П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 120/7651/21-а
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Віятик Н.В.
Суддя-доповідач - Сушко О.О.
27 квітня 2022 рокум. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Сушка О.О.
суддів: Залімського І. Г. Мацького Є.М. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Вінницькій області, як відокремлений підрозділ ДПС на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 01 листопада 2021 року у справі за адміністративним позовом Приватного акціонерного товариства «Бершадське підприємство по племінній справі у тваринництві» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Вінницькій області, Комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
В липні 2021 року Приватне акціонерне товариство «Бершадське підприємство по племінній справі у тваринництві»звернулось до суду з позовом до відповідачів в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію /відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2021 року № 2732684/00692297 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 20.05.2021 року ПрАТ «Бершадське підприємство по племінній справі у тваринництві».
Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 01 листопада 2021 року адміністративний позов задоволено.
Визнано протиправними та скасовано рішення Комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2021 № 2732684/00692297 про відмову в реєстрації податкової накладної Приватного акціонерного товариства «Бершадське підприємство по племінній справі у тваринництві» № 2 від 20.05.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного акціонерного товариства «Бершадське підприємство по племінній справі у тваринництві» №2 від 20.05.2021 днем її подання.
Стягнуто на користь Приватного акціонерного товариства «Бершадське підприємство по племінній справі у тваринництві» сплачений судовий збір в сумі 1135,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Вінницькій області.
Стягнуто на користь Приватного акціонерного товариства «Бершадське підприємство по племінній справі у тваринництві» сплачений судовий збір в сумі 1135,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України.
Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, Головне управління ДПС у Вінницькій області подало апеляційну скаргу, в якій просило рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 01 листопада 2021 скасувати, прийняти нове рішення про відмову в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, невідповідність висновків суду обставинам справи, що призвело до неповного з`ясування обставин справи і, як наслідок, невірного вирішення справи та прийняття необґрунтованого рішення.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла наступних висновків.
Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, як юридична особа Приватне акціонерне товариство «Бершадське підприємство по племінній справі у тваринництві» з 26.04.1999 року. Види економічної діяльності позивача: 46.21 «Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин», 01.61 «Допоміжна діяльність у рослинництві», 01.11 «Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур».
Позивачем складено податкову накладну № 2 від 20.05.2021 та направлено до податкової служби через автоматизовану систему для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу позивачу надійшла Квитанція № 9143876651 від 01.06.2021, згідно якої документ прийнято, реєстрація зупинена.
Зазначено: "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послугу 1001 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачанню, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Водночас позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
На виконання вимог пп. 201.16.2 п. 201.16. ст. 201 ПК України та з метою підтвердження реальності здійснення операцій по вищезазначеній податковій накладній, позивач за допомогою програми електронного документообігу надіслав на адресу податкового органу за місцем своєї реєстрації повідомлення № 1 від 03.06.2021 додавши до нього письмові пояснення та копії первинних документів щодо податкової накладної № 2 від 20.05.2021, реєстрацію якої зупинено.
В письмових поясненнях позивач вказав, що ПрАТ "Бершадське підприємство по племінній справі у тваринництві» являється сільськогосподарським товаровиробником та застосовує спрощену систему оподаткування (є платником єдиного податку 4 групи). Відповідно до податкових декларацій платника єдиного податку 4 групи підприємством задекларовано у використанні:
- 2016 рік - 46,76 га сільськогосподарських угідь; сума єдиного податку становить 8121,98 грн. на рік;
- 2017 рік - 46,76 га сільськогосподарських угідь;
сума єдиного податку становить 10705,47 грн. нарік;
- 2018 рік - 46,76 га сільськогосподарських угідь; сума єдиного податку становить 10705,47грн. на рік;
- 2019 рік - 46,76 га сільськогосподарських угідь; сума єдиного податку становить 10705,47 грн. на рік;
- 2020 рік - 46,76 га сільськогосподарських угідь; сума єдиного податку становить 10705,47 грн. на рік.
- 2021 рік - 46,76 га сільськогосподарських угідь; сума єдиного податку становить 10705,47 грн. нарік.
Зазначено, що станом на 02.06.2021 року заборгованість зі сплати податків та зборів відсутня. Площа земель, що використовувалась підприємством в 2020 році - 48,61 га на території Бирлівської сільської ради в тому числі: рілля - 27,62 га , пасовища-17,03 га, багаторічні насадження-1,3 га, землі під господарськими будівлями і дворами -2,66 га. Середньоспискова чисельність працюючих на підприємстві за 2020-2021 роки 3 чоловіки.
Крім того, вказано, що підприємство в 2020-2021 році використовувало в своїй господарській діяльності основні засоби, залишковою вартістю станом на 01.06.2021р- 707,524 тис. грн.
Відповідно до статистичної звітності форми 4-сг «Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року» підприємством засіяно: - Пшениця яра - 15,00 га; - Кукурудза на зерно - 12,62 га; Станом на 05.01.2021, відповідно до статистичної звітності форми 29-сг «Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду» підприємством зібрано: - пшениця яра на площі 15,00 га, валовий збір склав 54 тонни, урожайність - 36,0 ц/га. - кукурудза на зерно на площі 12,62 га, валовий збір склав 93 тонни, урожайність - 73,7 ц/га. Посів та обробіток сільськогосподарських культурі господарство здійснювало власними основними засобами.
Для збору урожаю було залучено ФГ «Новосулківське» (Договір про надання послуг № 2 від 01.10.2020р., акт виконаних робіт № 142 від 21.10.2020р.) Оплату за надані послуги було здійснено 21.10.2020р., про що свідчить виписка банку від 21.10.2020р.
Зібрана продукція частково зберігалась на складі підприємства і на ТОВ «Рівненський елеватор», згідно Договору № 53 від 15.10.2020 р.
Транспортування продукції до елеватора підприємство забезпечило частково власним і замовним автотранспортом.
Між ПрАТ "Бершадське племпідприємство" та ТОВ "ТЕССЛАГРУП" укладено договір постачання №12372-1 від 19.05.2021р. за довіреністю № 7963 від 19.05.2021р. згідно якого відвантаження продукції відбувалося з ТОВ «Рівненський елеватор».
Згідно договору про надання послуг № 30/04/21 від 30.04.2021р. та акту виконаних робіт № 52 від 20.05.2021р. транспортування продукції до елеватора підприємство забезпечувалось замовним автотранспортом ФГ "Новосулківське", що вказано в товарно-транспортних накладних №1, 2 від 20.05.2021р.
Як зазначено в умовах договору, предметом договору є постачання ТОВ «ТЕССЛАГРУП» пшениці врожаю 2020 року в кількості 52,76 тонн.
На виконання умов договору підприємством виписано видаткову накладну № 32 від 20.05.2021 року на реалізацію 52,76 тонн пшениці на загальну суму 400976,20 грн., в тому числі ПДВ - 49242,69 грн.
Кошти за реалізовану пшеницю на рахунок ПрАТ "Бершадське племпідприємство" надійшли 21.05.2021 року в сумі 320000 грн., що підтверджується випискою з банку.
Станом на 02.06.2021 року по розрахунках між підприємствами рахується дебіторська заборгованість в сумі 80976,20 грн. Згідно з чинним податковим законодавством на факт реалізації пшениці кількості 52,76 тонн підприємством було складено та направлено на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну № 2 від 20.05.2021 року на загальну суму 400976,20 грн., в тому числі ПДВ - 49242,69 грн.
04.06.2021 Головне управління ДПС у Вінницькій області прийняло рішення за № 2732684/00692297 про відмову у реєстрації податкової накладної позивача № 2 від 20.05.2021 в ЄРПН у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, а саме: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них, договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків, документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Додатково у рішенні зазначено, що жодний надісланий платником податку документ не відкривається для перегляду.
Не погоджуючись з вищезазначеним рішенням Головного управління ДПС у Вінницькій області, позивач подав скаргу, до якої долучив усі необхідні первинні документи,
За результатом розгляду зазначеної скарги 15.06.2021 року рішенням ДПС України остання залишена без задоволення, а рішення про відмову в реєстрації податкової накладної без змін.
Вважаючи такі дії протиправними, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.
Пунктом 201.1 ст. 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.
Нормами п. 201.16 ст. 201 ПК України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
11.12.2019 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", яка набрала чинності 01.02.2020 та якою затверджено: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок зупинення реєстрації податкової накладної); Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок розгляду скарги).
Пунктом 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.
Вимогами пунктів 4, 5 вказаного Порядку визначено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/ розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
За правилами пунктів 6, 7, 10, 11 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Пунктом 25 Порядку №1165 передбачено, що комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Отже, підставою для зупинення реєстрації вищевказаних податкових накладних слугувало те, що вони відповідають вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, внаслідок "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41.1, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання".
До ознак ризиковості здійснення операцій віднесено наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС. (п.1 додатку 3 до Порядку №1165)
З аналізу п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій вбачається, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає п. 11 Порядку №1165.
Проте, в квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних чітко не зазначено за якою саме підставою із указаного в п. 1 Критеріїв кожну господарську операцію позивача віднесено до ризикових. Як встановлено судом контролюючий орган не навів належного обґрунтування того, що товари/послуги, надані позивачем, відсутні в таблиці даних платника податку як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання.
Згідно п. 12 Порядку № 1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою.
Відтак, подання таблиці даних є правом, а не обов`язком платника.
Метою зупинення реєстрації податкових накладних є перевірка ознак наявності ризиків можливого порушення платником норм податкового законодавства, що може бути спростовано шляхом надання додаткових пояснень та/або доказів.
Отже, квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної не відповідає вимогам, що встановлені до неї пунктом 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкових накладних в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Однак, у квитанції не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №520).
Відсутність певного документа чи ненадання його контролюючому не може бути підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, за умови, що інші документи підтверджують проведення господарської операції.
Пунктом 2 Порядку №520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
У відповідності до пунктів 3, 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Разом з тим, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Нормами пунктів 6,7 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та "Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами", затвердженого в установленому порядку.
Вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку №520 встановлено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
У даному випадку, судом встановлено, що з метою реєстрації податкової накладної № 2 від 20.05.2021 у ЄРПН позивач надіслав відповідачам пояснення та всі наявні у нього документи, що стосуються відповідної господарської операції, оскільки в квитанції про зупинення реєстрації була відсутня інформація, які саме пояснення та/або документи потрібно подати для прийняття рішення про реєстрацію такої податкової накладної в реєстрації.
До своїх письмових пояснень позивачем додано копії наявних у нього первинних документів на підтвердження правомірності складення податкової накладної, реєстрацію якої було зупинено. Перелік копій первинних документів наведено вище.
Повнота наданих позивачем документів необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладеної в ЄРПН контролюючим органом не заперечується.
У даному випадку, судом встановлено, що позивачем подано до контролюючого органу пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснених господарських операцій. При цьому, контролюючий орган, отримавши від позивача письмові пояснення з доданими документами, не надав жодних запитів щодо недостатності документів, або їх невідповідності чинному законодавству України, відтак, у відповідача не було достатніх підстав для відмови у реєстрації вищезазначеної накладної.
Пунктами 201.1, 201.10 статті 201 ПК України визначено, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
Наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Відтак, зважаючи на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної № 2 від 20.05.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
В свою чергу, відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навів обґрунтованих мотивів прийняття рішень про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 20.05.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На підставі викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права і прийшов до обґрунтованого висновку про задоволення позовних вимог, а доводи апеляційної скарги не спростовують висновки суду першої інстанції.
Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 315 та статті 316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Таким чином, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Вінницькій області, як відокремлений підрозділ ДПС залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 01 листопада 2021 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.
Головуючий Сушко О.О. Судді Залімський І. Г. Мацький Є.М.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 104111823 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Сушко О.О.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні