Рішення
від 27.04.2022 по справі 420/23156/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/23156/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 квітня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Вовченко O.A., розглядаючи за правилами спрощеного позовного провадження в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Управління Держпраці у Миколаївській області до товариства з обмеженою відповідальністю «СПМК-17» про застосування заходів реагування,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду 23 листопада 2021 року надійшла позовна заява Управління Держпраці у Миколаївській області до ТОВ «СПМК-17, в якій позивач просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до ТОВ «СПМК-17» за адресою здійснення діяльності: 55253, Миколаївська область, Первомаиський район, с. Софіївка, Софіївське родовище гранітів ТДВ «Первомайський спеціалізований кар`єр», шляхом повної заборони виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме:

- експлуатацію устатковання для видобутку, дроблення, сортування корисних копалин;

- роботи з налагодження, ремонту, технічного обслуговування, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;

- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;

- роботи в охоронних зонах ліній електропередачі;

- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри.

Ухвалою від 29 листопада 2021 року позов Управління Держпраці у Миколаївській області залишено без руху та встановлено позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії ухвали.

16 грудня 2021 року ухвалою продовжено позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви та встановлено позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії ухвали.

Ухвалою від 21 січня 2022 року прийнято до розгляду позовну заяву, відкрито провадження у адміністративній справі та ухвалено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що відповідно до наказу Управління Держпраці у Миколаївській області від 14.07.2021 № 301 необхідно було провести планову перевірку у період з 09.08.2021 по 20.08.2021. Посадовими особами Управління на електронну пошту підприємства надіслано направлення про проведення планової перевірки, також про надіслання повідомлення інспектором було повідомлено за телефоном 0730209387 Юрію Миколайовичу директору Первомайського спец. кар`єру. Отже, зазначає позивач, у визначений в наказі час, з направленням на проведення планової перевірки від 20.07.2021 №514 посадовими особами Управління Держпраці у Миколаївській області було здійснено спробу провести планову перевірку ТОВ «СПМК-17» (код ЄДРПОУ - 01353551), за адресою: 55253, Миколаївська область, Первомайський район, с. Софіївка, Софіївське родовище гранітів ТДВ «Первомайський спеціалізований кар`єр», на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно - правових актів з питань гірничого нагляду. Посадовими особами ТОВ «СПМК-17» було створено перешкоду. Перешкода виявилася у: ненаданні суб`єктом інформації, необхідної для проведення заходу державного нагляду (контролю); ненадання доступу до виробничих, службових, адміністративних приміщень об`єкта відвідування; в яких використовується наймана праця для виробництва асфальту на Софіївському родовищу гранітів. Позивач вказує, що відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» було складено акт від 11.08.2021 про неможливість проведення заходу державного контролю № МК3467/940/ГН/АПЛ. Оскільки, на теперішній час ТОВ «СПМК-17» займається переробкою гранітів на щебінь та сортуванням гранітів на Софіївському родовищі гранітів ТДВ «Первомайський спеціалізований кар`єр», крім того, на території кар`єру знаходиться цементний завод. Для ведення таких робіт, суб`єкту господарювання необхідні відповідні дозвільні документи передбачені законодавством з охорони праці. У реєстрі дозволів у підприємства будь-які дозволи відсутні. Отже, підприємство, яке займається переробкою гранітів, повинно мати наступні дозволи: 1. На експлуатацію устатковання для видобутку, дроблення, сортування корисних копалин, відповідно до п. 2 групи А Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77; 2. На роботи з налагодження, ремонту, технічного обслуговування, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, відповідно до п. 11 групи А дод. 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на "експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107; 3. На вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин |і механізмів, відповідно до п. 20 групи А дод. 2 Порядку № 1107; 4. На роботи в охоронних зонах ліній електропередачі, відповідно до п. 25 групи А дод. 2 Порядку № 1107; 5. На роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, відповідно до п3 групи Б дод. 2 Порядку № 1107. Отже, виконуючи роботи підвищеної небезпеки та експлуатуючи машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки без відповідних дозвільних документів - дозволів (декларацій), з порушенням встановлених правил, без належного інструктажу, без проведення ідентифікації та обліку об`єктів підвищеної небезпеки, тощо, роботодавець створює небезпечні умови для роботи своїх працівників, а виявлені порушення законодавства про охорону и праці спричиняють загрозу життю та здоров`ю людей.

Відповідачем до суду подано відзив на позов, в якому зазначено, що 21 квітня 2021 року указом Президента України № 169/2021 введено в дію рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 15.04.2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Згідно рішення РНБО від 15.04.2021 р. до відповідача строком на три роки застосовано наступні види обмежень, зокрема: 1) блокування активів - тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном; 5) зупинення виконання економічних та фінансових зобов`язань. У зв`язку із накладенням перелічених вище обмежень, починаючи з 21.04.2021 року господарська діяльність відповідача повністю зупинена. Тобто, вказує відповідач, на момент проведення позивачем планової перевірки - 11 серпня 2021 року - відповідач не провадив господарську діяльність. Також відповідач вказує, що ТОВ «СПМК-17» - не було належним чином повідомлено про проведення планового заходу з державного нагляду (контролю), а отже позивачем грубо порушено частину четверту ст. 5 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». 14 липня 2021 року Управлінням Держпраці у Миколаївській області було видано наказ №301 про проведення планових заходів державного нагляду (контролю), проте всупереч вказаному припису закону наказ Управління Держпраці у Миколаївській області № 301 від 14.07.2021 року не містить ані найменування відповідача, ані предмета перевірки. Позивач зазначає, що в посвідченні № 514 від 20.07.2021 зазначено місцезнаходження відповідача відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, водночас місцем проведення перевірки безпідставно визначено наступну адресу: 55253, Миколаївська обл., Первомайський р-н, село Софіївка. Відповідачем ніколи не здійснювалась господарська діяльність в с. Софіївка Первомайського району Одеської області, а тому твердження позивача про те, що посадовими особами ТОВ «СПМК-17» було створену перешкоду у проведенні планового заходу нагляду (контролю) не відповідають дійсним обставинам справи, адже за місцем проведення представником позивача планової перевірки відповідач не знаходиться та господарську діяльність не здійснює.

Враховуючи викладене, відповідач просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Вивчивши матеріали справи, ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї доказами, відзивом позивача на позовну заяву, дослідивши обставини, якими сторони обґрунтовуються вимоги та перевіривши їх наданими з боку учасників справи доказами, судом встановлено наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною 1 статті 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» встановлено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Статтею 1 Закону України «Про охорону праці» визначено, що охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров`я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.

Згідно ст.38 Закону України «Про охорону праці», державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Відповідно до Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96, Державна служба України з питань праці та її територіальні органи є повноважними органами щодо реалізації державної політики охорони праці зі здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки.

Згідно з Положенням Управління Держпраці у Миколаївській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці « 03» серпня 2018 року №84, Управління Держпраці у Миколаївській області (далі - Управління Держпраці) є територіальним органом Державної служби України з питань праці, що їй підпорядковується. Основними завданнями Управління Держпраці є, зокрема, здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки.

Наказом Управління Держраці в Миколаївській області від 14.07.2021 №301 призначено провести планові заходи державного нагляду (контролю) суб`єктів господарювання Миколаївської області згідно з додатком, в якому під номером 16 зазначено ТОВ «СПМК-17» (код ЄДРПОУ 1353551), розташоване за адресою:65025, Одеська обл, Комінтернівський р-н, 21-й км Старокиївського шосе, будинок 30А, адреса здійснення господарської діяльності: 55253, Миколаївська обл, Первомайський р-н, с.Софіївка з питань геологічного вивчення надр, їх використання та охорони, а також використання і переробки мінеральної сировини (державний гірничий нагляд) з 09.08.2021 строком 10 днів. ПІБ інспекторів: Рязанов О.Є. та Бутенко В.В.

На підставі вказаного наказу позивачем 20.07.2021 було складено повідомлення про проведення планової перевірки суб`єкта владних повноважень №514, в якому зазначено, що воно надіслано за допомогою системи електронного поштового зв`язку, прийнято на адресу: psk.granit@mail.ru.

Також у повідомленні міститься запис від руки :0730209387 Юрій Михайлович дир. Первомайського спец. кар`єру».

20.07.2021 Управлінням Держпраці у Миколаївській області було видано направлення №514 на проведення планової перевірки з питань ведення робіт з геологічним вивченням надр, їх використанням та охороною, використанням і переробкою мінеральної сировини (державний гірничий нагляд) ТОВ «СПМК-17» 65025, Одеська обл, Комінтернівський р-н, 21-й км Старокиївського шосе, будинок 30А, 55253, Миколаївська обл, Первомайський р-н, с.Софіївка завідувачу сектору гірничого нагляду Рязанову Олексію Євгеновичу з 09 серпня по 20 серпня 2021 року.

11.08.2021 Управлінням Держпраці у Миколаївській області прийнято акт № МК3467/940/ГН/АПЛ про неможливість проведення заходу державного нагляду (контролю) у зв`язку з:

- ненаданням інформації, необхідної для проведення заходу державного нагляду (контролю);

- ненадання доступу до виробничих, службових, адміністративних приміщень об`єкта перевірки інспекційного відвідування, в яких використовується наймана праця - виробництво асфальту на Софіївському родовищі гранітів;

- ненадання для ознайомлення книг, реєстрів та документів, ведення яких передбачено законодавством про охорону праці / працю, що містять інформацію / відомості з питань, які є предметом перевірки / інспекційного відвідування, їх завірених об`єктом відвідування копій або витягів;

- ненадання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета заходу державного нагляду (контролю);

- ненадання керівником (його уповноваженим представником)/працівниками об`єкта відвідування (необхідне підкреслити) усних та/або письмових пояснень з питань, що стосуються законодавства про працю/охорону праці;

Враховуючи зазначені порушення, Управління Держпраці в Миколаївській області звернулось до суду з даним позовом, де просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до ТОВ «СПМК-17» за адресою здійснення діяльності: 55253, Миколаївська область, Первомаиський район, с. Софіївка, Софіївське родовище гранітів ТДВ «Первомайський спеціалізований кар`єр», шляхом повної заборони виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме:

- експлуатацію устатковання для видобутку, дроблення, сортування корисних копалин;

- роботи з налагодження, ремонту, технічного обслуговування, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;

- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;

- роботи в охоронних зонах ліній електропередачі;

- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри.

Вирішуючи спірні правовідносини, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб`єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення повинно містити: дату початку та дату закінчення здійснення планового заходу; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід; найменування органу державного нагляду (контролю). Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного зв`язку (у тому числі через електронний кабінет чи іншу інформаційну систему, користувачами якої є відповідний орган державного нагляду (контролю) та суб`єкт господарювання, який ним перевіряється) або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі. Суб`єкт господарювання має право не допускати посадову особу органу державного нагляду (контролю) до здійснення планового заходу в разі неодержання повідомлення про здійснення планового заходу.

Суд зазначає, що позивачем до суду не надано належних доказів направлення відповідачу рекомендованим листом та/або за допомогою електронного зв`язку повідомлення Управлінням Держпраці у Миколаївській області про проведення планової перевірки суб`єкта владних повноважень №514 від 20.07.2021.

При цьому, щодо посилань позивача у такому повідомленні та у позовній заяві на направлення його на адресу електронної пошти «psk.granit@mail.ru» суд вважає їх необґрунтованими, скільки доказів на підтвердження вказаного позивачем до суду не надано.

Окрім цього, позивачем до суду не надано доказів на підтвердження того, що адреса електронної пошти «psk.granit@mail.ru» належить відповідачу.

Також указом Президента України №133/2017 від 15.05.2017 уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", відповідно до якого застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до юридичних осіб згідно з додатком 2:

422. ТОВ «Мэйл.РУ ГРУП» (ООО «Мэйл.РУ ГРУП»), м. Москва, пр-кт Ленінградський, б.39, стр.79, ИНН 7714789489, ОГРН 1097746572813;

423. ТОВ «Вконтакте» (ООО «Вконтакте»), м. СанктПетербург, вул. Херсонська, 12-14, літер А, пом. 1-Н, ИНН: 7842349892, ОГРН: 1079847035179;

424. ТОВ «В Контакті» м. Київ, вул. Червоноарміська, 5, оф. 32, код ЄДРПОУ 38004331;

425. ТОВ «Мейл.РУ Україна» м. Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 20, код ЄДРПОУ 36001370 - заборона Інтернет-провайдерам надання послуг з доступу користувачам мережі Інтернет до ресурсів сервісів «Mail.ru» (www.mail.ru) та соціально-орієнтованих ресурсів «Вконтакте» (www.vk.com) та «Одноклассники» (www.ok.ru) строком на три роки.

Указом Президента України №184/2020 від 14.05.2020 уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яким застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до, зокрема, юридичних осіб згідно з додатком 2, а саме:

171. Товариство з обмеженою відповідальністю "Мэйл.РУ ГРУП" (Общество с ограниченной ответственностью "Мэйл.РУ ГРУП"), м. Москва, пр-т Ленінградський, б. 39, будівля 79, ІПН 7714789489, ОДРН 1097746572813;

172. Товариство з обмеженою відповідальністю "Вконтакте" (Общество с ограниченной ответственностью "Вконтакте"), м. Санкт-Петербург, вул. Херсонська, 12 - 14, літер А, пом. 1-н, ІПН: 7842349892, ОДРН: 1079847035179;

173. Товариство з обмеженою відповідальністю "В Контакті" м. Київ, вул. Велика Васильківська, 5, оф. 32, ЄДРПОУ 38004331;

174. Товариство з обмеженою відповідальністю "Мейл.РУ Україна" м. Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 20, ЄДРПОУ 36001370 - заборона інтернет-провайдерам надання послуг з доступу користувачам мережі Інтернет до ресурсів сервісів "Mail.ru" (www.mail.ru) та соціально-орієнтованих ресурсів "Вконтакте" (www.vk.com) та "Одноклассники" (www.ok.ru) строком на три роки.

Отже, станом на дату призначення перевірки відповідача та складання повідомлення про проведення перевірки, інтернет-провайдерам заборонено надання послуг з доступу користувачам мережі Інтернет до ресурсів сервісів "Mail.ru", відтак позивач не міг направляти кореспонденцію на адресу електронної пошти «psk.granit@mail.ru».

Суд також ставиться критично до доводів позивача про повідомлення відповідача про проведення планової перевірки за номером телефону 0730209387, оскільки такий порядок сповіщення осіб, щодо яких здійснюється перевірка, Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» не передбачено.

Відтак, на підставі викладеного суд доходить висновку про те, що позивачем не було належним чином повідомлено ТОВ «СПМК-17» про проведення щодо нього планового заходу державного нагляду (контролю) з питань геологічного вивчення надр, їх використання та охорони, а також використання і переробки мінеральної сировини (державний гірничий нагляд) з 09.08.2021 строком 10 днів, а відтак відповідачем перешкоди Управлінню Держпраці в Миколаївській області при проведенні такої перевірки не створювались.

Окрім цього, суд приймає до уваги посилання позивача на те, що з 21.04.2021 господарська діяльність відповідача повністю зупинена на підставі указом Президента України № 169/2021 від 21.04.2021, яким введено в дію рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 15.04.2021 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», згідно якого до відповідача строком на три роки застосовано наступні види обмежень:

1) блокування активів - тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;

2) обмеження торговельних операцій (повне припинення);

3) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України (повне припинення);

4) запобігання виведенню капіталів за межі України;

5) зупинення виконання економічних та фінансових зобов`язань;

6) анулювання ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами;

7) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах;

8) заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб`єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом;

9) заборона або обмеження заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів та повітряних суден до повітряного простору України або здійснення посадки на території України;

10) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом (повна заборона);

11) заборона видачі дозволів, ліцензій Національного банку України на здійснення інвестицій в іноземну державу, розміщення валютних цінностей на рахунках і вкладах на території іноземної держави;

12) припинення видачі дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з іноземної держави чи вивезення з України валютних цінностей та обмеження видачі готівки за платіжними картками, емітованими резидентами іноземної держави;

13) заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність;

14) запровадження додаткових заходів у сфері екологічного, санітарного, фітосанітарного та ветеринарного контролю;

15) припинення дії торговельних угод, спільних проектів та промислових програм у певних сферах, зокрема у сфері безпеки та оборони;

16) заборона передання технологій, прав на об`єкти права інтелектуальної власності;

17) інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом

Позивачем до суду доказів здійснення ТОВ «СПМК-17» господарської діяльності, в тому числі за адресою: 55253, Миколаївська область, Первомайський район, с. Софіївка, Софіївське родовище гранітів ТДВ «Первомайський спеціалізований кар`єр» не надано, а з наданих позивачем до суду матеріалів фотофіксації така діяльність не вбачається.

Відтак, на підставі вищенаведеного суд доходить висновку про необґрунтованість позовних вимог Управління Держпраці в Миколаївській області.

Відповідно до ч.ч.1-2 ст.6 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Відповідно до ч.1, ч.2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст.2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури.

Згідно із ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до ч.1, ч.5 ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

За таких обставин, враховуючи вищевикладене у сукупності, суд доходить висновку, що позовна заява Управління Держпраці в Миколаївській області задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. 173, 195, 241, 248, 256, 294 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Управління Держпраці у Миколаївській області до товариства з обмеженою відповідальністю «СПМК-17 про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до ТОВ «СПМК-17» за адресою здійснення діяльності: 55253, Миколаївська область, Первомаиський район, с. Софіївка, Софіївське родовище гранітів ТДВ «Первомайський спеціалізований кар`єр», шляхом повної заборони виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: експлуатацію устатковання для видобутку, дроблення, сортування корисних копалин; роботи з налагодження, ремонту, технічного обслуговування, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; роботи в охоронних зонах ліній електропередачі; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач - управління Держпраці у Миколаївській області (вул.Маршала Василевського, 40/1, м.Миколаїв, 54003, код ЄДРПОУ 39787411).

Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю «СПМК-17» (21 км Старокиївського шосе, 30-А, Комінтернівський р-н, Одеська обл, 65025, код ЄДРПОУ 01353551).

Суддя О.А. Вовченко

.

Дата ухвалення рішення27.04.2022
Оприлюднено24.06.2022
Номер документу104109994
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —420/23156/21

Рішення від 27.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О.А.

Ухвала від 21.01.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О.А.

Ухвала від 16.12.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О.А.

Ухвала від 29.11.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні