Постанова
від 06.04.2022 по справі 300/2627/21
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 квітня 2022 рокуЛьвівСправа № 300/2627/21 пров. № А/857/707/22

Восьмий апеляційний адміністративний суду складі колегії суддів:

головуючого суддіКузьмича С. М.,

суддівМатковської З.М., Улицького В.З.,

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Львові справу за апеляційною скаргою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02 грудня 2021 року (ухвалене головуючим суддею Панікар І.В. у м. Івано-Франківськ) у справі № 300/2627/21 за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області доТовариства з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД»про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернулася до суду із адміністративним позовом до відповідача в якому про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

В обґрунтування позовних вимог вказував на те, що при проведені перевірки відповідача щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки виявлено порушення вимог законодавства за наслідками яких створюється реальна загроза життю та здоров`ю людей. З метою усунення порушень та забезпечення безпеки життю та здоров`ю людей, позивач просить суд застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель (споруд, приміщень) автозаправних станційТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД»за адресами: вул. Лесі Українки, 3/1, смт. Печеніжин, Коломийський район; вул. Шухевича, 59, м. Коломия, Коломийський район; вул. Польова, 9Г, м. Снятин, Коломийський район, Івано-Франківська область шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.12.2021 в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Приймаючи оскаржене рішення суд першої інстанції виходив з того, що вважає обраний позивачем захід реагування таким, що не в повній мірі відповідає критеріям пропорційності, так як обґрунтування застосуванню заходів реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель (споруд, приміщень) автозаправних станційТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД»за адресами: вул. Лесі Українки, 3/1, смт. Печеніжин, Коломийський район; вул. Шухевича, 59, м. Коломия, Коломийський район; вул. Польова, 9Г, м. Снятин, Коломийський район, Івано-Франківська область з врахуванням характеру вчинених порушень, позивачем належними доказами не доведено, а отже не дає підстав для висновку, що саме у такий спосіб буде досягнуто справедливого балансу між публічними інтересами та інтересами відповідача.

Вказане рішення в апеляційному порядку оскаржив позивач, у апеляційній скарзі покликається на те, що оскаржуване рішення винесене з порушенням норм процесуального та матеріального права, з неповним з`ясуванням обставин справи та є незаконним, просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги.

Відзив на апеляційну скаргу поданий не був. Відповідно до ч. 4 ст. 304 КАС України, відсутність відзиву на апеляційну скаргу не перешкоджає перегляду рішення суду першої інстанції.

Оскільки апеляційна скарга подана на рішення суду першої інстанції, яке ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження, колегія суддів, керуючись п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України, вирішила розглядати справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, суд приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід задовольнити, а рішення суду першої інстанції скасувати, з наступних підстав.

З матеріалів справи слідує, що на підставі наказу управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області «Про проведення позапланових перевірок» від 15.03.2021 за № НС-64/54 (а.с.10-14), посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 16.03.2021 за № 1904/09-17 (а.с.15), посадовими особами Коломийського міськрайонного відділу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області у період з 12.04.2021 по 16.04.2021 проведено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, пожежної та техногенної безпекиТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД», розташованим за адресою: вул. Шухевича, 59, м. Коломия, Івано-Франківська область. За результатами проведеної перевірки встановлено ряд порушень, які висвітлені та зафіксовані в акті позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 16.04.2021 за № 51 (а.с.16-25).

В ході здійснення перевірки виявлено порушення вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, а саме Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, серед яких, зокрема:

АЗСТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД»за адресою: вул. Лесі Українки, 3/1, смт. Печеніжин, Коломийський район, Івано-Франківська область:

посадова особа не пройшла навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки (пункт 16 розділу ІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417 (далі - Наказ МВС від 30.12.2014 №1417);

до роботи на АЗС допущено осіб, які не пройшли навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму і не мають на це відповідного посвідчення (пункт 10.1 розділу VI Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

АЗС не оснащена гучномовним зв`язком (пункт 10.1 5 розділу VI Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

АЗС не забезпечено комплектацію пожежних щитів з необхідним протипожежним інвентарем (вогнегасники 3 шт., ящик з піском - 1 шт., протипожежне покривало - 1 шт., багор або лом та гак - 2 шт., лопати - 2 шт., сокири - 2 шт. (пункт 3.11 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

АЗС не забезпечено первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) згідно вимог (пункт 3.9 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

АЗС не влаштовано систему районного виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення згідно затвердженого переліку шляхом6 розроблення та погодження технічних завдань, розроблення проектної документації, монтажу комплексу систем виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій (ст. 52 Кодексу цивільного захисту України);

АЗС не забезпечено розрахунковою кількістю плівкоутворювального піноутворювача для ліквідації пожеж протипожежною технікою (пункт 31 розділу VII Наказ Міністерства палива та енергетики від 24.12.2008 року № 658 «Про затвердження Правил пожежної безпеки для об`єктів зберігання, транспортування та реалізації нафтопродуктів» зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 16.03.2009 року за № 235/16252);

АЗСТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД»за адресою: вул. Шухевича, 59, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область:

підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування систем протипожежного захисту (СПЗ) не здійснюється відповідно до вимог технічної документації підприємств-виготовлювачів та затверджених регламентів робіт з технічного обслуговування (пункт 1.4 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

посадовими особами не пройдено навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки (пункт 16 розділу ІІ Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

до роботи на АЗС допущено осіб, які не пройшли навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму і не мають на це відповідного посвідчення (пункт 10.1 розділу VI Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

АЗС не забезпечено комплектацію пожежних щитів з необхідним протипожежним інвентарем (вогнегасники 3 шт., ящик з піском - 1 шт., протипожежне покривало - 1 шт., багор або лом та гак - 2 шт., лопати - 2 шт., сокири - 2 шт. (пункт 3.11 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

адміністративний корпус не забезпечений необхідною кількістю вогнегасників (пункт 3.9 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

Як слідує з позовної заяви, наявність саме вказаних порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки стали підставою для звернення позивача з даним позовом.

За результатами перевірки, Коломийським міськрайонним відділом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області винесено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 16.04.2021 за № 26, яким вимагалось вжити заходи по усуненню порушень виявлених перевіркою (а.с.26-29).

Окрім того, на підставі наказу управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області «Про проведення позапланових перевірок» від 15.03.2021 за № НС-64/54 (а.с.10-14), посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 18.03.2021 за № 289 (а.с.30), посадовими особами Снятинського районного відділу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області у період з 12.04.2021 по 16.04.2021 проведено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, пожежної та техногенної безпекиТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД», розташованим за адресою: вул. Польова, 9Г, м. Снятин, Івано-Франківська область. За результатами проведеної перевірки встановлено ряд порушень, які висвітлені та зафіксовані в акті позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 16.04.2021 за № 12 (а.с.31-41).

В ході здійснення перевірки виявлено порушення вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, а саме Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, серед яких, зокрема:

АЗСТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД»за адресою: вул. Польова, 9Г, м. Снятин, Івано-Франківська область:

посадовими особами не пройдено навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки (пункт 16 розділу ІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014р. №1417 (далі - Наказ МВС від 30.12.2014 №1417);

в приміщеннях АЗС не установлено автоматичну установку пожежної сигналізації (пункт 1.2 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

на території АЗС не укомплектований пожежний щит згідно норм належності: (вогнегасники 3 шт., ящик з піском - 1 шт., протипожежне покривало - 1 шт., багор або лом та гак - 2 шт., лопати - 2 шт., сокири - 2 шт. (пункт 3.11 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

АЗС не забезпечено зовнішнім протипожежним водопостачанням (пункт 2.1 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

дерев`яні конструкції горищних покриттів (корокви, лати) не піддано вогнезахисному оброблянню відповідно до вимог (пункт 2.5 розділу III Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

не проведено перевірку пристроїв захисту від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів (пункт 1.21 розділу IV Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання (пункт 1.20 розділу IV Наказу МВС від 30.12.2014 №1417).

Як вбачається з позовної заяви, наявність саме вказаних порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки стали підставою для звернення позивача з даним позовом.

За результатами перевірки, Снятинським районним відділом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області винесено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 16.04.2021 за № 12, яким вимагалось вжити заходи по усуненню порушень виявлених перевіркою (а.с.42-44).

Вказані вище акти та приписи отримані директоромТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД», про що свідчить його підпис на даних документах.

Позивач вважаючи таку бездіяльність відповідача протиправною, звернувся до суду з відповідними позовними вимогами.

Перевіряючи законність та обґрунтованість оскаржуваного рішення суду першої інстанції, суд апеляційної інстанції виходить з наступного.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з Положенням про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16.01.2013 № 20/2013 Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій , Державна служба України з надзвичайних ситуацій є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України, одним з основних завдань якого є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, що забезпечується безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Частиною 5 ст. 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» встановлено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Відповідно до ч. 7 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Згідно з ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України передбачає, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення

Відповідно до ст. 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Згідно з частиною 2 цієї статті повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки. Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і ці порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Згідно з ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.

Пожежна безпека - це відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов`язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю (п. 33 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України).

Згідно з п. 26 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України небезпечний чинник - це складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини.

Аналізуючи наведені вищі норми колегія суддів вважає, що настання реальної загрози життю та здоров`ю людей слід пов`язувати з обставинами, які можуть призвести до займання, розповсюдження вогню та з впливом небезпечних факторів, які породжують вказані явища.

Під час розгляду справи в апеляційному суді, було встановлено та підтверджено у апеляційній скарзі, що залишаються не усуненими порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Відтак з огляду на те, що порушення позивачем виявлені на автозаправних станціях, а ймовірне виникнення загрози життю та/або здоров`ю людей є реальним, з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей та ненаданням достатніх доказів щодо усунення виявлених порушень, зазначених в актах перевірки, суд першої інстанції дійшов помилкового висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Що стосується конкретних обставин справи, то заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення та заборони експлуатації корпусів/приміщень слід застосувати судом з метою попередження негативних наслідків, які можуть настати за наявних умов існування реальної загрози життю та здоров`ю людей.

Таким чином, можливі обмеження відповідача в здійсненні ним основної діяльності за наслідками застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), не можуть бути співрозмірними із гарантуваними державою правами людини на життя і здоров`я, особисту безпеку, які є найвищою соціальною цінністю, а їх забезпечення - головним обов`язком держави. Застосування заходів реагування є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які об`єктивно створюють загрозу життю та здоров`ю людей, та можуть бути усунуті.

З огляду на встановлене, колегія суддів приходить до висновку, що наявні підстави для задоволення позову шляхом застосування заходів реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель (споруд, приміщень) автозаправних станційТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД» (код ЄДРПОУ: 43358831)за адресами: вул. Лесі Українки, 3/1, смт. Печеніжин, Коломийський район; вул. Шухевича, 59, м. Коломия, Коломийський район; вул. Польова, 9Г, м. Снятин, Коломийський район, Івано-Франківська область шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

З врахуванням усіх наведених вище обставин колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції частково неповно встановив обставини справи та прийняв рішення з порушенням норм матеріального права, що призвело до часткового неправильного вирішення справи, у зв`язку з чим відповідно до вимог ст.317 КАС України рішення суду підлягає скасуванню з прийняттям нового судового рішення про задоволення позову частково.

Щодо розподілу судових витрат, то такий у відповідності до ст.139 КАС України не здійснюється.

Керуючись статтями 139, 229, 243, 308, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329Кодексу адміністративного судочинства України, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області задовольнити.

Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02 грудня 2021 року у справі № 300/2627/21 скасувати та прийняти нове рішення, яким задовольнити позов.

Застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель (споруд, приміщень) автозаправних станційТовариства з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ОЙЛ ЗАХІД» (код ЄДРПОУ: 43358831)за адресами: вул. Лесі Українки, 3/1, смт. Печеніжин, Коломийський район; вул. Шухевича, 59, м. Коломия, Коломийський район; вул. Польова, 9Г, м. Снятин, Коломийський район, Івано-Франківська область шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.

Головуючий суддя С. М. Кузьмич судді З. М. Матковська В. З. Улицький

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.04.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу103886245
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —300/2627/21

Ухвала від 10.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Постанова від 06.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 06.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 04.02.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 04.02.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 13.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Рішення від 02.12.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 08.06.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні