ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
04 квітня 2022 року м. Ужгород№ 260/7957/21 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Ващиліна Р.О., розглянувши в письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Нікатекс-К" до Відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Закарпатській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нікатекс-К" звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Закарпатській області як відокремленого підрозділу ДПС України, Державної податкової служби України, в якому просить: 1) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Закарпатській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.10.2021 №3252631/39994899 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; 2) зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Нікатекс-К» №16 від 30.09.2021 датою її фактичного надходження.
Заявлені позовні вимоги обґрунтовує тим, що на виконання умов укладеного з ТОВ «Сандерс-Виноградів» договору про пошиття швейних виробів 13 вересня 2021 року підприємству було перераховано авансовий платіж, у зв`язку з чим 30 вересня 2021 року подано на реєстрацію податкову накладну. Однак в той же день отримано від контролюючого органу квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної з пропозицією подати документи щодо підтвердження зазначеної в ній інформації. З метою забезпечення реєстрації такої податкової накладної підприємством було надано письмові пояснення з копіями необхідних документів. Однак контролюючий орган відмовив у реєстрації податкової накладної з мотивів не надання розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Таке рішення відповідача 1 вважає протиправним та таким, що суперечить нормам Податкового кодексу України та Критеріям ризиковості. Стверджує, що банківська виписка була долучена до надісланих до контролюючого органу письмових пояснень, а тому підстав для відмови не було.
14 лютого 2022 року представник відповідача 1 надіслав до суду відповідь на відзив, відповідно до якого проти задоволення позову заперечив. Зокрема вважає, що оскаржене рішення прийняте на підставі норм чинного законодавства, оскільки позивачем не подано всіх необхідних документів для підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній. Так, за результатами аналізу поданих товариством документів встановлено, що вони не можуть підтверджувати інформацію про господарську операцію, щодо якої виставлено податкову накладну, зокрема: подана платником банківська виписка з особового рахунку не завірена банківською установою, та не надано специфікацію до договору. Вважає безпідставними твердження позивача щодо не зазначення вичерпного переліку документів, що необхідно було подати, оскільки перевірка податкової накладної здійснюється в автоматичному режимі, а посадові особи контролюючого органу не приймають участь у процесі прийняття рішення про зупинення їх реєстрації.
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 11.01.2022 відкрито спрощене позовне провадження в даній адміністративній справі та надано відповідачам строк для подання відзиву на позов. Окрім того, повідомлено про передбачені ч. 4 ст. 159 КАС України наслідки не подання суб`єктом владних повноважень відзиву на позову.
Однак відповідач 2 відзив у встановлений судом строк до суду не надіслав, про причини неподання такого не повідомив, про продовження процесуального строку для його подання не клопотав.
Відповідно до ч. 4 ст. 159 КАС України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
Дослідивши подані сторонами документи та матеріали справи, розглянувши доводи сторін, наведені ними в письмових заявах, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.
Судом встановлено, що 18 червня 2021 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Сандерс-Виноградів" (замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Нікатекс-К" (далі ТОВ "Нікатекс-К") (підрядник) було укладено договір про виконання робіт №2/2021, за умовами якого підрядник зобов`язується за завданням замовника виконати роботи з пошиття виробів відповідно до Специфікації, що є додатками до цього договору та його невід`ємною частиною, згідно зі зразками та технологічними схемами Замовника у погоджений сторонами строк, а замовник зобов`язується прийняти виконані роботи, а також виготовлені вироби та оплатити їх.
13 вересня 2021 року на підставі рахунку на оплату №16 від 13 вересня 2021 року ТОВ "Сандерс-Виноградів" здійснено авансовий платіж на користь ТОВ "Нікатекс-К" у розмірі 111591,01 грн., в тому числі ПДВ 18598,50 грн.
У зв`язку з наведеним 13 вересня 2021 року ТОВ "Нікатекс-К" складено податкову накладну №16, яку надіслано для реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Однак її реєстрацію було зупинено з підстав відповідності критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Зокрема, зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуги 13.92 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. З огляду на що запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію.
З метою реєстрації податкової накладної №16 від 13.09.2021 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних на вимогу контролюючого органу 13 жовтня 2021 року ТОВ "Нікатекс-К" було подано письмові пояснення, в яких повідомлено, що зазначена податкова накладна складена за наслідками здійснення авансового платежу ТОВ "Сандерс-Виноградів" на виконання договору підряду №2/2021 від 18.06.2021. Окрім того, долучено первинні документи, зокрема: банківську виписку від 13.09.2021, акт звірки взаємних розрахунків за 9 місяців 2021 року, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, договір про виконання робіт №2/2021, рахунок №16 від 13.09.2021.
За результатами розгляду поданого повідомлення 19 жовтня 2021 року комісією Головного управління ДПС у Закарпатській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №3252631/39994899 про відмову у реєстрації податкової накладної №16 від 13.09.2021, обґрунтоване ненаданням платником податку розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Не погоджуючись з таким рішенням, ТОВ "Нікатекс-К" оскаржило його в адміністративному порядку. Однак за результатами розгляду поданої скарги рішенням голови Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №50771/39994899/2 від 04.11.2021 таку залишено без задоволення, а рішення без змін.
Вважаючи відмову контролюючого органу здійснити реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних протиправною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду.
Приймаючи рішення по суті спірних правовідносин, суд виходить з наступного.
Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, в тому числі, стосовно реєстрації податкової накладної, регулюються нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (далі ПК України) (в редакції, чинній станом на день виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до абз. 1 п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
При цьому п. 187.1 ст. 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до норм п. 201.7 ст. 201 ПК України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Положеннями п. 201.10 ст. 201 ПК України встановлений обов`язок продавця товарів/послуг при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Абз. 2 п. 201.10 ст. 201 ПК України визначено, що податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
З матеріалів справи вбачається, що на виконання умов договору про виконання робіт №2/2021 від 18.06.2021 13 вересня 2021 року на підставі рахунку на оплату №16 від 13 вересня 2021 року ТОВ "Нікатекс-К" отримано авансовий платіж у розмірі 111591,01 грн., в тому числі ПДВ 18598,50 грн., у зв`язку з чим останнім було складено податкову накладну №16.
Відповідно до абз. 5 п. 201.10 ст. 201 ПК України, підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Згідно абз. 10 п. 201.10 ст. 201 ПК України, якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
П. 201.16 ст. 201 ПК України визначено, що реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №1165).
Так, п. 3 Порядку №1165 передбачено, що податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Згідно п. 5 Порядку №1165 податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 затверджено також Критерії ризиковості здійснення операцій, серед яких:
-відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС (п. 1).
На наявність вказаної обставини посилається відповідач 1 як на підставу прийняття рішення про зупинення реєстрації податкової накладної №16 від 13.09.2021.
Відповідно до п. 7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п. 10 Порядку №1165).
Згідно п. 11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі Наказ №520).
П. 3 наказу №520 встановлено, що комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (п. 4 наказу №520).
П. 5 наказу №520 наведено примірний перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:
-договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
-договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
-розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Відповідно до п. 11 наказу №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
-та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
-та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.
Таким чином, законодавчими нормами, що регулюють спірні правовідносини, не встановлено виключного переліку документів, подання яких буде достатнім для прийняття позитивного рішення стосовно реєстрації податкової накладної (розрахунку коригування) у разі зупинення реєстрації такої за критеріями ризиковості здійснення операцій.
П. 5 наказу №520 не конкретизовано, які саме документи подаються платниками податків, а тільки визначено їх загальний перелік для всіх можливих випадків. Разом з тим, зі змісту квитанції про зупинення реєстрації неможливо точно встановити, які саме документи із такого переліку можуть, на думку уповноваженого органу, спростувати ризиковість відображеної в податковій накладній №16 від 13.09.2021 операції та будуть достатніми для прийняття рішення на користь платника податків.
Разом з тим, своє рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №16 від 13.09.2021 контролюючий орган аргументував неподанням платником податку розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Оцінюючи правомірність такого рішення крізь призму законодавчих норми, що регулюють спірні правовідносини, та сукупність представлених на розгляд комісії платником податку документів, суд вважає, що не повідомивши позивача про те, які документи йому необхідно подати для здійснення реєстрації податкової накладної, а в подальшому відмовивши у проведенні такої з мотивів неподання достатнього обсягу таких, відповідач порушив принцип правової визначеності, який гарантує забезпечення легкості з`ясування змісту права і можливість скористатися цим правом у разі необхідності.
Суд зауважує, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав (фактичних і юридичних) та переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Відтак, невиконання контролюючим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 23 жовтня 2018 року у справі №822/1817/18 та від 04 грудня 2018 року у справі №821/1173/17.
Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Так, судом встановлено, що на виконання п. 4 наказу №520 ТОВ "Нікатекс-К" було подано до контролюючого органу пояснення, до яких було долучено банківську виписку від 13.09.2021, якою підтверджено факт отримання 13 вересня 2021 року коштів у сумі 111591,01 грн., в т. ч. 18598,50 грн. від ТОВ "Сандерс - Виноградів", а також інші первинні документи на підтвердження реальності здійснення господарської операції між контрагентами.
З огляду на вищезазначене, враховуючи сукупність первинних документів, що були подані ТОВ "Нікатекс-К" для реєстрації податкової накладної, суд вважає, що у відповідної комісії були відсутні підстави для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної №16 від 13.09.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому суд вважає, що відмова у реєстрації податкової накладної з підстав ненадання копій документів, достатніх для прийняття рішення, можлива виключно за умови визначення вичерпного переліку таких документів.
Ст. 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
З огляду на вищенаведене суд вважає, що ТОВ "Нікатекс-К" має право на реєстрацію податкової накладної №16 від 13.09.2021.
При цьому суд враховує, що позивач у позовних вимогах помилково зазначив дату податкової накладної, що підлягає реєстрації - 30.09.2021, оскільки за результатами розгляду даної справи встановлено, що така була складена товариством 13.09.2021. Проте дана обставина не впливає на правомірність заявлених вимог, а тому з врахуванням ч. 2 ст. 9 КАС України, суд вважає за можливе позов задовольнити з врахуванням зазначеного.
Ч. 1 ст. 139 КАС України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст. 241, 243, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
В И Р І Ш И В:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Нікатекс-К" (місцезнаходження: вул. Шкільна, буд. 2, смт. Середнє, Ужгородський район, Закарпатська область, 89452, код ЄДРПОУ 39994899) до Відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Закарпатській області (місцезнаходження6 вул. Волошина, буд. 52, м. Ужгород, Закарпатська область, 88000, код ЄДРПОУ ВП 44106694), Державної податкової служби України (місцезнаходження6 площа Львівська, буд. 8, м. Київ 1, 01001, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Закарпатській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.10.2021 №3252631/39994899 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Нікатекс-К» №16 від 13.09.2021 датою її фактичного надходження.
4. Стягнути солідарно за рахунок бюджетних асигнувань Відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Закарпатській області (місцезнаходження: вул. Волошина, буд. 52, м. Ужгород, Закарпатська область, 88000, код ЄДРПОУ ВП 44106694) та Державної податкової служби України (місцезнаходження: площа Львівська, буд. 8, м. Київ 1, 01001, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Нікатекс-К" (місцезнаходження: вул. Шкільна, буд. 2, смт. Середнє, Ужгородський район, Закарпатська область, 89452, код ЄДРПОУ 39994899) сплачений судовий збір у розмірі 2270,00 грн. (Дві тисячі двісті сімдесят гривень 00 коп.).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
СуддяР.О. Ващилін
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2022 |
Оприлюднено | 25.06.2022 |
Номер документу | 103855875 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Ващилін Р.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні