ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 травня 2022 року ЛуцькСправа № 140/2647/22
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Лозовського О.А.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Іваничівської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся з позовом до Іваничівської селищної ради про визнання протиправною бездіяльності Іваничівської селищної ради стосовно відмови та неприйняття рішення щодо відведення у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 0,93 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 0721183401:01:003:0005 та зобов`язання затвердити проект землеустрою для відведення у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 0,93 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 0721183401:01:003:0005.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 10.12.2021 у справі № 140/9148/21 Волинським окружним адміністративним судом було прийнято рішення про визнання протиправними дій Іваничівської селищної ради щодо неналежного розгляду звернення ОСОБА_1 стосовно затвердження проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки з кадастровим № 0721183401:01:003:0005 площею - 0,93 га для ведення особистого селянського господарства. Також за даним рішенням суду зобов`язано Іваничівську селищну раду повторно розглянути на засіданні чергової сесії селищної ради заяву ОСОБА_1 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки з кадастровим № 0721183401:01:003:0005 площею - 0,93 га для ведення особистого селянського господарства та прийняти відповідне рішення з врахуванням висновків суду.
Відповідач на виконання даного рішення суду повторно розглянув мою заяву на черговому пленарному засіданні, але жодної відповіді щодо розгляду та прийняття рішення не надав, а на усне звернення про надання рішення, від працівників селищної ради я отримав відмову. 17.02.2022 ОСОБА_1 звернувся до відповідача із заявою, в якій просив надати витяг з протоколу засідання 14 сесії Іваничівської селищної ради щодо розгляду його заяви про затвердження проекту землеустрою та передачі зазначеної земельної ділянки у власність.
21.02.2022 відповідач надав супровідного листа із витягом з Протоколу пленарного засідання 14 сесії Іваничівської селищної ради стосовно розгляду вказаної заяви, відповідно до якого рішення не прийнято.
Враховуючи такі неправомірні дії відповідача позивач вважає, що останнім в повній мірі ігноруються вимоги Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», вимоги ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу України, вимоги та висновки зазначенні у рішенні Волинського окружного адміністративного суду від 10.12.2021, та повторно порушуються його конституційні і майнові права.
Не розгляд заяви позивача про затвердження проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки з кадастровим № 0721183401:01:003:0005 площею - 0,93 га для ведення особистого селянського господарства перешкоджає реалізовувати позивачу своє право на безоплатне отримання у власність земельної ділянки із земель комунальної власності. З наведених підстав просить позов задовольнити.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 09.03.2022 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі, її розгляд визначено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).
Копію ухвали судді Волинського окружного адміністративного суду від 09.03.2022 відповідач отримав 15.03.2022, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.
У встановлений судом строк Іваничівська селищна рада відзиву на позовну заяву не подала, про причини такого неподання суду не повідомила.
У зв`язку із ненаданням відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд, керуючись вимогами частини шостої статті 162 КАС України, дійшов висновку про можливість розгляду даного спору за наявними у справі матеріалами.
Суд, перевіривши доводи позивача у заяві по суті справи, дослідивши письмові докази на предмет належності, допустимості, достовірності кожного доказу окремо, а також достатності і взаємозв`язку доказів у їхній сукупності, встановив такі обставини.
ОСОБА_1 звернувся до Іваничівської селищної ради Володимир- Волинського району Волинської області із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з кадастровим № 0721183401:01:003:0005 площею 0,93 та для ведення особистого селянського господарства та передачею мені у власність із земель комунальної власності, що знаходиться на території Іваничівської селищної ради.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 10.12.2021 у справі №140/9148/21 адміністративний позов задоволено частково, визнано протиправними дії Іваничівської селищної ради щодо неналежного розгляду звернення ОСОБА_1 від 02.06.2021 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 0,93 га, кадастровий номер 0721183401:01:003:0005, для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Іваничівської селищної ради Володимир-Волинського району Волинської області, з метою передачі у власність; зобов`язано Іваничівську селищну раду на засіданні чергової сесії селищної ради повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 0,93 га, кадастровий номер 0721183401:01:003:0005 для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Іваничівської селищної ради Володимир-Волинського району Волинської області з прийняттям відповідного рішення з врахуванням висновків суду, в задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
17.02.2022 ОСОБА_1 звернувся до Іваничівської селищної ради Володимир- Волинського району Волинської області із заявою, в якій просив надати витяг з протоколу засідання 14 сесії Іваничівської селищної ради щодо розгляду його заяви про затвердження проекту землеустрою та передачі зазначеної земельної ділянки у власність.
21.02.2022 ОСОБА_1 отримав витяг з протоколу пленарного засідання позачергової чотирнадцятої сесії Іваничівської селищної ради від 28.01.2022, відповідно до якого за проект рішення «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_1 » проголосували депутати: «за» - 1 голос; «проти» - 0 голосів; «утрималися» - 16; «не голосували» - 0; «відсутні» - 6.
Не погоджуючись з такими діями відповідача, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини другої статті 14 Конституції України право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Частиною першою статті 3 ЗК України встановлено, що земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Відповідно до пункту «б» частини першої статті 81 ЗК України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.
За змістом частин першої, другої статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Згідно з підпунктом «в» частини третьої статті 116 ЗК України безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі, зокрема, одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
За правилами пункту «б» частини першої статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.
Стаття 118 ЗК України встановлює порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами.
Частинами шостою, сьомою статті 118 ЗК України встановлено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
Відповідно до Закону України від 28 квітня 2021 року № 1423-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» (далі - Закон № 1423-ІХ), який набрав чинності 27 травня 2021 року, статтю 186 ЗК України, яка передбачає порядок погодження і затвердження документації із землеустрою, викладено у новій редакції.
Відповідно до пункту 6 частини третьої статті 186 ЗК України (далі - в редакції Закону №1423-ІХ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок затверджуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Згідно з частиною шостою статті 186 ЗК України Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування, інші суб`єкти, визначені цією статтею, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання документації із землеустрою безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про її погодження або про відмову в погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері. Строк дії таких висновків є необмеженим.
Як передбачено частиною сьомою статті 186 ЗК України, підставою для відмови у погодженні та затвердженні документації із землеустрою може бути лише невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівної документації.
Згідно частини дев`ятої статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
Відповідно до частини десятої статті 118 ЗК України відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
Отже, відповідно до статті 186 ЗК України (в редакції Закону № 1423-ІХ), зокрема, органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки у власність, надано повноваження на погодження та затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок. При цьому, підставою для відмови у погодженні та затвердженні документації із землеустрою може бути лише невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівної документації.
Стаття 144 Конституції України передбачає, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997 року №280/97-ВР (далі - Закон №280/97-ВР) сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Статтею 25 Закону №280/97-ВР визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Згідно із пунктом 34 частини першої статті 26 Закону №280/97-ВР виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
За правилами частин першої, другої статті 59 Закону №280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Відповідно до статті 12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: а) розпорядження землями територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; ґ) викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст; д) організація землеустрою; е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства; з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу; и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом; і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок; ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст; й) вирішення земельних спорів; к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону. До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належать:1) надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону; 2) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
Отже, селищна рада на пленарному засіданні вирішує відповідно до закону питання регулювання земельних відносин шляхом прийняття актів у формі рішень, в т. ч. у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або рішення про відмову у передачі земельної ділянки у власність чи залишення клопотання без розгляду.
Як установлено судом, заяву позивача про затвердження проекту землеустрою на даний час не розглянуто та щодо вказаної заяви Іваничівська селищна рада жодного рішення не приймала.
Так, відповідно до витягу з протоколу пленарного засідання позачергової чотирнадцятої сесії Іваничівської селищної ради від 28.01.2022 за проект рішення «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_1 » проголосували депутати: «за» - 1 голос; «проти» - 0 голосів; «утрималися» - 16; «не голосували» - 0; «відсутні» - 6.
Як установлено судом, рішенням сесії VII скликання Іваничівської селищної ради Іваничівського району Волинської області №38/142 від 30.08.2019 «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в приватну власність», ОСОБА_1 надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, площею 1,00 га, на території Іваничівської сільської ради Володимир-Волинського (Іваничівського) району Волинської області.
На підставі заяви ОСОБА_1 від 31.07.2020 фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки позивачу для ведення особистого селянського господарства на території Іваничівської селищної ради в селі Мишів Володимир-Волинського (Іваничівського) району Волинської області.
Слід зазначити, що чинним законодавством закріплено два альтернативні варіанти правомірної поведінки органу, у разі звернення до нього особи із відповідним клопотанням: про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або рішення про відмову у передачі земельної ділянки у власність чи залишення клопотання без розгляду.
Відсутність належним чином оформленого рішення (рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або рішення про відмову у передачі земельної ділянки у власність чи залишення клопотання без розгляду) після спливу встановленого законом двотижневого строку розгляду заяви (клопотання) особи свідчить про те, що даний орган не прийняв жодного рішення з числа тих, які він повинен ухвалити за законом.
Отже, на підставі вищевикладеного, суд дійшов висновку про те, що у даному випадку мають місце протиправні дії відповідача Іваничівської селищної ради, яка наділена повноваженнями або затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надати її у власність або відмовити у передачі земельної ділянки у власність чи залишити клопотання без розгляду, однак жодного рішення не прийняла.
Відтак, з урахуванням обставин, встановлених в ході розгляду даної справи, виходячи із наданих частиною другою статті 245 КАС України повноважень, суд дійшов висновку, що позов належить задовольнити шляхом визнання протиправними дій Іваничівської селищної ради щодо не розгляду на засіданні сесії селищної ради з прийняттям відповідного рішення заяви ОСОБА_1 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 0,93 га, кадастровий номер 0721183401:01:003:0005 для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Іваничівської селищної ради Володимир-Волинського району Волинської області та зобов`язання відповідача розглянути на засіданні сесії міської ради вказану заяву та за наслідками розгляду прийняти рішення, з урахуванням правової оцінки, наданої судом.
Відповідно до частини шостої статті 246 КАС України у разі необхідності у резолютивній частині рішення суду також зазначаються порядок і строк виконання судового рішення, надання відстрочення чи розстрочення виконання рішення.
У зв`язку з військовою агресією Російською Федерації проти України, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/202, затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року №2102-IX, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Указом Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року №2119-IX, строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.
В подальшому, Указом Президента України 18 квітня 2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року №2212-IX, строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб.
Таким чином, на дату ухвалення рішення у цій справі в Україні діє воєнний стан, правовий режим якого визначається Законом України від 12 травня 2015 року №389-VIII.
Законом України від 24 березня 2022 року №2145-XI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану», який набрав чинності 07 квітня 2022 року, внесені зміни до деяких законодавчих актів України, зокрема до ЗК України.
Так, вказаним законом розділ X «Перехідні положення» ЗК України доповнено пунктом 27, згідно з яким під час дії воєнного стану земельні відносини регулюються з урахуванням таких особливостей:
5) безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється.
Отже, до припинення (скасування) воєнного стану в Україні діє встановлена законом заборона на безоплатну передачу у приватну власність земель державної та комунальної власності, на надання уповноваженим органом виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, а також на розроблення відповідної документації.
Відтак, суд доходить висновку про існування обставин, що унеможливлюють виконання відповідачем рішення суду в зобов`язальній частині, а тому відповідно до частини третьої статті 378 КАС України дають підстави для відстрочення виконання судового рішення в цій частині до усунення таких обставин.
Відповідно до статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача необхідно стягнути судовий збір в сумі 992,40 грн, який сплачений квитанцією від 23.02.2022 номер платежу 1014958396.
Керуючись статтями 2, 72-77, 139, 243-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Земельного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) до Іваничівської селищної ради (45301, Волинська область, смт Іваничі, вулиця Грушевського, 13, ідентифікаційний код юридичної особи 04335186) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії задовольнити.
Визнати протиправними дії Іваничівської селищної ради щодо не розгляду на засіданні сесії селищної ради з прийняттям відповідного рішення заяви ОСОБА_1 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 0,93 га, кадастровий номер 0721183401:01:003:0005 для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Іваничівської селищної ради Володимир-Волинського району Волинської області.
Зобов`язати Іваничівську селищну раду розглянути на засіданні сесії селищної ради заяву ОСОБА_1 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 0,93 га, кадастровий номер 0721183401:01:003:0005 для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Іваничівської селищної ради Володимир-Волинського району Волинської області та за наслідками розгляду прийняти рішення, з урахуванням правової оцінки, наданої судом.
Відстрочити виконання рішення суду у зобов`язальній частині до припинення (скасування) воєнного стану в Україні.
Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Іваничівської селищної ради судовий збір в сумі 992,40 грн (дев`ятсот дев`яносто дві гривні сорок копійок).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя О.А. Лозовський
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.05.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 104171781 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні