Рішення
від 12.04.2022 по справі 140/5762/21
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 квітня 2022 року ЛуцькСправа № 140/5762/21

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Валюха В.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом Виробничо-комерційного приватного підприємства «Агропромтехцентр» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Виробничо-комерційне приватне підприємство «Агропромтехцентр» (далі - ВКПП «Агропромтехцентр») звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі - ГУ ДПС у Волинській області) про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень (далі - ППР).

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ГУ ДПС у Волинській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку ВКПП «Агропромтехцентр» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за жовтень 2020 року від`ємного значення з податку на додану вартість (далі - ПДВ), у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, про що складено акт перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772.

Перевіркою встановлено порушення ВКПП «Агропромтехцентр»:

статті 3 Закону України «Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» від 08.09.2005 №2860-IV (далі - Закон №2860-IV), постанови Кабінету Міністрів України від 21.12.2005 №1260 «Про затвердження Тимчасового порядку видачі сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних матеріалів» (далі - Постанова №1260), пункту 198.5 статті 198, пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України), в результаті чого завищено суму ПДВ, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, на 61101,00грн. та завищено від`ємне значення з ПДВ, шо зараховується до складу наступного звітного періоду на суму 165934,00грн.;

пункту 201.10 статті 201, пункту 192.1 статті 192 ПК України, в результаті чого встановлено порушення термінів реєстрації податкових накладних (далі - ПН) та відсутність реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) ПН на загальну суму ПДВ за вересень 2002 року 257994,00грн.

03.02.2021, на підставі акту перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772, ГУ ДПС у Волинській області прийняло такі ППР:

№0005850711 (форма «В1»), відповідно до якого визначено суму завищення бюджетного відшкодування 61101,00грн. та застосовані штрафні (фінансові) санкції (штраф) в сумі 6110,00грн.;

№0005870711 (форма «В4»), згідно з яким визначено суму завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду 165934,00грн.

Позивач не погоджується із ППР від 03.02.2021 №0005850711, №0005870711, з огляду на таке.

В акті перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772 податковий орган вказує, що ВКПП «Агропромтехцентр» використало у жовтні продукцію в обсязі 314,019 м.куб., яка не значиться по складському обліку підприємства, а відтак оприбуткувало безоплатно одержану продукцію по рах.26 «Готова продукція» на суму 683185,4грн. і в подальшому використало в реалізації продукції на експорт. В ході перевірки на підставі наявної податкової інформації та документів бухгалтерського обліку з виробництва готової продукції та її реалізації підприємством, встановлено відсутні в залишку станом на 31.10.2020 готової продукції номенклатурою дошка, виробленої підприємством у жовтні місяці в загальному обсязі 314016 м.куб. на суму 860153,53грн. та не встановлено її використання в господарській діяльності підприємства. На порушення вимог пункту 198.5 статті 198 ПК України ВКПП «Агропромтехцентр» занижено податкове зобов`язання з ПДВ при списанні придбаних з ПДВ лісоматеріалів на загальну суму ПДВ 155361,12грн.

Позивач вказує, що висновки перевірки є незрозумілими та містять взаємовиключні обставини.

Так, згідно з оборотно-сальдовою відомістю по рах.26 за жовтень 2020 року на початок періоду (01.10.2020) на складі підприємства знаходилося 489,216 м.куб. готової продукції, за період жовтня 2020 року було додатково виготовлено 690,773 м.куб., реалізовано за період жовтня 2020 року 573,261 м.куб. готової продукції, залишок на 30.10.2020 - 606,638 м.куб. готової продукції. Відповідач не вказав, на підставі яких первинних документів прийшов до висновку про використання продукції в обсязі 314,019 м.куб., яка не перебуває на складському обліку на початок жовтня 2020 року.

Крім того, за період жовтня 2020 року ВКПП «Агропромтехцентр» реалізував продукцію в обсязі 573,261 м.куб. (куди входить 314,019 м.куб.), яка була експортована, що підтверджується первинними бухгалтерськими документами, вказані операції не можуть вважатися такими, що вчинені не в господарських цілях, а відтак висновок податкового органу є необґрунтованим припущенням і жодним доказом не підтверджується.

Позивач також не погоджується із висновками податкового органу про витрачання понад норми лісосировини при виготовленні пиломатеріалів всього в кількості 196,473 м.куб. на суму 161926,60грн. та вказує, що із обсягу в кількості 196,473 м.куб. заготовок виготовлено піддони, що підтверджується накладними, даними внутрішніх документів підтверджується, жодних понаднормових витрат у ВКПП «Агропромтехцентр» не було, а виготовлені піддони експортовані, що позитивно вплинуло на базу оподаткування податком на прибуток.

Позивач просить визнати незаконними та скасувати ППР ГУ ДПС у Волинській області від 03.02.2021 №0005850711, №0005870711.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 14.06.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній справі, судовий розгляд справи ухвалено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (а.с.95).

В поданому до суду відзиві на позовну заяву (а.с.99-102) представник відповідача Ярошик Т.В. позов не визнав та просить відмовити у його задоволенні з підстав правомірності оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, прийнятих на підставі акту перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772, яким зафіксовані допущені платником порушення вимог податкового законодавства.

В поданій до суду відповіді на відзив представник позивача Косендюк Я.А. з доводами відзиву не погодився, оскільки вони дублюють акт перевірки та не спростовують аргументи позовної заяви (а.с.121-124).

Інших заяв по суті справи від учасників справи не надходило.

Крім того, учасники справи не зверталися із клопотаннями про розгляд справи в судовому засіданні, оформленими відповідно до вимог статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України). Суд наголошує, що за змістом статті 162 КАС України у відзиві на позовну заяву відповідач викладає виключно заперечення проти позову, відзив не може містити будь-яких заяв чи клопотань, позаяк заяви та клопотання учасники справи подають окремо у письмовій формі із зазначенням підстав та з дотриманням інших вимог статті 167 КАС України. Отже, заявлене у відзиві клопотання про розгляд справи за участю сторін не підлягало судом вирішенню по суті.

Відповідно до пункту 20 частини першої статті 4, частини другої, пункту 6 частини шостої статті 12, частин першої - третьої статті 257, частини п`ятої статті 262 КАС України дану справу розглянуто за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що у період з 21.12.2020 по 14.01.2021 ГУ ДПС у Волинській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку ВКПП «Агропромтехцентр» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за жовтень 2020 року від`ємного значення з ПДВ, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, про що складено акт перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772 (а.с. 11-23).

Перевіркою встановлено порушення ВКПП «Агропромтехцентр»:

статті 3 Закону №2860-IV, Постанови №1260, пункту 198.5 статті 198, пункту 201.1 статті 201 ПК України, в результаті чого завищено суму ПДВ, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, на 61101,00грн. та завищено від`ємне значення з ПДВ, шо зараховується до складу наступного звітного періоду на суму 165934,00грн.;

пункту 201.10 статті 201, пункту 192.1 статті 192 ПК України, в результаті чого встановлено порушення термінів реєстрації ПН та відсутність реєстрації в ЄРПН ПН на загальну суму ПДВ за вересень 2002 року 257994,00грн. (а.с. 22 зворот - 23).

03.02.2021, на підставі акту перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772, ГУ ДПС у Волинській області прийняло такі ППР:

№0005850711 (форма «В1»), відповідно до якого визначено суму завищення бюджетного відшкодування 61101,00грн. та застосовані штрафні (фінансові) санкції (штраф) в сумі 6110,00грн. (а. с.7);

№0005870711 (форма «В4»), згідно з яким визначено суму завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду 165934,00грн. (а.с. 9).

При вирішенні даного спору суд застосовує такі нормативно-правові акти.

Згідно із підпунктом «г» пункту 198.5 статті 198 ПК України платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися: в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 цього Кодексу).

Пунктом 192.1 статті 192 ПК України передбачено, що якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За приписами пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до статті 3 Закону №2860-IV реалізація за межі митної території України в митному режимі експорту суб`єктами підприємницької діяльності лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів, крім передбачених статтями 2 та 2-1 цього Закону, допускається за наявності сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів. Порядок видачі сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів затверджується Кабінетом Міністрів України. Сертифікати про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів видаються підприємствами - постійними лісокористувачами разом з товарно-транспортною накладною.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2005 №1260 затверджено Тимчасовий порядок видачі сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних матеріалів.

Суд звертає увагу, що про порушення вказаних вище нормативно-правових актів зазначено в акті перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772, на підставі яких прийняті оскаржувані ППР від 03.02.2021 №0005850711, №0005870711.

При цьому, у вказаному акті перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772 викладені обставини вчинення порушень, встановлені під час проведення перевірки.

Так, за даними бухгалтерського обліку ВКПП «Агропромтехцентр» у жовтні 2020 року експортовано пиломатеріали (лісоматеріали розпиляні, нестругані, завтовшки більш ніж 6 мм) в загальній кількості 573,261 м.куб. Проте, аналізом документів, доданих до митних декларацій, встановлено, що згідно сертифікатів про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій ВКПП «Агропромтехцентр» використано продукцію, наявність якої в обсязі 314,019 м.куб. не значиться по складському обліку на дату її сертифікації. Враховуючи наведене, а також відомості накладних на видачу готової продукції, експортована ВКПП «Агропромтехцентр» продукція одержана безоплатно з невідомого джерела. Податковий орган вказав, що ВКПП «Агропромтехцентр» оприбутковано безоплатно одержану продукцію по рах.26 «Готова продукція» в загальній кількості 314,019 м.куб. на суму 683185,4грн. і у подальшому використано в реалізації продукції на експорт. З урахуванням наведеного, операція з безоплатно одержаних активів на суму 683184,4грн. підлягає відображенню за даними бухгалтерського обліку та фінансової звітності в складі доходів підприємства.

Крім того, в акті перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772 зазначено, що встановлено відсутніми в залишку станом на 31.10.2020 готової продукції номенклатурою дошка, виробленої підприємством у жовтні місяці, в загальному обсязі 314,016м.куб. на суму 860153,53грн., та не встановлено її використання в господарській діяльності підприємства. Перевіркою встановлено, що ВКПП «Агропромтехцентр» не нараховував податкові зобов`язання на вищенаведену готову продукцію, яка була використана поза межами господарської діяльності. Таким чином, на порушення вимог пункту 198.5 статті 198 ПК України занижено податкове зобов`язання з ПДВ при списанні придбаних з ПДВ лісоматеріалів на загальну суму ПДВ 155362,12грн.

Актом перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772 також встановлено витрачання понад норми лісосировини при виготовленні пиломатеріалів всього в кількості 196,473 м.куб. на суму 161926,60грн. Перевіркою встановлено, що ВКПП «Агропромтехцентр» не нараховувало податкові зобов`язання на круглі лісоматеріали, використані понад норми. На порушення вимог пункту 198.5 статті 198 ПК України ВКПП «Агропромтехцентр» занижено податкове зобов`язання з ПДВ при списанні понад норми придбаних з ПДВ лісоматеріалів в кількості 196,473 м.куб. на загальну суму ПДВ 32385,2грн.

Разом з тим, при вирішенні даного спору суд враховує дані наданої платником оборотно-сальдової відомості по рахунку 26 за жовтень 2020 року, відповідно до якої на початок періоду (01.10.2020) на складі підприємства знаходилося 489,216 м.куб. готової продукції, за період жовтня 2020 року було виготовлено 690,773 м.куб., реалізовано (експортовано) 573,261 м.куб. готової продукції, залишок станом на кінець жовтня (30.10.2020) становить 606,638 м.куб. готової продукції (а.с. 138).

При цьому, на підтвердження реалізації (експорту) продукції протягом вказаного періоду позивач надав рахунки-фактури, митні декларації, сертифікати про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій (а.с. 27-85).

Тобто, дані оборотно-сальдової відомості по рахунку 26 за жовтень 2020 року узгоджуються між собою, відповідають наданим платником первинним документам та розбіжностей не містять.

В акті від 19.01.2021 №570/07-11/20133772 (а.с.18) зазначено, що при перевірці проведено аналіз відображених у сертифікатах про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій відомостей щодо їх відповідності даним первинних документів та, відповідно, складського й бухгалтерського обліку підприємства, та встановлено невідповідність використаної лісосировини (номенклатури та кількості) на виробництво матеріалів між даними сертифікатів та накладних-вимог на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів; зведені відомості наведені у додатку №4 до акту (а.с. 114).

Разом з тим, на думку суду, додаток №4 до вказаного акту перевірки (а.с.114) не є належним доказом наявності розбіжностей по рахунку 26 та не підтверджує висновок контролюючого органу про те, що експортована ВКПП «Агропромтехцентр» продукція в обсязі 314,019 м.куб. не значиться по складському обліку на дату її сертифікації та одержана безоплатно з невідомого джерела, позаяк суду не надані первинні документи, які б підтверджували факт господарської операції щодо безоплатного отримання продукції в обсязі 314,016м.куб. (зокрема, щодо поставки, транспортування, оплати, внутрішнього переміщення тощо), такі висновки є лише припущенням податкового органу. Крім того, суд виходить з того, що сертифікат на походження сировини не є первинним бухгалтерським документом, оскільки не засвідчує факт руху товару, а є дозвільним документом на експорт готової лісопродукції.

Отже, в порушення приписів частини другої статті 77 КАС України, відповідач належними та допустимими доказами не довів висновки акту перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772 про те, що ВКПП «Агропромтехцентр» оприбутковано безоплатно одержану продукцію по рахунку 26 «Готова продукція» в загальній кількості 314,019 м.куб. на суму 683185,4грн., а також про те, що ВКПП «Агропромтехцентр» не нараховувало податкові зобов`язання на готову продукцію (дошка) в загальному обсязі 314,016м.куб. на суму 860153,53грн., щодо якої не встановлено її використання в господарській діяльності підприємства.

Суд також звертає увагу на взаємовиключні висновки акту перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772, у якому спочатку стверджується, що продукція в обсязі 314,016 м.куб. не значиться по складському обліку на дату її сертифікації, одержана безоплатно з невідомого джерела та експортована ВКПП «Агропромтехцентр», а далі - продукція (дошка) в загальному обсязі 314,016м.куб. була використана поза межами господарської діяльності.

З матеріалів справи також вбачається, що видами економічної діяльності ВКПП «Агропромтехцентр» є «16.10 Лісопильне та стругальне виробництво» (основний), «46.73 Оптова торгівля деревиною», тому операції з експорту пиломатеріалів є такими, що здійснюються у межах господарської діяльності позивача.

Відтак, суд відхиляє доводи контролюючого органу про порушення позивачем підпункту «г» пункту 198.5 статті 198 ПК України через ненарахування податкових зобов`язань з ПДВ на готову продукцію, використану поза межами господарської діяльності, при списанні лісоматеріалів на загальну суму 155361,12грн., позаяк жодних доказів безоплатного одержання продукції в обсязі 314,016 м.куб. з невідомого джерела та використання продукції в загальному обсязі 314,016м.куб. поза межами господарської діяльності суду не надано.

Крім того, суд відхиляє висновки акту перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772 про те, що платником витрачено понад норми лісосировини при виготовленні пиломатеріалів в кількості 196,473 м.куб. на суму 161926,60грн. та в порушення вимог пункту 198.5 статті 198 ПК України занижено податкове зобов`язання з ПДВ при списанні понад норми придбаних з ПДВ лісоматеріалів в кількості 196,473 м.куб. на загальну суму ПДВ 32385,2грн., оскільки позивач надав первинні документи (а.с. 85-92), які підтверджують, що пиломатеріали у кількості 196,473 м.куб. використані як сировина для виготовлення піддонів, які експортовані у вигляді готової продукції. Суд також враховує наведені у відповіді на відзив доводи представника позивача про те, що мають місце розбіжності щодо коефіцієнтів виходу продукції, зазначених у сертифікатах на походження продукції, які є заниженими в порівнянні з коефіцієнтами, затвердженими на підприємстві (а.с.123). Проте, оскільки із залишків заготовок, які не можуть експортуватися (не підпадають під дію сертифікату на походження лісоматеріалів), виготовляються піддони, які експортуються у вигляді готової продукції, то і у даному випадку відповідач не довів наявність правових та фактичних підстав для застосування підпункту «г» пункту 198.5 статті 198 ПК України (тобто, доказів вчинення господарських операцій щодо пиломатеріалів в кількості 196,473 м.куб. на суму 161926,60грн. поза межами господарської діяльності платника суду не надані).

Відтак, суд дійшов висновку, що відповідач не довів правомірність та обґрунтованість вказаних вище висновків, викладених в акті перевірки від 19.01.2021 №570/07-11/20133772, та прийнятих на його підставі ППР, тому з наведених вище підстав, виходячи з наданих суду статтею 245 КАС України повноважень, позов підлягає до задоволення.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, на користь позивача необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір в сумі 3405,54грн., сплачений платіжним дорученням від 31.05.2021 №410 (а.с.4, 94).

Керуючись статтями 243 - 246, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Волинській області від 03 лютого 2021 року №0005850711 (форма «В1»), від 03 лютого 2021 року №0005870711 (форма «В4»).

Стягнути з Головного управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, м.Луцьк, Київський майдан, 4, ідентифікаційний код ідентифікаційний код ВП 44106679) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Виробничо-комерційного приватного підприємства «Агропромтехцентр» (45000, Волинська область, м.Ковель, вул.Театральна, 15, ідентифікаційний код 20133772) судовий збір в розмірі 3405 гривень 54 копійки (три тисячі чотириста п`ять гривень п`ятдесят чотири копійки).

Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 255 КАС України, та може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.М.Валюх

Дата ухвалення рішення12.04.2022
Оприлюднено24.06.2022

Судовий реєстр по справі —140/5762/21

Ухвала від 14.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 01.08.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 25.07.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 10.07.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 14.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 15.05.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Рішення від 12.04.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 14.06.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні