Ухвала
від 28.04.2022 по справі 127/8652/22
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Cправа № 127/8652/22

Провадження № 1-кс/127/3667/22

У Х В А Л А

Іменем України

28 квітня 2022 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницького області в складі

слідчого судді ОСОБА_1 ,

секретар судового засідання: ОСОБА_2 ,

за участю:

слідчого: ОСОБА_3

розглянувши в судовому засіданні в м. Вінниці в залі суду клопотання слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майора Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майор Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором ОСОБА_4 , про проведення обшуку, в якому просив надати дозвіл на проведення обшуку у громадській організації «Юридичний земельний захист», ЄДРПОУ 44136944) ФОП ОСОБА_5 , який фактично здійснює діяльність за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання та вилучення оригіналів документів, які стали підставою щодо початку процедури розробки проекту землеустрою на земельних ділянках як земель сільськогосподарського призначення громадянами ОСОБА_6 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0841), ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0839), ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0842) та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0838), оригіналів листів № 5834/02-02, № 5833/02-02, № 5831/02-02, 5832/02-02 від 18.12.2020 року з мокрою печаткою за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Управління культури і мистецтв Вінницької ОДА ОСОБА_10 , про відсутність на території Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області в межах кадастрового зонування № 0520680200:01:007 пам`яток культурної спадщини та земель історико-культурного призначення та оригіналу проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок громадянам ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 для ведення особистого селянського господарства із земель державної власності сільськогосподарського призначення на території Агрономічної сільської ради Вінницького району, Вінницької області виготовлений ФОП ОСОБА_5 .

Клопотання мотивовано тим, що слідчими четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42021020000000231 від 04.06.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 197-1, ч. 1 ст. 366 КК України.

Процесуальне керівництво у вказаному провадженні здійснюється прокурорами відділу Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Вінницької обласної прокуратури.

Вказане кримінальне провадження зареєстровано в ЄРДР за заявами ГО «Агрономічне без корупції Громадський Контроль» ОСОБА_11 , про те, що 31.05.2021 останньою встановлено, що на території Агрономічної сільської ради 4 особи заволоділи земельною ділянкою 8 га., які є землями історико-культурного призначення.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 18.05.2016 управління культури і мистецтв Вінницької обласної державної адміністрації надіслало до Агрономічної сільської ради листа № 2826/02-25 від 15.05.2016 за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Вінницької ОДА ОСОБА_10 про те, що на території Агрономічної сільської ради є пам`ятка археології, а саме поселення Сіфської культури 7-6 століття до нашої ери, та останнім долучено до вказаного листа документ - план розташування пам`ятки археологічної спадщини Сіфської культури 7-6 століття до нашої ери с. Агрономічне Вінницького району Вінницької області на якому чітко зазначено та виділено частину земельної ділянки.

Лист ОСОБА_10 врахований при затвердженні плану зонування території села Агрономічного, який був затверджений рішенням 8 сесії 7 скликання Агрономічної сільської ради від 18.05.2016 № 106. Тобто, вказаним рішенням сесією затверджено план зонування території (зонінг) села Агрономічне Вінницького району Вінницької області, схема зонування території с. Агрономічне, схема планувальних обмежень М 1:2000, який і дії дотепер.

На вказаному плані, який виконаний в кольоровому форматі чітко міститься зображення рожевого кольору з позначкою - Садибна забудова в зоні земель ІК (можлива тільки після зняття обмежень з дозволу відповідального органу культурної спадщини).

Відповідно до ч. 2 ст. 14 та ст. 37 ЗУ «Про охорону культурної спадщини» об`єкт культурної спадщини, до вирішення питання про його занесення до державного реєстру нерухомих пам`яток України підлягає охороні відповідно до вимог цього закону.

В подальшому 06.06.2021 ФОП ОСОБА_5 виготовив проект землеустрою щодо виділення у власність земельних ділянок, як земель сільськогосподарського призначення громадянам ОСОБА_6 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0841), ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0839), ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0842) та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0838).

Далі відбулась у Агрономічній сільській раді засідання земельної комісії на якій виявилось що в матеріалах проектної документації ФОП ОСОБА_5 міститься 4 оригінала листа (№ 5834/02-02, № 58333/02-02, № 5831/02-02, 5832/02-02) від 18.12.2020 з мокрою печаткою за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Управління культури і мистецтв Вінницької ОДА ОСОБА_10 , про те що на даних земельних ділянках пам`ятки культурної спадщини та землі історико-культурного призначення відсутні.

В подальшому, земельною комісією агрономічної сільської ради з метою запобігання порушення законодавства України, здійснено перевірку плану зонування території (зонінг) села Агрономічне Вінницького району Вінницької області, на якому станом на червень 2021 року містилась позначка що вказана земельна ділянка площею 8 га. є землями історико-культурної спадщини та комісією не беручи до уваги листи ОСОБА_10 , комісією рекомендовано сесії відмовити у затвердженні проекту землеустрою.

30.06.2021 - 11сесією 8 скликання Агрономічної сільська рада відмовлено ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства. Останні вказане рішення оскаржили до адміністративного суду.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду за позовом ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 до Агрономічної сільської ради про скасування рішення сільської ради 11 сесії 8 скликання № 598, № 600, № 587, № 595 від 30.06.2021 - задоволено позов в повному обсязі та зобов`язано Агрономічну сільську раду затвердити проект щодо передачу у власність ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 земельної ділянки площею 8 га.

Агрономічною сільською радою не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, 04.01.2022 подано апеляційну скаргу до 7 апеляційного адміністративного суду. З 01.02.2022 відкрито провадження за апеляційною скаргою Агрономічної сільської ради. Тривають судові процеси.

На даний час у слідства виникла необхідність у дослідженні всіх оригіналів документів, які стали підставою щодо початку процедури розробки проекту землеустрою на земельних ділянках як земель сільськогосподарського призначення громадянам ОСОБА_6 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0841), ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0839), ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0842) та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0838), а саме оригіналу листа № 2826/02-25 від 15.05.2016 управління культури і мистецтв Вінницької обласної державної адміністрації, який 18.05.2016 надіслало до Агрономічної сільської ради за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Вінницької ОДА ОСОБА_10 про те, що на території Агрономічної сільської ради є пам`ятка археології, а саме поселення Скіфської культури 7-6 століття до нашої ери, оригіналів листів № 5834/02-02, № 5833/02-02, № 5831/02-02, 5832/02-02 від 18.12.2020 року з мокрою печаткою за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Управління культури і мистецтв Вінницької ОДА ОСОБА_10 , про відсутність на території Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області в межах кадастрового зонування № 0520680200:01:007 пам`яток культурної спадщини та земель історико-культурного призначення та оригіналу проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок громадянам ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 для ведення особистого селянського господарства із земель державної власності сільськогосподарського призначення на території Агрономічної сільської ради Вінницького району, Вінницької області виготовленого ФОП ОСОБА_5 .

На виконання доручення слідчого про проведення слідчих дій № 3519/14-01/22 від 21.02.2022 в рамках кримінального провадження №42021020000000231 від 04.06.2021 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 197-1, ч. 1 ст. 366 КК України, працівниками Управління Служби безпеки України у Вінницькій області, отримано установчі дані осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, а також встановлено місця знаходження документальних матеріалів, що мають доказове значення для досудового розслідування.

Крім того встановлено, що розробником проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок як земель сільськогосподарського призначення громадянами ОСОБА_6 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0841), ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0839), ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0842) та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0838) із земель державної власності на території Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області, є ФОП ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІПН НОМЕР_1 , уродженець м. Житомир, зареєстрований за адресою АДРЕСА_2 ).

ОСОБА_5 фактично здійснює діяльність за адресою: АДРЕСА_1 (юридична адреса реєстрації громадської організації «Юридичний земельний захист», ЄДРПОУ 44136944), де фактично зберігаються оригінал проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 для ведення особистого селянського господарства, а також документальні матеріали, що стали підставою для його розроблення.

Дані документи є джерелом перевірки законності прийнятих рішень, виявлення конкретних осіб, які вчинили вказаний злочин та встановлення фактичних даних, які можуть бути використані в якості доказів по кримінальному провадженню, а також необхідні для встановлення обставин, що підлягають доказуванню, і в даному випадку не можливо іншим способом довести обставини, інакше як за допомогою використання інформації, яку передбачається отримати із вказаних документів під час проведення обшуку. Вказані документи дають можливість у повній мірі встановити відповідні фактичні дані, та будуть використані в якості доказів.

Таким чином, без отримання зазначених документів неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.

Таким чином, виникла необхідність у проведенні обушку за адресою: АДРЕСА_1 , де будуть вилученні документи, які мають важливе значення для встановлення всіх обставин вчинення даного кримінального правопорушення, його правильної кваліфікації, кола підозрюваних осіб, а також будуть використані в якості доказів у кримінальному провадженні.

В судовому засіданні слідчий ОСОБА_3 клопотання підтримав, за викладених в ньому обставин, просив клопотання задовольнити.

Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи вищенаведене, судовий розгляд здійснювався за фіксації процесу технічними засобами.

Слідчий суддя, дослідивши клопотання слідчого та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення слідчого, дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, з огляду та таке.

Статтею 30 Конституції України кожному гарантується недоторканність житла чи іншого володіння особи.

Відповідно до статті 8 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожен має право на повагу до свого приватного і сімейного життя, до свого житла і кореспонденції.

Органи державної влади не можуть втручатись у здійснення цього права, за винятком випадків, коли втручання здійснюється згідно із законом і є необхідним у демократичному суспільстві в інтересах національної та громадської безпеки чи економічного добробуту країни, для запобігання заворушенням чи злочинам, для захисту здоров`я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.

Відповідно до частини першої статті 233 КПК України ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті.

В той же час, згідно з частиною першою статті 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Обшук - це слідча дія, що являє собою процесуальне примусове обстеження приміщень, місцевості, окремих осіб з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте в результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Фактичною підставою для проведення обшуку є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення його мети. До них, зокрема, можна віднести достатні відомості про те, що знаряддя кримінального правопорушення або майно (речі й цінності), здобуте у результаті його вчинення, а також інші предмети і документи, що мають значення для розкриття правопорушення чи забезпечення цивільного позову, відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення знаходяться в певному приміщенні або місці чи в якої-небудь особи.

Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування. (ч. 2 ст. 234 КПК)

З матеріалів доданих до клопотання вбачається, що слідчими четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42021020000000231 від 04.06.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 197-1, ч. 1 ст. 366 КК України.

З витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань №42021020000000231 від 04.06.2021 слідує, що:

- №1 - невідомі особи здійснили самовільне зайняття земельної ділянки історико-культурного призначення державної власності, яка розташована на території Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області

- №2 - сертифікований інженер-землевпорядник ОСОБА_5 , діючи умисно, склав та видав завідомо неправдивий офіційний документ, а саме виготовив на замовлення 4 осіб проект землеустрою щодо відведення у власність 4 земельних ділянок площею 2 га кожна на території Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області, в якому вказані завідомо неправдиві відомості про цільове призначення зазначених земельних ділянок - «для ведення особистого селянського господарства».

Обґрунтовуючи клопотання слідчим зазначається, що досудовим розслідуванням встановлено, що 18.05.2016 управління культури і мистецтв Вінницької обласної державної адміністрації надіслало до Агрономічної сільської ради листа № 2826/02-25 від 15.05.2016 за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Вінницької ОДА ОСОБА_10 про те, що на території Агрономічної сільської ради є пам`ятка археології, а саме поселення Сіфської культури 7-6 століття до нашої ери, та останнім долучено до вказаного листа документ - план розташування пам`ятки археологічної спадщини Сіфської культури 7-6 століття до нашої ери с. Агрономічне Вінницького району Вінницької області на якому чітко зазначено та виділено частину земельної ділянки.

Лист ОСОБА_10 врахований при затвердженні плану зонування території села Агрономічного, який був затверджений рішенням 8 сесії 7 скликання Агрономічної сільської ради від 18.05.2016 № 106. Тобто, вказаним рішенням сесією затверджено план зонування території (зонінг) села Агрономічне Вінницького району Вінницької області, схема зонування території с. Агрономічне, схема планувальних обмежень М 1:2000, який і дії дотепер.

На вказаному плані, який виконаний в кольоровому форматі чітко міститься зображення рожевого кольору з позначкою - Садибна забудова в зоні земель ІК (можлива тільки після зняття обмежень з дозволу відповідального органу культурної спадщини).

Відповідно до ч. 2 ст. 14 та ст. 37 Закону України «Про охорону культурної спадщини» об`єкт культурної спадщини, до вирішення питання про його занесення до державного реєстру нерухомих пам`яток України підлягає охороні відповідно до вимог цього закону.

В подальшому 06.06.2021 ФОП ОСОБА_5 виготовив проект землеустрою щодо виділення у власність земельних ділянок, як земель сільськогосподарського призначення громадянам ОСОБА_6 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0841), ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0839), ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0842) та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0838).

Далі відбулась у Агрономічній сільській раді засідання земельної комісії на якій виявилось що в матеріалах проектної документації ФОП ОСОБА_5 міститься 4 оригінала листа (№ 5834/02-02, № 58333/02-02, № 5831/02-02, 5832/02-02) від 18.12.2020 з мокрою печаткою за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Управління культури і мистецтв Вінницької ОДА ОСОБА_10 , про те що на даних земельних ділянках пам`ятки культурної спадщини та землі історико-культурного призначення відсутні.

В подальшому, земельною комісією агрономічної сільської ради з метою запобігання порушення законодавства України, здійснено перевірку плану зонування території (зонінг) села Агрономічне Вінницького району Вінницької області, на якому станом на червень 2021 року містилась позначка що вказана земельна ділянка площею 8 га. є землями історико-культурної спадщини та комісією не беручи до уваги листи ОСОБА_10 , комісією рекомендовано сесії відмовити у затвердженні проекту землеустрою.

30.06.2021 - 11сесією 8 скликання Агрономічної сільська рада відмовлено ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства. Останні вказане рішення оскаржили до адміністративного суду.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду за позовом ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 до Агрономічної сільської ради про скасування рішення сільської ради 11 сесії 8 скликання № 598, № 600, № 587, № 595 від 30.06.2021 - задоволено позов в повному обсязі та зобов`язано Агрономічну сільську раду затвердити проект щодо передачу у власність ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 земельної ділянки площею 8 га.

Агрономічною сільською радою не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, 04.01.2022 подано апеляційну скаргу до 7 апеляційного адміністративного суду. З 01.02.2022 відкрито провадження за апеляційною скаргою Агрономічної сільської ради. Тривають судові процеси.

На даний час у слідства виникла необхідність у дослідженні всіх оригіналів документів, які стали підставою щодо початку процедури розробки проекту землеустрою на земельних ділянках як земель сільськогосподарського призначення громадянам ОСОБА_6 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0841), ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0839), ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0842) та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0838), а саме оригіналу листа № 2826/02-25 від 15.05.2016 управління культури і мистецтв Вінницької обласної державної адміністрації, який 18.05.2016 надіслало до Агрономічної сільської ради за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Вінницької ОДА ОСОБА_10 про те, що на території Агрономічної сільської ради є пам`ятка археології, а саме поселення Скіфської культури 7-6 століття до нашої ери, оригіналів листів № 5834/02-02, № 5833/02-02, № 5831/02-02, 5832/02-02 від 18.12.2020 року з мокрою печаткою за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Управління культури і мистецтв Вінницької ОДА ОСОБА_10 , про відсутність на території Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області в межах кадастрового зонування № 0520680200:01:007 пам`яток культурної спадщини та земель історико-культурного призначення та оригіналу проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок громадянам ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 для ведення особистого селянського господарства із земель державної власності сільськогосподарського призначення на території Агрономічної сільської ради Вінницького району, Вінницької області виготовленого ФОП ОСОБА_5 .

Як зазначив у клопотанні слідчий та підтверджується матеріалами клопотання на виконання доручення слідчого про проведення слідчих дій №3519/14-01/22 від 21.02.2022 в рамках кримінального провадження №42021020000000231 від 04.06.2021 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 197-1, ч. 1 ст. 366 КК України, працівниками Управління Служби безпеки України у Вінницькій області, отримано установчі дані осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, а також встановлено місця знаходження документальних матеріалів, що мають доказове значення для досудового розслідування.

Крім того встановлено, що розробником проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок як земель сільськогосподарського призначення громадянами ОСОБА_6 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0841), ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0839), ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0842) та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0838) із земель державної власності на території Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області, є ФОП ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІПН НОМЕР_1 , уродженець м. Житомир, зареєстрований за адресою АДРЕСА_2 ).

ОСОБА_5 фактично здійснює діяльність за адресою: АДРЕСА_1 (юридична адреса реєстрації громадської організації «Юридичний земельний захист», ЄДРПОУ 44136944), де фактично зберігаються оригінал проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 для ведення особистого селянського господарства, а також документальні матеріали, що стали підставою для його розроблення.

Поряд з цим, як пояснив в судовому засіданні слідчий ОСОБА_3 розроблення ФОП ОСОБА_5 вищевказаної документації та можлива його причетність до кримінального провадження підтверджується інформаційними довідками з Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, протоколом допиту свідка від 17.02.2022, протоколом допиту свідка від 22.02.2022, проектом землеустрою.

Як уже зазначалося, згідно з частиною першою статті 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Із договору №33-2021 про виконання землевпорядних робіт від 06.05.2021 вбачається, що ФОП ОСОБА_5 фактично здійснює діяльність за адресою: АДРЕСА_1 .

З огляду на вищевикладене слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав вважати, що за місцем здійснення діяльності ФОП ОСОБА_5 , за адресою: АДРЕСА_1 , можуть зберігатися оригінали документів, які стали підставою щодо початку процедури розробки проекту землеустрою на земельних ділянках як земель сільськогосподарського призначення громадянами ОСОБА_6 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0841), ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0839), ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0842) та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0838), оригінали листів № 5834/02-02, № 5833/02-02, № 5831/02-02, 5832/02-02 від 18.12.2020 з мокрою печаткою за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Управління культури і мистецтв Вінницької ОДА ОСОБА_10 , про відсутність на території Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області в межах кадастрового зонування № 0520680200:01:007 пам`яток культурної спадщини та земель історико-культурного призначення та оригінали проектів землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок громадянам ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 для ведення особистого селянського господарства із земель державної власності сільськогосподарського призначення на території Агрономічної сільської ради Вінницького району, Вінницької області.

Таким чином, зважаючи на необхідність всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, надання їм належної правової оцінки та прийняття законних процесуальних рішень в передбачені кримінальним процесуальним законодавством строки, з метою здобуття фактичних даних, які дадуть можливість встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання та вилучення речей, слідчий суддя вважає клопотання про обшук обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 233, 234, 235, 309, 372 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати дозвіл слідчим, які діють у складі групи слідчих у кримінальному провадженні №42021020000000231 від 04.06.2021, а саме: слідчим четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , а також прокурорам відділу Вінницької обласної прокуратури, які здійснюють процесуальне керівництво у даному кримінальному провадженні, на проведення обшуку за місцем здійснення діяльності ФОП ОСОБА_5 , за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання та вилучення оригіналів документів, які стали підставою щодо початку процедури розробки проекту землеустрою на земельних ділянках як земель сільськогосподарського призначення громадянами ОСОБА_6 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0841), ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0839), ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0842) та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 2 га. 0520680200:01:007:0838), оригіналів листів № 5834/02-02, № 5833/02-02, № 5831/02-02, 5832/02-02 від 18.12.2020 з мокрою печаткою за підписом завідувача сектору охорони культурної спадщини Управління культури і мистецтв Вінницької ОДА ОСОБА_10 , про відсутність на території Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області в межах кадастрового зонування № 0520680200:01:007 пам`яток культурної спадщини та земель історико-культурного призначення, оригіналу проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок громадянам ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 для ведення особистого селянського господарства із земель державної власності сільськогосподарського призначення на території Агрономічної сільської ради Вінницького району, Вінницької області виготовленого ФОП ОСОБА_5 .

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя:

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення28.04.2022
Оприлюднено01.05.2023
Номер документу104122852
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —127/8652/22

Ухвала від 28.04.2022

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Гриневич В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні