8/5925
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"08" жовтня 2007 р.Справа № 8/5925
За позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Подільський край", м. Хмельницький
до виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, м. Старокостянтинів
Старокостянтинівської міської ради, м. Старокостянтинів
про внесення змін до договору
Суддя
Представники сторін:
позивача: Потапова М. В. - за довіреністю від 10.092007 р.
відповідача: 1. не з'явився
2. не з'явився
Суть спору: позивач у позовній заяві просить внести зміни до договору купівлі-продажу нежитлового приміщення від 15 травня 2007 року. Даний договір укладений між товариством з обмеженою відповідальністю „Подільський край" та територіальною громадою м. Старокостянтинова в особі виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, посвідчений приватним нотаріусом Хмельницького міського нотаріального округу Палінчак Т.В за реєстраційним № 3025 та зареєстрований в Державному реєстрі правочинів за № 2085411. Позивач просить викласти в новій редакції п.п. 2.1., 2.2. зазначеного договору:
„2.1. Продаж нежитлового приміщення вчиняється за домовленістю сторін за 130725,00 (сто тридцять тисяч сімсот двадцять п'ять гривень 00 копійок) без ПДВ. 106957,00 (сто шість тисяч дев'ятсот п'ятдесят сім гривень 00 копійок) Покупець затратив на поліпшення даного приміщення до підписання цього договору, які можуть бути повернуті Покупцю згідно чинного законодавства. 23768,00 (двадцять три тисячі сімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) Покупець зобов'язується сплатити Продавцю на протязі 15 банківських днів з моменту підписання договору.
2.2. Загальна вартість не житлового приміщення, згідно з витягом з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданим Старокостянтинівським БТІ 15.05.2007 року за № 14547554 становить 13701,00 (тринадцять тисяч сімсот одна гривня 00 копійок). Згідно висновку про вартість об'єкта, виданого ТОВ „Експерт" вартість об'єкту становить 130725,00 (сто тридцять тисяч сімсот двадцять п'ять гривень 00 копійок) без врахування ПДВ, з яких: комунальна частка (без врахування ПДВ) становить 23768,00 (двадцять три тисячі сімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) або 18,18%; частка Покупця (без врахування ПДВ) становить 106957,00 (сто шість тисяч дев'ятсот п'ятдесят сім гривень 00 копійок) або 81,12%.".
Також просить внести зміни до договору купівлі-продажу нежитлового приміщення від 15 травня 2007 року, укладеного між товариством з обмеженою відповідальністю „Подільський край" та територіальною громадою м. Старокостянтиноваів в особі виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, посвідченого приватним нотаріусом Хмельницького міського нотаріального округу Палінчак Т.В за реєстраційним № 3027 та зареєстрованого в Державному реєстрі правочинів за № 2085360, а саме викласти в новій редакції п.п. 2.1., 2.2.:
„2.1. Продаж нежитлового приміщення вчиняється за домовленістю сторін за 183893,00 (сто вісімдесят три тисячі вісімсот дев'яносто три гривні 00 копійок) без ПДВ. 150458,00 (сто п'ятдесят тисяч чотириста п'ятдесят вісім гривень 00 копійок) Покупець затратив на поліпшення даного приміщення до підписання цього договору, які можуть бути повернуті Покупцю згідно чинного законодавства. 33435,00 (тридцять три тисячі чотириста тридцять п'ять гривень 00 копійок) Покупець зобов'язується сплатити Продавцю на протязі 15 банківських днів з моменту підписання договору.
2.2. Загальна вартість нежитлового приміщення, згідно з витягом з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданим Старокостянтинівським БТІ 15.05.2007 року за № 14547412 становить 30626,00 (тридцять тисяч шістсот двадцять шість гривень 00 копійок). Згідно висновку про вартість об'єкта, виданого ТОВ „Експерт", вартість об'єкту становить 183893,00 (сто вісімдесят три тисячі вісімсот дев'яносто три гривні 00 копійок) без врахування ПДВ, з яких: комунальна частка (без врахування ПДВ) становить 33435,00 (тридцять три тисячі чотириста тридцять п'ять гривень 00 копійок) або 18,18%; частка Покупця (без врахування ПДВ) становить 150458,00 (сто п'ятдесят тисяч чотириста п'ятдесят вісім гривень 00 копійок) або 81,12%."
Повноважний представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав.
Відповідачі повноважних представників для участі в судовому засіданні не направили, у письмових клопотаннях, адресованих суду просять розгляд справи провести без їх участі. Заперечень проти позову не висунули.
Розглядом матеріалів справи встановлено:
Рішенням 13 сесії Старокостянтинівської міської ради № 43 від 21.02.2007 року затверджено перелік об'єктів комунальної власності, що підлягають приватизації в 2007 році, до якого внесено приміщення лазні та пральні, розташовані в м. Старокостянтинів по вул. Стельмаха, 7, бокс 2 та бокс 1.
Рішенням 15 сесії Старокостянтинівської міської ради № 9 від 04.04.2007 року "Про визначення способів приватизації об'єктів комунальної власності в 2007 р." встановлено, що наведені приміщення підлягають приватизації шляхом викупу Товариством з обмеженою відповідальністю „ТЗ Подільський край".
На підставі зазначених рішень між ТОВ „ТЗ Подільський край" та територіальною громадою м. Старокостянтинів в особі виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, було укладено договори купівлі-продажу нежитлових будівель лазні, загальною площею 581,0 кв.м. та пральні загальною площею 817,3 кв.м., розташованих в м. Старокостянтинів по вул. Стельмаха, 2 та 4.
З серпня 2006 року зазначені приміщення на підставі договорів оренди використовувались ТОВ „ТЗ Подільсьий край", під час використання приміщень лазні та пральні орендарем, за згодою орендодавця - виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (рішення №459 від 03.10.2006 року), здійснювалась реконструкція (поліпшення) приміщень.
В процесі підготовки до приватизації наведених вище приміщень приватним підприємством „Оцінка Плюс" було здійснено оцінку та надано висновки про вартість приміщень. Оскільки ТОВ „ТЗ Подільський край" проводилась реконструкція (поліпшення) приміщень, в експертних висновках також визначалась й вартість часток комунальної власності та покупця. Відповідно до наведених експертних висновків в договорах купівлі-продажу приміщень було визначено ціну продажу та суму, що підлягає до сплати покупцем з врахуванням його частки.
Позивач не погодився з висновками проведеної експертної оцінки. Згідно підготовлених судовим експертом Щавінським В. В. рецензій на Звіти ПП "Оцінка Плюс" про оцінку будівель лазні площею 581,0 м.кв. та пральні площею 817,3 м.кв., розташованих по вул. Стельмаха в м. Старокостянтинів, Хмельницької області, звіти про оцінку приміщень, проведену ПП „Оцінка Плюс", мають суттєві недоліки, що вплинули на достовірність оцінки.
За таких обставин позивач звернувся до іншого суб'єкта оціночної діяльності з метою значення ринкової вартості приміщень лазні і пральні станом на 30.04.2007 року. Відповідно до висновків ТОВ „Експерт" ринкова вартість будівлі лазні, загальною площею 581,0 кв.м., розташованої в м. Старокостянтинів по вул. Стельмаха, бокс 2 становить 130725,00 грн. (без ПДВ), в якій комунальна частка - 23 768,00 грн. (без ПДВ), частка ТОВ „ТЗ Подільський край" - 106 957,00 грн. (ПДВ); ринкова вартість будівлі пральні, загальною площею 817,3 кв.м., розташованої в м. Старокостянтинів по вул. Стельмаха, бокс 1 становить 183 893,00 грн. (без ПДВ), в якій комунальна частка складає 33 435,00 грн. (без ПДВ), частка ТОВ „ТЗ Подільський край" - 150458,00 грн. (без ПДВ).
09.07.2007 року в порядку ст. 188 ГК України, позивач звернувся до виконавчого комітету Старокостянтиніської міської ради з пропозицією № 14 про внесення змін до Договорів купівлі-продажу будівель лазні та пральні від 15.05.2007 р.
Однак відповідач у відповіді на дане звернення повідомив, що у відповідності до ст.23 Закону України "Про приватизацію невеликих державних "підприємств (малу приватизацію)", кінцевий термін сплати коштів за придбані об'єкти приватизації складає 60 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу. Тобто, кошти за викуп пральні в сумі 326 936,00 гривень та лазні в сумі 225 061,00 гривень-повинні були бути сплачені до 14.07.2007р. Станом на 31.07.2007р. кошти в бюджет міста не надійшли. Щодо перегляду експертної оцінки вищезгаданих об'єктів, то виконавчий комітет не має законних підстав для прийняття відповідних рішень.
Зазначено, що позивач не є власником даних об'єктів, оскільки згідно ст.ст.22, 23 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизації)" право власності на державне майно підтверджується договором купівлі-продажу; а також актом приймання-передачі майна з моменту сплати повної вартості придбаного об'єкта. Тому питання щодо приватизації пральні та-лазні буде повторно винесено на чергове засідання сесії міської ради.
Не погоджуючись з позицією виконавчого комітету Старокостянтиніської міської ради, позивач звернувся з позовом та просить внести зміни до наступних договорів:
- договору купівлі-продажу нежитлового приміщення від 15 травня 2007 року. що укладений між товариством з обмеженою відповідальністю „Подільський край" та територіальною громадою м. Старокостянтинова в особі виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, посвідчений приватним нотаріусом Хмельницького міського нотаріального округу Палінчак Т.В за реєстраційним № 3025 та зареєстрований в Державному реєстрі правочинів за № 2085411;
- договору купівлі-продажу нежитлового приміщення від 15 травня 2007 року, укладеного між товариством з обмеженою відповідальністю „Подільський край" та територіальною громадою м. Старокостянтиноваів в особі виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, посвідченого приватним нотаріусом Хмельницького міського нотаріального округу Палінчак Т.В за реєстраційним № 3027 та зареєстрованого в Державному реєстрі правочинів за № 2085360.
Аналізуючи надані докази, оцінюючи їх у сукупності, судом приймається до уваги наступне.
Згідно ч. 3,5 ст. 7Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" включення об'єктів малої приватизації до переліків об'єктів, що підлягають продажу на аукціоні, за конкурсом, або викупу, здійснюється відповідно до Державної та місцевих програм приватизації чи з ініціативи відповідних органів приватизації або покупців.
Орган приватизації розглядає подану заяву і в разі відсутності підстав для відмови у приватизації включає підприємство до переліків, зазначених у частині першій цієї статті. Результати розгляду не пізніш як через місяць з дня подання заяви доводяться до заявника у письмовій формі.
Відмова у приватизації можлива тільки у випадках, коли:
- особа, яка подала заяву, не може бути визнана покупцем підприємства згідно з цим Законом;
- є законодавчо встановлене обмеження на приватизацію цього підприємства;
- не затверджено переліків, передбачених частиною першою цієї статті.
У відповідності до ч.2 ст. 9 вказаного закону ціна продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, та початкова вартість продажу об'єкта малої приватизації на аукціоні або за конкурсом визначаються відповідно до методики, затвердженої Кабінетом Міністрів України.
Згідно ч. 3 ст. 13 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), якщо зазначена оцінка погоджується, затверджується або приймається органом державної влади або органом місцевого самоврядування, є обов'язковим.
Відповідно до ст. 12 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" ціна продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, визначається шляхом проведення незалежної оцінки. Не допускається безоплатна передача у власність будівель (споруд, приміщень), крім випадків, передбачених чинним законодавством.
За змістом ст. 23 зазначеного закону право власності на державне майно підтверджується договором купівлі-продажу, який укладається між покупцем та уповноваженим представником відповідного органу приватизації, а також актом приймання-передачі зазначеного майна. Договір купівлі-продажу державного майна підлягає нотаріальному посвідченню та у випадках, передбачених законом, державній реєстрації. У разі придбання об'єкта приватизації на аукціоні, за конкурсом договір купівлі-продажу між покупцем і продавцем укладається не пізніш як у п'ятиденний термін з дня затвердження органом приватизації результатів аукціону, конкурсу.
Договір включає: назву підприємства, його адресу; відомості про продавця та покупця; остаточну ціну продажу об'єкта на аукціоні, за конкурсом або розмір викупу; взаємні зобов'язання продавця і покупця; номери їх розрахункових рахунків; назви і адреси банківських установ; умови внесення платежів.
До договору включаються зобов'язання сторін, які були визначені умовами аукціону, конкурсу чи викупу, відповідальність та правові наслідки їх невиконання.
Зобов'язання покупця, передбачені договором купівлі-продажу, зберігають свою дію для осіб, які придбають об'єкт у разі його подальшого відчуження протягом терміну дії цих зобов'язань.
У разі невиконання покупцем передбачених договором купівлі-продажу зобов'язань щодо строку внесення інвестицій у встановленому обсязі він сплачує на користь місцевого бюджету пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості не внесених у строк інвестицій за кожний день прострочення.
При недотриманні покупцем зобов'язань щодо збереження протягом визначеного терміну кількості робочих місць (за винятком скорочення робочих місць, пов'язаного із санацією та реструктуризацією підприємства) він сплачує штраф у розмірі 12-кратної суми середньої заробітної плати кожного звільненого працівника та у місячний термін поновлює кількість скорочених робочих місць. Кошти від штрафних санкцій перераховуються на рахунок служби зайнятості за місцезнаходженням приватизованого об'єкта.
Договір купівлі-продажу є підставою для внесення коштів у банківську установу на обумовлений договором рахунок як оплату за придбаний об'єкт приватизації.
Покупець зобов'язаний внести зазначені платежі протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу. Термін оплати може бути продовжено ще на 30 календарних днів за умови сплати не менш як 50 відсотків ціни продажу об'єкта.
У триденний термін після сплати повної вартості придбаного об'єкта приватизації уповноважений представник органу приватизації і новий власник підписують акт передачі приватизованого об'єкта.
Органи приватизації здійснюють контроль за виконанням покупцем умов договору купівлі-продажу, а в разі їх невиконання застосовують санкції, передбачені чинним законодавством, та можуть у встановленому порядку порушувати питання про розірвання договору.
Згідно ст. 146 Господарського кодексу України майно єдиного цілісного майнового комплексу державного (комунального) підприємства або його окремих підрозділів, що є єдиними (цілісними) майновими комплексами і виділяються в самостійні підприємства, а також об'єкти незавершеного будівництва та акції (частини, паї), що належать державі у майні інших суб'єктів господарювання, можуть бути відчужені на користь громадян чи недержавних юридичних осіб і приватизовані цими особами відповідно до закону.
Приватизація державних (комунальних) підприємств здійснюється не інакше як на виконання державної програми приватизації, що визначає цілі, пріоритети та умови приватизації, і в порядку, встановленому законом.
Приватизація державних (комунальних) підприємств чи їх майна здійснюється шляхом:
купівлі-продажу об'єктів приватизації на аукціоні, за конкурсом, іншими способами, що передбачають конкуренцію покупців;
викупу цілісного майнового комплексу державного (комунального) підприємства, зданого в оренду, у випадках та порядку, передбачених законом;
викупу майна державного (комунального) підприємства в інших випадках, передбачених законом.
Кожний громадянин України має право на придбання державного майна в процесі приватизації в порядку, встановленому законом.
Загальні умови та порядок здійснення приватизації державних (комунальних) підприємств або їх майна визначаються законом.
Згідно ст. 179 Господарського кодексу України майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями.
Укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі: вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству; примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст; типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови; договору приєднання, запропонованого однією стороною для інших можливих суб'єктів, коли ці суб'єкти у разі вступу в договір не мають права наполягати на зміні його змісту.
Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
В окремих галузях народного господарства законом можуть бути визначені особливості приватизації майна державних підприємств.
У процесі приватизації державного (комунального) підприємства права працівників підприємства, що приватизується, гарантуються законом.
В матеріалах справи наявні рецензії на звіти про оцінку майна орендованої будівлі пральні площею 817,3 м.кв. по вул. Стельмаха, 7, бокс 1, м. Старокостянтинів та будівлі лазні площею 581,0 м.кв. по вул. Стельмаха, 7, бокс 2 , м. Старокостянтинів. З вказаних рецензій вбачається, що звіти про оцінку майна, що рецензуються, в цілому відповідають вимогами нормативно - правових актів з оцінки майна, але мають суттєві недоліки, що вплинули на достовірність оцінки майна. Після виправлення зазначених недоліків можуть бути використані з метою, зазначеною в звітах.
Ринкова вартість об'єктів незалежної оцінки (будівлі пральні площею 817,3 м.кв. по вул. Стельмаха, 7, бокс 1, м. Старокостянтинів та будівлі лазні площею 581,0 м.кв. по вул. Стельмаха, 7, бокс 2 , м. Старокостянтинів) станом на 30.04.2007 р. визначена у висновках про ринкову вартість ТОВ "Експерт".
На вказані висновки дано рецензії ТБ "Подільська", м. Хмельницький, згідно яких звіти про оцінку майна ТОВ "Експерт" в цілому відповідають вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, мають незначні недоліки, що не вплинули на достовірність оцінки майна. По звіту можуть прийматись майнові та юридичні рішення.
За таких обставин, проаналізувавши правовідносини, що склались між сторонами та давши оцінку наявними у справі доказам, здійснивши системний аналіз норм законодавства , що регулюють наявні між сторонами правовідносини, суд вважає позовні вимоги обгрунтованими та такими що підлягають задоволенню у повному обсязі.
В зв'язку з задоволенням позову витрати по сплаті державного мита та на інформаційно- технічне забезпечення покладаються на відповідачів в рівних частинах.
Керуючись ч. 3,5 ст. 7, ч.2 ст. 9, ст.ст.12, 23 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", ч. 3 ст. 13 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", 146, 179, Господарського кодексу України, ст.ст.1,454713,15,22,33,44,49,82-85,116 Господарського Процесуального Кодексу України, СУД,-
В И Р І Ш И В :
Позов товариства з обмеженою відповідальністю "ТЗ Подільський край", м. Хмельницький до 1. Виконавчого комітету Старокостянтинівськї міської ради, м. Старокостянтинів; 2. Старокостянтинівської міської ради, м. Старокостянтинів про внесення змін до договорів купівлі-продажу нежитлових приміщень від 15.05.2007 р. задовольнити.
Внести зміни до договору купівлі-продажу нежитлового приміщення - будівлі лазні площею 581,0 м.кв. по вул. Стельмаха, 7, бокс 2, м. Старокостянтинів від 15 травня 2007 року, укладеного між товариством з обмеженою відповідальністю „ТЗ Подільський край" та територіальною громадою м. Старокостянтинова в особі виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, який посвідчений приватним нотаріусом Хмельницького міського нотаріального округу Палінчак Т.В за реєстраційним № 3025 та зареєстрований в Державному реєстрі правочинів за № 2085411. Викласти в новій редакції п.п. 2.1., 2.2. зазначеного договору:
2.1. Продаж нежитлового приміщення вчиняється за домовленістю сторін за 130725,00 (сто тридцять тисяч сімсот двадцять п'ять гривень 00 копійок) без ПДВ. 106957,00 (сто шість тисяч дев'ятсот п'ятдесят сім гривень 00 копійок) Покупець затратив на поліпшення даного приміщення до підписання цього договору, які можуть бути повернуті Покупцю згідно чинного законодавства. 23768,00 (двадцять три тисячі сімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) Покупець зобов'язується сплатити Продавцю на протязі 15 банківських днів з моменту підписання договору.
2.2. Загальна вартість не житлового приміщення, згідно з витягом з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданим Старокостянтинівським БТІ 15.05.2007 року за № 14547554 становить 13701,00 (тринадцять тисяч сімсот одна гривня 00 копійок). Згідно висновку про вартість об'єкта, виданого ТОВ „Експерт" вартість об'єкту становить 130725,00 (сто тридцять тисяч сімсот двадцять п'ять гривень 00 копійок) без врахування ПДВ, з яких: комунальна частка (без врахування ПДВ) становить 23768,00 (двадцять три тисячі сімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) або 18,18%; частка Покупця (без врахування ПДВ) становить 106957,00 (сто шість тисяч дев'ятсот п'ятдесят сім гривень 00 копійок) або 81,12%.
Внести зміни до договору купівлі-продажу нежитлового приміщення - будівлі пральні площею 817,3 м.кв. по вул. Стельмаха, 7, бокс 1, м. Старокостянтинів та від 15 травня 2007 року, укладеного між товариством з обмеженою відповідальністю „ТЗ Подільський край" та територіальною громадою м. Старокостянтиноваів в особі виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, посвідченого приватним нотаріусом Хмельницького міського нотаріального округу Палінчак Т.В за реєстраційним № 3027 та зареєстрованого в Державному реєстрі правочинів за № 2085360, Викласти в новій редакції п.п. 2.1., 2.2.:
2.1. Продаж нежитлового приміщення вчиняється за домовленістю сторін за 183893,00 (сто вісімдесят три тисячі вісімсот дев'яносто три гривні 00 копійок) без ПДВ. 150458,00 (сто п'ятдесят тисяч чотириста п'ятдесят вісім гривень 00 копійок) Покупець затратив на поліпшення даного приміщення до підписання цього договору, які можуть бути повернуті Покупцю згідно чинного законодавства. 33435,00 (тридцять три тисячі чотириста тридцять п'ять гривень 00 копійок) Покупець зобов'язується сплатити Продавцю на протязі 15 банківських днів з моменту підписання договору.
2.2. Загальна вартість нежитлового приміщення, згідно з витягом з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданим Старокостянтинівським БТІ 15.05.2007 року за № 14547412 становить 30626,00 (тридцять тисяч шістсот двадцять шість гривень 00 копійок). Згідно висновку про вартість об'єкта, виданого ТОВ „Експерт", вартість об'єкту становить 183893,00 (сто вісімдесят три тисячі вісімсот дев'яносто три гривні 00 копійок) без врахування ПДВ, з яких: комунальна частка (без врахування ПДВ) становить 33435,00 (тридцять три тисячі чотириста тридцять п'ять гривень 00 копійок) або 18,18%; частка Покупця (без врахування ПДВ) становить 150458,00 (сто п'ятдесят тисяч чотириста п'ятдесят вісім гривень 00 копійок) або 81,12%.
Стягнути з виконавчого комітету Старокостянтиніської міської ради (м. Старокостянтинів, вул. К. Острозького, 41, код ЄДРПОУ 04060766) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ТЗ Подільський край" (м. Хмельницький, вул. Соборна, 16, код ЄДРПОУ 34555486) 42,50 грн. (сорок дві грн. 50 коп.) державного мита, 59 грн. (п'ятдесят дев'ять грн.) витрат на інформаційно - технічне забезпечення судового процесу.
Стягнути з Старокостянтинівської міської ради (м. Старокостянтинів, вул. К. Острозького, 41, код ЄДРПОУ 23565058) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ТЗ Подільський край" (м. Хмельницький, вул. Соборна, 16, код ЄДРПОУ 34555486) 42,50 грн. (сорок дві грн. 50 коп.) державного мита, 59 грн. (п'ятдесят дев'ять грн.) витрат на інформаційно - технічне забезпечення судового процесу.
Видати накази.
Суддя
віддрук. 4 прим.
1. до справи, 2. позивачу, 3,4 відповідачам.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 08.10.2007 |
Оприлюднено | 23.10.2007 |
Номер документу | 1041720 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Степанюк А.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні