Ухвала
від 26.04.2022 по справі 380/10502/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/10502/20

У Х В А Л А

про заміну сторони виконавчого провадження

27 квітня 2022 рокузал судових засідань №11

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гулика А.Г.,

за участю:

секретаря судового засідання Лєбєдєва Д.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Львові заяву державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління юстиції Міністерства юстиції України (м.Львів) Литвиненко Х.А. про заміну сторони відповідача у справі за позовом ОСОБА_1 до управління соціального захисту населення Сокальської районної державної адміністрації Львівської області про визнання протиправними дій та відшкодування шкоди

в с т а н о в и в :

до суду від державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління юстиції Міністерства юстиції України (м.Львів) Литвиненко Х.А. надійшла заява про заміну сторони відповідача у справі за позовом ОСОБА_1 до управління соціального захисту населення Сокальської районної державної адміністрації Львівської області про визнання протиправними дій та відшкодування шкоди.

Заява обґрунтована тим, що управління соціального захисту населення Червоноградської районної державної адміністрації є правонаступником управління соціального захисту населення Сокальської районної державної адміністрації Львівської області.

У судове засідання позивач не з`явився, належним чином повідомлений про час, дату і місце його проведення, клопотань, пов`язаних із розглядом справи до суду не подав.

У судове засідання відповідач явку представника не забезпечив, належним чином повідомлений про час, дату і місце його проведення, проте подав до суду клопотання про розгляд справи без участі його представника. У клопотанні також вказав, що вимоги заяви про заміну сторони відповідача підтримує.

У судове засідання відділ примусового виконання рішень управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління юстиції Міністерства юстиції України (м.Львів) явку представника не забезпечив. Від представника вказаного відділу надійшло клопотання про розгляд відповідної заяви за його відсутності.

У відповідності до частини 2 статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) неприбуття у судове засідання осіб, які належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. Відтак суд вважає за можливе продовжити розгляд вказаної заяви за відсутності учасників справи.

Вирішуючи вказану заяву по суті, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до статті 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Суд зазначає, що процесуальне правонаступництво необхідно розуміти як заміну або вибуття в адміністративній справі сторони чи третьої особи в разі переходу правового статусу від однієї особи до іншої (правонаступника), зокрема компетенції між суб`єктами владних повноважень, у спірних матеріальних правовідносинах. Залучення правонаступника до участі в розгляді та вирішенні адміністративної справи має відбуватися шляхом постановлення ухвали як за ініціативою суду, так і зацікавлених осіб.

Заміна правонаступником допускається на будь-якій стадії судового процесу, у тому числі і на стадії виконання судових рішень.

Частиною 1 статті 379 КАС України визначено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Частиною 4 статті 379 КАС України встановлено, що положення вказаної статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Суд з`ясував, що рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 12.02.2021 у справі №380/10502/20 позов ОСОБА_1 задоволено частково, зокрема:

- визнано протиправною бездіяльність управління соціального захисту населення Сокальської районної державної адміністрації Львівської області щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі, встановленому частиною 5 статті 12 Закону України Про статус ветеранів війти та гарантії їх соціального захисту;

- зобов`язано управління соціального захисту населення Сокальської районної державної адміністрації Львівської області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 недоплачену грошову допомогу до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, з урахуванням виплаченої суми допомоги.

На виконання вказаного рішення Львівський окружний адміністративний суд видав виконавчий лист №380/10502/20 від 02.06.2021. Згаданий виконавчий лист став підставою для відкриття виконавчого провадження №65934665.

Суд зазначає, що механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням або реорганізацією райдержадміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, у зв`язку із зміною адміністративно-територіального устрою України визначено Порядком здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України №1321 від 16.12.2020 (далі Порядок №1321).

За змістом пункту 7 названого Порядку перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється, у тому числі, у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється (далі - комісія з реорганізації).

Суд встановив, що відповідно до розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації Про створення комісій з реорганізації районних державних адміністрацій, реорганізовано юридичну особу, а саме управління соціального захисту населення Сокальської районної державної адміністрації шляхом приєднання до управління соціального захисту населення Львівської районної державної адміністрації.

Таким чином, з огляду на викладене, суд дійшов висновку, що управління соціального захисту населення Червоноградської районної державної адміністрації є правонаступником управління соціального захисту населення Сокальської районної державної адміністрації Львівської області.

Зважаючи на викладене, заяву державного виконавця слід задовольнити повністю.

Керуючись статтями 243, 248, 379 КАС України, суд

у х в а л и в :

заяву державного виконавця державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління юстиції Міністерства юстиції України (м.Львів) Литвиненко Х.А. про заміну сторони відповідача слід задовольнити повністю.

Замінити сторону виконавчого провадження №65934665 з управління соціального захисту населення Сокальської районної державної адміністрації Львівської області код ЄДРПОУ 03194401, місцезнаходження: 81001, Львівська обл., Сокальський район, м.Сокаль, вул.Героїв УПА, 11 на його правонаступника управління соціального захисту населення Червоноградської районної державної адміністрації код ЄДРПОУ 44275592, місцезнаходження: Львівська область, м. Сокаль, вул. Героїв УПА, 11.

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її проголошення.

Ухвала суду може бути оскаржена до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повної ухвали суду.

Повна ухвала суду складена 02 травня 2022 року.

СуддяА.Г. Гулик

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2022
Оприлюднено23.06.2022
Номер документу104158671
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —380/10502/20

Ухвала від 26.04.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Рішення від 12.02.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні