Постанова
від 08.07.2010 по справі 7497/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 Харківський окружний адміністративний суд

61004  м. Харків  вул. Мар'їнська, 18-Б-3

 

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

Харків

08 липня 2010 р.                                                                                 № 2-а- 7497/10/2070

Харківський окружний адміністративний суд  у складі

головуючого судді   Панченко О.В.  

при секретарі судового засідання  Венглюк Т.В.

за участю сторін:         

представник позивача - не прибув.

представник відповідача - не прибув.

розглянувши у відкритому судовому  засіданні адміністративну справу за позовом

Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі міста Харкова  

 

до

Товариства з обмеженою відповідальністю "САВОЛ"  

 

про

припинення юридичної особи ,

В С Т А Н О В И В:

  Державна податкова інспекція у Комінтернівському районі міста Харкова, звернулася до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд припинити юридичну особу товариство з обмеженою відповідальністю " САВОЛ' .

В обґрунтування позову позивач зазначив, що рішенням виконавчого комітету Комінтернівської районної ради у відповідності з чинним законодавством України зареєстровано товариство з обмеженою відповідальністю "САВОЛ".

Дану юридичну особу було взято на облік як платника податків 18.02.1999р. за № 60 в органах державної податкової служби та перебуває на обліку в ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова.

Товариство з обмеженою відповідальністю "САВОЛ" систематично, з 26.01.2006. не подає податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності та інших відомостей про свою господарсько-економічну діяльність, податків до бюджету не сплачує.

У судове засідання позивач  свого представника не направив, про час, дату та місце судового засідання був повідомлений належним чином, надав суду заяву в якій просив слухати справу за відсутністю представника ДПІ.

Відповідач, в судове засідання свого представника не направив, поштовий конверт з повідомленням повернувся до суду.

Згідно ч. 8 ст. 35 КАС України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов до висновку про можливість розгляду справи за відсутністю вказаних осіб.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши  докази у їх сукупності, вважає, що позов  підлягає  задоволенню з наступних підстав :

Приписами ст. ст. 8. 9, 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” визначені функції органів державної податкової служби, до яких належить, зокрема здійснення контролю за додержанням законодавства про податки, інші платежі; контроль своєчасності подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевірка достовірності цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів; здійснення  контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому порядку, організацією виконання актів законодавства у межах своїх повноважень, здійсненням систематичного контролю за їх реалізацією, застосуванням у випадках, передбачених законодавством фінансової санкції до суб’єктів підприємницької діяльності за порушення законодавства,  тощо.

Відповідно до ст. 4, ч. 1 ст. 5, п. 2 ч. 1 ст. 9 Закону України "Про систему оподаткування" платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні і фізичні особи, на яких згідно з законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі); облік платників податків і зборів (обов'язкових платежів) здійснюється органами державної податкової служби та іншими державними органами відповідно до законодавства; платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані: подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Згідно п. 17 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", ч. 1 ст. 33, абз. 4 ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право: звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності; юридична особа припиняється, зокрема, за судовим рішенням; підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є: неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Судом встановлено, що рішенням виконавчого комітету Комінтернівської районної ради у відповідності з чинним законодавством України зареєстровано товариство з обмеженою відповідальністю "САВОЛ".

В порушення п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", ч. 6 ст. 128 Господарського кодексу України, ТОВ "Савол" з 26.01.2006 року не подає до ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова податкові декларації та документи бухгалтерської звітності.

Згідно акту ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова, ТОВ "Савол" заборгованості перед бюджетом не має.

З аналізу норм ч.2 ст. 46 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб -підприємців" слідує, що фактичне ненадання протягом року та більше  фінансової звітності, свідчить по суті про припинення діяльності.

Враховуючи вищевказане, суд вважає за необхідним зазначити, що ТОВ "Савол",  ухиляючись  від  подачі  податкової звітності, перешкоджає своїми діями державі здійснювати контроль за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою та своєчасністю сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових платежів, що виключає своєчасне виявлення та відвернення правопорушень та злочинів у сфері оподаткування.

Керуючись вимогами ч. 2 ст. 11 КАС України, суд приходить до висновку про необхідність задоволення зазначених  позовних вимог саме шляхом припинення юридичної особи ТОВ "Савол"  у зв’язку з неподанням відповідачем податкових декларацій та фінансової звітності протягом року.

Судові витрати з відповідача відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного керуючись ст. 4, ч. 1 ст. 5, п. 2 ч. 1 ст. 9 Закону України "Про систему оподаткування",  п. 17 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", ч. 1 ст. 33, абз. 4 ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", ст.ст. 2, 4, 7, 11, 86,  94, 158, 160-163, 167, 186 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

  П О С Т А Н О В И В:

  Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі міста Харкова до Товариства з обмеженою відповідальністю "САВОЛ", третя особа: Управління Державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців Харківської міської ради  про припинення юридичної особи - задовольнити.

Припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю " САВОЛ" (код 22624505 Харків, вул. Ньютона, 129-Б. кв. 48).

Копії постанови направити сторонам.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня її  проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі - відповідно до ст.160 КАС України з дня складання постанови у повному обсязі, і поданням після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови виготовлено 13 липня  2010 року.

Суддя                                                                                      Панченко О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.07.2010
Оприлюднено02.08.2010
Номер документу10394680
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —7497/10/2070

Ухвала від 11.06.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 11.06.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Постанова від 08.07.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні