Рішення
від 31.03.2022 по справі 420/20769/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/20769/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 квітня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Катаєвої Е.В., розглянувши у письмовому провадженні в місті Одеса справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Централізоване протипожежне охоронне спостереження» (вул. Водопровідна, 1, кабінет 19, м. Одеса, 65007) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044), Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

В провадженні суду знаходиться справа за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Централізоване протипожежне охоронне спостереження» (далі ТОВ «ЦПОС») до Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Комісія ГУ ДПС), Головного управління ДПС в Одеській області (далі ГУ ДПС), в якому позивач просить: визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 10.08.2021 року № 2968686/35882249; зобов`язати ГУ ДПС в Одеській області врахувати таблицю даних платника податку на додану вартість від 04.08.2021 року № 2968686/35882249.

Позивач зазначив, що ТОВ «ЦПОС» зареєстровано 07.05.2008 року є платником ПДВ. Підприємство надає послуги з протипожежного спостереження, цілодобового протипожежного моніторингу (диспетчерська та пульт), регламентного технічного обслуговування систем протипожежного моніторингу; послуги з проектування, монтажу та введення в експлуатацію інженерних систем, пов`язаних із забезпеченням життєдіяльності людей (системи димовидалення, пожежного спостереження, пожежного водопроводу, вентиляції, кондиціювання тощо).

З метою здійснення підприємницької діяльності підприємство забезпечено основними засобами, машинами та механізмами, а також має кваліфікованих співробітників для виконання вищевказаних робіт. Крім того, для здійснення господарської діяльності закуповує будівельні матеріали з кодами УКТЗЕД 3925 (резервуари, баки, ємності), 8415 (установки для кондиціонування повітря), 3926 (вироби для фільтрування води), 8481 (крани, клапани), 8531 (панелі індикаторні та пристрої електричні сигналізаційні для захисту від пожежі), 9032 (термостати, маностати), 7307 (фітинги, фланці, коліна, патрубки, втулки), 4016 (прокладки, сальники, ущільнювачі, шайби), 9026 (покажчики рівня, манометри), 7326 (вхідни колектори, стакани, сітки, перехідники, кріплення д/труб), 7412 (Фітинги, муфти, коліна, втулки мідні , кутники, різьбові з`єднання, головки муфтові напорні), 6116 (будівельні рукавиці), 8311 (Електроди, дріт, прутки, трубки, пластини), 6804 (круги відрізни), 7318 (Евинти, гвинти самонарізні, болти, гайки, глухарі, гачки вкручувані, заклепки, шайби), 8421 (Фільтри очистки), 9025 (термометри, пірометри, барометри, гігрометри, психрометри), 7732(оренда механізмів) з яких здійснює зборку та монтаж інженерних систем (код УКТЗЕД 43.2, 43.22 - електромонтажні роботи, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання), а також проводить цілодобовий протипожежний моніторинг (код УКТЗЕД 80.20 Обслуговування систем безпеки)

Позивач вказує, що ТОВ «ЦПОС» здійснюється збірка та монтаж готової системи із закуплених матеріалів, внаслідок чого відбувається зміна кодів товарів згідно з УКТЗЕД, які придбаваються та постачаються.

При цьому, зміна кодів товарів згідно з УКТЗЕД, які придбаваються та постачаються, для автоматичного моніторингу може бути одним з критерієм ризиковості господарської операції, але відсутня ризиковість господарської операції якщо вказана зміна кодів товарів є нормою для господарської діяльності, так як виробничі підприємства спочатку здійснюють придбання сировини за одним кодом товару, а реалізують готову продукцію за іншим кодом товару, але із тієї сировини, яку придбали.

З метою повідомлення податкового органу про вказані особливості здійснення господарської діяльності діючим законодавством передбачена подача таблиці даних платника податку на додану вартість. Процедура її подання, зміст визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання, яка приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу. Згідно з п.17 Порядку у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

На виконання положень Порядку ТОВ «ЦПОС» направлено Таблицю даних платника ПДВ з необхідними документами, яка була зареєстрована 04.08.2021 року за № 9219623074.

Проте, рішенням Комісії ГУ ДПС про неврахування таблиці даних платника ПДВ від 10.08.2021 року №2968686/35882249 вказана таблиця не була врахована з підстави виявлення невідповідності визначення платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що підстава в оскаржуваному рішенні є формальною (прямо зазначена в Порядку), а з самого рішення про неврахування таблиці неможливо встановити, які саме невідповідності виявлені податковим органом з огляду на те, що до таблиці додана оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за січень 2020-червень 2021 року з зазначенням основних засобів, балансова вартість яких становить 2 273 439,78 грн. Зазначені в таблиці види діяльності в повній мірі відповідають наявним основним засобам щодо проведення підприємством електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання.

Позивач посилається на правові висновки Верховного Суду, якій неодноразово звертав увагу на дотримання правової процедури як складової принципу законності та принципу верховенства права, дотримання при прийнятті рішення відповідно до дискреційних повноважень встановлених законодавством процедур, що унеможливлює зловживання ними.

Прийняте рішення носить для позивача негативний характер, позивач просить задовольнити позовні вимоги застосувавши належний та ефективний спосіб захисту його порушених прав.

Ухвалою суду від 08.11.2021 року адміністративний позов був залишений без руху та позивачу наданий строк для усунення недоліків.

Ухвалою суду від 23.11.2021 року позовна заява прийнята до розгляду, відкрите провадження по справі, вирішено розгляд справи здійснити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Ухвалою суду від 20.01.2022 року зупинено провадження по справі №420/20769/21 за клопотанням представника позивача для надання додаткових доказів.

Ухвалою суду від 01.04.2022 року поновлено провадження у справі, долучено до матеріалів справи висновок судово-товарознавчої експертизи .

Представником відповідача наданий відзив на позов, в якому він просив відмовити у задоволенні позову та зазначив, що з 01.02.2020 року діє Порядок №1165, яким регламентовані спірні правовідносини. Представник навів зміст пунктів 12-14,16-17,19 вказаного Порядку та стверджує, що оскаржуване рішення прийнято у відповідності до вимог Порядку із зазначенням причини його прийняття, а саме виявлення невідповідності визначних платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам.

Представник зазначив, що згідно зі ст. 16 Закону України "Про інформацію" податкова інформація - сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб`єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому ПКУ.

Відповідно до ст.71 ПКУ інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Підпунктом пп.72.1.1 п.72.1 ст.72 ПКУ встановлено, що для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла зокрема від платників податків та податкових агентів, що міститься в податкових деклараціях, розрахунках, інших звітних документах; що міститься у наданих великими платниками податків в електронній формі копіях документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов`язаних із визначенням об`єктів оподаткування (податкових зобов`язань) первинних документах, які ведуться в електронній формі, регістрах бухгалтерського обліку, фінансовій звітності, інших документах, пов`язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів; про фінансово-господарські операції платників податків.

Відповідно до п.74.1, 74.3 ст. 74 ПКУ податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно- телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової політики. Податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Представник також зазначив, що пп.20.1.45 п. 20.1 ст.20 ПКУ передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку-даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Дії ж контролюючого органу щодо внесення до електронної бази даних інформації, незалежно від джерела її отримання (чи то отриманої внаслідок проведення податкової перевірки, чи то за результатами засідання комісії, яка вирішує питання реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН), мають характер службової діяльності відповідних службових осіб по інформаційно-аналітичному забезпеченню діяльності цього органу. Інформація, зібрана відповідно до норм ПК України, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів для виконання покладених на них функцій та завдань з метою здійснення відповідних прав та обов`язків.

З урахуванням викладеної позиції представник відповідача вважає, що оскаржуване рішення з посиланням на підставу - виявлення невідповідності визначних платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій,- є повністю обґрунтованими.

Представник позивача надав відповідь на відзив, в якій просив звернути увагу, що відзив не містить будь-яких доводів або контраргументів, а лише дублює положення Порядку №1165.

Справа розглянута у письмовому провадженні.

Дослідивши надані учасниками справи докази у їх сукупності, суд встановив, що ТОВ «ЦПОС» є юридичною особою, зареєстровано 07.05.2008 року, знаходиться на податковому обліку та є платником ПДВ. Підприємство надає послуги з протипожежного спостереження, цілодобового протипожежного моніторингу (диспетчерська та пульт), регламентного технічного обслуговування систем протипожежного моніторингу; послуги з проектування, монтажу та введення в експлуатацію інженерних систем, пов`язаних із забезпеченням життєдіяльності людей (системи димовидалення, пожежного спостереження, пожежного водопроводу, вентиляції, кондиціювання тощо), що не заперечується відповідачем.

У зв`язку з тим, що при здійсненні підприємницької діяльності позивач закуповує матеріали за одними кодами УКТЗЕД, а після зборки та монтажу готових систем із закуплених матеріалів, відбувається зміна кодів товарів згідно з УКТЗЕД, які придбаваються та постачаються, позивач з метою повідомлення податкового органу про вказані особливості здійснення господарської діяльності подав Таблицю даних платника ПДВ з необхідними документами, яка була зареєстрована 04.08.2021 року за № 9219623074.

Проте, рішенням Комісії ГУ ДПС від 10.08.2021 року № 2968686/35882249 вказана таблиця не була врахована з підстави виявлення невідповідності визначення платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам.

Отримавши вказане рішення та вважаючи його необґрунтованим, не вмотивованим, таким, що порушує його права, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Спірні правовідносини виникли між суб`єктом господарювання ТОВ «ЦПОС» , якій є платником ПДВ, та Комісією ГУ ДПС, якою прийнято оскаржуване рішення, та яка є суб`єктом владних повноважень, оскільки відповідно до п.7 ст. 4 КАС України суб`єкт владних повноважень орган державної влади (у тому числі без статусу юридичної особи), орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.12.2019 року №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі Порядок №1165), яка набрала чинність 01.02.2020 року.

Порядок визначає, зокрема, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Вказаним Порядком регламентовано не тільки питання складу комісії, а питання порядку прийняття нею рішень та їх оформлення.

Згідно з п.25, п.26, п.27 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, ПКУ та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.

Відповідно до п.4 Порядку розгляду скарг щодо рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних - не підлягають адміністративному оскарженню рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, оскаржені платником податку в судовому порядку.

Таким чином, Комісія є спеціальним суб`єктом, уповноваженим на прийняття відповідних рішень (таке рішення не уповноважено приймати ГУ ДФС як суб`єкт владних повноважень та його керівники як посадові особи) і такі рішення оскаржуються в судовому порядку.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий Кодекс України.

Пунктом 61.1 ст.61 ПКУ визначено, що податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (пп.61.1.2п. 61.1 ст.61 ПКУ).

Порядок збору податкової інформації та отримання податкової інформації контролюючими органами встановлений статями 72,73 ПКУ. Відповідно до ст.74 ПКУ податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Розділ V ПК України регулює порядок нарахування та сплати податку на додану вартість, визначає платників податку, встановлює порядок реєстрації в якості платників ПДВ, визначає об`єкти оподаткування та розміри ставок податку, операції, які звільнені від оподаткування, а також, правила віднесення сум до складу податкового кредиту.

Порядок №1165 визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Пунктом 2 Порядку №1165 визначено, що таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Пунктом 12 Порядку №1165 встановлено право платника податку має подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5). Пунктом 13 визначені відомості, які повинні бути зазначені у таблиці даних платника податку.

Згідно з п.14 таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Відповідно до пунктів 15,15 Порядку таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання. Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому ст.42 Кодексу (додаток 6).

Пунктом 17 визначено, що у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Згідно з додатком 6, яким встановлена форма рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість та зазначено, що рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Комісією у рішенні від 10.08.2021 року № 2968686/35882249 вказано про прийняття комісією ГУ ДПС рішення про неврахування таблиці даних платника податку з підстав виявлення невідповідності визначення платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам.

Згідно з ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Дослідивши рішення від 10.08.2021 року № 2968686/35882249 суд дійшов висновку про його протиправність у зв`язку з невмотивованістю, не відображення яка саме виявлена невідповідність визначення платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам.

Частиною 5 ст.242 КАС України визначено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Верховний Суд у постанові від 02.04.2019 року (справа №822/1878/18, адміністративне провадження №К/9901/4668/19) зазначив, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Виходячи із системного тлумачення норм права, наведених вище, суд доходить висновку, що наявність повноважень - це одна з обставин, які входять до предмета доказування у справах цієї категорії, але не єдина. Надання податковому органу відповідних повноважень - це лише передумова подальшої реалізації його управлінських функцій, результатом реалізації чого є прийняття рішення, законність якого підлягає перевірці судом при розгляді справи.

В свою чергу, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Суд не приймає до уваги твердження представника відповідача, що в базах контролюючого органу збирається інформація, яка є службовою, та яка використовується при здійсненні податкового контролю.

Оскільки збір податкової інформації відповідно до ст.72 ПКУ є різноманітним та сама інформація є великою, зазначення в рішенні Комісії як підстави його прийняття невідповідність визначення платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам, така інформація повинна бути чітко зазначена в прийнятому рішення.

Відсутність такої інформації ставить платника податків у правову невизначеність, позбавляє права навести більш аргументів правомірності своїх дій та спростувати висновки рішення контролюючого органу.

Крім того, ч.2 ст.77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

У відзиві не наведено жодного конкретного доказу правомірності прийнятого рішення та доказів наявності підстави, яка зазначена у вказаному рішенні.

У той же час позивач крім наведених доводів у позові правомірності своїх дій надав до суду висновок експерта №ЕD-2525-6-1928.21 від 19.01.2022 року, яким визначено цільове призначення обладнання та виробів позивача та відповідність його виду господарської діяльності, що здійснює ТОВ «ЦПОС».

Статтею 21 ПКУ встановлені обов`язки і відповідальність посадових та службових осіб контролюючих органів. Посадові та службові особи контролюючих органів зобов`язані, зокрема, дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; забезпечувати сумлінне виконання покладених на контролюючі органи функцій; забезпечувати ефективну роботу та виконання завдань контролюючих органів відповідно до їх повноважень; не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

Прийняте Комісією ГУ ДПС рішення суттєво порушує права позивача, оскільки встановлене Порядком №1165 право суб`єкта господарювання подати таблицю даних платника податку на додану вартість та її врахування забезпечує такому суб`єкту господарювання безумовну реєстрацію поданої ним податкової накладної.

Суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог позивача про визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС в Одеській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 10.08.2021 року № 2968686/35882249.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Позивач просить з метою захисту його прав зобов`язати ГУ ДПС в Одеській області врахувати таблицю даних платника податку на додану вартість від 04.08.2021 року № 2968686/35882249.

Проте суд вважає, що вказані вимоги позивача є зайвими, оскільки ефективний захист прав позивача у даному випадку встановлений на законодавчому рівні.

За приписами п.22 Порядку №1165 таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Таким чином, при набранні законної сили рішення суду про визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС в Одеській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 10.08.2021 року №2968686/35882249, контролюючий орган зобов`язаний врахувати таблицю даних платника податків позивача, зареєстровану у контролюючому органі 04.08.2021 року за №9219623074, тобто вона вважається врахованою в силу приписів п.22 Порядку №1165 з дня надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Згідно з ч.3 ст.139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Позивач при зверненні до суду по даній справі сплатив судовий збір у сумі 2270,00грн. Суд вважає, що по даній справі з відповідача за рахунок бюджетних асигнувань підлягають стягненню на користь позивача судові витрати у сумі 2000,00 грн.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 12, 139, 242-246 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Централізоване протипожежне охоронне спостереження» (вул. Водопровідна, 1, кабінет 19, м. Одеса, 65007, код ЄДРПОУ 35882249) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166), Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 10.08.2021 року № 2968686/35882249.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Централізоване протипожежне охоронне спостереження» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області судові витрати зі сплати судового збору розмірі 2000,00 грн.

Рішення набирає законної сили у порядку ст.255 КАС України.

Рішення може бути оскаржене у порядку та строки встановлені ст.ст.295-297 КАС України.

Суддя Е.В. Катаєва

Дата ухвалення рішення31.03.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу103829703
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —420/20769/21

Постанова від 29.05.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 17.05.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 17.05.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 04.05.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Рішення від 31.03.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 31.03.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 20.01.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні