Постанова
від 08.07.2010 по справі 5007/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний ад міністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

08 липня 2010 р. № 2-а- 5007/10/2070

Харківський окружний адм іністративний суд у складі г оловуючого судді Волкова Л. М., при секретарі судового зас ідання Добровольська М.С.

за участю:

представника позивача - н е прибув

представника відповідача - не прибув

розглянув у відкритому суд овому засіданні у приміщенні суду справу за адміністрати вним позовом

Державної податкової інс пекції в Ленінському районі м. Харкова

до Акціонерного товариства «Нікас»

про припинення юридичної осо би,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Ха рківського окружного адміні стративного суду з позовом, в якому просив суд припинити ю ридичну особу Акціонерне тов ариство «Нікас» у зв' язку з неподанням протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону.

В обґрунтування позовних в имог позивачем в позові зазн ачено наступне. АТ «Нікас» за реєстроване у Виконкомом Хар ківської міської ради як суб ' єкт підприємницької діяль ності-юридична особа та взят е на облік у ДПІ у Ленінському районі м. Харкова з 23.10.1995 року. З 03.02.2009 року по теперішній час міс ячні, квартальні та річні бух галтерські звіти, податкові декларації, розрахунки сум п одатків та обов' язкових пла тежів відповідач до податков ої інспекції не надає, у зв' я зку з чим позивач просив суд п рипинити юридичну особу АТ « Нікас».

В судове засідання, признач ене на 08.07.2010р., представник пози вача не прибув, до суду надав з аяву в якій просив суд слухат и справу без його участі (а.с. 13) .

Відповідач в судове засіда ння, призначене на 08.07.2010р., свого представника не направив, пр о час, дату та місце розгляду с прави був повідомлений належ ним чином, за адресою, внесено ю до Єдиного Державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, причин н еприбуття не повідомив, пись мових заперечень щодо подано го позову до суду не надав.

Відповідно до ч. 8 ст. 35 КАС Укр аїни вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщ о вона доставлена за адресою , внесеною до відповідного де ржавного реєстру, або за адре сою, яка зазначена її предста вником, і це підтверджується підписом відповідної службо вої особи. Таким чином, суд вв ажає, що відповідач є належно повідомлений про дату, час та місце судового засідання, йо го відсутність в судовому за сідання не перешкоджає розгл яду справи, слід розглянути с праву за наявними в ній матер іалами.

Суд, дослідивши матер іали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вважа є, що позов підлягає задоволе нню з наступних підстав.

Акціонерне товариство «Ні кас» зареєстроване як юридич на особа 23.10.1995р. Виконкомом Харк івської міської ради, що підт верджується копією Свідоцтв а про державну реєстрацію (а.с . 5), як платник податків перебу ває на обліку в ДПІ у Ленінськ ому районі м. Харкова з 23.10.1995р., що підтверджується копією дові дки від 24.05.2007р. № 315/9977 (а.с. 4).

Відповідно до п. 2 ст. 9 Закону України „Про систему оподат кування” від 25.06.1991р. за №1251-ХІІ, пл атники податків зобов' язан і надавати до податкової інс пекції податкові декларації , інші документи, пов' язані з обчисленням та сплатою пода тків.

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» органи держ авної податкової служби у ви падках, в межах компетенції т а у порядку, встановлених зак онами України, мають, зокрема , право звертатися у передбач ених законом випадках до суд ових органів із заявою (позов ною заявою) про скасування де ржавної реєстрації суб' єкт а підприємницької діяльност і.

Статтею 2 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні» визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є: здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства, прав ильністю обчислення, повното ю і своєчасністю сплати до бю джетів, державних цільових ф ондів податків і зборів (обов ' язкових платежів), а також н еподаткових доходів, установ лених законодавством (далі - податки, інші платежі); внесен ня у встановленому порядку п ропозицій щодо вдосконаленн я податкового законодавства ; прийняття у випадках, передб ачених законом, нормативно-п равових актів і методичних р екомендацій з питань оподатк ування; формування та веденн я Державного реєстру фізични х осіб - платників податків та інших обов' язкових плат ежів та Єдиного банку даних п ро платників податків - юри дичних осіб; роз' яснення за конодавства з питань оподатк ування серед платників подат ків; запобігання злочинам та іншим правопорушенням, відн есеним законом до компетенці ї податкової міліції, їх розк риття, припинення, розслідув ання та провадження у справа х про адміністративні правоп орушення.

З системного аналізу вказа них норм Закону України «Про державну податкову службу в Україні» вбачається, що до ко мпетенції органів державної податкової служби віднесено контроль за додержанням под аткового законодавства.

Починаючи з 03.02.2009р. та по тепер ішній час відповідачем не по давалось, що підтверджується даними довідки від 24.03.2010р. № 624/9/28-20 5 (а.с. 6).

Згідно з п. 2 ст. 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я» платники податків і зборі в (обов' язкових платежів) зо бов' язані подавати до держа вних податкових органів та і нших державних органів відпо відно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, п ов' язані з обчисленням і сп латою податків і зборів (обов ' язкових платежів).

Відповідно до ч. 1 ст. 238 Господ арського кодексу України за порушення встановлених зако нодавчими актами правил здій снення господарської діяльн ості до суб' єктів господарю вання можуть бути застосован і уповноваженими органами де ржавної влади або органами м ісцевого самоврядування адм іністративно-господарські с анкції, тобто заходи організ аційно-правового або майново го характеру, спрямовані на п рипинення правопорушення су б' єкта господарювання та лі квідацію його наслідків.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 38 Зако ну України „Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців” від 15.05.2003 року № 755 підставами для по становлення судового рішенн я щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкру тством юридичної особи є неп одання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, доку ментів фінансової звітності відповідно до закону.

Дії відповідача щодо непод ання декларації про доходи п орушують вимоги п.п. 4. 1. 4 ст. 4 Зак ону України „Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами” від 21.12.2001 року № 2181-ІІІ, якими встановлено, що для подання д екларації про доходи на прот язі 40 календарних днів, слідую чих за останнім календарним днем звітного (податкового) к варталу, платник податку под ає податковому органу за міс цем свого знаходження податк ову декларацію незалежно від того, чи виникло в цьому періо ді податкове зобов' язання, чи ні.

Відповідно до ч. 1 та ч. 6 ст. 59 Го сподарського кодексу Україн и припинення діяльності суб' єкта господарювання здійсню ється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав ск асування державної реєстрац ії такого суб' єкта господар ювання.

Станом на 22.03.2010р. Акціонерне т овариство «Нікас» заборгова ності перед бюджетами по спл аті податків не має, що підтве рджується довідкою (а.с. 3).

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС Укр аїни розгляд і вирішення спр ав в адміністративних судах здійснюється на засадах змаг альності сторін та свободи в наданні ними суду своїх дока зів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідач правом участі в судовому засіданні не скори стався, заперечень на позов д о суду не надав.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни у справах, в яких позивач ем є суб' єкт владних повнов ажень, а відповідачем - фізи чна чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 59, 238 Господарськ ого кодексу України, п. 2 ст. 9 За кону України «Про систему оп одаткування», ст.ст. 2, 11 Закону України «Про державну податк ову службу в Україні», ст. 38 Зак ону України „Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб-підприємців” ві д 15.05.2003 року № 755, ст. 4 Закону Украї ни „Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами” від 21.12.2001 року № 2181-ІІІ, ст.ст. 11, 12, 51, 71, 72, 94, ч. 1 ст. 158, ст. 159, ч.ч. 1, 2 ст. 160, ст. 161, ч. 1, ч. 1 с т. 162, ст. 163 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний по зов Державної податкової інс пекції в Ленінському районі м. Харкова до Акціонерного то вариства «Нікас» про припине ння юридичної особи - задовол ьнити в повному обсязі.

2. Припинити юридичну особу Акціонерне товариство «Ніка с»(ідентифікаційний код: 23762403, м ісце знаходження: вул. Лаге рна, 77/1, кв. 106, м. Харків, 61177) у зв' язку з неподанням протягом р оку органам державної податк ової служби податкових декла рацій, документів фінансової звітності відповідно до зак ону.

3. Копію постанови направит и до Департаменту державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Харківської міської ради. < С ума задоволення > < Текст >

4. Постанова може бу ти оскаржена в Харківський а пеляційний адміністративни й суд через Харківський окру жний адміністративний суд шл яхом подачі заяви про апеляц ійне оскарження постанови су ду в десятиденний строк з дня її проголошення, а в разі скла дення постанови у повному об сязі відповідно до статті 160 К АС України - з дня складення в повному обсязі та поданням п ісля цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або без попереднього подання за яви про апеляційне оскарженн я, якщо апеляційна скарга под ається у строк, встановлений для подання заяви про апеляц ійне оскарження. Якщо постан ову було проголошено у відсу тності особи, яка бере участь у справі, то строк подання зая ви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отриманн я нею копії постанови

5. Постанова набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо таку з аяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна с карга не була подана у встано влений строк, постанова наби рає законної сили після закі нчення цього строку. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.

Повний текст постан ови виготовлено 12 липня 2010 року .

Суддя Волкова Л.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.07.2010
Оприлюднено26.07.2010
Номер документу10391617
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —5007/10/2070

Ухвала від 29.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

Ухвала від 28.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

Ухвала від 28.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

Постанова від 08.07.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні