Постанова
від 18.04.2022 по справі 462/803/22
ЗАЛІЗНИЧНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 462/803/22

ПОСТАНОВА

Іменем України

19 квітня 2022 року суддя Залізничного районного суду м. Львова Галайко Н. М., розглянувши матеріали, які надійшли від Головного управлінняДПС уЛьвівській області про притягнення до адміністративної відповідальності,

ОСОБА_1 , громадянки України, працюючої керівником ТзОВ «Смарт Вуд», код ЄДРПОУ: 39223757, юридична адреса: м. Львів, вул. Повітряна, 1, який проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,

за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення (даліКУпАП), -

встановив:

15.02.2022 року на адресу Залізничного районного суду м. Львова надійшов протокол про адміністративне правопорушення серії ГУ ЛВ № 315/Ж12/13-01-18-08 (006206) відносно ОСОБА_1 про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163 КУпАП.

Відповідно доданих протоколупро адміністративнеправопорушення серіяГУ ЛВ№ 315/Ж12/13-01-18-08(006206) ОСОБА_1 будучи керівником ТзОВ «Смарт Вуд», допустив правопорушення щодо термінів сплати узгоджених сум податкового грошового зобов`язання податку на додану вартість.

У судовезасідання ОСОБА_1 будучи належним чином повідомленим про день, час та місце розгляду справи не з`явився, однак присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, згідно ч. 2 ст. 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у даній справі не є обов`язковою, а тому справу слід розглядати без участі ОСОБА_1 .

Перевіривши та дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.

Відповідно до ст.280КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст.256КУпАП упротоколі проадміністративне правопорушеннязазначаються:дата імісце йогоскладення,посада,прізвище,ім`я,по батьковіособи,яка склалапротокол;відомості проособу,яка притягаєтьсядо адміністративноївідповідальності (уразі їївиявлення);місце,час вчиненняі сутьадміністративного правопорушення;нормативний акт,який передбачаєвідповідальність задане правопорушення;прізвища,адреси свідківі потерпілих,якщо вониє;пояснення особи,яка притягаєтьсядо адміністративноївідповідальності;інші відомості,необхідні длявирішення справи.Якщо правопорушеннямзаподіяно матеріальнушкоду,про цетакож зазначаєтьсяв протоколі.У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це.

За змістом ст. 251 КУпАП, доказами по справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновків експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи записів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Однак, в супереч, вимогам ст. 256 КУпАП,у протоколі про адміністративне правопорушення серія ГУ ЛВ № 315/Ж12/13-01-18-08 (006206) не зазначено дату складання такого протоколу, більш того у графі «Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності»: документ, який посвідчує особу, коли і ким виданий, серія і номер, місце проживання, місячний заробіток, сімейний стан, на утриманні.

Окрім цього, у графі «Дата, час і місце вчинення правопорушення» відсутня дата, час і місце вчинення правопорушення, натомість зазначено акт перевірки № 23662/13-01-18-08 від 08.12.2021 року.

Також до матеріалів справи не додано доказу того, що ОСОБА_1 являється керівником підприємства, та, що саме керівник підприємства, за своїми посадовими обов`язками, несе відповідальність за ведення податкового обліку на підприємстві.

Положеннями ч. 2 ст. 251 КУпАП передбачено, що обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Виходячи із наведеного, враховуючи вимоги п. 1 ст. 247 КУпАП, суд вважає, що порушене відносно ОСОБА_1 провадження усправі проадміністративне правопорушенняпідлягає закриттюза відсутностіу йогодіях складуадміністративного правопорушення,передбаченого ч.1ст.163-2КУпАП Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Керуючись ст. 247, 251, 283-285 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

ухвалив:

Провадження у справі про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП - закрити на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП у зв`язку з відсутністю у його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 цього КУпАП, особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим протягом десяти днів з дня винесення до Львівського апеляційного суду через Залізничний районний суд м. Львова.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя/підпис/

З оригіналом згідно.

Суддя: Н. М. Галайко

СудЗалізничний районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення18.04.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104030889
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів)

Судовий реєстр по справі —462/803/22

Постанова від 18.04.2022

Адмінправопорушення

Залізничний районний суд м.Львова

Галайко Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні