ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 березня 2022 року ЛуцькСправа № 140/15599/21
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Андрусенко О. О.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Фермерського господарства «РОАН АГРО» до Головного управління ДПС у Волинській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Фермерське господарство «РОАН АГРО» (далі - ФГ «РОАН АГРО», позивач) звернулося в суд з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі - ГУ ДПС у Волинській області, відповідач 1), Державної податкової служби України (далі - ДПС України, відповідач 2), в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 23.12.2021, просить: визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 01.11.2021 № 3307934/43842787, № 3307935/43842787, №3307936/43842787, №3307937/43842787; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 21.10.2021, № 2 від 22.10.2021, № 3 від 25.10.2021, №4 від 25.10.2021 датою їх первинного подання.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ФГ «РОАН АГРО» за наслідками господарських операцій з ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт» складено податкові накладні від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4 та подано їх на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - ЄРПН). Однак відповідно до квитанцій від 25.10.2021 та від 26.10.2021 реєстрацію вказаних податкових накладних було зупинено у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД товару/послуги відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару / послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначених в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
З метою реєстрації вказаних податкових накладних позивачем надано пояснення та копії підтверджуючих документів щодо обставин складання податкових накладних, а саме: договір купівлі-продажу, специфікації, видаткові накладні, ТТН, платіжні доручення.
Однак рішеннями комісії ГУ ДПС у Волинській області від 01.11.2021 № 3307934/43842787, № 3307935/43842787, №3307936/43842787, №3307937/43842787 у реєстрації спірних податкових накладних відмовлено, у додатковій інформації вказано: не надано статистичні звіти, відсутні відомості про збір та оприбуткування товару.
Позивачем на вказані рішення Комісії було подано скарги до ДПС України, до яких додатково надано такі документи: реєстр відправки зерна та іншої продукції з поля, відомості руху зерна, накладні внутрішньогосподарського призначення, інвентаризаційні описи, відомості про нарахування зарплати, звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2021. Проте рішеннями ДПС України від 15.11.2021 №52682/43842787/2, №52682/43842787/2, №52689/43842787/2, №52691/43842787/2 скарги залишено без задоволення, а оскаржувані рішення Комісії - без змін.
З огляду на вказані вище обставини, з врахуванням того, що ФГ «РОАН АГРО» має усі необхідні первинні документи, що підтверджують реальність здійснення господарських операцій щодо вирощування та продажу сільськогосподарської продукції, вважає оскаржувані рішення Комісії безпідставними, необгрунтованими та такими, що суперечать нормам чинного законодавства, що регулює спірні правовідносини.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 24.12.2021 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за вказаним позовом та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
У відзиві на позовну заяву представник ГУ ДПС у Волинській області та ДПС України позовних вимог не визнав, посилаючись на те, що фактичною підставою для відмови у реєстрації податкових накладних від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4 в ЄРПН стало ненадання позивачем статистичних звітів та відсутності відомостей про збір та оприбуткування врожаю. Відповідно до пункту 2.4 розділу 2 Договору купівлі-продажу від 13.09.2021 якість кожної партії товару підтверджується продавцем якісним посвідченням на певний вид товару, а пунктом 11.9 розділу 11 вказаного договору передбачено, якщо продавець є безпосереднім виробником товару, він зобов`язується надати для покупця копії наступних документів, зокрема, форма звітності №4-СГ (посівні площі сільськогосподарських культур) з квитанцією, або завірена печаткою статистики; - форма 29-СГ у сільгоспвиробників з квитанцією, або завірена печаткою статистики. Згідно пункту 11.9.1 розділу 11 договору продавець зобов`язаний разом з товаром надати наступні документи протягом 10 днів з дати поставки товару: статистичні форми (4-сг, 29-сг, 37-сг, 50-сг). Враховуючи вищевикладене та ненадання переліку документів, вказаних у рішеннях комісії регіонального рівня, у ГУ ДПС у Волинській області були всі підстави для прийняття оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Також зазначає, що повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу. Просив у задоволенні позову відмовити повністю.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 19.01.2022 у задоволенні клопотання представника відповідачів про розгляд справи за правилами загального позовного провадження та за участі сторін відмовлено.
У відповіді на відзив позивач підтримав власну правову позицію, викладену у позовній заяві, просив позов задовольнити.
Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, суд встановив наступне.
Матеріалами справи підтверджено, що ФГ «РОАН АГРО» зареєстроване 24.09.2020 як юридична особа, видами діяльності якого є, зокрема: вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний, код за КВЕД - 01.11) оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (код за КВЕД - 46.21).
13.09.2021 між ФГ «РОАН АГРО» (продавець) та ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт» (покупець) укладено договір купівлі-продажу №1309/958421, згідно з яким продавець зобов`язався передати у власність покупця зернові та олійні культури врожаю 2021 року (надалі - товар), покупець зобов`язався прийняти товар та своєчасно оплатити його в порядку та на умовах, передбачених даним Договором. Кількість товару, ціна, інші умови продажу (переходу права власності на товар) товару обумовлюється сторонами в Договорі, в накладних та/або специфікаціях на кожну конкретну партію товару (Додатках до даного Договору), які є невід`ємними частинами цього Договору (пункти 1.1-1.3 Договору). Розрахунки між сторонами по даному Договору здійснюються у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок вказаний продавцем. Покупець зобов`язується провести розрахунок з Продавцем товару шляхом оплати 86% вартості кожної конкретної партії товару після поставки товару та отримання покупцем оригіналів наступних документів від продавця: а) видаткової накладної на відповідну кількість товару, виписану на ім`я покупця; б)електронної податкової накладної на відповідну вартість поставленого Товару, заповненої у відповідності до діючого податкового законодавства України. Решта 14% вартості кожної конкретної партії оплачується продавцеві покупцем після реєстрації податкової накладної відповідно до чинного законодавства в ЄРПН (пункти 3.4, 3.6 Договору). Приймання-передача товару у власність покупцю в повному об`ємі здійснюється на складі-елеваторі ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт» за адресами вказаними у договорі. Право власності на товар переходить до покупця з моменту переоформлення товару, згідно листа (на переоформлення) товару), одержаного від продавця, та отримання покупцем складської квитанції, в якій власником товару зазначений покупець, згідно документу, що підтверджує якість товару та після підписання уповноваженими представниками накладної на отримання товару та трьохстороннього акту приймання-передачі між Елеватором, продавцем та покупцем. При переоформленні партії товару продавець зобов`язаний надати покупцеві оригінали наступних документів: а)видаткової накладної на відповідну кількість товару, виписану на ім`я покупця; б)податкової накладної в електронному вигляді; в)документ, що підтверджує якість товару; г)складську квитанцію; д) трьохсторонній акт приймання-передачі; е) лист на переоформлення товару (пункти 4.1-4.3 Договору).
На виконання умов вказаного договору позивач здійснив для ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт» поставку товару - пшениця 3 клас (2021 року), кількістю 23,594 т., загальною вартістю 184033,32 грн., в тому числі ПДВ 22600,58 грн., що підтверджується Специфікацією №3 від 21.10.2021 до Договору купівлі-продажу №1309/958421 від 13.09.2021, видатковою накладною від 21.10.2021 №3, товарно-транспортною накладною від 18.10.2021 № 3. Оплату за поставлений товар проведено відповідно до умов договору, про що свідчить платіжне доручення від 22.10.2021 №189219 АМ01N/695.
На дану господарську операцію позивачем складено та надіслано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну від 21.10.2021 №1 на суму 184033,32 грн., в тому числі ПДВ 22600,58 грн.
22.10.2021 позивач здійснив для ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт» поставку товару - соя (2021 року), кількістю 23,063 т., загальною вартістю 373620,69 грн., в тому числі ПДВ 45883,24 грн., що підтверджується Специфікацією №4 від 22.10.2021 до Договору купівлі-продажу №1309/958421 від 13.09.2021, видатковою накладною від 22.10.2021 №4, товарно-транспортною накладною від 22.10.2021 № 5. Оплату за поставлений товар проведено відповідно до умов договору, про що свідчить платіжне доручення від 23.10.2021 №189284 АN01G/242.
На дану господарську операцію позивачем складено та надіслано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну від 22.10.2021 №2 на суму 373620,69 грн., в тому числі ПДВ 45883,24 грн.
25.10.2021 позивач здійснив для ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт» поставку товару - соя (2021 року), кількістю 16,937 т., загальною вартістю 272685,75 грн., в тому числі ПДВ 33487,72 грн., що підтверджується Специфікацією №5 від 25.10.2021 до Договору купівлі-продажу №1309/958421 від 13.09.2021, видатковою накладною від 25.10.2021 №5, товарно-транспортною накладною від 18.10.2021 № 3. Оплату за поставлений товар проведено відповідно до умов договору, про що свідчить платіжне доручення від 25.10.2021 №189335 АР 04G/2492.
На дану господарську операцію позивачем складено та надіслано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну від 25.10.2021 №3 на суму 272685,75 грн., в тому числі ПДВ 33487,72 грн.
Також 25.10.2021 позивач здійснив для ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт» поставку товару - соя (2021 року), кількістю 6,176 т., загальною вартістю 99433,62 грн., в тому числі ПДВ 12211,15 грн., що підтверджується Специфікацією №6 від 25.10.2021 до Договору купівлі-продажу №1309/958421 від 13.09.2021, видатковою накладною від 25.10.2021 №6, товарно-транспортною накладною від 22.10.2021 № 5. Оплату за поставлений товар проведено відповідно до умов договору, про що свідчить платіжне доручення від 25.10.2021 №189334 АР04G/2491.
На дану господарську операцію позивачем складено та надіслано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну від 25.10.2021 №4 на суму 99433,62 грн., в тому числі ПДВ 12211,15 грн.
Відповідно до квитанцій від 25.10.2020 та від 26.10.2021 реєстрація податкових накладних від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4 була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПK України. Коди УКТ ЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001, 1201 відсутні в таблиці даних платника ПДВ, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
27.10.2021 позивачем було подано повідомлення №1 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. При цьому, як підтверджено матеріалами справи, позивачем до вказаного повідомлення було додано копії таких документів: пояснення вих. №14 від 27.10.2021; договір купівлі-продажу від 13.09.2021 №1309/958421; специфікація №3 від 21.10.2021 до договору купівлі-продажу №1309/958421 від 13.09.2021; специфікація №4 від 22.10.2021 до договору купівлі-продажу №1309/958421 від 13.09.2021; специфікація №5 від 25.10.2021 до договору купівлі-продажу №1309/958421 від 13.09.2021; специфікація №6 від 25.10.2021 до договору купівлі-продажу №1309/958421 від 13.09.2021; товарно-транспортна накладна №4 від 21.10.2021; товарно-транспортна накладна №3 від 18.10.2021; товарно-транспортна накладна №5 від 22.10.2021; видаткова накладна №4 від 22.10.2021; видаткова накладна №3 від 21.10.2021; видаткова накладна №5 від 25.10.2021; видаткова накладна №6 від 25.10.2021; платіжне доручення від 22.10.2021 №189219АМ01N/695; платіжне доручення від 23.10.2021 №189284 АN01G/242; платіжне доручення від 25.10.2021 №189335 АР04G/2492; платіжне доручення від 25.10.2021 №189334 АР04G/2491.
01.11.2021 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУ ДПС у Волинській області прийнято рішення № 3307934/43842787 про відмову в реєстрації податкової накладної від 21.10.2021 №1, №3307936/43842787 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.10.2021 №2, №3307937/43842787 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.10.2021 №3, № 3307935/43842787 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.10.2021 №4 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання ітранспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Додаткова інформація: не надано статистичні звіти; відсутні відомості про збір та оприбуткування врожаю.
Вказані рішення Комісії ГУ ДПС у Волинській області були оскаржені до ДПС України, при цьому, позивачем до скарг було долучено копії первинних документів, в тому числі: звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2021 року, реєстри відправки зерна та іншої продукції з поля № 4, 5, 6, 7, накладні внутрішньогосподарського призначення, інвентаризаційний опис запасів від 02.11.2021, відомості про нарахування запасів.
Рішенням комісії ДПС України від 15.11.2021 №52684/43842787/2, №52682/43842787/2, №52689/43842787/2, №52691/43842787/2 скарги ФГ «РОАН АГРО» залишено без задоволення, а оскаржувані рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН без змін, з підстав - ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює ПК України.
Відповідно до абзацу 1 пункту 201.1 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165) визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.
Пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.
Відповідно до пунктів 4, 5 вказаного Порядку у разі, коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/ розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Отже, встановлена контролюючим органом невідповідність податкової накладної жодній з ознак безумовної реєстрації є підставою для її перевірки щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника, а також критеріям ризиковості здійснення операцій.
Пунктом 7 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
За приписами пунктів 10, 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
У спірних правовідносинах зі змісту квитанцій від 25.10.2020 та від 26.10.2021 про зупинення реєстрації податкових накладних від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4 вказано причину зупинення їх реєстрації в ЄРПН: код УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001, 1201 відсутній в таблиці даних платника як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Додатком 3 до Порядку №1165 визначені Критерії ризиковості здійснення операцій, серед них - відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
За визначенням, наведеним у пункту 2 Порядку №1165, таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій вказує на те, що для того, аби встановити наявність в господарській операції ознак ризиковості мають існувати визначені цим пунктом передумови, а тому слід навести обґрунтований розрахунок показника за цим критерієм, як того вимагає пункт 11 Порядку №1165. Відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.
Квитанції від 25.10.2020 та від 26.10.2021 про зупинення реєстрації податкових накладних не відповідають вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165, оскільки контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару, зазначений у податковій накладній на збільшення суми податкових зобов`язань, яку подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого товару та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару, зазначеного в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
При цьому суд вважає, що покликання відповідача на відсутність кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001, 1201 в таблиці даних платника податку як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, є необґрунтованими, оскільки відповідно до пункту 12 Порядку №1165 подання такої таблиці є правом платника податків. Відповідач не надав доказів того, що позивач подавав таку таблицю.
Також у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Сформована у такий спосіб комісією регіонального рівня пропозиція щодо надання документів є загальною та формальною, вона за своїм змістом дублює припис підпункту 3 пункту 11 Порядку №1165. Така пропозиція щодо надання документів не є конкретизованою, що може свідчити про наявність у платника податків вільного розсуду щодо переліку документів, які слід надати.
У постанові Верховного Суду від 22.07.2019 у справі №815/2985/18 сформовано висновок, згідно з яким у випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу відповідно створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
У розглядуваному випадку контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання для реєстрації в ЄРПН податкових накладних.
За правилами пункту 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216 (далі - Порядок №520), у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5, 6 Порядку №520 встановлено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Суд зауважує, що пункт 5 Порядку №520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно з таким переліком. Тобто, наданню підлягають лише ті документи, які безпосередньо стосуються предмета господарської операції, за якою оформлено податкову накладну, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.
Суд зазначає, що предметом доказування у цій справі є наявність підстав, підтверджених належними та достатніми документами для реєстрації спірних податкових накладних.
Разом із письмовими поясненнями позивач надав Комісії ГУ ДПС у Волинській області копії документів, які розкривають зміст господарських операцій, щодо яких складено спірні податкові накладні, та які вважав достатніми для їх реєстрації в ЄРПН (з огляду на те, що в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не зазначено конкретний перелік документів, які необхідно подати).
Відповідно до пункту 2 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3 Порядку №520).
Відповідно до пунктів 9, 10 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (пункт 11 Порядку №520).
Аналіз наведених правових норм вказує на те, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Як зазначено у спірних рішеннях від 01.11.2021 № 3307934/43842787, № 3307935/43842787, №3307936/43842787, №3307937/43842787, підставою для відмови у реєстрації в ЄРПН податкових накладних від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4 слугувало ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів прийняття-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Поряд з тим форма рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН встановлена додатком до Порядку №520 та передбачає необхідність підкреслити первинні документи, які не надані платником, та у вказаній формі наявна графа "Додаткова інформація".
Проте в порушення вимог щодо форми рішення, встановленої додатком до Порядку №520, спірні рішення Комісії ГУ ДПС у Волинській області від 01.11.2021 № 3307934/43842787, № 3307935/43842787, №3307936/43842787, №3307937/43842787 не містить підкреслень за найменуваннями первинних документів, яких не надав платник. Відповідна позначка "х" про ненадання документів стосується визначених груп первинних документів (а не конкретно визначених документів серед перерахованих).
Таке оформлення рішення комісією регіонального рівня дозволяє по-різному трактувати причини прийнятого рішення. Неоднозначність розуміння причин прийняття рішення суб`єкта владних повноважень не дає підстав для висновку про його обґрунтованість як акта індивідуальної дії.
Суд зауважує, що згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).
Оскільки для виникнення податкового зобов`язання з ПДВ достатньо настання однієї з подій (надходження коштів чи відвантаження товару), то обов`язок продавця виписати і зареєструвати в ЄРПН податкову накладну на відповідну суму ПДВ кореспондує з правом контролюючого органу вимагати у платника податку ту документацію, яка підтверджує настання саме такої події, а не обох подій одночасно. Якщо мова йде про оплату платником податку товарів, то документами, достатніми для підтвердження такої операції будуть документи, що засвідчують факт зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, і такі документи можуть вважатися необхідною передумовою для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН. У разі якщо поставка товару передувала оплаті за нього, то для реєстрації податкової накладної необхідні документи, що підтверджують факт відвантаження товару.
На думку суду, надані позивачем на розгляд Комісії ГУ ДПС у Волинській області документи, які стосуються продажу ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт» пшениці врожаю 2021 року та сої врожаю 2021 року (власне виробництво) відповідно до укладеного договору від 13.09.2021 №1309/958421, є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію в ЄРПН податкових накладних від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4.
Так договір від 13.09.2021 №1309/958421, який був наданий відповідачам, дозволяє встановити умови здійснення господарських операцій купівлі-продажу сільськогосподарської продукції. При цьому вид господарської діяльності позивача пов`язаний із предметом договору.
Доказами, які безпосередньо підтверджують факт постачання товару, є видаткові накладні №3 від 21.10.2021, №4 від 22.10.2021, №5 та №6 від 25.10.2021, специфікації №3, №4, №5, №6 від 21.10.2021, від 22.10.2021 та від 25.10.2021 до договору купівлі-продажу №1309/958421 від 13.09.2021, товарно-транспортні накладні №4 від 21.10.2021, №3 від 18.10.2021, №5 від 22.10.2021, які містять опис товару, його кількісне вираження та вартість, підписи і печатки сторін договору.
Факт розрахунків за товар підтверджують платіжні доручення від 22.10.2021 №189219АМ01N/695, від 23.10.2021 №189284 АN01G/242, від 25.10.2021 №189335АР04G/2492 та №189334 АР04G/2491.
Будь-яка невідповідність у кількісних показних згідно з цими документами відповідачами не виявлена.
Названі документи вказують на виконання обов`язку постачальника поставити і передати товар у власність покупця з одного боку та обов`язок покупця відповідно до умов укладеного договору провести оплату за товар та у суду відсутні підстави ставити під сумнів достовірність відображених у цих документах даних про господарські операції.
У додатковій інформації, яка зазначена в оскаржуваних рішеннях, вказано, що платником не надано статистичні звіти; відсутні відомості про збір та оприбуткування врожаю.
Суд звертає увагу на те, що у зв`язку з незазначенням податковим органом у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення про реєстрацію спірних податкових накладних, позивачем на пропозицію контролюючого органу було надано документи, які підтверджували реальність здійснення господарських операцій.
Оскільки сформована у квитанції про зупинення податкової накладної пропозиція податкового органу щодо надання документів необхідних для реєстрації податкової накладної була загальною та формальною, не конкретизованою, тому позивач діяв на власний розсуд щодо переліку документів, які слід надати.
Разом з тим, суд зауважує, що саме лише зазначення про відсутність певних документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку. Сама собою наявність або відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є самостійною та достатньою підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов`язаннях платника податків у зв`язку з його господарською діяльністю мали місце.
При вирішені даного спору суд також враховує, що позивачем до скарг на рішення Комісії ГУ ДПС у Волинській області від 01.11.2021 № 3307934/43842787, № 3307935/43842787, №3307936/43842787, №3307937/43842787 були долучені копії первинних документів, в тому числі звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2021 року, реєстри відправки зерна та іншої продукції з поля № 4, 5, 6, 7, накладні внутрішньогосподарського призначення, інвентаризаційний опис запасів від 02.11.2021, відомості про нарахування запасів, однак це не вплинуло на прийняття позитивного рішення, що свідчить про непослідовність, неузгодженість дій відповідачів та відсутність легітимної мети під час прийняття ними рішень.
Наведене спростовує висновки відповідачів про ненадання копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи).
Суд зазначає, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операції позивача на предмет її реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. У свою чергу, при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями.
Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Така правова позиція вже неодноразово викладалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 28.11.2019 у справі №1640/2650/18, від 23.10.2018 у справі №822/1817/18, від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18.
Встановлені обставини у справі дають суду підстави для висновку про формальний підхід при прийнятті Комісією ГУ ДПС у Волинській області спірних рішень. Водночас відповідачами не підтверджено факт виявлення об`єктивних ознак неможливості здійснення позивачем операцій з постачання товарів, дані про який зазначено у спірних податкових накладних, та/або ймовірності уникнення ним виконання свого податкового обов`язку, які б свідчили про ризик порушення ним норм податкового законодавства.
Враховуючи вищезазначене, подані позивачем документи для реєстрації податкових накладних від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4 підтверджують факт здійснення господарських операцій та є достатніми для прийняття комісією ГУ ДПС у Волинській області рішення про реєстрацію вказаних податкових накладних в ЄРПН.
Відповідно до вимог частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
У даному випадку, під час розгляду справи відповідач1, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навів обґрунтованих мотивів законності прийняття оскаржуваних рішень, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4.
На підставі аналізу норм законодавства, що врегульовує спірні правовідносини, та встановлених обставин у справі суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправними та скасування рішень комісії ГУ ДПС у Волинській області від 01.11.2021 № 3307934/43842787, № 3307935/43842787, №3307936/43842787, №3307937/43842787, а отже про задоволення позову у цій частині позовних вимог.
Щодо позовної вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4 датою їх подання, суд зазначає наступне.
Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в ЄРПН віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, оскільки у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.
Так, згідно із нормами пунктів 19, 20 Порядку ведення ЄРПН, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної та прийняття відповідною комісією рішення про відмову в її реєстрації така податкова накладна реєструється у день набрання чинності судовим рішення про реєстрацію податкової накладної.
Відповідно до частини третьої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні від 21.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 25.10.2021 № 3, від 25.10.2021 №4 датою їх подання на реєстрацію.
За наведених вище обставин справи та положення чинного законодавства, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог повністю.
Частиною першою статті 139 КАС України обумовлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи те, що суд задовольняє позов повністю, то на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Волинській області, Комісія якого прийняла оскаржувані рішення, що стало підставою звернення до суду з цим позовом, необхідно стягнути судовий збір у розмірі 9080,00 грн., сплачений згідно платіжних доручень від 08.12.2021 №178 та від 22.12.2021 №184.
Керуючись статтями 243-246, 250, 262 КАС України, на підставі Податкового кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 01 листопада 2021 року № 3307934/43842787, № 3307935/43842787, №3307936/43842787, №3307937/43842787.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Фермерським господарством «РОАН АГРО» податкові накладні від 21 жовтня 2021 року № 1, від 22 жовтня 2021 року № 2, від 25 жовтня 2021 року № 3, від 25 жовтня 2021 року №4 датою подання їх на реєстрацію.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44106679) на користь Фермерського господарства «РОАН АГРО» (45065, Волинська область, Ковельський район, село Білашів, вулиця Кайдана, 1а, ідентифікаційний код 43842787) судовий збір у розмірі 9080,00 грн. (дев`ять тисяч вісімдесят грн. 00 коп.).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя О. О. Андрусенко
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.03.2022 |
Оприлюднено | 23.06.2022 |
Номер документу | 103635800 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні