Справа № 420/22007/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 квітня 2022 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Свиди Л.І.
розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Подільської міської ради Подільського району Одеської області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
До суду звернувся ОСОБА_1 з позовною заявою до Подільської міської ради Подільського району Одеської області про визнання протиправною бездіяльності відповідача, викладену у листі від 20.10.2021 року №767/790і, про відмову розглянути та оформити рішенням розгляд клопотання позивача від 19.07.2021 року про наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (орієнтовною) площею 2,00 га у власність для ведення особистого селянського господарства у відповідності із пунктом «б» частини 1 статті 121 ЗК України за рахунок земель сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту Ліпецьке на території Подільської міської ради Подільського району Одеської області; зобов`язання відповідача повторно розглянути клопотання позивача від 19.07.2021 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (орієнтовною) площею 2,00 га у власність для ведення особистого селянського господарства у відповідності із пунктом «б» частини 1 статті 121 ЗК України, за рахунок несформованих земельних ділянок, що передані у власність Подільської міської раді Подільського району Одеської області: земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122987400, зона: 01, квартал: 001, площею більше 5 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122987400:01:001:0967; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 003, площею більше 4 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:1064; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 002, площею більше 8 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:002:0724; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 003, площею більше 10 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:0002, та прийняти рішення, з урахуванням висновків, які будуть надані судом.
За цією позовною заявою відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами у відповідності до ст. 262 КАС України та наданий відповідачу строк для подання до суду відзиву на цю заяву, позивачу - відповіді на відзив.
Позов та відповідь на відзив обґрунтовані позивачем тим, що 19.07.2021 року позивач подав до Подільської міської ради Подільського району Одеської області клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки орієнтованою площею 2 га у власність для ведення особистого селянського господарства. Проте відповідач Листом від 16.08.2021 року № 2406/2011-1ж Виконавчий комітет Подільської міської ради повідомив, що питання щодо відведення земельної ділянки буде розглянуто на сесії Подільської MP. Листом від 14.09.2021 рок № 331/273i Виконавчий комітет Подільської міської ради повідомив, що на сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області I скликання від 27.08.2021 року, проект рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га, у власність для ведення особистого селянського господарства не був підтриманий депутатами Подільської міської ради. Клопотання від 19.07.2021 року повторно буде розглянуто на черговій сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області. Листом від 20.10.2021 року №767/790i виконавчий комітет Подільської міської ради Подільського району Одеської області повідомив, що на 9 сесії Подільської міської ради I скликання від 30.09.2021 року, проект рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га, у власність для ведення особистого селянського господарства не був підтриманий депутатами Подільської міської ради. Клопотання від 19.07.2021 року повторно буде розглянуто на черговій сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області. Позивач зазначає, що наданий відповідачем лист, в якому Подільська міська рада Подільського району Одеської області зазначено про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, не може сприйматися як належна відмова у наданні такого дозволу, оскільки питання вирішене не у встановленому законом порядку.
Відзив до суду від відповідача не надходив.
Дослідивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги позивача, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
19.07.2021 року позивач звернувся до Подільської міської ради Подільського району Одеської області із клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га у власність для ведення особистого селянського господарства, у відповідності з пунктом «б» частини 1 статті 121 ЗК України, за рахунок несформованих земельних ділянок, що передані у власність Подільської міської раді Подільського району Одеської області: земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічної кадастровій карті: КОАТУУ: 5122987400, зона: 01, квартал: 001, площею більше 5 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122987400:01:001:0967 (04); земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена публічної кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200. зона: 01, квартал: 003, площею більше 4 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:1064 (05); земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічної кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01. квартал: 002. площею більше 8 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:002:0724 (06): земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічної кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200. зона: 01, квартал: 003, площею більше 10 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:0002 (06), (аркуш справи 5).
До заяви позивачем додано копію паспорту, ІПН, графічні матеріали із офіційної карти Держгеокадастру.
Листом від 16.08.2021 року № 2406/2011-1ж Виконавчий комітет Подільської міської ради повідомив, що питання щодо відведення земельної ділянки буде розглянуто на сесії Подільської MP.
Листом від 14.09.2021 рок № 331/273i Виконавчий комітет Подільської міської ради повідомив, що на сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області I скликання від 27.08.2021 року, проект рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га, у власність для ведення особистого селянського господарства не був підтриманий депутатами Подільської міської ради. Клопотання від 19.07.2021 року повторно буде розглянуто на черговій сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області.
Листом від 20.10.2021 року №767/790i виконавчий комітет Подільської міської ради Подільського району Одеської області повідомив, що на 9 сесії Подільської міської ради I скликання від 30.09.2021 року, проект рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га, у власність для ведення особистого селянського господарства не був підтриманий депутатами Подільської міської ради. Клопотання від 19.07.2021 року повторно буде розглянуто на черговій сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області, що і стало підставою для звернення до суду із даним позовом.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст. 19, ч. 2, 3 ст. 22 Земельного кодексу України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
До земель сільськогосподарського призначення належать: а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); б) несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель інших категорій, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо). Землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.
Згідно із п. «б» ч.1 ст.81, п. «б» ч. 1 ст. 121 Земельного кодексу України визначено, що громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.
Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.
Відповідно до ч. 6, ч. 7 ст. 118 Земельного кодексу України, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, зокрема, для ведення фермерського господарства, у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб).
При цьому, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Таким чином для отримання земельної ділянки безоплатно у власність зацікавлена особа звертається до відповідних органів із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, за результатами розгляду якого компетентним органом приймається рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або про відмову в наданні такого дозволу, яка має бути вмотивованою.
При цьому, перелік підстав для відмови в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність є вичерпним та розширеному тлумаченню не підлягає.
Відмова може бути визнана обґрунтованою лише тоді, коли компетентним суб`єктом владних повноважень встановлюється невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно - правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко - економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно - територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Системний аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що Земельним кодексом України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
При цьому, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 Земельного кодексу України.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 27 лютого 2018 року в справі № 545/808/17.
Відповідно до ч.1 ст.10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» №280/97-ВР від 21.05.1997 року, сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Повноваження відповідних органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або користування та порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування, встановлені статтями 118, 122, 123 Земельного кодексу України та статтями 26, 33, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26, ч.5 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин.
Сесія ради скликається у міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
Отже, чинним законодавством України не передбачено право суб`єкта владних повноважень змінювати встановлений законом режим (періодичність) проведення сесій рад (не менше одного разу на місяць у випадку надходження на розгляд до ради документів з питань відведення земельних ділянок), зокрема, щодо розгляду клопотань про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, проектів землеустрою на погодження або затвердження, тощо), оскільки останні являються частинами єдиного процесу відведення земельних ділянок, а тому, охоплюються терміном «питання відведення земельних ділянок».
Згідно ст. 144 Конституції України, органи місцевого самоврядування у межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Відповідно до ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення місцевої ради приймаються у формі відповідних рішень, прийнятих на сесії місцевої ради та рішень виконавчого комітету.
Згідно з вимогами ч. 2 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
Із вищевикладеного вбачається, що питання щодо передачі земельних ділянок у власність або користування та порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування, встановлені статтями 118, 122, 123 Земельного кодексу України, розглядаються виключно на пленарних засіданнях, а рішення з цих питань приймаються у формі відповідних рішень, прийнятих на сесії місцевої ради та рішень виконавчого комітету.
З матеріалів справи вбачається, що листом від 14.09.2021 рок № 331/273i Виконавчий комітет Подільської міської ради інформувала позивача про те, що на сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області I скликання від 27.08.2021 року, проект рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га, у власність для ведення особистого селянського господарства не був підтриманий депутатами Подільської міської ради. Клопотання від 19.07.2021 року повторно буде розглянуто на черговій сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області, відповідне рішення стосовно надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства на території Подільської міської ради Подільського району Одеської області - не прийнято.
Відповідно до ч. 7 ст. 118 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
Аналіз вищевикладених норм права, якими врегульовано процедуру безоплатного отримання земельних ділянок свідчить про те, що всі дії відповідних суб`єктів земельно-правової процедури є взаємопов`язаними, послідовними і спрямованими на досягнення результату у вигляді отримання земельної ділянки у власність.
При цьому, слід зазначити, що строк розгляду заяви є строком виконання органом місцевого самоврядування своїх повноважень (компетенції). Цей строк, разом з іншими елементами (складовими), утворюють структуру повноважень суб`єкта владних повноважень. Недотримання строку виконання обов`язку - є свідченням формального порушення реалізації повноважень.
Станом на час подання позивачем даної позовної заяви до суду, рішення відповідача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою чи відмову у наданні такого дозволу - не прийнято, що не заперечується і відповідачем. Отже, відповідачем допущено порушення місячного строку розгляду клопотання ОСОБА_1 .
Крім того, у даному випадку, відсутність належним чином оформленого рішення Подільської міської ради Подільського району Одеської області про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи відмову у його наданні у формі рішення, свідчить про те, що уповноважений орган не прийняв жодного акту з числа тих, які він повинен був ухвалити за законом.
Таким чином відповідачем допущено протиправну бездіяльність викладену у листі від 20.10.2021 року №767/790і, про відмову розглянути та оформити рішенням розгляд клопотання позивача від 19.07.2021 року про наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (орієнтовною) площею 2,00 га у власність для ведення особистого селянського господарства у відповідності із пунктом «б» частини 1 статті 121 ЗК України за рахунок земель сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту Ліпецьке на території Подільської міської ради Подільського району Одеської області.
Враховуючи протиправну бездіяльність відповідача щодо розгляду заяви позивача про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у суду є всі підстави для зобов`язання відповідача повторно розглянути клопотання позивача від 19.07.2021 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (орієнтовною) площею 2,00 га у власність для ведення особистого селянського господарства у відповідності із пунктом «б» частини 1 статті 121 ЗК України, за рахунок несформованих земельних ділянок, що передані у власність Подільської міської раді Подільського району Одеської області: земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122987400, зона: 01, квартал: 001, площею більше 5 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122987400:01:001:0967; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 003, площею більше 4 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:1064; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 002, площею більше 8 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:002:0724; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 003, площею більше 10 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:0002 та прийняти відповідне рішення.
Щодо судового збору, він маж бути стягнутий з відповідача у відповідності до ст. 139 КАС України.
Щодо заяви представника позивача про стягнення з відповідача витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 3000 грн. на користь позивача, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст. 134 КАС України за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами.
Розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою.
Розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат. Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Так, на підтвердження витрат на правничу допомогу представником позивача надані до суду договір про надання професійної правничої допомоги від 20.05.2021 року б/н укладений між адвокатом Опалько Олегом Миколайовичем та Гортопан Анатолієм Анатолійовичем, додаток -1 до договору про надання правничої допомоги від 20.05.2021 року, акт виконаних робіт від 10.11.2021 року на суму 3000 грн.
З додатку №1 до договору про надання правової допомоги від 20.05.2021 року, акту виконаних робіт, вбачається найменування наданих послуг: надання консультації та роз`яснень позивачу, вивчення відповіді Подільської міської ради від 16.08.2021 року та від 14.09.2021 року надання консультації - 30 хвилин - 500 грн.; підготування запиту на публічну інформацію до Подільської міської ради - 30 хвилин - 500 грн.; зібрання доказів до позову, вивчення судової практики за позовами до Подільської ОТГ, підготування відповіді на відзив - 1 година - 1500 грн.; надання консультації замовнику, підготування акту виконаних робіт і заяви на відшкодування судових витрат, підготування відповіді на відзив - 1 година - 500 грн., всього 3000 грн.
Суд звертає увагу, що ця справа є справою незначної складності, яка розглядалася в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, вона не містить великої кількості документів, які потребують вивчення та їх аналізу.
Виходячи з принципу обґрунтованості та пропорційності розміру судових витрат до предмета спору, співмірності розміру судових витрат зі складністю справи та наданих адвокатом послуг, часом, витраченим адвокатом на надання відповідних послуг, обсягом наданих послуг, ціною позову та значенням справи для сторони, суд дійшов висновку про стягнення з відповідача на користь позивача витрат на правничу допомогу у розмірі 1000 грн.
Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає позовні вимоги ОСОБА_1 обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 134, 139, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Подільської міської ради Подільського району Одеської області (проспект Шевченка, 2, м.Подільськ, Одеська область, 63000, код ЄДРПОУ 33909986) про визнання протиправною бездіяльності відповідача, викладену у листі від 20.10.2021 року №767/790і, про відмову розглянути та оформити рішенням розгляд клопотання позивача від 19.07.2021 року про наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (орієнтовною) площею 2,00 га у власність для ведення особистого селянського господарства у відповідності із пунктом «б» частини 1 статті 121 ЗК України за рахунок земель сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту Ліпецьке на території Подільської міської ради Подільського району Одеської області; зобов`язання відповідача повторно розглянути клопотання позивача від 19.07.2021 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (орієнтовною) площею 2,00 га у власність для ведення особистого селянського господарства у відповідності із пунктом «б» частини 1 статті 121 ЗК України, за рахунок несформованих земельних ділянок, що передані у власність Подільської міської раді Подільського району Одеської області: земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122987400, зона: 01, квартал: 001, площею більше 5 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122987400:01:001:0967; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 003, площею більше 4 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:1064; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 002, площею більше 8 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:002:0724; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 003, площею більше 10 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:0002, та прийняти рішення, з урахуванням висновків, які будуть надані судом - задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Подільської міської ради Подільського району Одеської області, викладену у листі від 20.10.2021 року №767/790і, щодо відмови розглянути та оформити рішенням розгляд клопотання ОСОБА_1 від 19.07.2021 року про наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (орієнтовною) площею 2,00 га у власність для ведення особистого селянського господарства у відповідності із пунктом «б» частини 1 статті 121 ЗК України за рахунок земель сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту Ліпецьке на території Подільської міської ради Подільського району Одеської області.
Зобов`язати Подільську міську раду Подільського району Одеської області повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 19.07.2021 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (орієнтовною) площею 2,00 га у власність для ведення особистого селянського господарства у відповідності із пунктом «б» частини 1 статті 121 ЗК України, за рахунок несформованих земельних ділянок, що передані у власність Подільської міської раді Подільського району Одеської області: земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122987400, зона: 01, квартал: 001, площею більше 5 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122987400:01:001:0967; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 003, площею більше 4 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:1064; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 002, площею більше 8 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:002:0724; земельна ділянка за межами населеного пункту Ліпецьке, яка позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122984200, зона: 01, квартал: 003, площею більше 10 га., та має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122984200:01:003:0002, та прийняти відповідне рішення.
Стягнути з Подільської міської ради Подільського району Одеської області (проспект Шевченка, 2, м.Подільськ, Одеська область, 63000, код ЄДРПОУ 33909986) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 1000 грн.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Л.І. Свида
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2022 |
Оприлюднено | 22.06.2022 |
Номер документу | 103841731 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Свида Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні