Рішення
від 31.03.2022 по справі 580/5067/21
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 квітня 2022 року справа № 580/5067/21

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі : головуючого судді - Руденко А., розглянувши у письмовому провадженні у спрощеному позовному провадженні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальності «Конструкторс» до Головного управління ДПС у Черкаській області та Державної податкової служби України про визнання протиправним і скасування рішення про відмову у реєстрації податкової накладної та зобов`язання зареєструвати податкову накладну,-

ВСТАНОВИВ:

У липні 2021 року до Черкаського окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю Конструкторс до Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Черкаській області, в якій просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Черкаській області від 17.06.2021 №2779434/40267889 про відмову в реєстрації податкової накладної №49 від 31.03.2021;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову №49 від 31.03.2021.

Обгрунтовуючи позовну заяву позивач вказує, що відповідно до укладеного договору №3/2/17П надав маркетингові послуги ТОВ «Лего Україна» з дослідження ринку продукції, придбаної позивачем у ТОВ «Лего Україна» відповідно до договору купівлі-продажу від 01.04.2016 №1/4/16. Надання маркетингових послуг підтверджується актом здачі-приймання робіт (надання послуг) №1 від 31.03.2021. На виконання вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України позивач склав та подав на реєстрацію податкову накладу №49 від 31.03.2021, проте її реєстрація була зупинена згідно з квитанцією від 14.04.2021 №9085715378 у зв`язку з відсутністю коду УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 73.20 в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що постачаються на постійній основі та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсяг його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. 10.06.2021 позивач надав письмові пояснення та копії договорів і первинних документів бухгалтерського обліку, оборотно-сальдових відомостей, сертифікатів якості, скрін-повідомлення про надання звіту про проведення маркетингових послуг.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/податкового розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Черкаській області від 17.06.2021 №2779434/40297889 відмовлено у реєстрації податкової накладної №49 від 31.03.2021 у зв`язку з ненаданням письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладні, та пояснень щодо трудових ресурсів.

Позивач вважає спірне рішення необгрунтованим, оскільки у ньому не зазначено, які конкретні документи не були надані, проте надані всі первинні документи надані разом з поясненнями; також у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної від 14.04.2021 №9085715378 не вказано вичерпного переліку документів, які необхідно надати, що свідчить про недотримання відповідачем принципу правової визначеності.

Щодо відсутності коду УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 73.20 в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі поставляються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсяг його постачання, що відповідає п. 1 Критерії в ризиковості здійснення операцій, то підстави для зупинення реєстрації податкової накладної не передбачали необхідності надавати пояснення щодо трудових ресурсів позивача, що не відповідає критеріям чіткості зрозумілості і породжує неоднозначне трактування і впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Відповідач проти позову заперечив. У наданому до суду 24.09.2021 відзиві на позовну заяву вказав, що в ході розгляду повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній №49 від 31.03.2021 позивачем не надано письмових пояснень та документальних підтверджень щодо наявності у нього трудових ресурсів, що і стало підставою для відмови у реєстрації податкової накладної №49 від 31.03.2021.

Щодо позовної вимоги зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №49 від 31.03.2021, то виходячи зі змісту пункту 20 Порядку №1246 у разі надходження до ДПС України рішення суду про реєстрацію податкової накладної, яке набрало законної сили, здійснюється повторна перевірка всіх документів, визначених п. 12 Порядку №1246, тому у разі встановлення судом протиправності спірного рішення належним способом захисту порушеного права є зобов`язання повторно розглянути питання щодо реєстрації відповідних податкових накладних. Отже вказана позовна вимога є передчасною.

Ухвалою судді від 30.08.2021 позовна заява прийнята до розгляду у адміністративній справі №580/5067/21 у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Вивчивши доводи сторін, дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи, суд встановив такі фактичні обставини.

01.04.2016 між ТОВ «Лего Україна» та ТОВ «Конструкторс» (позивач у справі) був укладений договір купівлі-продажу №1/4/16, згідно з яким позивач придбав продукцію «Лего».

15.02.2017 між ТОВ «Лего Україна» та позивачем був укладений договір №3/2/17П про надання маркетингових послуг, відповідно до умов якого позивач зобов`язався постійно проводити інформаційне супроводження продажу продукції торгової марки «LEGO», консультувати стосовно проведення рекламних заходів, забезпечити проведення постійної інформаційної роз`яснювальної роботи з потенційними клієнтами та інші маркетингові послуги.

Згідно з актом здачі-приймання робіт (надання послуг) №1 від 31.03.2021 позивач надав ТОВ «Лего Україна» у першому календарному кварталі 2021 року маркетингові послуги згідно договору №3/2/17П від 15.02.2017, вартість послуг становить 108325,32 грн, ПДВ 21665,06 грн, всього 129990,38 грн.

Позивач склав та подав на реєстрацію податкову накладу №49 від 31.03.2021, згідно з якою позивачем надані маркетингові послуги за 1 квартал 2021 року у сумі 120990,384 грн, з них ПДВ 21665,064 грн.

Згідно з квитанцією від 14.04.2021 податкова накладна №49 від 31.03.2021 прийнята, проте відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України її реєстрація зупинена у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерію ризиковості здійснення операцій; запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної.

10.06.2021 позивач надав письмові пояснення та копії документів: договору купівлі-продажу №1/4/16; деталізацію розрахунку маркетингових послуг; декларацію про відповідність; акта здачі-приймання робіт по договору про надання маркетингових послуг; договору про надання маркетингових послуг №3/2/17-П; пояснювальну до податкової накладної; оборотно-сальдової відомості.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/податкового розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Черкаській області від 17.06.2021 №2779434/40297889 відмовлено у реєстрації податкової накладної №49 від 31.03.2021 у зв`язку з ненаданням письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладні. а саме: пояснень щодо трудових ресурсів.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків і зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються податковим кодексом України.

Відповідно до п.п. "а" п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Згідно з п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податковий кодекс України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246) визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України(далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

З 01.02.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (далі Порядок №1165), яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 2 Порядку 1165:

- Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

- Таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Відповідно до п.7 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п. І Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток № 3 до Порядку № 1165), підставою для зупинення реєстрації податкових накладних є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Судом встановлено, що згідно з квитанцією від 14.04.2021 податкова накладна №49 від 31.03.2021 прийнята, проте відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України її реєстрація зупинена у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерію ризиковості здійснення операцій; запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520), яким визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 2. Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Пунктом 3 Порядку № 520 визначено, що комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Згідно п. 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі

За приписами п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Відповідно до п.п. 9-13 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За приписами п. 11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіна від 12.12.2019 № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Судом встановлено, що на підтвердження господарської операції з надання маркетингових послуг 10.06.2021 позивач надав письмові пояснення та копії документів: договору купівлі-продажу №1/4/16; деталізацію розрахунку маркетингових послуг; декларацію про відповідність; акта здачі-приймання робіт по договору про надання маркетингових послуг; договору про надання маркетингових послуг №3/2/17-П; пояснювальну до податкової накладної; оборотно-сальдової відомості.

Проте рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/податкового розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Черкаській області від 17.06.2021 №2779434/40297889 відмовлено у реєстрації податкової накладної №49 від 31.03.2021 у зв`язку з ненаданням письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладні. а саме: пояснень щодо трудових ресурсів.

З наданої деталізації розрахунку маркетингових послуг до акту виконаних послуг №1 від 31.03.2021 вбачається, що вказана деталізація та розрахунки промокомпенсацій як складові деталізації підписані директором Сидоровою О.А. та скріплені печаткою позивача.

Очевидно, що за відсутності трудових ресурсів у позивача деталізація маркетингових послуг та розрахунки промокомпенсацій не могли бути складені. Отже суд вважає необгрунтованими доводи відповідача щодо відсутності трудових кадрів для надання маркетингових послуг ТОВ «Лего Україна» згідно акта прийому-передачі (надання послуг) №1 від 31.03.2021.

Враховуючи зазначене, рішення Комісії Головного управління ДПС у Черкаській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.06.2021 №2779434/40267889 про відмову в реєстрації податкової накладної №49 від 31.03.2021 є протиправним і підлягає скасуванню.

Згідно п. 20 Порядку № 1246 у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже позовна вимога про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №49 від 31.03.2021 є обгрунтованою і підлягає задоволенню.

Згідно ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивач сплатив судовий збір у сумі 2270 грн, який підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 6, 14, 139, 242-245, 255, 295, 370 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

вирішив:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України у області Черкаській області (вул. Хрещатик, 235, м. Черкаси, 18002, код ЄДРПОУ 44131663) №2779434/40267889 про відмову в реєстрації податкової накладної №49 від 31 березня 2021 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну №49 від 31 березня 2021 року, виписану товариством з обмеженою відповідальністю «Конструкторс» (вул. Небесної сотні, 105, м. Черкаси, 18002, код ЄДРПОУ 40297889) в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

Стягнути з Головного управління ДПС у Черкаській області (вул. Хрещатик, 235, м. Черкаси, 18002, Код ЄДРПОУ 44131663) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Конструкторс» (вул. Небесної сотні, 105, м. Черкаси, 18002, код ЄДРПОУ 40297889) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) гривень.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду.

Головуючий Алла РУДЕНКО

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.03.2022
Оприлюднено24.06.2022
Номер документу103929259
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —580/5067/21

Ухвала від 02.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 03.10.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 25.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 25.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 10.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 17.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 21.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 05.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 22.05.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Рішення від 31.03.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні