Рішення
від 25.04.2022 по справі 320/16998/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 квітня 2022 року м.Київ № 320/16998/21

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КВІТИ ЕДЕМА" до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби у Київській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось ТОВ "КВІТИ ЕДЕМА" з позовом до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби у Київській області, у якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати Рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області від 11.10.2021 №3228837/41016860, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 01 жовтня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, від 11.10.2021 №3228838/41016860, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 8 від 05 жовтня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 14 від 01 жовтня 2021 року та податкову накладну № 8 від 05 жовтня 2021 року, що подані ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА»;

- встановити судовий контроль за виконанням рішення у справі у порядку ст.382 Кодексу адміністративного судочинства України.

Позов мотивовано безпідставністю винесення рішення про відмову в реєстрації поданих позивачем податкових накладних, оскільки контролюючим органом необґрунтовано зупинено реєстрацію податкових накладних №14 від 01.10.2021 та №8 від 05.10.2021, без чіткого зазначення в чому полягає ризиковість платника податків. Пояснив, що рішення про відмову в реєстрації поданих позивачем податкових накладних не містять будь-яких мотивів його ухвалення та не зазначено підстав неврахування наданих позивачем документів та пояснень. Стверджував, що для відновлення його порушеного права, слід зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою подання на реєстрацію, податкові накладні №14 від 01 жовтня 2021 року та податкову накладну №8 від 05 жовтня 2021 року, що подані ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА».

Ухвалою суду від 22.12.2021 відкрито провадження в даній адміністративний справі за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідач, Державна податкова служба України, не скористалась своїм правом щодо подання відзиву на позовну заяву, заяв/клопотань суду не направлено, а відтак враховуючи положення частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за наявними матеріалами у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин. З наявних у матеріалах справи повідомлень про вручення рекомендованого поштового відправлення №0113301727762 слідує, що копію ухвали про відкриття провадження від 22.12.2021 та копію позовної заяви з додатками, відповідач отримав 12.01.2022.

Відповідач, Головне управління Державної податкової служби у Київській області, надав відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зокрема зазначає, що на момент прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної позивач не виконав усіх умов визначених законом, не надав необхідних документів на підтвердження реальності господарської операції.

Згідно з частиною 2 статті 262 КАС України, розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання; якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів.

З огляду на завершення 30-ти денного терміну для подання заяв по суті справи, суд вважає можливим розглянути та вирішити дану справу по суті за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, оцінивши надані сторонами докази, суд встановив наступне.

Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю «КВІТИ ЕДЕМА», є юридичною особою, яку зареєстровано 09.12.2016, номер запису: 13531020000008638 від 09.12.2016 (а.с.19-20).

ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» має статус платника податку на додану вартість від 01.01.2017 та індивідуальний податковий номер 410168610276 (підтверджується витягом з реєстру платників податку на додану вартість від 21.12.2016 №1610274501152) товариство зареєстроване та знаходиться за своєю податковою адресою, а саме: вулиця Северина Наливайка, будинок 13, кімната 05.

Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами діяльності платника податків за КВЕД є: 01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур (основний); 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; 01.30 Відтворення рослин; 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.22 Оптова торгівля квітами та рослинами; 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; 77.29 Прокат інших побутових виробів і предметів особистого вжитку; 81.30 Надання ландшафтних послуг; 82.30 Організування конгресів і торговельних виставок; 90.03 Індивідуальна мистецька діяльність; 01.29 Впрошування інших багаторічних культур; 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 47.76 Роздрібна торгівля квітами, рослинами, насінням, добривами, домашніми тваринами та кормами для них у спеціалізованих магазинах; 47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах; 47.89 Роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами; 47.9 роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 93.29 Організування інших видів відпочинку та розваг.

Позивач є платником податку на додану вартість, має право складати податкові накладні та реєструвати їх у Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.22).

Штат працівників ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» згідно штатного розпису нараховує 11-ох осіб (одинадцятьох) штатних одиниць із місячним фондом заробітної плати у розмірі 73 100,00 грн, до них входять: керівник (одна) штатна одиниця; головний бухгалтер (одна) штатна одиниця, бухгалтер (одна) штатна одиниця; менеджер зі збуту у кількості 2 (двох) штатних одиниць; завідувач розсадника (одна) штатна одиниця; квітникар у кількості 2 (двох) штатних одиниць; озеленювач у кількості 2 (двох) штатних одиниць; водій у кількості 1 (одна) штатна одиниця (а.с.23).

ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» має у володінні, користуванні та розпорядженні власні та орендовані основні засоби серед яких: земельна ділянка з кадастровим номером 3220455500:04:007:0035 місцерозташування: Київська область, Білоцерківський район, сільська рада Терезине. На зазначеній земельній ділянці розташовані: теплиця, офіс, склад, ангар (холодильний).

Крім того, у своїй господарській діяльності ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» використовує: автомобіль вантажний марки МАN моделі ТGL8, номер шасі НОМЕР_1 , 2015 року випуску, навантажувачі АVANT 750, АVАNТ 745 та навантажувач DINGО (а.с. 26).

У листопаді 2021 року між ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» (субпідрядник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «СВС-СЕРВІС» (генпідрядник, ідентифікаційний код юридичної особи 13526301) було укладено договір підряду №408-1 від 03 листопада 2020 року (а.с.28-43).

Відповідно до п. 1.1. Договору Субпідрядник приймає на себе зобов`язання на свій ризик виконати роботи з озеленення відповідно до проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова. пр. Металургів. 148 у Кальміуському районі, м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) 1 черга (далі - Об`єкт), а Генпідрядник разом із Замовником прийняти та оплатити такі роботи. Код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція.

Згідно з п. 1.4. Договору Джерело фінансування: кошти міського бюджету, кошти субвенції з обласного бюджету, кошти субвенції з державного бюджету, кошти регіонального розвитку, кошти на реалізацію проектів за рахунок грантів міжнародної співпраці (ЄБРР, ЄІБ, USAID тощо), кошти обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, кошт благодійної допомоги (ГО «Фонд розвитку Маріуполя» тощо), кошти інших підприємств та організацій.

Відповідно до п.1.5. Договору Обсяг, вартість за термін виконання робіт визначаються затвердженою проектно-кошторисною документацією та доданими до Договору календарним графіком виконання робіт і договірною ціною, які є невід`ємною частиною Договору.

Згідно з п. 3.1. Договору ціна договору складає 16 794 386,75 грн (шістнадцять мільйонів сімсот дев`яносто чотири тисячі триста вісімдесят п`ясть грн 75 коп.), у тому числі ПДВ 2 799 064,46 грн (два мільйона сімсот дев`яносто дев`ять тисяч грн. 46 коп.).

Договірна ціна складається згідно з Правилами визначення вартості будівництва - ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень).

Субпідрядник не вимагає уточнення договірної ціни у зв`язку із зростанням цін на ресурси, що використовуються для виконання робіт, у разі, коли строки виконання цих робіт порушені з вини Субпідрядника. У таких випадках ціни на ресурси визначаються відповідно до цін, що діяли на зазначений в Договорі строк закінчення робіт. Додаткові витрати на виконання робіт, пов`язані із зростанням цій на ресурси після зазначеного строку, компенсуються Субпідрядником.

Відповідно до п. 3.2. Договору Ціна договору визначена згідно договірної ціни та є твердою.

Згідно з п. 4.1. Договору розрахунки за цим Договором проводяться шляхом надання попередньої оплати та оплати за фактично виконані роботи.

Відповідно до п. 4.2. Договору згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 Генпідрядник перераховує Субпідряднику попередню оплату. Субпідрядник зобов`язаний використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання і устаткування до 15 грудня 2020 р. Після 15 грудня 2020 року невикористані суми попередньої оплати повертаються Генпідряднику.

У разі несвоєчасного повернення Генпідряднику невикористаних сум попередньої оплати Субпідрядник сплачує пеню у розмірі подвійної ставки від суми невикористаної попередньої оплати за кожен день затримки.

Згідно з п. 4.3. Договору облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3 та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в.

Відповідно до п.4.5 Договору розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Генпідрядником виконаних робіт згідно договірної ціни в об`ємі не більше ніж 95% від їх загальної вартості на підставі підписаних між Генпідрядником та Субпідрядником довідок форми КБ-3, актів форми КБ-2в і рахунків, які надаються Субпідрядником не пізніше 20 числа поточного місяця.

Згідно з п. 4.6. Договору остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 5% договірної ціпи робіт провадиться Генпідрядником протягом 10 робочих днів від дня підписання сторонами останнього акту виконаних робіт, але у межах поточного бюджетного року.

Згідно з п. 5.1. Договору строки виконання робіт визначаються календарним графіком виконання робіт, який є невід`ємною частиною Договору, і становлять: початок робіт - 10 листопада 2020 року; закінчення робіт - 30 квітня 2021 року.

Згідно з п. 5.2. Договору місцезнаходження об`єкту: пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя.

На виконання договору сторонами були вчинені конкретні дії, що складають його зміст, зокрема, заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі, м. Маріуполя на замовлення Товариства з обмеженою відповідальністю «СВС-СЕРВІС».

З метою належного оформлення та відображення у звітних бухгалтерських та податкових документах господарських операцій сторонами були складені відповідні первинні документи (копії додаються), серед яких: довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за червень 2021 року; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за липень 2021 року; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за серпень 2021 року; підсумкова відомість ресурсів червень 2021 року; підсумкова відомість ресурсів липень 2021 року; підсумкова відомість ресурсів серпень 2021 року; акт приймання виконаних будівельних робіт за червень 2021 року; акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2021 року; акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2021 року.

Про належну оплату контрагентом за виконані роботи ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» свідчать банківські виписки з розрахункового рахунку за 01.10.2021 та 05.10.2021.

Також, з матеріалів справи вбачається, що позивачем при виконанні робіт на замовлення Товариства з обмеженою відповідальністю «СВС-СЕРВІС» були придбані товарно-матеріальні цінності.

У січні 2021 року між ТОВ «ТОРФ ЛЕНД УКРАЇНА» (постачальник) та ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» (покупець) було укладено договір поставки №ТЛУ-1101/3-21 від 11 січня 2021 року (а.с. 113).

На виконання Договору та специфікації сторонами були вчинені конкретні дії, що складають його зміст. Так, ТОВ «ТОРФ ЛЕНД УКРАЇНА» поставлено ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» торф`яний субстрат РL-3, торф`яний субстрат РЕ-4, торф`яний субстрат Віg-Ва1е ТН РЕАТFLIЕLD.

Також, у січні 2021 року між фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (продавець) та «КВІТИ ЕДЕМА» (покупець) було укладено договір купівлі-продажу № 09-0121 від 09 січня 2021 року (а.с. 119-121).

На виконання Договору сторонами були вчинені конкретні дії, що складають його зміст. Так, ФОП ОСОБА_1 продано ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» рослини в асортименті.

Також, у січні 2021 року між фізична особа-підприємець ОСОБА_2 (постачальник) та ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» (покупець) було укладено договір поставки № 21/05 від 05 січня 2021 року (а.с. 124-125).

На виконання Договору сторонами були вчинені конкретні дії. що складають його зміст. Так, ФОП ОСОБА_1 поставлено ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» рослини в асортименті.

Перевезення товарно-матеріальних цінностей, що були використані при виконанні робіт на замовлення Товариства з обмеженою відповідальністю «СВС-СЕРВІС» були здійснені фізичною особою підприємцем ОСОБА_3 на виконання договорів-заявок №ЛД-28 від 01.06.2021, №ЛД-30 від 02.07.2021, здійснено перевезення вантажу (рослини в асортименті) за маршрутом м. Біла Церква-місто Маріуполь (а.с. 134-136).

Крім того, до виконання робіт передбачених договором підряду №408-1 від 03 листопада 2020 року ТОВ «КВІТИ ЕДЕМА» були залучені фізичні особи:

- фізична особа ОСОБА_4 (податковий номер НОМЕР_2 ) договір-підряду №12 від 19.04.2021 (надання послуг з садіння дерев та кущів на об`єкті парк культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів. 148 у Кальміуському районі м.Маріуполя), акт №12/10/09 від 10.09.2021 (а.с. 144-146, 147);

- фізична особа ОСОБА_5 (податковий номер НОМЕР_3 ) договір підряду №09 від 19.04.2021 (надано послуги з улаштування газону на об`єкті парк культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі, м. Маріуполя), акт №09/10/09 від 10.09.2021 (а.с. 134-137, 138);

- фізична особа ОСОБА_6 (податковий номер НОМЕР_4 ) договір підряду №10 від 19.04.2021 року (надано послуги з улаштування газону на об`єкті парк культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі, м. Маріуполя), акт №10/10/09 від 0.09.2021 (а.с. 139-141, 142);

- фізична особа ОСОБА_7 (податковий номер НОМЕР_5 ) договір підряду №15 від 19.04.2021 року (надано послуги з внесення органічних добрив при садінні стандартних саженців дерев та кущів на об`єкті парк культури і відпочинку ім. М.О. Гурова. пр. Металургів. 148 у 148 у Кальміуському районі, м. Маріуполя), акт №15/10/09 від 10.09.2021 (а.с. 149-151, 152).

За наслідками здійснення господарської операції із ТОВ «СВС-СЕРВІС», позивачем були складені та подані до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №8 від 05.10.2021 та №14 від 01.10.2021 (а.с. 153, 155).

Згідно з квитанціями про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в ЄРПН від 07.10.2021 №9293203004 та №9293203936 податкова накладна прийнята, реєстрація зупинена у зв`язку із тим, що «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивачеві було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Також, повідомлено, що показник "D" =3.8208%, "Р"=0 (а.с. 154, 156).

У відповідь на вищевказану квитанцію, якою реєстрацію податкової накладної зупинено, позивачем було направлено відповідачу пояснення та надано копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено та копії документів достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлення реальності здійснення операцій по договору та відсутність порушення норм податкового законодавства (а.с. 157, 158).

Однак, рішеннями комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУ ДПС у Київській області від 11.10.2021 №№3228837/41016860, 3228838/41016860 позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних від 01.10.2021 №14 та від 05.10.2021 №8 з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити) (а.с. 159-160, 161-162).

Не погоджуючись із такими рішеннями відповідача, позивач оскаржив їх в адміністративному порядку, до скарги ним повторно долучено копії всіх відповідних підтверджуючих первинних документів та письмові пояснення, проте рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у Київській області скарги позивача залишено без задоволення, а рішення без змін (а.с. 163, 164, 165, 166).

Не погоджуючись із вказаними рішеннями відповідача, позивач звернувся до суду із даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку правовідносинам. що склались між сторонами спору, суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини, в межах даної справи, врегульовані Конституцією України та Податковим кодексом України.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов`язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (в редакції, чинній на час виникнення між сторонами спірних відносин).

Пунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац перший); підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац п`ятий); якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий).

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 передбачено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно пунктів 6, 7, 10, 11 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11). Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25).

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216 (набрав чинності 14.12.2019), яким визначено, зокрема, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі комісія регіонального рівня) (пункт 2).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4).

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (пункт 5).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)) (пункт 6).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «;Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7).

ДПС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному вебпорталі відомості щодо засобів електронного зв`язку, за допомогою яких можуть подаватися письмові пояснення та копії документів (пункт 8).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку (пункт 10).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (пункт 11).

Положеннями пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

При цьому, зазначені норми податкового законодавства кореспондуються і з постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, якою затвердженні порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з пунктом 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пунктів 7, 8 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає "Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520.

Згідно з вказаним Порядком:

у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4);

перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (пункт 5);

комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (пункт 11);

рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення. Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані (пункт 12).

Як встановлено судом з метою реєстрації податкових накладних позивач надіслав пояснення та копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено від 01.10.2021 №14 та від 05.10.2021 №8.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю "КВІТИ ЕДЕМА» має достатній обсяг матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виконання робіт або надання послуг, а також має необхідні умови для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності в силу наявності управлінського та технічного персоналу, основних коштів, здійснення операцій з товарно-матеріальними цінностями, зазначених платником податку в документах обліку.

Як вбачається зі змісту оскаржуваних рішень від 11.10.2021 №3228837/41016860 та №3228838/41016860 про відмову у реєстрації податкових накладних, платником податків не надано первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладною, спростовується первинними документами поданими до позовної заяви та які надавались разом з поясненнями позивача.

Як вбачається зі змісту позовної заяви позивачем для реєстрації податкової накладної надіслано до комісії повідомлення з поясненнями, первинні документи, зокрема, договори, видаткові накладні, виписки з банківської картки.

У той же час, суду не надано обґрунтування, чому не були враховані подані позивачем первинні документи, яких саме документів не вистачало для реєстрації податкових накладних або які документи були складені з дефектами та не могли бути враховані контролюючим органом. Відсутність в оскаржуваних рішень підстав їх прийняття є підставою для висновку про їх необґрунтованість (наприклад, постанови Верховним Судом від 23.10.2018 справа №822/1817/18, від 21.05.2019 справа №0940/1240/18, від 02.07.2019 справа №140/2160/18).

Не зазначення контролюючим органом конкретних документів, які мають бути подані платником податків з метою підтвердження достатності підстав для реєстрації податкової накладної унеможливлює реалізацію платником податків права надати обґрунтовані пояснення та необхідні первинні документи.

З огляду на неконкретність вимог контролюючого органу щодо надання документів, рішення про відмову в реєстрації податкових накладних не відповідає критерію обґрунтованості (наприклад, постанова Верховного Суду від 16.04.2019 справа №826/10649/17, від 28.10.2019 справа №640/983/19). При цьому суд враховує, що позивачем на підтвердження підстав реєстрації податкових накладних надано до контролюючого органу і договори, рахунки на оплату, видаткові накладні, виписки з банківських рахунків та ін.

Під час розгляду справи Головне управління ДПС у Київській області, як суб`єкт владних повноважень, не надало суду доказів, які спростовували б твердження позивача, не наведено мотивів прийняття рішень від 11.10.2021 №3228837/41016860 та №3228838/41016860, не зазначено, яких первинних документів не достатньо або які документи складені з порушеннями та не можуть бути взяті до уваги.

При цьому, щодо аналізу господарських операцій між позивачем та його контрагентом в даній справі суд не надає оцінку реальності їх здійснення, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Крім того, суд наголошує, що Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду неодноразово наголошував на тому, що платник податку не має обов`язку щодо контролю податкової дисциплінованості свого контрагента і не може відповідати за порушення таким контрагентом податкового законодавства (постанови Верховного Суду від 21.01.2021 у справі № 806/417/15, від 21.01.2021 у справі № 820/11465/15, від 21.01.2021 у справі № 826/4938/17, від 19.01.2021 у справі № 2а/2570/2159/2012 тощо).

Щодо позовних вимог у частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладних від 01.10.2021 №14 та від 05.10.2021 №8 в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає таке.

Верховний Суд України у своєму рішенні від 16 вересня 2015 року у справі №21-1465а15 вказав, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Водночас, варто зазначити про наслідки відсутності реєстрації у ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, або реєстрації їх із порушенням встановленого Податковим кодексом України строку.

У разі порушення строку реєстрації, застосовуються штрафні санкції, передбачені статтею 120-1 Податкового кодексу України, а згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум ПДВ до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми ПДВ, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період. Також, у разі порушення продавцем/покупцем граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування, покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний період заяву із скаргою на такого продавця/покупця.

З огляду на викладене, а також з метою ефективного, повного та належного захисту порушених прав позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні від 01.10.2021 №14 та від 05.10.2021 №8 датою їх фактичного подання.

В даному випадку, задоволення позовної вимоги про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні податкові накладні датою її фактичного подання, є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всупереч наведеним вимогам відповідачами, як суб`єктами владних повноважень, не доведено правомірності винесення оскаржуваних рішень.

Натомість, позивачем надано достатньо доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги.

З урахуванням викладеного, системно проаналізувавши положення чинного законодавства України та надавши оцінку доказам, наявним у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення.

Щодо встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, заявленого позивачем у прохальній частині позову, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 382 КАС України, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Суд звертає увагу, що встановлення судового контролю є правом суду, а не його обов`язком, тому таке процесуальне питання приймається з урахуванням обставин справи.

Відтак, суд зазначає, що наразі відсутні підстави вважати, що відповідач ухилиться від обов`язку виконання вимог даного рішення, у зв`язку із чим, суд відмовляє у такому клопотанні позивача.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи, що оскаржувані рішення прийняті Комісією Головного управління Державної податкової служби у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно судовий збір підлягає стягненню з Головного управління Державної податкової служби у Київській області.

Як убачається з матеріалів справи, позивачем під час звернення з даним позовом до суду сплачено судовий збір у розмірі 4540 грн.

Відтак, враховуючи розмір задоволених позовних вимог, суд присуджує на користь позивача судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Київській області.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області від 11.10.2021 №3228837/41016860, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 01 жовтня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, та рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області від 11.10.2021 №3228838/41016860, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 8 від 05 жовтня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 14 від 01 жовтня 2021 року та податкову накладну № 8 від 05 жовтня 2021 року, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю «КВІТИ ЕДЕМА» (ЄДРПОУ 41016860).

У задоволенні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю «Квіти Едема» про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, - відмовити.

Стягнути з бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Київській області (ЄДРПОУ 44096797) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «КВІТИ ЕДЕМА» (ЄДРПОУ 41016860) судовий збір у розмірі 4540 (чотири тисячі п`ятсот сорок) гривень.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Лисенко В.І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.04.2022
Оприлюднено25.06.2022
Номер документу104091327
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —320/16998/21

Ухвала від 12.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 14.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 24.10.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 03.10.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 03.10.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 25.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 04.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 23.05.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Рішення від 25.04.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 22.12.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні