Рішення
від 14.03.2022 по справі 420/23198/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/23198/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 березня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Аракелян М.М.

Розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративною позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (ЄДРПОУ 34252469, вул. Романа Кармена, 21, м. Одеса, 65058) до Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (ЄДРПОУ ВП 44104032, пр. Шевченка, 15/1, м. Одеса, 65015) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

23 листопада 2021 до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» до Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, у якому представник позивача просить суд:

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення рішення, Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 24.06.2021 року №117/3400703, прийняте на підставі Акту «Про результати фактичної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні виробництва і обігу підакцизних товарів» №8950/20-40-09-01-08 від 24.05.2021 року, яким застосовано до Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 1000000 грн.

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями 23.11.2021 року о 16:10:36 справа №420/23198/21 розподілена на суддю Аракелян М.М.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 25.11.2021 року прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Ухвалою суду від 21.12.2021 року клопотання представника Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про розгляд адміністративної справи за правилами загального позовного провадження залишено без задоволення.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що за результатом проведення фактичної перевірки податковим управлінням сформовано висновок про порушення позивачем норм Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» в частині проведення окремих видів господарської діяльності без наявності на те ліцензії. Позивач із вказаними твердженнями не погоджується та вказує наступне:

по-перше, застосування норми, яка передбачає відповідальність за реалізацію пального без наявності на те ліцензії, до 01.04.2020 року є неправомірною, адже абз.22 ч.2 ст.17 Закону набрав чинності лише 01.04.2020 року. При цьому, досліджувані господарські відносини мали місце частково до моменту набрання чинності;

по-друге, позивач здійснює діяльність щодо оптової торгівлі паливом на підставі діючої ліцензії, копію якої надає до суду.

21.12.2021 року за вх.№72436/21 від представника Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшов відзив на позовну заяву, у якому викладено заперечення проти заявлених позовних вимог. Так, представник відповідача наголосив, що у позивача на час проведення відповідних господарських операцій були відсутні ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місця оптової торгівлі, а саме за акцизними складами №1010849 та №1010954.

Розглянувши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, які мають значення для вирішення спору, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд дійшов наступного.

Під час розгляду справи судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» здійснює господарську діяльність за наступними видами:

42.11 Будівництво доріг і автострад (основний)

42.13 Будівництво мостів і тунелів

52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту

52.24 Транспортне оброблення вантажів

52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту

46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням

46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами

46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин

46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами

42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.

42.91 Будівництво водних споруд

У період з 12.05.2021 року по 21.05.2021 року Головним управлінням ДПС в Харківській області проведено фактичну перевірку з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими для виконання при здійсненні виробництва та обігу підакцизних товарів.

За результатами проведення перевірки було складено акт про результати фактичної перевірки.

Згідно з висновками акту перевірки №8950/20-40-09-01-08 від 24.05.2021 ТОВ «Автомагістраль-Південь» допущені порушення:

в період з 06.03.2020 по 21.07.2020 ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» здійснювало приймання та зберігання пального на акцизному складі №1010849 за відсутності ліцензії на право зберігання пального, а також реалізацію (відвантаження) пального 27.03.2020 на користь ТОВ «ШЛЯХОВИК-97» (код ЄДРПОУ 3446334) за відсутності ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі, чим порушено вимоги ч.1, 8 ст. 15 Закону від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального»;

в період з 09.07.2020 по 21.07.2020 ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» здійснювало приймання та зберігання пального на акцизному складі №1010984 за відсутності ліцензії на право зберігання пального, а також реалізацію (відвантаження) пального з 31.07.2019 по 31.03.2020 на користь ТОВ «СПЕЦ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 41186400), ТОВ «ГЕРМЕС ТРАНС ЛТД» (код ЄДРПОУ 42121433), ФО- П ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ), ТОВ «СПЕЦ ТРАНС ЛОГІСТІК» (код СДРПОУ 43021888), ТОВ «СВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 40838605) та ТОВ «АЛЧЕВСЬКЕ АТП 10967» (код ЄДРПОУ 37011683) за відсутності ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі, чим порушено вимоги ч.1, 8 ст. 15 Закону 481.

Висновок перевірки:

перевіркою встановлено зберігання пального за відсутності ліцензії на право зберігання пального, а також реалізацію (відвантаження) пального за відсутності ліцензії на право оптової торгівлі пального, за наявності місць оптової торгівлі, на акцизних складах №1010849 та № 1010954, чим порушено вимоги ч. 1,8 ст. 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального».

01.07.2021р. ТОВ «Автомагістраль-Південь» отримано засобами поштового зв`язку податкові повідомлення-рішення Південного МУ ДПС по роботі з великими платниками податків від 24.06.2021р. №115/3400703, яким застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 500 000 грн., від 24.06.2021р. №116/3400703, яким застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 500 000 грн., від 24.06.2021р. №117/3400703, яким застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 1 000 000 грн., що прийняті на підставі зазначеного акта перевірки та висновку від 16.06.2021р. про розгляд заперечень.

19.10.2021 року позивач отримав засобами поштового зв`язку рішення про результати розгляду скарги, відповідно до якого ДПС скасувало ППР Південного МУ ДПС по роботі з ВПП від 24.06.2021 № 115/3400703, № 116/3400703 та залишило без змін ППР Південного МУ ДПС по роботі з ВПП від 24.06.2021 р. № 117/3400703, а скаргу ТОВ «Автомагістраль-Південь» частково задовольнило.

ТОВ «Автомагістраль-Південь» не погоджується з тим, що Південне МУ ДПС по роботі з ВПП залишило в силі ППР від 24.06.2021 р. № 117/3400703, яким застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 1 000 000,00 грн., у зв`язку із чим звертається до суду із вимогою про визнання його протиправним та скасування.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, ч. 2 ст. 2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Законом, який визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України, є Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі - Закон №481).

За змістом статті 1 у цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

оптова торгівля - діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) роздрібної торгівлі, іншим суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва);

місце торгівлі - місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пива - без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, - торговельною площею не менше 20 кв. метрів, обладнане реєстраторами розрахункових операцій та/або програмними реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів;

ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ, що засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку;

місце виробництва пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для виробництва та/або зберігання пального на праві власності або користування;

місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування;

місце оптової торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;

зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик;

оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.

Згідно ст.15 Закону №481 оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.

За змістом ч.1, абз.9 ч.2 ст.17 Закону №481 За порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

До суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії - 500000 гривень.

Аналізуючи встановлені обставини, які стали предметом фактичної перевірки, суд звертає увагу на таке.

В період з 06.03.2020 по 21.07.2020 ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» здійснювало приймання та зберігання пального на акцизному складі №1010849 за відсутності ліцензії на право зберігання пального, а також реалізацію (відвантаження) пального 27.03.2020 на користь ТОВ «ШЛЯХОВИК-97» (код ЄДРПОУ 3446334).

В період з 09.07.2020 по 21.07.2020 ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» здійснювало приймання та зберігання пального на акцизному складі №1010984 за відсутності ліцензії на право зберігання пального, а також реалізацію (відвантаження) пального з 31.07.2019 по 31.03.2020 на користь ТОВ «СПЕЦ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 41186400), ТОВ «ГЕРМЕС ТРАНС ЛТД» (код ЄДРПОУ 42121433), ФО- П ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ), ТОВ «СПЕЦ ТРАНС ЛОГІСТІК» (код СДРПОУ 43021888), ТОВ «СВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 40838605) та ТОВ «АЛЧЕВСЬКЕ АТП 10967» (код ЄДРПОУ 37011683).

Таким чином, за результатами перевірки встановлено, що:

по-перше, наявні два акцизні склади №1010849 та №1010984, які у розумінні податкового органу є місцями оптової торгівлі пальним;

по-друге, за вказаними місцями оптової торгівлі пальним здійснювались зберігання та реалізація пального на користь інших суб`єктів господарювання.

Позивач стверджує, що відповідальність за вказані дії могла б бути застосована за абзацом 22 ч.2 ст.17 Закону №481 (у редакції станом з 01.04.2020 року), згідно якого відповідальність надання послуг із зберігання пального іншим суб`єктам господарювання та/або реалізація пального іншим особам на підставі ліцензії на зберігання пального, отриманої відповідно до абзацу другого частини сорок першої статті 15 цього Закону становить 500 000 гривень штрафу. Однак до 01.04.2020 така норма не діяла, а після цієї дати позивач здійснював діяльність на підставі ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі (реєстраційний номер 990614201901489) (Т.1 а.с.39).

Разом із тим, матеріали справи не містять доказів того, що позивачем у вказаному періоді надавались послуги зі зберігання пального інших осіб. Більше того, факт реалізації пального позивачем не заперечується.

Як вбачається зі змісту спірного податкового повідомлення-рішення, штраф накладено на позивача саме за абз.9 ч.2 ст.17 Закону №481 «оптова торгівля пальним або зберігання пального без наявності ліцензії», який на момент проведення господарських операцій був чинним, а не за абз.22.

У цьому розрізі податковий орган і дійшов висновку про наявність порушень норм чинного законодавства, і у цьому сенсі за результатами розгляду скарги позивача в адміністративному порядку було скасовано податкові повідомлення-рішення Південного МУ ДПС по роботі з великими платниками податків від 24.06.2021р. №115/3400703, та від 24.06.2021р. №116/3400703. ДПС у своєму рішенні вказала, що позивач може здійснювати зберігання пального без наявності окремої ліцензії на акцизних складах №1010849 та №1010984 у разі наявності ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місця оптової торгівлі. Одна, таких ліцензій у позивача немає, а тому в цій частині штрафні санкції застосовані вірно.

Таким чином, оцінка правомірності податкового повідомлення-рішення Південного МУ ДПС по роботі з великими платниками податків від 24.06.2021р. №117/3400703 має проводитись у розрізі того, чи є акцизні склади №1010849 та №1010984 місцем оптової торгівлі пального.

Позивач вказує, що акцизні склади №1010849 та №1010984 є пересувними акцизними складами, а фактично - транспортними засобами.

Згідно ст.14.1.6 ПК України акцизний склад - це:

а) спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів;

б) приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.

Згідно ст.14.1.6-1 ПК України акцизний склад пересувний - транспортний засіб (автомобільний, залізничний, морський, річковий, повітряний, магістральний трубопровід), на якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий на митній території України.

Транспортний засіб набуває статусу акцизного складу пересувного протягом періоду його використання для:

а) переміщення в ньому митною територією України пального або спирту етилового, що реалізується (крім пального або спирту етилового, що переміщується митною територією України прохідним транзитом або внутрішнім транзитом, визначеним підпунктом "а" пункту 2 частини другої статті 91 Митного кодексу України);

б) зберігання в ньому пального або спирту етилового на митній території України;

в) ввезення пального або спирту етилового на митну територію України, з якого сплачено акцизний податок або на умовах, визначених статтею 229 цього Кодексу.

Разом із тим, за даними акту перевірки, під час перебування на акцизному складі № 1010849 встановлено наявність та використання наземної ємності для зберігання пального РГС-50. Візуально встановлено, що ємність обладнана рівноміром-лічильником пального, а місце відпуску пального витратоміром-лічильником ШЖУ-25М-16.

Під час перебування на акцизному складі № 1010954 встановлено наявність та використання наземних ємностей для зберігання пального РГС-20 та РГС-25. Візуально встановлено, що ємності обладнані рівномірами-лічильниками пального, а місце відпуску пального витратоміром-лічильником ШЖУ-25М-16.

Про будь-які транспортні засоби в акті перевірки не згадується.

Більше того, згідно додатків до акту фактичної перевірки акцизні склади №1010849 та №1010984 мають реальну адресу (Т.1 а.с.12-17) та за наданим переліком висвітлені господарські операції з ТОВ «ШЛЯХОВИК-97» (код ЄДРПОУ 3446334), ТОВ «СПЕЦ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 41186400), ТОВ «ГЕРМЕС ТРАНС ЛТД» (код ЄДРПОУ 42121433), ФО- П ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ), ТОВ «СПЕЦ ТРАНС ЛОГІСТІК» (код СДРПОУ 43021888), ТОВ «СВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 40838605) та ТОВ «АЛЧЕВСЬКЕ АТП 10967» (код ЄДРПОУ 37011683), які фактично проводились на вказаних складах.

Суд звертає увагу, що за змістом п.б) ст.14.1.6 ПК України акцизний склад - це приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального, а за змістом ст.14.1.202 ПК України реалізація та продаж є тотожними поняттями.

Таким чином, акцизний склад може бути місцем оптової торгівлі пальним.

Отже, вважати акцизні склади №1010849 та №1010984 пересувними відсутні правові підстави.

Як наслідок цього, наявність у позивача ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі (реєстраційний номер 990614201901489) (Т.1 а.с.39), не впливає на висновки акту перевірки, адже для реалізації пального на акцизних складах №1010849 та №1010984 необхідно отримати окремі ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі. І у разі наявності такої ліцензії, за позицією ДПС України, додаткова ліцензія на право зберігання пального не потрібна, що і слугувало підставою для скасування інших податкових повідомлень-рішень Південного МУ ДПС по роботі з великими платниками податків від 24.06.2021р. №115/3400703 та від 24.06.2021р. №116/3400703.

За сукупністю вищевикладеного, суд констатує, що наявні матеріали справи свідчать про обґрунтованість встановлених податковим органом порушень абз.9 ч.2 ст.17 Закону №481, а тому підстави для визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 24.06.2021 року №117/3400703 відсутні.

Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Частиною 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем законність оскаржуваного рішень доведена, а аргументи позивача суд відхиляє з вищенаведених підстав.

У п. 110 рішення Європейського суду з прав людини від 23.07.2002 року у справі "Компанія "Вестберга таксі Актіеболаг" та Вуліч проти Швеції" визначено, що адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасовувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами для призначення податкових штрафів (санкцій), має саме податкове управління.

Враховуючи викладене позов не підлягає задоволенню.

Відповідно до ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно ч.2 ст.134 КАС України за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Позивачем при поданні позовної заяви було сплачено судовий збір у розмірі 15000 грн. (Т.1 а.с.8), а також заявлено вимогу про стягнення витрат на правничу допомогу у сумі 6000 грн. з відповідача.

Суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову, а тому всі судові витрати суд покладає на позивача.

Керуючись ст. ст. 134, 139, 241-246, 250, 255, 262, 295, 297 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (ЄДРПОУ 34252469, вул. Романа Кармена, 21, м. Одеса, 65058) до Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (ЄДРПОУ ВП 44104032, пр. Шевченка, 15/1, м. Одеса, 65015) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити повністю.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст. 293,295 КАС України до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя М.М. Аракелян

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.03.2022
Оприлюднено21.06.2022
Номер документу103672320
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/23198/21

Рішення від 14.03.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 25.11.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні