ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа № 380/15804/21
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 квітня 2022 року
12 год. 50 хв. м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П., за участю секретаря судового засідання Лубоцької Н. І., представниці відповідача Гамадин С. Я. розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, Відділ освіти, молоді та спорту Сокальської міської ради Львівської області, про зупинення експлуатації будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки -
УСТАНОВИВ:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - позивач, Головне управління ДСНС у Львівській області) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області (далі - відповідач), у якій просить зупинити експлуатацію будівлі Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області за адресою: 80013 Львівська область Сокальський район с. Хоробрів, вул. Шевченка 44, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбовування) та відімкнення від джерел живлення, окрім виконання робіт, пов`язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що під час проведення позивачем позапланового заходу на об`єктах відповідача виявлено ряд порушень вимог пожежної та техногенної безпеки. У зв`язку з існуючою, на думку позивача, небезпекою він звернувся із цією позовною заявою до суду.
Ухвалою від 22.09.2021 суддя прийняла позовну заяву до розгляду та відкрила провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Ухвалою суду від 15.12.2021 залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Відділ освіти, молоді та спорту Сокальської міської ради Львівської області; вирішено перейти із спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін до розгляду адміністративної справи № 380/15804/21 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області про зупинення експлуатації будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
На адресу суду від відповідача надійшла відповідь на позовну заяву (вх. № 79100 від 29.10.2021) у якій щодо суті спору вказав, що ним усунено ряд порушень, а саме: змонтовано виступ на шляху евакуації в коридорі, світильники підвішано згідно з вимогами біля евакуаційного виходу та в підсобному приміщенні, лампи розжарювання біля евакуаційного виходу та в підсобному приміщенні закрито плафонами закритого виконання, проведено замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, проведено перевірку захисту будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відповідно до ДСТУ Б В.2.5-38:2008, ділянки електромережі в приміщенні кухні улаштовано в гофру. На підтвердження вказаних усунень надано відповідні фотокопії. Щодо інших порушень, виявлених в ході перевірки, вказав, що звернувся до начальника відділу освіти та голови Сокальської міської ради Львівської області з проханням виділити кошти для усунення порушень.
У судове засідання представник позивача не з`явився, подав до суду заяву (вх. № 18139 від 03.03.2022) про розгляд справи без участі представника позивача.
Представниця відповідача у судовому засіданні позовні вимоги визнала.
Відділ освіти, молоді та спорту Сокальської міської ради Львівської області явки повноважного представника у судове засідання не забезпечив; про час і дату судового засідання повідомлений належний чином.
Суд заслухав пояснення представниці відповідача, всебічно і повно з`ясував усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та встановив таке.
Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області в особі головного інспектора Сокальського РС ГУ ДСНС України у Львівській області, старшого лейтенанта служби цивільного захисту Войтович Р. Я., у присутності завідувача Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області Гамадин С. Я. у період з 17.06.2021 по 25.06.2021 проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у будівлі Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області за адресою: Україна, 80013, Львівська область, Сокальський район, село Хоробрів, вулиця Шевченка, 44, відповідно до наказу «Про проведення позапланових перевірок» № 97 від 02.06.2021 та посвідчення на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) № 71 від 17.06.2021 (а.с. 18-19).
Відповідно до акта Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області № 88 від 25.06.2021 за результатами проведення позапланового заходу на об`єктах відповідача виявлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Кодексу цивільного захисту України (а.с. 4-10).
У будівлі, яка використовується як дитячий садок Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області за адресою: 80013 Львівська область Сокальський район с. Хоробрів вул. Шевченка 44, виявлено такі порушення:
1. Дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності.
2. Змонтовано виступ на шляху евакуації в коридорі.
3. З`єднання, відгалуження та окінцювання жил усіх проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів.
4. Допускається улаштування тимчасових ділянок електромережі в приміщенні кухні.
5. Допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи біля евакуаційного виходу та в підсобному приміщенні.
6. Лампи розжарювання біля евакуаційного виходу та в підсобному приміщенні не закрито плафонами закритого виконання.
7. Не проведено замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання.
8. Не проведено перевірку захисту будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відповідно до ДСТУ Б В 2.5-38:2008.
9. Приміщення садка не обладнано системою пожежної сигналізації 2-го типу та системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей типу СО1 згідно ДБН В.2.5.-56:2014 додаток Б «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту».
Стосовно ОСОБА_1 , яка є директоркою Комунального закладу дошкільної освіти, є відповідальним за виконання заходів з питань протипожежної безпеки в приміщенні Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області за адресою: Україна, 80013, Львівська область, Сокальський район, село Хоробрів, вулиця Шевченка, 44, 29.06.2021 складено протокол про адміністративне правопорушення відповідно до ст. 188-8 КУпАП серії ЛВ № 017637. ОСОБА_1 з протоколом ознайомлена (а.с. 11).
Крім цього, 29.06.2021 головним інспектором Сокальського РВ ГУ ДСНС України у Львівській області старшим лейтенантом служби цивільного захисту Войтовичем Романом Ярославовичем винесено постанову серії ЛВ № 017637 про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення у вигляді штрафу, який добровільно сплачено до бюджету, підтвердженням чого є копія квитанції № 0.0.2194743861.1 від 14.07.2021 (а.с. 12-15).
Оскільки при експлуатації будівлі Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області виявлено грубі та численні недотримання вимог пожежної та техногенної безпеки, позивач на виконання наданих законом повноважень звернувся до суду з цим позовом.
При вирішенні спору суд керується таким.
Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Однією із основних засад (принципів) адміністративного судочинства відповідно до п. 4 ч. 3 ст. 2 КАС України є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з`ясування всіх обставин у справі.
Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України та Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007 (далі - Закон № 877-V).
Згідно з статтею 1 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до ст. 4 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Відповідно до статті 1 Кодексу цивільного захисту України даний правовий акт регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Відповідно до статей 64, 65 та 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону. Такий нагляд уповноважений здійснювати і позивач у справі - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, яке реалізує повноваження відповідного центрального органу виконавчої влади.
Згідно із Положенням про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженим Указом Президента України № 20/2013 від 16.01.2013 Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.
ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).
До основних завдань ДСНС України віднесено здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.
Згідно із підпунктом 63 пункту 4 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, затвердженого наказом ДСНС України № 3 від 04.02.2013, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.
Згідно із п. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Частиною 1 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.
В силу ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Статтею 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:
1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;
2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;
3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;
4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;
5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;
6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;
7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;
8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;
9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту.
10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;
11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.
Частиною 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
З аналізу викладених положень слідує, що орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.
Судом встановлено, що актом позапланової перевірки № 88 від 25.06.2021, складеним головним інспектором Сокальського РС ГУ ДСНС України у Львівській області старшим лейтенантом служби цивільного захисту Войтовичем Р. Я., зафіксовано 9 пунктів порушень у сфері пожежної та техногенної безпеки.
Відповідачем надано суду докази часткового усунення зазначених недоліків, зокрема пунктів 2, 4, 5, 6, 7, 8, вказаних в акті Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області № 88 від 25.06.2021. На підтвердження усунення недоліків, визначених п. 7 акта, складеного за результатами проведення позапланового заходу на об`єктах відповідача.
Щодо інших пунктів вказаного акта (1, 3, 9) директором Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) с. Хоробрів Сокальської міської ради Львівської області надіслано лист № 45 від 07.09.2021 на адресу відділу освіти, молоді та спорту Сокальської міської ради Львівської області та на адресу голови Сокальської міської ради Львівської області щодо надання допомоги з виконання постанови ЛВ № 017637 від 23.06.2021.
Таким чином, позивачем не усунуто наступних порушень: дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності; з`єднання, відгалуження та окінцювання жил усіх проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів; приміщення садка не обладнано системою пожежної сигналізації 2-го типу та системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей типу СО1 згідно ДБН В.2.5.-56:2014 додаток Б «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту».
Також встановлено, що ОСОБА_1 , яка є відповідальним за виконання заходів протипожежної безпеки у приміщенні закладу дошкільної освіти, сплачено накладене на неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу, що підтверджується наявною у матеріалах справи квитанцією та свідчить про згоду із встановленими правопорушеннями.
Суд зазначає, що неусунення відповідачем встановлених перевіркою порушень у сфері пожежної та техногенної безпеки становить загрозу виникнення пожежі та в подальшому перешкоджатиме її гасінню і евакуації людей з будівлі Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області.
Слід зазначити, що наявність неусунутих відповідачем порушень вимог чинного законодавства України у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту підтверджується наявними у матеріалах справи доказами та відповідачем визнається.
Оскільки неусунуті відповідачем порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей, призводять до невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю людей, суд доходить висновку про наявність передбачених законом підстав для застосування до відповідача заходів реагування у виді зупинення експлуатації будівель.
Суд враховує також надані відповідачем пояснення щодо виконання виявлених порушень, однак наявний стан вказаних будівель сприяє виникненню загрози життю та здоров`ю людей, які працюють та перебувають у приміщеннях відповідача, особливо з урахуванням твердження відповідача про те, що у Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області тривалий час перебувають діти дошкільного віку.
При цьому, суд зауважує, що застосування заходу реагування не є юридичною відповідальністю, а необхідним оперативним та превентивним заходом, мета якого усунути існування загрози життю та здоров`ю людей.
Зі свого боку відповідач не позбавлений права відновити експлуатацію відповідних будівель після повідомлення позивача як органу державного нагляду (контролю), який ініціював зупинення, про усунення ним усіх встановлених порушень.
Щодо способу зупинення роботи будівлі шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення то такий є непослідовний, оскільки відсутність доступу до будівлі та відімкнення її від джерел живлення зробить неможливим проведення робіт по усуненню виявлених позивачем порушень у приміщенні школи.
Ураховуючи встановлені обставини справи, у зв`язку з виникненням загрози життю та здоров`ю людей та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей суд дійшов висновку про необхідність зупинення експлуатації будівлі Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області за адресою: 80013 Львівська область Сокальський район с. Хоробрів, вул. Шевченка 44, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбовування) та відімкнення від джерел живлення, окрім виконання робіт, пов`язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Отже, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Ураховуючи положення частини 2 статті 139 КАС України, судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 19, 22, 25,72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 293, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (79008 м. Львів вул. Підвальна 6; код за ЄДРПОУ 38627339) до Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області (80013 Львівська область Сокальський район с. Хоробрів; код ЄДРПОУ 35712562), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, Відділ освіти, молоді та спорту Сокальської міської ради Львівської області (80001 Львівська область Червоноградський район м. Сокаль вул. Шашкевича 86; код за ЄДРПОУ 43954307) про зупинення експлуатації будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки задовольнити частково.
2. Зупинити експлуатацію будівлі Комунального закладу дошкільної освіти с. Хоробрів (ясла-садок) Сокальської міської ради Львівської області за адресою: 80013 Львівська область Сокальський район с. Хоробрів, вул. Шевченка 44, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, окрім виконання робіт, пов`язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.
3. У частині позовних вимог про опечатування (опломбування) та відімкнення будівлі від джерел живлення відмовити.
4. Судові витрати розподілу не підлягають.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено та підписано 03.05.2022.
Суддя Р.П. Качур
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2022 |
Оприлюднено | 25.06.2022 |
Номер документу | 104173309 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні