ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
01 липня 2010 року < Час пр оголошення > № 2а-7390/10/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі:
судді: Пісоцької О.В.,
за участю:
секретаря
судового засідання Кузьменкової С.П.,
представника Державної податкової інспекції у Поді льському районі міста Києва Нечепи О.В.,
розглянувши у відкрито му судовому засіданні у міст і Києві справу
за позовною заявою Державної податкової інс пекції у Подільському районі міста Києва
до товариства з обмеженою ві дповідальністю «Маігор»,
за участю
третьої особи - Подільської районної у м. Києві державної адміністр ації,
про припинення юридичної особ и,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інсп екція у Подільському районі міста Києва (далі - ДПІ у Поді льському районі м. Києва, пози вач) звернулась до Окружного адміністративного суду міст а Києва з позовними вимогами до товариства з обмеженою ві дповідальністю «Маігор», (да лі - ТОВ «Маігор», відповіда ч) про припинення юридичної о соби.
Позовні вимоги ДПІ у Поділь ському районі м. Києва мотиво вано тим, що відповідачем про тягом року не подавалися орг анам державної податкової сл ужби податкові декларації, д окументи фінансової звітнос ті відповідно до вимог закон у.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 13 травня 2010 року відкрито п ровадження в адміністративн ій справі за вказаним вище по зовом, залучено до участі у сп раві Подільську районну у мі сті Києві державну адміністр ацію як третю особу, яка не зая вляє самостійних вимог на пр едмет спору, на стороні позив ача та призначено справу до р озгляду.
В судовому засіданні пред ставник позивача позовні вим оги підтримав та просив їх за довольнити у повному обсязі.
Відповідач відзиву на позо в не надав, явку своїх предста вників в судове засідання не забезпечив, тоді як про час та місце розгляду справи був по відомлений належним чином. У хвала про призначення справи до розгляду та повістки напр авлялися відповідачу за адре сою, внесеною відповідачем д о Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців. Відповідно до змісту ч. 2 ст. 17, ч. 1 ст. 18 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців»з ур ахуванням вимог ч. 8 ст. 35 Кодек су адміністративного судочи нства України така адреса вв ажається достовірною, а пові стка, направлена за нею, вруче ною юридичній особі.
Подільська районна у м. Києв і державна адміністрація про час та місце проведення судо вого засідання також повідом лена належним чином, явку пов новажних представників в суд ове засідання не забезпечила .
Відповідно до ст. 128 Кодексу а дміністративного судочинст ва України справа вирішуєтьс я на підставі наявних в ній до казів.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Украї ни 01 липня 2010 року у відкритому судовому засіданні проголош ено вступну та резолютивн у частини постанови про за доволення позовних вимог.
Ознайомившись з матеріала ми справи та поданими докуме нтами, заслухавши пояснення представника позивача, всебі чно і повно з' ясувавши всі ф актичні обставини, на яких ґр унтуються позовні вимоги, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору, Окружний адміністр ативний суд міста Києва дійш ов наступних висновків.
ТОВ «Маігор», зареєстрован о як суб' єкта підприємницьк ої діяльності - юридичну осо бу (ідентифікаційний код юри дичної особи за ЄДРПОУ 33403828) Под ільською районною у місті Ки єві державною адміністраціє ю 11 травня 2005 року, а 18 травня 2005 ро ку відповідача взято на облі к ДПІ у Подільському районі м . Києва як платника податків.
Згідно довідки ДПІ у Поділь ському районі м. Києва від 06 кв ітня 2010 року №2670/9/15105 ТОВ «Маігор» не подає до ДПІ у Подільськом у районі м. Києва декларації т а документи фінансової звітн ості з січня 2008 року.
Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні»органи дер жавної податкової служби у в ипадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених за конами України, мають, зокрем а, право звертатися у передба чених законом випадках до су дових органів із заявою (позо вною заявою) про скасування д ержавної реєстрації суб' єк та підприємницької діяльнос ті.
Статтею 2 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні»визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є: здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства, прав ильністю обчислення, повното ю і своєчасністю сплати до бю джетів, державних цільових ф ондів податків і зборів (обов ' язкових платежів), а також н еподаткових доходів, установ лених законодавством (далі - п одатки, інші платежі); внесенн я у встановленому порядку пр опозицій щодо вдосконалення податкового законодавства; прийняття у випадках, передб ачених законом, нормативно-п равових актів і методичних р екомендацій з питань оподатк ування; формування та веденн я Державного реєстру фізични х осіб - платників податків та інших обов' язкових платежі в та Єдиного банку даних про п латників податків - юридични х осіб; роз' яснення законод авства з питань оподаткуванн я серед платників податків; з апобігання злочинам та іншим правопорушенням, віднесеним законом до компетенції пода ткової міліції, їх розкриття , припинення, розслідування т а провадження у справах про а дміністративні правопоруше ння; здійснення контролю за д одержанням податкового зако нодавства, правильністю обчи слення, повнотою і своєчасні стю сплати до бюджетів, держа вних цільових фондів податкі в і зборів (обов' язкових пла тежів), а також неподаткових д оходів, установлених законод авством (далі - податки, інші п латежі); внесення у встановле ному порядку пропозицій щодо вдосконалення податкового з аконодавства; прийняття у ви падках, передбачених законом , нормативно-правових актів і методичних рекомендацій з п итань оподаткування; формува ння та ведення Державного ре єстру фізичних осіб - платник ів податків та інших обов' я зкових платежів та Єдиного б анку даних про платників под атків - юридичних осіб; роз' я снення законодавства з питан ь оподаткування серед платни ків податків; запобігання зл очинам та іншим правопорушен ням, віднесеним законом до ко мпетенції податкової міліці ї, їх розкриття, припинення, ро зслідування та провадження у справах про адміністративні правопорушення.
З системного аналізу вказа них норм Закону України «Про державну податкову службу в Україні»вбачається, що до ко мпетенції органів державної податкової служби віднесено контроль за додержанням под аткового законодавства.
Відповідно до наданої пози вачем довідки від 06 квітня 2010 р оку №2670/9/15105 ТОВ «Маігор»з січня 2008 року не подає до ДПІ у Поділ ьському районі м. Києва декла рації, бухгалтерську звітніс ть та інші документи і відомо сті, пов' язані з обчислення м і сплатою податків і зборів (обов' язкових платежів).
Відповідач заборгованості перед бюджетом не має, що підт верджується довідкою ДПІ у П одільському районі м. Києва в ід 01 липня 2010 року.
Згідно з п. 2 ст. 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я»платники податків і зборів (обов' язкових платежів) зоб ов' язані подавати до держав них податкових органів та ін ших державних органів відпов ідно до законів декларації, б ухгалтерську звітність та ін ші документи і відомості, пов ' язані з обчисленням і спла тою податків і зборів (обов' язкових платежів).
Як встановлено судом, відпо відач шляхом неподання до де ржавних податкових органів т а інших держаних органів від повідно до законів деклараці й, бухгалтерської звітності та інших документів і відомо стей порушив правила здійсне ння господарської діяльност і, встановлені п. 2 ст. 9 Закону У країни «Про систему оподатку вання».
Відповідно до ч. 1 ст. 238 Господ арського кодексу України за порушення встановлених зако нодавчими актами правил здій снення господарської діяльн ості до суб' єктів господарю вання можуть бути застосован і уповноваженими органами де ржавної влади або органами м ісцевого самоврядування адм іністративно-господарські с анкції, тобто заходи організ аційно-правового або майново го характеру, спрямовані на п рипинення правопорушення су б' єкта господарювання та лі квідацію його наслідків.
Згідно ст. 247 Господарського кодексу України у разі здійс нення суб' єктом господарюв ання діяльності, що суперечи ть закону чи установчим доку ментам, до нього може бути зас тосовано адміністративно-го сподарську санкцію у вигляді скасування державної реєстр ації цього суб' єкта та його ліквідації. Скасування держ авної реєстрації суб' єкта г осподарювання провадиться з а рішенням суду. Зазначена ст аття кореспондується зі зміс том ч. 1 ст. 33 Закону України «Пр о державну реєстрацію юридич них та фізичних осіб-підприє мців», відповідно до якої юри дична особа припиняється, зо крема, за судовим рішенням.
У відповідності до ст. 38 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних та фізични х осіб-підприємців» підстава ми для постановлення судовог о рішення щодо припинення юр идичної особи, що не пов' яза но з банкрутством юридичної особи, зокрема, є неподання пр отягом року органам державно ї податкової служби податков их декларацій, документів фі нансової звітності відповід но до закону.
Відповідно до ч. 1 та ч. 6 ст. 59 Го сподарського кодексу Україн и припинення діяльності суб' єкта господарювання здійсню ється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав ск асування державної реєстрац ії такого суб' єкта господар ювання.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.
Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.
Враховуючи викладене, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги ДПІ у Подільському райо ні м. Києва підлягають задово ленню.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов' язаних із залучення м свідків та проведенням суд ових експертиз, судові витра ти (судовий збір) стягненню з в ідповідача не підлягають.
Керуючись статтями 7, 9, 11, 69-71, 158-1 63, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України Окружн ий адміністративний суд міст а Києва
ПОСТАНОВИВ:
Позов Державної подат кової інспекції у Подільсько му районі міста Києва задово льнити.
Припинити юридичну особу - товариство з обмеженою ві дповідальністю «Маігор»(іде нтифікаційний код за ЄДРПОУ 33403828), що не пов' язано з банкрут ством юридичної особи.
Зобов' язати державного реєстратора Подільської рай онної у місті Києві державно ї адміністрації не пізніше н аступного робочого дня з дат и надходження судового рішен ня щодо припинення юридичної особи - товариства з обмеже ною відповідальністю «Маіго р»(ідентифікаційний код за Є ДРПОУ 33403828) - внести до Єдиного д ержавного реєстру запис щодо цього судового рішення та зд ійснити заходи з припинення юридичної особи у встановлен ому законом порядку.
Постанова набирає законно ї сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного с удочинства України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України.
Суддя О.В . Пісоцька
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2010 |
Оприлюднено | 04.08.2010 |
Номер документу | 10368520 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Пісоцька О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні