Постанова
від 25.05.2010 по справі 2а-13328/09/5/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

        

ПОСТАНОВА

Іменем України

25.05.10

Справа №2а-13328/09/5/0170

   

Окружний  адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Сидоренко Д.В., при секретарі Лалаєві Д.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Керчі АР Крим

            до Приватного підприємства «Каміла-Керч»

            про стягнення заборгованості у сумі 1365,31 грн.,

Обставини справи: Управління Пенсійного Фонду України в м. Керчі АР Крим звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Приватного підприємства «Каміла-Керч» про стягнення 1365,31 грн.  

Позовні вимоги ґрунтуються на ст. 106 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та мотивовані тим, що відповідачем не сплачуються у встановлені законодавством строки штрафні санкції.

Позивач у судове засідання не з’явився, 25.05.2010 року надав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Відповідач заперечення на позов до суду не надіслав, явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час та день його проведення був повідомлений належним чином – через засоби масової інформації, про причини неявки суд не повідомив.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд –

ВСТАНОВИВ:

Відповідач зареєстрований як платник страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в м. Керчі АРК за реєстраційним номером 04022187.

Принципи, основи та механізм функціонування системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування визначені в Законі України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.03р. №1058-IV (далі Закон).

Згідно ст. 1 Закону страхові внески - це кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із  законодавством, яке діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування згідно цього Закону.

Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону виключно цим Законом визначаються порядок нарахування, обчислення та сплати страхових внесків, а також стягнення заборгованості за цими внесками.

            Згідно п. 6 ч. 2 ст. 17 Закону, страхувальник зобов'язаний нараховувати, обчислювати й сплачувати в установлені строки й у повному обсязі страхові внески.

Відповідно п. 4 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», пункту 5.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками і застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне  пенсійне страхування в Пенсійний фонд України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України 19.12.2003р. № 21-1 (далі – Інструкція), платники подають до органу Пенсійного фонду для реєстрації протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця розрахунок зобов’язань зі сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, в якому вказується самостійно обчислені суми зобов'язань.

Згідно до пунктів 4, 5 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції:

-          за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або страхувальником сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначених сум за кожний повний або неповний місяць, за який донараховано ці суми;

-          за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

            На підставі викладеного, Управлінням Пенсійного фонду України в м. Керчі АРК прийняті рішення № 142 П від 11.02.2008 року (а.с.8) про застосування фінансових санкцій на підставі пункту 5 частини 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» у розмірі 319,10 грн., зазначене рішення було отримано відповідачем 13.02.2008 року, про що свідчить належним чином завірена копія поштового повідомлення (зворотній бік а.с.8). Рішення № 143 від 11.02.2008 року (а.с.10) про застосування фінансових санкцій на підставі пункту 4 частини 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» у розмірі 01,56 грн., зазначене рішення було отримано відповідачем 13.02.2008 року, про що свідчить належним чином завірена копія поштового повідомлення (зворотній бік а.с.10). Рішення № 639 П від 30.04.2009 року (а.с.12) про застосування фінансових санкцій на підставі пункту 5 частини 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» у розмірі 1382,21 грн., зазначене рішення було отримано відповідачем 06.05.2009 року, про що свідчить належним чином завірена копія поштового повідомлення (зворотній бік а.с.12).

           Відповідачем сума заборгованості була частково погашена у розмірі 337,56 грн.

Таким чином, за Приватним підприємством «Каміла-Керч» склалась заборгованість у сумі 1365,31 грн. (319,10 + 01,56 + 1382,21 - 337,56).

Пунктом 2 ч. 13 ст. 106 Закону, встановлено, що суми пені та штрафів, передбачених частинами дев'ятою і десятою цієї статті, підлягають сплаті страхувальником, банком чи організацією, яка здійснює виплату і доставку пенсій, протягом десяти робочих днів з дня одержання відповідного рішення. При цьому в цей же строк страхувальник, банк чи організація, яка здійснює виплату і доставку пенсій, має право оскаржити зазначене рішення до вищого органу Пенсійного фонду або в судовому порядку з одночасним обов'язковим письмовим повідомленням про це відповідного виконавчого органу Пенсійного фонду, яким прийнято це рішення.

Як вбачається з матеріалів справи, рішення позивача № 142 П від 13.02.2008 року, № 143 від 13.02.2008 року та № 639 П від 06.05.2009 року у встановленому законом порядку не оскаржені, фінансові санкції у добровільному порядку відповідачем не сплачені.

У порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів того, що рішення про застосування фінансових санкцій винесено з порушенням діючого законодавства.

В силу викладеного суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Вступну та резолютивну частини постанови проголошені у судовому засіданні 25.05.2010 року. Постанова складена та підписана 28.05.2010 року.

Керуючись ст. ст. 160-163, ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства               України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного підприємства «Каміла-Керч» (98300, АРК, м. Керч, вул. 23 Мая, 48: ЄДРПОУ 30026735) на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Керчі АРК (98329, АРК, м. Керч, ш. Г. Сталінграда, 60/1: р/р 2560670445612 в КРУ ВАТ «Державний Ощадний банк України», МФО 324805, ЄДРПОУ 22300406)  заборгованість зі сплати фінансових санкцій в розмірі 1365,31 грн.

Постанова може бути оскаржена в Севастопольський апеляційний адміністративний  суд  через Окружний адміністративний суд АР Крим шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду в десятиденний строк з дня складання постанови у повному обсязі та поданням після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                          Сидоренко Д.В.

           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення25.05.2010
Оприлюднено23.07.2010
Номер документу10390365
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13328/09/5/0170

Постанова від 25.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні