Рішення
від 04.05.2022 по справі 120/19442/21-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Вінниця

05 травня 2022 р. Справа № 120/19442/21-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді:Крапівницької Н.Л.,

розглянувши у письмовому провадженні в місті Вінниці в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом:

товариства з обмеженою відповідальністю «Вінниця БудТех»

до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби України у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінниця БудТех» звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби України у Вінницькій області та просить:

- визнати протиправним та скасувати Рішення комісії про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3406753/44306908 від 23.11.2021 Головного управління Державної податкової служби України у Вінницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 20.10.2021, складену товариством з обмеженою відповідальністю «Вінниця БудТех», датою надсилання її на реєстрацію в ЄРПН, тобто, 15.11.2021.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем подано на реєстрацію до податкового органу податкову накладну, проте, комісією було відмовлено у її реєстрації з підстав «ненадання платником податку копій документів, а саме: «Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків».

Позивач не погоджується із спірним рішенням відповідача та вважає, що ним було подано усі необхідні документи, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення операцій по зазначеній вище податковій накладній, а тому звернувся до суду із цим позовом.

Ухвалою від 04.01.2022 відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

24.01.2022 Відповідачі надали відзиви на адміністративний позов, у яких позовні вимоги не визнають, просять у задоволенні позову відмовити повністю, вказавши, що аргументи позивача, не відповідають фактичним обставинам справи, так як в реєстрації податкових накладних відмовлено з підстав «ненадання платником податку копій документів, а саме: «Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків» Тобто, у рішенні чітко зазначено яких документів не вистачало, для реєстрації податкових накладних. Враховуючи те, що платник податку не надав достатніх документів потрібних для реєстрації податкових накладних, Комісією ДФС прийнято рішення про відмову в реєстрації вищезазначених податкових накладних. Відтак, комісія яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації при прийнятті рішення, діяла на підставі, та в спосіб передбачений законодавством.

Досліджуючи матеріали справи, судом встановлено.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінниця БудТех» 17.05.2021 пройшло процедуру державної реєстрації та набуло статусу суб`єкта господарювання у розумінні положень частини 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Статутний капітал товариства склав 100000 грн, який сплачений по факту.

З 01.07.2021 Позивач зареєстрований платником податку на додану вартість. Податкова декларація з податку на додану вартість складається та подасться до контролюючого органу щомісячно.

Одним із видів діяльності Позивача є КВЕД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у., що надає можливість надавати послуги спецтехнікою з оператором.

З метою реалізації можливості зберігання придбаних матеріалів, які використовуються у господарській діяльності підприємства, ТОВ «Вінниця БудТех», на підставі статей 827-836 Цивільного кодексу України товариство бере у позику господарські споруди згідно договору позички нерухомого майна б/н від 10.06.2021, розташовані за адресою: Вінницька обл.. Вінницький район, с. Дорожнє, вул. Київська, 47.

Для здійснення своєї господарської діяльності, позивач має у власності гусеничний бульдозер Liebherr 721 С, який був придбаний у ТОВ "Полісся ТАС-БУД", про що свідчить договір купівлі-продажу транспортного засобу №2908 від 28.08.2021 та видаткова накладна №209 від 16.08.2021, водночас, за потреби, використовує найману техніку на підставі окремо укладених договорів. Це підтверджується повідомленнями форми 20-ОПП (копії повідомлень та квитанцій №2 додаються)

Позивач має ліцензію на право зберігання пального для потреб власного споживання, реєстраційний номер 02030414202100248 від 06.10.2021 (Копія ліцензії додається). Так. в межах господарської діяльності Позивач укладає договори про надання послуг спецтехнікою.

За результатами здійснення господарських операцій, позивачем сформовано та направлено на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 20.10.2021.

Квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №934724800 від 15.11.2021 було зупинено реєстрацію податкової накладної №1 від 20.10.2021. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що ПН/РК відповідає вимогам п.1 «Критеріїв ризиковості платника податку». Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

На виконання вимог п.201.16 ст.201 ПК України, позивачем 19.11.2021 направлено відповідачу повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операції по ПН/РК, реєстрацію яких було зупинено з поясненнями та документи, які підтверджують реальність господарських операцій по податковій накладній №1 від 20.10.2021. А саме, 1. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 2. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість; 3. Реквізити рахунку; 4. Договір позички нерухомого майна б/н від 10.06.2021 та Акт приймання - передачі до договору. 5. Договір позички наземного самохідного транспортного засобу б/н від 10.06.2021 та Акт приймання - передачі до договору; 6. Договір оренди транспортного засобу №11-06/21 від 11.06.2021 та Акт приймання - передачі до договору; 7. Копія податкової накладної №1 від 20.10.2021. 8. Копія квитанції №9347242800 від 15.11.2021 до податкової накладної №1 від 20.10.2021; 9. Посвідчення тракториста-машиніста ОСОБА_1 - Серія АБ №077088 від 28.09.2015; 10. Посвідчення тракториста-машиніста ОСОБА_2 - Серія НОМЕР_1 від 28.12.2015; 11. Посвідчення тракториста-машиніста ОСОБА_3 - Серія НОМЕР_2 від 28.12.2008; 12. Наказ №1-К від 17.05.2021 про призначення на посаду; 13. Наказ №2-К на суміщення посад від 10.06.2021; 14. Повідомлення про прийняття від 16.08.2021;15. Повідомлення про прийняття від 17.08.2021; 16. Звіт про використання пального за 01.08.2021 - 31.08.2021; 17. Звіт про використання пального за 01.09.2021 - 30.09.2021; 18. Подорожні листи за серпень 2021; 19. Подорожні листи за вересень 2021; 20. Подорожній лист за жовтень 2021; 21. Акти списання за серпень 2021; 22; Акти списання за вересень 2021; 23. Договір поставки 28071 від 28.07.2021 (запчастини та паливо - мастильні матеріали) 24. Договір ДГ-0009135 купівлі - продажу бланків - дозволів та наливних карток для отоварений ПММ від 06.07.2021; 25. Прибуткові накладні на запчастини та ПММ (Р11-0694527 від 30.09.2021; РН - 0688790 від 27.09.2021; РН - 0684003 від 22.09.2021; РН - 0675701 від 17.09.2021; РН - 0648619 від 01.09.2021; РН - 0620082 від 13.08.2021; 26. Банківська виписка оплат за серпень 2021; 27. Банківська виписка оплат за вересень 2021; 28. Банківська виписка оплат за жовтень 2021; 29. Договір №2907-21/7 про надання послуг від 29.07.2021; 30. Рахунок №5 від 20 жовтня 2021; 31. Акт надання послуг №5 від 20.10.2021. 32. Акт звіряння взаємних розрахунків за період: 29.07.2021 - 25.10.2021 між ТОВ "Вінниця БудТех" і ТОВ "СХК "Вінницька промислова група" за договором №2907-21/7 про надання послуг від 29.07.2021; 33. 20-0ПП від 20.08.2021; 34. 20-ОПП від 15.06.2021; 35. 20-ОПП від 11.06.2021; 36. Договір купівлі - продажу транспортного засобу 2908 від 28.08.2021; 37. Видаткова накладна №209 від 16.08.2021; 38. Копія техпаспорту екскаватор JCB 4СХ - ОМ 038054 від 21.04.2020; 39. Копія техпаспорту екскаватор гусеничний JCB JS 210 LC - ЕЕ 228176 від 23.09.2019; 40. Свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу - Серія НОМЕР_3 від 08.08.2021.

Рішеннями комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №3406753/44306908 від 23.11.2021 відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 20.10.2021 у зв`язку з «відсутністю розрахункових документів з покупцем послуг або актів взаєморозрахунків з покупцем».

Не погодившись з вказаними рішеннями, позивач звернувся до суду за захистом порушених прав.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пп. 201.16.1 - 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17р. №567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.6. зазначеного Критерію моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75% загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.1 Вичерпного переліку документів, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. №567: для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством; для критерію, зазначеного в пп.2 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/при дбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З системного аналізу наведених вище положень видно, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Згідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.ч.1,4 ст.73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно до ст.76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно до п.п.1,3 ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.

Підприємством за результатами здійснення господарських операцій, сформовано та направлено на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 20.10.2021.

Позивачем були надані до податкового органу пояснення та первинні документи фінансово - господарської діяльності підприємства.

За результатами розгляду документів комісією Головного управління ДФС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

Матеріали справи свідчать, що підставою для відмов комісією вказано: «ненадання платником податку копій документів, а саме: «- Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків».

Проте, на виконання п.п.201.16.2 п.201.16 ст. 201 ПК України, позивачем 19.11.2021 направлено відповідачу повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операції по ПН/РК, реєстрацію яких було зупинено з поясненнями та документи, які підтверджують реальність господарських операцій по податковій накладній №1 від 20.10.2021. А саме, 1. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 2. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість; 3. Реквізити рахунку; 4. Договір позички нерухомого майна б/н від 10.06.2021 та Акт приймання - передачі до договору. 5. Договір позички наземного самохідного транспортного засобу б/н від 10.06.2021 та Акт приймання - передачі до договору; 6. Договір оренди транспортного засобу №11-06/21 від 11.06.2021 та Акт приймання - передачі до договору; 7. Копія податкової накладної №1 від 20.10.2021. 8. Копія квитанції №9347242800 від 15.11.2021 до податкової накладної №1 від 20.10.2021; 9. Посвідчення тракториста-машиніста ОСОБА_1 - Серія АБ №077088 від 28.09.2015; 10. Посвідчення тракториста-машиніста ОСОБА_2 - Серія НОМЕР_1 від 28.12.2015; 11. Посвідчення тракториста-машиніста ОСОБА_3 - Серія НОМЕР_2 від 28.12.2008; 12. Наказ №1-К від 17.05.2021 про призначення на посаду; 13. Наказ №2-К на суміщення посад від 10.06.2021; 14. Повідомлення про прийняття від 16.08.2021;15. Повідомлення про прийняття від 17.08.2021; 16. Звіт про використання пального за 01.08.2021 - 31.08.2021; 17. Звіт про використання пального за 01.09.2021 - 30.09.2021; 18. Подорожні листи за серпень 2021; 19. Подорожні листи за вересень 2021; 20. Подорожній лист за жовтень 2021; 21. Акти списання за серпень 2021; 22; Акти списання за вересень 2021; 23. Договір поставки 28071 від 28.07.2021 (запчастини та паливо - мастильні матеріали) 24. Договір ДГ-0009135 купівлі - продажу бланків - дозволів та наливних карток для отоварений ПММ від 06.07.2021; 25. Прибуткові накладні на запчастини та ПММ (Р11-0694527 від 30.09.2021; РН - 0688790 від 27.09.2021; РН - 0684003 від 22.09.2021; РН - 0675701 від 17.09.2021; РН - 0648619 від 01.09.2021; РН - 0620082 від 13.08.2021; 26. Банківська виписка оплат за серпень 2021; 27. Банківська виписка оплат за вересень 2021; 28. Банківська виписка оплат за жовтень 2021; 29. Договір №2907-21/7 про надання послуг від 29.07.2021; 30. Рахунок №5 від 20 жовтня 2021; 31. Акт надання послуг №5 від 20.10.2021. 32. Акт звіряння взаємних розрахунків за період: 29.07.2021 - 25.10.2021 між ТОВ "Вінниця БудТех" і ТОВ "СХК "Вінницька промислова група" за договором №2907-21/7 про надання послуг від 29.07.2021; 33. 20-0ПП від 20.08.2021; 34. 20-ОПП від 15.06.2021; 35. 20-ОПП від 11.06.2021; 36. Договір купівлі - продажу транспортного засобу 2908 від 28.08.2021; 37. Видаткова накладна №209 від 16.08.2021; 38. Копія техпаспорту екскаватор JCB 4СХ - ОМ 038054 від 21.04.2020; 39. Копія техпаспорту екскаватор гусеничний JCB JS 210 LC - ЕЕ 228176 від 23.09.2019; 40. Свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу - Серія НОМЕР_3 від 08.08.2021.

Відтак, суд вважає, що надані підприємством документи є достатніми для підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній № 1 від 20.10.2021.

Згідно з ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Виходячи з системного аналізу положень законодавства України та наданих учасниками справи доказів, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню повністю, а понесені позивачем витрати по сплаті судового збору підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Керуючись ст. 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3406753/44306908 від 23.11.2021 головного управління Державної податкової служби України у Вінницькій області, з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 20.10.2021, складену товариством з обмеженою відповідальністю «Вінниця БудТех», датою надсилання її на реєстрацію в ЄРПН, тобто, 15.11.2021.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Вінниця БудТех» сплачений при звернені до суду судовий збір за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України в сумі 2270 грн (дві тисячі двісті сімдесят гривень).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач - товариство з обмеженою відповідальністю «Вінниця БудТех» (код ЄДРПОУ: 44306908; 21029, м. Вінниця, вул. Мечнікова, 5, офіс 11).

Відповідач 1 - Державна податкова служба України (код за ЄДРПОУ:43005393, індекс: 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8).

Відповідач 2 - Головне Управління Державної податкової служби України у Вінницькій області, (Код за ЄДРПОУ: 43142454, 21036, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7).

Суддя Крапівницька Н. Л.

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.05.2022
Оприлюднено25.06.2022
Номер документу104187712
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —120/19442/21-а

Ухвала від 09.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 28.11.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 18.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 21.10.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 26.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 12.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 29.05.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Рішення від 04.05.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні