Рішення
від 13.04.2022 по справі 600/6429/21-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 квітня 2022 р. м. Чернівці Справа № 600/6429/21

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Маренича І.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Міністерства внутрішніх справ України, Управління Міністерства внутрішніх справ України в Чернівецькій області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до суду із вказаним позовом, в якому просить:

- визнати протиправною відмову Міністерства внутрішніх справ України (далі - МВС), викладену у Листі від 18.10.2021 року №15-185/123/05/12-21, який надійшов від Голови Ліквідаційної комісії УМВС України в Чернівецькій області;

- зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України зарахувати ОСОБА_1 , до вислуги років (стажу служби) в ОВС (міліції), стаж (період) служби в ДСБЕЗ з розрахунку один місяць служби за півтора місяця;

- зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України зарахувати ОСОБА_1 , до вислуги років (стажу служби) в ОВС (міліції), стаж (період) служби в БОЗ з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби;

- зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України зарахувати ОСОБА_1 , до вислуги років (стажу служби) в ОВС (міліції), час проходження (період) служби, протягом якого він брав участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, з розрахунку один місяць служби за три місяці;

- зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України видати наказ, яким визначити (розрахувати) ОСОБА_1 вислугу років (стаж служби) в ОВС (міліції) станом на дату його звільнення зі служби в ОВС (міліції) - 06 листопада 2016 року, зараховуючи (враховуючи) стаж (період) служби в ДСБЕЗ з розрахунку один місяць служби за півтора місяця, стаж (період) служби в БОЗ з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби, час проходження (період) служби, протягом якого він брав участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, з розрахунку один місяць служби за три місяці, згідно норм, вимог та розрахунків визначених постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 № 393 та Положенням про порядок комплектування, матеріально-технічного, військового, фінансового та соціально-побутового забезпечення спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю МВС України, затвердженим Постановою Верховної ради України від 16.12.1993 № 3720-ХП.

Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначив, що працював в органах поліції, і його календарний стаж за вислугу років складає 18 років 02 місяці 23 дні.

Звертав увагу суду на те, що звернувся до відповідача із заявою в якій просив врахувати пільговий стаж до календарної вислуги років. Разом з тим, відповідач-2 листом відмовив позивачеві у зарахуванні до вислуги років в пільговому обрахунку періоди проходження служби.

На думку позивача, відповідачем протиправно обчислено наявну вислугу років, виключно за наявністю кількості календарних років вислуги, без застосування пільгового коефіцієнту. З вказаних обставин, позивач вважає, що наявні підстави для задоволення позовних вимог, при цьому посилався на вимоги законодавства, що регулюють спірні правовідносини.

Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні).

МВС правом на подання відзиву не скористався.

Управління Міністерства внутрішніх справ України в Чернівецькій області (далі - відповідач) подав до суду відзив на адміністративний позов в обґрунтування якого заперечив щодо задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.

Заперечуючи проти позову зазначив, що у спірних правовідносинах вказані позивачем періоди служби підлягають зарахуванню до вислуги років в календарному обчислені, а не в пільговому, як помилково вважає позивач.

Вважає, що у разі звільнення позивача зі служби в ОВС та оформлення необхідних документів для призначення пенсії за вислугу років з урахуванням пільгової вислуги років, у нього відсутнє право на призначення пенсії, оскільки у позивача відсутня встановлена пунктом "а" частини 1 статті 12 Закону № 2262 календарна вислуга років, а саме 22 календарних роки та 6 місяців.

Вважає, що законодавство на яке посилається позивач у спірних правовідносинах не може бути застосовано при вирішенні питання щодо обчислення стажу служби в ОВС.

Позивачем подано до суду відповідь на відзив, в обґрунтування якого наведені переважно подібні аргументи, які викладенні в позовній заяві.

Дослідивши письмові докази судом встановлено наступне.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 у період з 14.08.1997 року по 06.11.2015 року проходив службу в органах внутрішніх справ.

За час служби в УМВС України в Чернівецькій області перебував на посадах, зокрема:

14.08.1997 р. - 26.06.2001 р. навчання в Національному університеті внутрішніх справ (м. Харків) на денній формі навчання).

- 26.01.2001 р. - 01.12.2001 р. оперуповноважений відділу боротьби зі злочинністю в базових галузях економіки та з нецільовим використанням бюджетних коштів УДСБЕЗ УМВС України в Чернівецькій області;

- 01.12.2001 р. - 15.06.2002 р. старший оперуповноважений УДСБЕЗ Кіцманського районного відділу УМВС України в Чернівецькій області;

- 15.06.2002 р. - 16.02.2003 р. оперуповноважений відділу організації роботи загального контролю та опрацювання оперативної інформації, УДСБЕЗ УМВС України в Чернівецькій області;

- 16.02.2003 р. - 01.05.2003 р. старший оперуповноважений відділу організації роботи, загального контролю за опрацюванням оперативної інформації УДСБЕЗ УМВС України в Чернівецькій області;

- 01.05.2003 р. - 01.04.2004 р. - оперуповноважений відділення організації роботи, загального контролю за опрацюванням оперативної інформації відділу ДСБЕЗ УМВС України в Чернівецькій області;

01.04.2004 р. - 01.01.2006 р. - оперуповноважений відділення ДСБЕЗ Садгірського районного відділу УМВС України в Чернівецькій області;

01.01.2006 р. - 03.10.2007 р. оперуповноважений Кельменецького відділення по боротьбі з організованою злочинністю (смт. Кельменці) при УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області;

03.10.2007 р. - 10.07.2008 р. оперуповноважений в особливо важливих справах відділу боротьби з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом та організованими групами і злочинними організаціями у сфері економіки УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області;

- 10.07.2008 р. - 11.06.2010 р. старший оперуповноважений відділу боротьби з легалізацією доходів організованих групами і злочинними організаціями УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області;

- 11.06.2010 р. - 01.10.2010 р. оперуповноважений відділу боротьби з корупцією УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області

01.10.2010 р. - 22.12.2010 виконуючий обов`язки заступника начальника відділ боротьби з міжнародними організованими злочинними групами УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області;

22.12.2010 р. - 27.07.2011 р. заступник начальника відділу боротьби з міжнародними організованими злочинними групами УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області;

27.07.2011 р. - 18.07.2013 р. оперуповноважений відділу боротьби з міжнародними організованими злочинними групами УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області;

18.07.2013 р. - 06.08.2015 р. старший оперуповноважений відділу боротьби з міжнародними організованими злочинними групами УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області.

27.11.2014 р. - 23.12.2014 р. відряджено у службове відрядження до Луганської області в зону проведення АТО;

06.08.2015 р. - 06.11.2015 р. слідчий слідчого відділення Шевченківського районного відділу УМВС України в Чернівецькій області.

21.09.2021 року позивач звернувся до МВС України з заявою про зарахування стажу в ОВС стаж служби ДСБЕЗ з розрахунку один місяць служби за півтора місяця, стаж служби в БОЗ з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби, а також проходження служби 1 місяць за три місяці, протягом якого позивач брав участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганських областях.

Відповідач листом від 18.10.2021 року повідомив позивача, що період служби з 26.06.2001 року по 01.01.2006 року зараховано до пільгового стажу, що в пільговому обчисленні становить 02 роки 3 місяці 02 дні. Період роботи з 01.01.2006 по 06.08.2015 року зараховано до пільгового стажу, що в пільговому обчисленні становить 04 роки 9 місяців 17 днів. Період з 25.11.2014 по 23.12.2014 зараховано до пільгового стажу, що в пільговому обчисленні становить 01 місяць 26 днів. З урахуванням вищезазначеного вислуга років ОСОБА_1 у пільговому обчисленні становить 07 років 02 місяці 15 днів.

Станом на 07.11.2015 років вислуга років позивача становить 18 років 02 місяці 23 дні та відповідно до пункту "а" ст. 12 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" підстави для призначення пенсії за вислугу років відсутні. Водночас, вислугу в пільговому обчисленні зарахувати до стажу служби в поліції неможливо.

Не погоджуючись з рішенням відповідача, позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Стаття 68 Конституції України передбачає, що кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України, законів України.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Конституційний Суд України у своїх рішеннях від 13.05.1997 № 1-зп, від 09.02.1999 № 1-рп/99, від 05.04.2001 № 3-рп/2001 та від 13.03.2012 № 6-рп/2012 висловив позицію щодо незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів: закони та інші нормативно-правові акти поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності; дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється із втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце; дія закону та іншого нормативно-правового акта не може поширюватися на правовідносини, які виникли і закінчилися до набрання чинності цим законом або іншим нормативно-правовим актом.

Таким чином, зміст правовідносин, зокрема, прав та обов`язків особи, не може змінюватися зі зміною законодавчих норм.

З урахуванням наведеного, право позивача на зарахування при обчисленні вислуги років на пільгових умовах часу проходження служби в спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ визначаються за тими правилами, які були чинними на момент виникнення відповідного права.

Відповідно до пп. 4.1.6 п. 4.1 розділу 4 Порядку № 393 стаж роботи працівників спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю обчислюється з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби у вищезазначених підрозділах згідно з переліком посад, визначених Міністром внутрішніх справ України.

Пунктом 1 наказу Міністерства внутрішніх справи України № 431 від 14.11.2007 «Про затвердження Переліку посад працівників спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ, стаж роботи яких обчислюється з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби» затверджено Перелік посад працівників спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ, стаж роботи яких обчислюється з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби.

Відповідно до зазначеного переліку до посад працівників спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ, стаж роботи яких обчислюється з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби віднесено по Головному управлінню по боротьбі з організованою злочинністю посади: старшого оперуповноваженого в особливо важливих справах, старшого інспектора з особливих доручень, оперуповноваженого в особливо важливих справах, старшого оперуповноваженого.

Відповідно до абз.3 п.1 Порядку № 393 установлено, що для призначення пенсій за вислугу років відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ» особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ до вислуги років зараховуються служба в органах внутрішніх справ України на посадах начальницького і рядового складу з дня призначення на відповідну посаду.

Згідно з абз. 9 пп. "в" п. 3 Порядку № 393 до вислуги років для призначення пенсій особам, зазначеним в абзаці першому пункту 1 цієї постанови, зараховується на пільгових умовах один місяць служби за півтора місяця у підрозділах внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ з охорони дипломатичних і консульських представництв іноземних держав, у підрозділах Управління державної охорони, що визначаються в установленому порядку, а також у підрозділах спеціального призначення Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, установ виконання покарань органів внутрішніх справ, воєнізованих формуваннях Державної кримінально-виконавчої служби, у частинах і підрозділах спеціального призначення внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України та у підрозділах міліції особливого призначення за Переліком посад і умовами (в порядку), що визначаються керівниками відповідних міністерств і відомств.

За змістом відповіді відповідача період служби з 26.06.2001 року по 01.01.2006 року зараховано до пільгового стажу, що в пільговому обчисленні становить 02 роки 3 місяці 02 дні. Період роботи з 01.01.2006 по 06.08.2015 року зараховано до пільгового стажу, що в пільговому обчисленні становить 04 роки 9 місяців 17 днів. Період з 25.11.2014 по 23.12.2014 зараховано до пільгового стажу, що в пільговому обчисленні становить 01 місяць 26 днів. З урахуванням вищезазначеного вислуга років ОСОБА_1 у пільговому обчисленні становить 07 років 02 місяці 15 днів.

Таким чином, згаданий період проходження позивачем служби на посадах підлягає зарахуванню до вислуги років на пільгових умовах відповідно до п.3 Порядку № 393 з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби або 1 місяць служби за 1,5 місяці.

Відповідно до п. «а» ч. 1 ст. 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» пенсія за вислугу років призначається особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах «б» - «д», «ж» статті 1 - 2 цього Закону (крім осіб, зазначених у частині третій статті 5 цього Закону), незалежно від віку, якщо вони звільнені зі служби:

по 30 вересня 2011 року і на день звільнення мають вислугу 20 років і більше;

1 жовтня 2011 року по 30 вересня 2012 року і на день звільнення мають вислугу 20 календарних років та 6 місяців і більше;

з 1 жовтня 2012 року по 30 вересня 2013 року і на день звільнення мають вислугу 21 календарний рік і більше;

з 1 жовтня 2013 року по 30 вересня 2014 року і на день звільнення мають вислугу 21 календарний рік та 6 місяців і більше;

з 1 жовтня 2014 року по 30 вересня 2015 року і на день звільнення мають вислугу 22 календарних роки і більше;

з 1 жовтня 2015 року по 30 вересня 2016 року і на день звільнення мають вислугу 22 календарних роки та 6 місяців і більше;

з 1 жовтня 2016 року по 30 вересня 2017 року і на день звільнення мають вислугу 23 календарних роки і більше;

з 1 жовтня 2017 року по 30 вересня 2018 року і на день звільнення мають вислугу 23 календарних роки та 6 місяців і більше;

з 1 жовтня 2018 року по 30 вересня 2019 року і на день звільнення мають вислугу 24 календарних роки і більше;

з 1 жовтня 2019 року по 30 вересня 2020 року і на день звільнення мають вислугу 24 календарних роки та 6 місяців і більше;

з 1 жовтня 2020 року або після цієї дати і на день звільнення мають вислугу 25 календарних років і більше.

Відповідно до ст. 171 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Аналіз наведених правових норм у поєднанні з положеннями Порядку № 393 дає передумови для висновку, що визначальною підставою у питанні можливості пільгового обчислення періоду проходження служби в ОВС для зарахування його до стажу роботи, який дає право на пенсію за вислугу років, є наявність законодавчого регулювання, яке передбачає включення зазначеного періоду (строку) до стажу роботи працівників певної категорії для реалізації цими особами права на призначення різних видів пенсій, чи інших соціальних виплат.

Основним актом, на підставі якого здійснюється таке регулювання є, зокрема, Закон України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб». Можливість пільгового обчислення періоду проходження військової служби є похідною від визначальної підстави і має пов`язуватися не з категорією працівників, що реалізують право на пенсію за вислугу років, а зі спеціальним статусом, якого особи набули в результаті проходження військової служби в певний, визначений у законодавчому порядку період часу. Така можливість передбачена Порядком № 393.

Аналогічний висновок викладено Верховним Судом у постанові від 27.06.2018 у справі №750/9775/16-а. Верховний Суд у вказаній постанові зазначив, що до актів правового регулювання умов і порядку призначення пенсій за вислугу років належать і ті правові акти, які передбачають пільгове (кратне) обчислення періоду проходження військової служби для зарахування його до стажу роботи, що дає право на призначення й отримання різних видів пенсій та соціального забезпечення.

Суд також звертає увагу, що Конституційний Суд України неодноразово розглядав питання, пов`язані з реалізацією права на соціальний захист, і сформулював правову позицію, згідно з якою Конституція України виокремлює певні категорії громадян України, що потребують додаткових гарантій соціального захисту з боку держави. До них, зокрема, належать громадяни, які відповідно до статті 17 Конституції України перебувають на службі у військових формуваннях та правоохоронних органах держави, забезпечуючи суверенітет і територіальну цілісність України, її економічну та інформаційну безпеку, а саме - у Збройних Силах України, органах Служби безпеки України, міліції, прокуратури, охорони державного кордону України, податкової міліції, державної охорони України, державної пожежної охорони, Державного департаменту України з питань виконання покарань тощо (рішення Конституційного Суду України від 06.07.1999 № 8-рп/99 у справі щодо права на пільги та від 20.03.2002 № 5-рп/2002 у справі щодо пільг, компенсацій і гарантій).

У зазначених рішеннях Конституційний Суд України вказав, що необхідність додаткових гарантій соціальної захищеності цієї категорії громадян як під час проходження служби, так і після її закінчення зумовлена насамперед тим, що служба у Збройних Силах України, інших військових формуваннях та правоохоронних органах держави пов`язана з ризиком для життя і здоров`я, підвищеними вимогами до дисципліни, професійної придатності, фахових, фізичних, вольових та інших якостей. Це повинно компенсуватися наявністю підвищених гарантій соціальної захищеності, тобто комплексу організаційно-правових економічних заходів, спрямованих на забезпечення добробуту саме цієї категорії громадян як під час проходження служби, так і після її закінчення (Рішення № 5-рп/2002).

Таким чином, пільгова вислуга має враховуватися при призначенні пенсій згідно з п."а" ч.1 ст.12 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб".

З урахуванням викладеного, суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог частині визнання протиправною відмови відповідача у зарахуванні пільгової вислуги років позивача до його календарної вислуги років та до стажу служби в ОВС та зобов`язання зарахувати пільгову вислугу років позивача до його календарної вислуги років та до стажу служби в ОВС.

Щодо позивних вимог позивача із посиланням на нормативно-правові акти, які регулюють спірні правовідносини, то суд зазначає про недоцільність їх зазначення у резолютивній частині рішення, оскільки судом їх застосовано та зазначено у мотивувальній частині судового рішення.

Стосовно розподілу судових витрат.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки позивач звільнений від сплати судового збору, розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправною відмову Управління МВС України в Чернівецькій області, викладену в листі від 18.10.2021 року №В-185/123/05/12-21.

3. Зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України зарахувати ОСОБА_1 , до вислуги років в ОВС, період служби в ДСБЕЗ з розрахунку один місяць служби за півтора місяця.

4. Зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України зарахувати ОСОБА_1 , до вислуги років в ОВС період служби в БОЗ з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби.

5. Зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України зарахувати ОСОБА_1 , до вислуги років в ОВС, час проходження служби, протягом якого ОСОБА_1 брав участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, з розрахунку один місяць служби за три місяці.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування учасників процесу:

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 )

Відповідач - Міністерство внутрішніх справ України (вул. академіка Богомольця, 10, м.Київ, 01601, Код ЄДРПОУ 00032684)

Управління Міністерства внутрішніх справ України в Чернівецькій області (вул. Головна, 24, м. Чернівці, 58008, Код ЄДРПОУ 08592371)

Суддя І.В. Маренич

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.04.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу103961800
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них

Судовий реєстр по справі —600/6429/21-а

Ухвала від 12.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 08.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Губська О.А.

Постанова від 18.09.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 29.08.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 22.08.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 08.08.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

Ухвала від 15.05.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

Рішення від 13.04.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

Ухвала від 25.11.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні