на те,

що відповідач не виконав належним чином своїх зобов'язань щодо своєчасного і в

повному обсязі розрахунку за виконані позивачем роботи і станом на 04.10.07 р.

має заборгованість перед позивачем в сумі 1202 грн. 89 коп.

Враховуючи

зазначене та беручи до уваги, що відповідач не подав доказів погашення

заборгованості перед позивачем в повному обсязі, господарський суд вважає

вимоги прокурора і позивача обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню

шляхом стягнення з відповідача  1202,89

грн. заборгованості.

Господарські

витрати відносяться на відповідача.

Згідно

ст. 23 Закону України “Про судоустрій України” № 3018-Ш від 07.02.2002 р.,

суддя місцевого суду здійснює контроль за своєчасним зверненням до виконання

судових рішень, постанов під його головуванням, тому відповідно до ч. 1 ст. 116

ГПК України наказ про стягнення державного мита в доход державного бюджету  підлягає направленню для виконання Державній

податковій інспекції за місцем знаходження боржника.

Керуючись

ст. ст. 49, 80, 82-85 Господарського 

процесуального  кодексу  України,

 

 

суд

вирішив:

 

1.          Позов задовольнити частково.

 

2.          Стягнути з приватного підприємця

ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, код НОМЕР_1) на користь Державної інспекції з контролю

якості лікарських засобів у Сумській області (40002, м. Суми, вул. Перемоги, б.

2, код 06711038)  1202 грн. 89 коп..

боргу;  в доход державного бюджету м.

Суми (р/р 31215259700002 в ГУДКУ у Сумській області, МФО 837013, код 23636315)

витрат на інформаційно-технічне забезпечення 118 грн.; в доход державного

бюджету України (рах. № 31115095600002  в

УДК в Сумській області, МФО 837013, код 23636315) держмита 102  грн. 00 коп., видати накази.

 

3.          В іншій частині позовних вимог -

провадження у справі припинити.

 

Суддя                                                                                      

Миропольський С.О.

 

 

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення04.10.2007
Оприлюднено22.10.2007
Номер документу1036294
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/548-07

Рішення від 04.10.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

Ухвала від 21.09.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні