Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Вінниця
23 лютого 2022 р. Справа № 120/9188/21-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді:Крапівницької Н.Л.,
розглянувши у письмовому провадженні в місті Вінниці в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом:
фізичної особи - підприємця ОСОБА_1
до Головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 звернулась до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України та просить, визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Вінницькій області №2840957/2164823269 від 07.07.2021 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати Податкову накладну № 46 від 15.06.2021 датою її подання.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем подано на реєстрацію до податкового органу податкову накладну, проте, комісією було відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної з підстав «ненадання платником податку копій документів, а саме: «договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні».
Ухвалою від 16.08.2021 відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.
26.10.2021 Відповідачі надали відзиви на адміністративний позов, у яких позовні вимоги не визнають, просять у задоволенні позову відмовити повністю, вказавши, що аргументи позивача, не відповідають фактичним обставинам справи, так як в реєстрації податкових накладних відмовлено у зв`язку з підстав «ненадання платником податку копій документів, а саме: «договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні». Тобто, у рішенні чітко зазначено яких документів не вистачало, для реєстрації податкових накладних. Враховуючи те, що платник податку не надав достатніх документів потрібних для реєстрації податкових накладних, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації вищезазначених податкових накладних. Відтак, комісія яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації при прийнятті рішення, діяла на підставі, та в спосіб передбачений законодавством.
Досліджуючи матеріали справи, судом встановлено. Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Вінницькій області.
11 березня 2021 року між Позивачем, як Автоперевізником, та ТОВ «ТАЙРОНС ГРУП» (код ЄДРПОУ 43550436), як Клієнтом, був укладений Договір про надання послуг з автоперевезення № 1103-21П від 11.03.2021р., згідно з яким, Клієнт доручає, а Автоперевізник зобов`язується за плату і за рахунок Клієнта надати послуги з перевезення вантажу на умовах цього Договору.
Перевезення вантажу здійснювалося декількома частинами, що підтверджується товарно-транспортними накладними.
15 червня 2021 року за результатом надання послуг ТОВ «ТАЙРОНС ГРУП» ФОП ОСОБА_1 був укладений Договір №1103-21П від 11.03.2021 і Акт надання послуг №3 від 15.06.2021. Того ж дня ФОП ОСОБА_1 був складений Рахунок на оплату №3 від 15.06.2021.
25 червня 2021 року ТОВ «ТАЙРОНС ГРУП» була здійснена оплата наданих послуг в розмірі 200000 грн, що підтверджується Платіжним дорученням №1283 від 25.06.2021.
За результатами здійснення господарських операцій, позивачем сформовано та направлено на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №46 від 15.06.2021 на загальну суму 291384 грн.
Квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено реєстрацію податкової накладної №46 від 15.06.2021.
Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що ПН/РК відповідає вимогам п. 1 «Критеріїв ризиковості платника податку». Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
На виконання вимог п.201.16 ст.201 ПК України, позивачем направлено відповідачу пояснення та документи, які підтверджують реальність господарських операцій по податковій накладній, а саме: 1) Договір оренди транспортного засобу б/н від 01.02.2021; 2) Договір про надання послуг з автоперевезення №1103-21П від 11.03.2021; 3) Платіжне доручення №1283 від 25.06.2021; 4) Товарно-транспортна накладна №Р19758 від 01.06.2021; 5) Товарно-транспортна накладна № Р19953 від 01.06.2021; 6) Товарно-транспортна накладна №Р20302 від 02.06.2021; 7) Товарно-транспортна накладна №Р20149 від 02.06.2021; 8) Товарно-транспортна накладна №Р20452 від 03.06.2021; 9) Товарно-транспортна накладна №Р20537 від 03.06.2021; 10) Товарно-транспортна накладна №Р20719 від 03.06.2021; 11) Товарно-транспортна накладна №Р20957 від 04.06.2021; 12) Товарно-транспортна накладна №Р21073 від 04.06.2021; 13) Товарно-транспортна накладна №Р21277 від 05.06.2021; 14) Товарно-транспортна накладна №Р21355 від 05.06.2021; 15) Товарно-транспортна накладна №Р21485 від 06.06.2021; 16) Товарно-транспортна накладна №Р21543 від 06.06.2021; 17) Товарно-транспортна накладна №Р21574 від 06.06.2021; 18) Товарно-транспортна накладна №Р21608 від 07.06.2021; 19) Товарно-транспортна накладна №Р21698 від 07.06.2021; 20) Товарно-транспортна накладна №Р21911 від 07.06.2021; 21) Товарно-транспортна накладна №Р21846 від07.06.2021; 22) Товарно-транспортна накладна №Р22118 від 08.06.2021; 23) Товарно-транспортна накладна №Р22232 від 08.06.2021; 24) Товарно-транспортна накладна №Р22383 від 09.06.2021; 25) Товарно-транспортна накладна №Р22540 від 09.06.2021; 26) Товарно-транспортна накладна №Р22657 від 09.06.2021; 27) Товарно-транспортна накладна №Р22792 від 10.06.2021; 28) Товарно-транспортна накладна №Р22938 від 10.06.2021; 29) Товарно-транспортна накладна №Р23036 від 11.06.2021; 30) Товарно-транспортна накладна №Р23163 від 11.06.2021; 31) Товарно-транспортна накладна №Р23294 від 11.06.2021; 32) Товарно-транспортна накладна №Р23386 від 12.06.2021; 33)Товарно-транспортна накладна №Р23471 від 12.06.2021; 34) Товарно-транспортна накладна №Р23538 від 12.06.2021; 35) Товарно-транспортна накладна №Р23587 від 13.06.2021; 36) Товарно-транспортна накладна №Р23635 від 13.06.2021; 37) Товарно-транспортна накладна №Р23889 від 14.06.2021; 38) Товарно-транспортна накладна №Р24005 від 14.06.2021; 39) Товарно-транспортна накладна №Р24080 від 15.06.2021; 40) Товарно-транспортна накладна №Р24267 від 15.06.2021; 41) Платіжне доручення №127 від 30.06.2021; 42) Акт надання послуг №3 від 15.06.2021.
Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Вінницькій області №2840957/2164823269 від 07.07.2021 відмовлено в реєстрації податкової накладної №46 від 15.06.2021.
Не погодившись з вказаними рішеннями, позивач звернувся до суду за захистом порушених прав.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пп. 201.16.1 - 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17 №567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п.6. зазначеного Критерію моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75% загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).
Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п.1 Вичерпного переліку документів, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567:
- для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;
- для критерію, зазначеного в пп.2 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/при дбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
З системного аналізу наведених вище положень видно, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про:
- реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Згідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ч.ч. 1,4 ст.73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.
Згідно до ст.76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.
Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Відповідно до ч.ч. 1,2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Згідно до п.п.1,3 ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Позивачем були надані до податкового органу пояснення та первинні документи фінансово - господарської діяльності підприємства.
За результатами розгляду документів комісією Головного управління ДФС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
Матеріали справи свідчать, що підставою для відмов комісією вказано: «ненадання платником податку копій документів, а саме: «договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні».
Проте, на виконання п.п.201.16.2 п.201.16 ст. 201 ПК України Позивачем були направлені відповідачу пояснення та документи, які підтверджують реальність господарських операцій по податковій накладній, а саме: 1) договір оренди транспортного засобу б/н від 01.02.2021; 2) договір про надання послуг з автоперевезення №1103-21П від 11.03.2021; 3) платіжне доручення №1283 від 25.06.2021; 4) товарно-транспортна накладна №Р19758 від 01.06.2021; 5) товарно-транспортна накладна № Р19953 від 01.06.2021; 6) товарно-транспортна накладна №Р20302 від 02.06.2021; 7) товарно-транспортна накладна №Р20149 від 02.06.2021; 8) товарно-транспортна накладна №Р20452 від 03.06.2021; 9) товарно-транспортна накладна №Р20537 від 03.06.2021; 10) товарно-транспортна накладна №Р20719 від 03.06.2021; 11) товарно-транспортна накладна №Р20957 від 04.06.2021; 12) товарно-транспортна накладна №Р21073 від 04.06.2021; 13) товарно-транспортна накладна №Р21277 від 05.06.2021; 14) товарно-транспортна накладна №Р21355 від 05.06.2021; 15) товарно-транспортна накладна №Р21485 від 06.06.2021; 16) товарно-транспортна накладна №Р21543 від 06.06.2021; 17) товарно-транспортна накладна №Р21574 від 06.06.2021; 18) товарно-транспортна накладна №Р21608 від 07.06.2021; 19) товарно-транспортна накладна №Р21698 від 07.06.2021; 20) товарно-транспортна накладна №Р21911 від 07.06.2021; 21) Товарно-транспортна накладна №Р21846 від07.06.2021; 22) товарно-транспортна накладна №Р22118 від 08.06.2021; 23) товарно-транспортна накладна №Р22232 від 08.06.2021; 24) товарно-транспортна накладна №Р22383 від 09.06.2021; 25) товарно-транспортна накладна №Р22540 від 09.06.2021; 26) товарно-транспортна накладна №Р22657 від 09.06.2021; 27) товарно-транспортна накладна №Р22792 від 10.06.2021; 28) товарно-транспортна накладна №Р22938 від 10.06.2021; 29) товарно-транспортна накладна №Р23036 від 11.06.2021; 30) Товарно-транспортна накладна №Р23163 від 11.06.2021; 31) товарно-транспортна накладна №Р23294 від 11.06.2021; 32) товарно-транспортна накладна №Р23386 від 12.06.2021; 33)товарно-транспортна накладна №Р23471 від 12.06.2021; 34) товарно-транспортна накладна №Р23538 від 12.06.2021; 35) товарно-транспортна накладна №Р23587 від 13.06.2021; 36) товарно-транспортна накладна №Р23635 від 13.06.2021; 37) товарно-транспортна накладна №Р23889 від 14.06.2021; 38) товарно-транспортна накладна №Р24005 від 14.06.2021; 39) товарно-транспортна накладна №Р24080 від 15.06.2021; 40) товарно-транспортна накладна №Р24267 від 15.06.2021; 41) платіжне доручення №127 від 30.06.2021; 42) акт надання послуг №3 від 15.06.2021.
Відтак, суд вважає, що надані підприємством документи є достатніми для підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №46 від 15.06.2021.
Згідно з ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України).
Виходячи з системного аналізу положень законодавства України, та наданих учасниками справи доказів, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.
Згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню повністю, а понесені позивачем витрати по сплаті судового збору підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.
Керуючись ст. 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Вінницькій області № 2840957/2164823269 від 07.07.2021.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати Податкову накладну №46 від 15.06.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
Стягнути на користь фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 сплачений при звернені до суду судовий збір за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України в сумі 2270 грн (дві тисячі двісті сімдесят гривень).
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач - Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ).
Відповідач 1 - Головне управління ДПС у Вінницькій області (21028, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, ЄДРПОУ ВП-44069150).
Відповідач 2 - Державна податкова служба України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8 ЄДРПОУ-43005393).
Суддя підпис Крапівницька Н. Л.
Згідно з оригіналом
Суддя
Секретар
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.02.2022 |
Оприлюднено | 25.06.2022 |
Номер документу | 103735761 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні