Рішення
від 27.03.2022 по справі 914/22/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28.03.2022 Справа № 914/22/22

За позовом:Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) в особі Поліського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, м. Рівнедо відповідача:Приватного підприємства «ВІКОМ», м. Львівпро:стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування у розмірі 26030,00 грн. Суддя Р.В. Крупник Секретар Д.О. АндрухівПредставники сторін:від позивача:не з`явився;від відповідача:не з`явився.

ІСТОРІЯ РОЗГЛЯДУ СПРАВИ.

На розгляд Господарського суду Львівської області надійшла позовна заява Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) в особі Поліського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки до ПП «ВІКОМ» про стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування у розмірі 26030,00 грн.

Ухвалою від 10.01.2022 суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі, розгляд справи ухвалив здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження, розгляд справи по суті призначив на 31.01.2022.

Ухвалою від 31.01.2022 розгляд справи по суті відкладено на 28.02.2022.

24.02.2022 Російська Федерація розпочала воєнні дії на території України. Згідно Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 на усій території України введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року строком на 30 діб.

У зв`язку із цим, суд з метою забезпечення реалізації учасниками справи прав, наданих їм ГПК України, ухвалою від 28.02.2022 відклав розгляд справи по суті на 28.03.2022.

У судове засідання призначене на 28.03.2022 представник позивача не з`явився, про причини неявки суд не повідомив.

Відповідач явки повноважного представника у судове засідання призначене на 28.03.2022 не забезпечив, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи.

АРГУМЕНТИ СТОРІН.

Аргументи позивача.

Позов обгрнутовано тим, що 11.05.2019 посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Рівненській області на 434 км а/д Київ-Чоп проведено габаритно-ваговий контроль вантажного автомобіля марки DAF, реєстраційний номер НОМЕР_1 , який належить та використовується відповідачем. В результаті здійснення габаритно-вагового контролю встановлено, що перевезення вантажів здійснювалося відповідачем з перевищенням вагових обмежень, а саме: навантаження на одиночну вісь 12,76 т при допустимих 11 т. За результатами перевірки інспекторами Укртрансбезпеки у Рівненській області сформовано квитанцію про зважування, довідку від 11.05.2019 №0022576 про результати здійснення габаритно-вагового контролю, акт від 11.05.2019 №0002000 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, проведено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування від 11.05.2019 №2000, згідно якого нараховано 884,52 Євро, що, з урахуванням положень п. 27 постанови КМУ «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» від 27.06.2007 №879, станом на 11.05.2019 становить 26030,00 грн.

Як стверджує позивач, відповідач у строк визначений п. 31-1 зазначеної вище постанови КМУ добровільно не сплатив нараховану суму плати за проїзд. 21.08.2019 Управління Укртрансбезпеки у Рівненській області надіслало на адресу відповідача лист №42233/34/24-219 щодо необхідності сплати за проїзд великовагового транспортного засобу дорогами загального користування, на який відповіді отримано не було. У зв`язку із цим, позивач звернувся до суду із даним позовом про стягнення 26030,00 грн.

Аргументи відповідача.

Відповідач своїм правом на висловлення заперечень проти позову, передбаченим ст. 165 Господарського процесуального кодексу України (надалі ГПК України), не скористався та не подав до суду у встановлений процесуальним законом строк відзив на позовну заяву.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ.

03.05.2019 Управлінням Укртрансбезпеки в Рівненській області затверджено Щотижневий графік проведення рейдових перевірок, яким визначено термін проведення перевірки державними інспекторами, а саме з 06.05.2019 по 12.05.2019, та місця здійснення перевірки, серед яких, зокрема а/д М-06 «Київ-Чоп», 434 км + 418 км.

Згідно направлення Управління Укртрансбезпеки у Рівненській області на рейдову перевірку №007305 від 03.05.2019 державним інспекторам доручено провести в період з 06.05.2019 до 12.05.20219 рейдову перевірку транспортних засобів, якими здійснюється перевезення пасажирів та вантажів (в т.ч. автомобілями-таксі) в межах України і міжнародному сполученні за додержанням вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, а саме у м. Рівне, а/д «Київ-Чоп», 268 км, 434 км.

У матеріалах справи наявний також Графік роботи стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю на травень 2019 року.

11.05.2019 інспекторами Управління на 434 км а/д «Київ-Чоп» проведено перевірку та габаритно-ваговий контроль на автомобільних вагах транспортного засобу марки DAF, д.н.з. НОМЕР_1 , який перебував під керуванням ОСОБА_1 та який належить ПП «ВІКОМ» на праві власності згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії № НОМЕР_2 .

Відповідно до наявної в матеріалах справи товарно-транспортної накладної №172918/3486082 від 11.05.2019 автомобільним перевізником виступає ПП «ВІКОМ»; замовником, вантажовідправником та вантажоодержувачем ТОВ «МІЗОЛ», а водієм є ОСОБА_1 , який безпосередньо здійснював внутрішнє перевезення вантажів по маршруту м. Львів м. Запоріжжя.

На момент проведення перевірки пройдена водієм транспортного засобу марки DAF, д.н.з. НОМЕР_1 відстань по зазначеному вище маршруту становить 1092 км.

За результатами проведеного зважування транспортного засобу відповідача на підставі наявної в матеріалах справи квитанції зважування встановлено перевищення вагових параметрів навантаження на одиночну вісь 12,76 т, при допустимих 11 т, чим порушено приписи п. 22.5. Правил дорожнього руху України щодо перевезення вантажів, що перевищують допустимі вагові параметри, у тому числі порушення, відповідальність за яке передбачено абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» щодо надання послуг з перевезення вантажів без оформлення документів, перелік яких визначено ст. 48 вказаного Закону.

Вказані обставини зафіксовані у Довідці про результати здійснення габаритного-вагового контролю №0022576, Акті про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №0002000, Акті проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №121308, що датовані 11.05.2019.

Зазначені акти підписані водієм транспортного засобу, а копії акту №0002000 та довідки №0022576 отримані водієм наручно, про що свідчать відмітки на вказаних документах.

Відповідно до розрахунку плати за проїзд великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування №2000 від 11.05.2019 відповідачу нараховано до сплати за проїзд 884,52 Євро, що за перерахунком згідно з офіційним курсом Національного банку України Євро до Гривні станом на 11.05.2019 еквівалентно 26030,72 грн.

Розрахунок проведено за наступними значеннями: навантаження на одиночну вісь становить 12,76 т, параметри, на які нараховується плата за проїзд 1,76 т, що перевищує параметри нормативу на 16,00%, а всього плата за проїзд за перевищення нормативних параметрів становить 0,27 Євро за кілометр.

У матеріалах справи наявні також свідоцтво про державну метрологічну атестацію №187 від 13.10.2009 та Додаток «Д» до нього, які підтверджують сертифікацію ваг, що застосовувались при зважуванні транспортного засобу відповідача.

Листом-претензією №42233/34/24-19 від 21.08.2019 Управління Укртрансбезпеки у Рівненській області направило відповідачу копії вказаних вище акту №0002000, розрахунку, довідки і квитанції про зважування та повідомило про необхідність оплати нарахованої плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового/великогабаритного транспортного засобу у визначеному розмірі.

Оскільки відповідач в добровільному порядку у встановлений строк не сплатив суму завданих матеріальних збитків, позивач звернувся до суду із позовом про стягнення 26030,00 грн.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №196-р «Про оптимізацію діяльності територіальних органів Державної служби України з безпеки на транспорті» Управління Укртрансбезпеки у Рівненській області реорганізовано шляхом злиття з Управлінням Укртрансбезпеки у Волинській області у Поліське міжрегіональне управління Укртрансбезпеки.

ОЦІНКА СУДУ.

Відповідно до ч. 2 ст. 29 Закону України «Про дорожній рух» з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), зокрема передбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення. У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.

Спірні правовідносини у даній справі виникли між сторонами у зв`язку із перевезенням вантажів автомобільною дорогою загального користування з перевищенням вагових обмежень за відсутності документів, обов`язковість наявності та перелік яких визначений ст. 48 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Відповідно до п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №103 «Про затвердження Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті» (надалі Положення) Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

За приписами п.п. 2, 15, 27 п. 5 Положення Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань здійснює, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному транспорті; здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів у зонах габаритно-вагового контролю; здійснює стягнення, у тому числі в судовому порядку, плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування з транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

У відповідності до абзацу 1 п. 8 Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Згідно із ч. 1 ст. 53 ГПК України у випадках, встановлених законом, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи можуть звертатися до суду в інтересах інших осіб, державних чи суспільних інтересах та брати участь у цих справах.

Зважаючи на те, що Поліське міжрегіональне управління Укртрансбезпеки, яке утворене відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №196-р «Про оптимізацію діяльності територіальних органів Державної служби України з безпеки на транспорті» через реорганізацію шляхом злиття Управління Укртрансбезпеки у Рівненській та Волинській областях, не є юридичною особою, то Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), як урядовий орган державного управління по контролю на автомобільному транспорті, реалізуючи повноваження надані їй законом,звернулася до суду із позовом.

Згідно із ч. 12 ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.

Пунктами 3, 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006, передбачено, що державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Судом встановлено, що 11.05.2019 інспекторами Управління на 434 км а/д М-06 «Київ-Чоп» проведено рейдову перевірку та габаритно-ваговий контроль транспортного засобу марки DAF, д.н.з. НОМЕР_1 , який належить відповідачу на праві власності згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії № НОМЕР_2 .

За змістом ст. 33 Закону України «Про автомобільні дороги» рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Процедура здійснення габаритно-вагового контролю регламентується Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 (надалі Порядок №879).

Пунктом 3 Порядку №879 визначено, що габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.

Частиною 3 п. 2 Порядку №879 передбачено, що великовагові та великогабаритні транспортні засоби - транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852). При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки.

Відповідно до п. 22.5. розділу 22 «Перевезення вантажу» Правил дорожнього руху (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Згідно з п. 21 Порядку №879 у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування (далі - плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.

За результатами габаритно-вагового контролю посадові особи та/або працівники Укртрансбезпеки або її територіальних органів визначають належність транспортного засобу до великовагових та/або великогабаритних (п. 20 Порядку №879).

З матеріалів справи вбачається, що за результатами проведення контролю посадовими особами Управління встановлено перевищення вагових параметрів автомобіля марки DAF, д.н.з. НОМЕР_1 , а саме навантаження на одиночну вісь 12,76 т, при допустимих 11 т, що зафіксовано довідкою №0022576 від 11.05.2019 та підтверджується Актом про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №0002000 від 11.05.2019.

Таким чином, належний відповідачу транспортний засіб належить до категорії великовагових.

Зважаючи на те, що перевезення вантажів здійснювалося відповідачем з перевищенням вагових обмежень за відсутності документів, визначених ст. 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», посадовими особами Укртрансбезпеки здійснено нарахування плати за проїзд дорогами загального користування.

Пунктом 28 Порядку №879 встановлено, що плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.

Відповідно до п. 26 Порядку№879, кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету.

Методику розрахунку плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту визначено п. 30 Порядку №879, відповідно до якого плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою: П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 км проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 км проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 км проїзду; В - відстань перевезення, км. Осі вважаються здвоєними або строєними, якщо відстань між зближеними (суміжними) осями не перевищує 2,5 м.

Якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням (п. 31-1. Порядку №879).

Аналіз наведених норм свідчить про те, що у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру плату за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу має вносити саме перевізник, яким у даній справі виступає відповідач.

Такі висновки узгоджуються із правовою позицією Верховного Суду викладеною у постанові від 12.02.2020 по справі №917/210/19.

Пунктом 27 Порядку №879 передбачено, що плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.

У зв`язку із встановленням перевищення нормативів, інспекторами Управління відповідно до ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні нараховано відповідачу плату за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування на загальну суму 884,52 Євро, що за перерахунком згідно з офіційним курсом Національного банку України Євро до Гривні станом на 11.05.2019 еквівалентно 26030,72 грн. (884,52 х 29,4292).

Разом з цим, позивач просить стягнути із відповідача 26030,00 грн. Суд зазначає, що вказана сума розрахована стороною позивача відповідно до формули передбаченої Порядком №879, визначена без помилок та є правильною.

Заперечень щодо нарахованої суми плати за проїзд та/або її контррозрахунку відповідачем до суду подано не було.

Згідно з приписами п. 31-1 Порядку №879, перевізник зобов`язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки.

Відповідач повідомлявся про необхідність сплати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового транспортного засобу листом №42233/34/24-19 від 21.08.2019, однак жодних дій спрямованих на здійснення оплати не здійснив. Доказів протилежного до суду подано не було.

Зважаючи на викладене вище, суд доходить висновку, що позовна вимога про стягнення 26030,00 грн. є законною, обґрунтованою та підлягає задоволенню у повному обсязі.

При цьому, суд зауважує, що за своєю правовою природою плата за проїзд великоваговим транспортним засобом є не штрафною санкцією, а сумою відшкодування матеріальних збитків державі внаслідок руйнування автомобільних доріг загального користування. Спірні відносини виникли між сторонами у справі з приводу відшкодування шкоди (стягнення збитків, в тому числі й на користь держави).

Такі висновки суду відповідають правовій позиції Великої Палати Верховного Суду, викладеній у постанові від 06.06.2018 по справі №820/1203/17.

СУДОВІ ВИТРАТИ.

У відповідності до ч. 1 ст. 123 ГПК України, судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України, судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Зважаючи на задоволення позовних вимог у повному обсязі, судовий збір підлягає стягненню з відповідача на користь позивача у розмірі 2270,00 грн.

Керуючись ст. 4, 74, 76-80, 123, 129, 236-242, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Приватного підприємства «ВІКОМ» (79049, м. Львів, вул. Антонича, буд. 16, кв. 21; код ЄДРПОУ 31363731) в дохід Державного бюджету України (отримувач ГУК у Рівн.обл./Рівнен.міс.тг/р/р UA978999980313181216000017527, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, Код ЄДРПОУ 38012494), плату за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та габаритні параметри яких перевищують нормативні в розмірі 26030,00 грн.

3. Стягнути з Приватного підприємства «ВІКОМ» (79049, м. Львів, вул. Антонича, буд. 16, кв. 21; код ЄДРПОУ 31363731) на користь Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) (01135, м. Київ, просп. Перемоги, буд. 14; код ЄДРПОУ 39816845) в особі Поліського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (33013, м. Рівне, вул. Небесної Сотні, буд. 34) 2270,00 грн. судового збору.

4. Наказ видати після набрання рішенням законної сили відповідно до ст. 327 ГПК України.

5. Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 241 ГПК України та може бути оскаржене до Західного апеляційного господарського суду в порядку і строки, передбачені ст.ст. 256, 257 ГПК України.

Повний текст рішення виготовлено 04.04.2022.

Суддя Крупник Р.В.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення27.03.2022
Оприлюднено25.06.2022
Номер документу103836740
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань

Судовий реєстр по справі —914/22/22

Рішення від 27.03.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

Ухвала від 27.02.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

Ухвала від 31.01.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

Ухвала від 10.01.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні