ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 березня 2022 року м. ПолтаваСправа № 440/15881/21
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Глобинської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення, зобов`язати вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 /далі позивач, ОСОБА_1 / звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою (з урахуванням уточненої позовної заяви від 12 січня 2021 року) до Глобинської міської ради /далі відповідач/ про:
- визнання незаконним та скасування рішення сімнадцятої сесії восьмого скликання Глобинської міської ради Полтавської області №4812 від 07 жовтня 2021 року, яким ОСОБА_1 відмовлено у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки із цільовим призначенням - для ведення фермерського господарства;
- зобов`язання Глобинської міської ради надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства у власність орієнтовною площею 4,94 га як члену Фермерського господарства "Жовтень-2011" ОСОБА_1 на підставі поданого клопотання від 14 вересня 2021 року /а.с. 48-52/.
Позов обґрунтований тим, що позивач є співвласником (членом) Фермерського господарства «Жовтень-2011», яке на підставі договору оренди землі від 01 серпня 2013 року має у складі земель земельну ділянку площею 9,0 га для ведення фермерського господарства з кадастровим номером 5320685804:04:004:0114. Позивач звернулася до Глобинської міської ради із клопотанням від 13 липня 2021 року про надання дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 на підставі договору оренди землі від 01 серпня 2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ «Жовтень-2011», розташованої на території Глобинської міської ради. Рішенням сімнадцятої сесії Глобинської міської ради Полтавської області восьмого скликання №4812 від 07 жовтня 2021 року відмовлено позивачу у наданні дозволу. Таку відмову відповідача позивач вважає необґрунтованою та протиправною, оскільки таке рішення не містить будь-яких мотивів цієї відмови.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 24 січня 2022 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Відповідач позов не визнав та у відзиві на позовну заяву /а.с. 63-68/ зазначив, що згідно договору оренди землі від 01 серпня 2013 року, укладеного між Обознівською сільською радою (правонаступником якої є Глобинська міська рада) та ОСОБА_2 , останньому надано у користування строком на 10 років із земель комунальної власності сільськогосподарського призначення (землі для ведення фермерського господарства) земельну ділянку загальною площею 9,00 га, яка розташована на території с. Обознівка Глобинської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, для ведення фермерського господарства. До Глобинської міської ради надійшло звернення гр. ОСОБА_1 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з цільовим призначенням для ведення фермерського господарства, з метою передачі у приватну власність. Під час вивчення поданих документів встановлено, що обрана позивачем земельна ділянка входить до земельного масиву, який перебуває в користуванні громадянина ОСОБА_2 на підставі договору оренди землі від 01 серпня 2013 року і згідно статуту ФГ «Жовтень-2011» не відноситься до земель, що перебувають у користуванні фермерського господарства «Жовтень-2011», а тому законні підстави для задоволення клопотання позивача відсутні та рішенням сімнадцятої сесії Глобинської міської ради Полтавської області восьмого скликання №4812 від 07 жовтня 2021 року позивачу відмовлено у наданні дозволу на відведення земельної ділянки у приватну власність для ведення фермерського господарства .
Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі приписів частини четвертої статті 229 КАС України.
Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.
ОСОБА_1 звернулася до Глобинської міської ради із клопотанням від 13 липня 2021 року /а.с.72/ про надання дозволу на відведення земельної ділянки у приватну власність для ведення фермерського господарства із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 на підставі договору оренди землі від 01 серпня 2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", розташованої на території Глобинської міської ради. До вказаного клопотання додала: копії паспорту та ідентифікаційного номеру, довіреність на представлення інтересів, згоду на надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, статут ФГ "Жовтень-2011", копію договору оренди землі, копію витягу з Державного земельного кадастру, копію інформаційної довідки про розмір середньої частки (паю), викопіювання бажаного місця розташування земельної ділянки /а.с.73-89/.
Розглянувши звернення гр. ОСОБА_1 , керуючись Земельним кодексом України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про землеустрій", враховуючи пропозиції постійної депутатської комісії з питань земельних відносин, екології та навколишнього середовища, на сімнадцятій сесії Глобинської міської ради Полтавської області восьмого скликання прийнято рішення №4812 від 07 жовтня 2021 року "Про розгляд звернення гр. ОСОБА_1 про надання дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства, у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 площею 9,0000 га, на підставі договору оренди землі від 01.08.2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", місце розташування: на території Глобинської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5320685804:04:004:0114", яким відмовлено гр. ОСОБА_1 у наданні дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 площею 9,00 га на підставі договору оренди землі від 01 серпня 2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", місце розташування: на території Глобинської міської ради Кременчуцького району Полтавської області за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5320685804:04:004:0114.
Не погодившись з рішенням сімнадцятої сесії Глобинської міської ради Полтавської області восьмого скликання №4812 від 07 жовтня 2021 року "Про розгляд звернення гр. ОСОБА_1 про надання дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства, у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 площею 9,0000 га, на підставі договору оренди землі від 01.08.2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", місце розташування: на території Глобинської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5320685804:04:004:0114", позивач звернулася до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та аргументам учасників справи, вказаним у заявах по суті, суд виходить з такого.
Згідно зі статтею 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Правовідносини у сфері забезпечення права громадян на землю врегульовані Земельним кодексом України №2768-ІІІ від 25 жовтня 2001 року /далі - ЗК України/.
Відповідно до статті 12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.
У відповідності до пункту 34 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.
Згідно з частинами першою та другою статті 59 цього Закону рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до положень статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Згідно із частиною першою статті 31 ЗК України землі фермерського господарства можуть складатися із: а) земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі; б) земельних ділянок, що належать громадянам - членам фермерського господарства на праві приватної власності; в) земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди.
Частиною другою вказаної статті передбачено, що громадяни - члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).
Статтею 32 ЗК України визначено, що громадянам України - членам фермерських господарств передаються безоплатно у приватну власність надані їм у користування земельні ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території відповідної ради.
Дія частини першої цієї статті не поширюється на громадян, які раніше набули права на земельну частку (пай).
За змістом пункту "а" частини першої статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району.
Відповідно до частини шостої статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, клопотання подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Частиною сьомою цієї статті встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Аналіз вищенаведених норм свідчить про те, що будь-який громадянин України має право звернутися до уповноваженого органу із клопотанням та визначеними законодавством документами щодо надання йому дозволу на розроблення документації із землеустрою на земельну ділянку, в тому числі для ведення фермерського господарства. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і приймає рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підстави для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою визначені частиною сьомою статті 118 Земельного кодексу України та їх перелік є вичерпним.
Дослідивши рішення сімнадцятої сесії Глобинської міської ради Полтавської області восьмого скликання №4812 від 07 жовтня 2021 року "Про розгляд звернення гр. ОСОБА_1 про надання дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства, у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 площею 9,0000 га, на підставі договору оренди землі від 01.08.2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", місце розташування: на території Глобинської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5320685804:04:004:0114", судом встановлено, що воно не містить зазначення підстави для відмови позивачу у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою та обґрунтування такої підстави.
З огляду на відсутність в оскаржуваному рішенні обґрунтованих пояснень та мотивів щодо наявності підстав для відмови у наданні дозволу, суд вважає неспроможним довід відповідача, заявлений у відзиві на позовну заяву, щодо відсутності підстав для задоволення клопотання позивача та надання їй дозволу на розроблення проекту землеустрою у зв`язку з тим, що обрана позивачем земельна ділянка входить до земельного масиву, який перебуває в користуванні громадянина ОСОБА_2 на підставі договору оренди землі від 01 серпня 2013 року і згідно статуту ФГ «Жовтень-2011» не відноситься до земель, що перебувають у користуванні фермерського господарства «Жовтень-2011».
Враховуючи вищевикладене, відмова у наданні позивачу дозволу на розробку проекту землеустрою є необґрунтованою, у зв`язку з чим рішення сімнадцятої сесії Глобинської міської ради Полтавської області восьмого скликання №4812 від 07 жовтня 2021 року "Про розгляд звернення гр. ОСОБА_1 про надання дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства, у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 площею 9,0000 га, на підставі договору оренди землі від 01.08.2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", місце розташування: на території Глобинської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5320685804:04:004:0114", яке прийняте за результатами розгляду клопотання позивача від 13 липня 2021 року, підлягає скасуванню як протиправне.
Вирішуючи вимогу позивача про зобов`язання відповідача надати дозвіл на розробку проекту землеустрою, суд виходить з наступного.
Згідно з частиною другою статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3 ) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Отже, завданням адміністративного суду є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень та їх відповідності правовим актам, а не забезпечення ефективності державного управління.
Оскільки рішення сімнадцятої сесії Глобинської міської ради Полтавської області восьмого скликання №4812 від 07 жовтня 2021 року "Про розгляд звернення гр. ОСОБА_1 про надання дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства, у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 площею 9,0000 га, на підставі договору оренди землі від 01.08.2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", місце розташування: на території Глобинської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5320685804:04:004:0114" перевірялося судом на предмет законності та обґрунтованості, виходячи із його змісту, та суд не вправі виходити за межі предмету доказування у справі та встановлювати наявність/відсутність інших підстав для надання/ненадання дозволу, вимога позивача про зобов`язання відповідача прийняти рішення про надання дозволу на розробку землевпорядної документації задоволенню не підлягає. Натомість, належним способом захисту прав позивача є саме: зобов`язання відповідача повторно розглянути клопотання позивача про надання дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 на підставі договору оренди землі від 01 серпня 2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", розташованої на території Глобинської міської ради.
Наведені висновки суду узгоджуються з висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 14 серпня 2019 року у справі №480/4298/18, від 05 грудня 2019 року у справі № 806/2540/17 та у постанові Великої Палати від 06 листопада 2019 року у справі № 509/1350/17.
Таким чином, адміністративний позов підлягає задоволенню частково.
Згідно із частиною третьою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
За подання позову до суду позивач понесла витрати у вигляді сплати судового збору в сумі 1816,00 грн, що підтверджується квитанцією АТ КБ «ПРИВАТБАНК» №0.0.2347553320.1 від 19 листопада 2021 року /а.с. 28/. Доказів понесення інших судових витрат матеріали справи не містять.
Відповідно до частини другої статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір".
Частиною першою статті 4 вказаного Закону визначено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно з частиною другою цієї статті за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру, який подано фізичною особою, сплачується судовий збір за ставкою у розмірі 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" з 01 січня 2021 року прожитковий мінімум для працездатних осіб становить 2270,00 грн.
Оскільки позовна вимога про зобов`язання Глобинської міської ради надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства у власність орієнтовною площею 4,94 га як члену Фермерського господарства "Жовтень-2011" ОСОБА_1 на підставі поданого клопотання від 13 липня 2021 року є похідною від основної вимоги - про визнання незаконним та скасування рішення сімнадцятої сесії восьмого скликання Глобинської міської ради Полтавської області №4812 від 07 жовтня 2021 року, то розмір судового збору, що підлягав сплаті за подання цього позову, становив 908,00 грн /2270,00 грн х 0,4/.
Враховуючи висновок суду про часткове задоволення позову, стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягає судовий збір пропорційно розміру задоволених позовних вимог у сумі 454,00 грн.
Згідно із пунктом 1 частини першої статті 7 Закону України "Про судовий збір" сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.
Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) до Глобинської міської ради (вул. Центральна, буд. 285, м. Глобине, Полтавська область, 39000, ідентифікаційний код 22547673) про визнання незаконним та скасування рішення, зобов`язати вчинити певні дії задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення сімнадцятої сесії Глобинської міської ради Полтавської області восьмого скликання №4812 від 07 жовтня 2021 року "Про розгляд звернення гр. ОСОБА_1 про надання дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства, у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 площею 9,0000 га, на підставі договору оренди землі від 01.08.2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", місце розташування: на території Глобинської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5320685804:04:004:0114".
Зобов`язати Глобинську міську раду повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 13 липня 2021 року про надання дозволу на відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства у приватну власність із раніше наданої громадянину ОСОБА_2 на підставі договору оренди землі від 01 серпня 2013 року земельної ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена ФГ "Жовтень-2011", розташованої на території Глобинської міської ради.
У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Глобинської міської ради на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в сумі 454,00 грн (чотириста п`ятдесят чотири гривні нуль копійок).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Н.І. Слободянюк
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 103775696 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.І. Слободянюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні