Справа № 909/1093/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
05.05.2022 м. Івано-ФранківськГосподарський суд Івано-Франківської області у складі судді Ткаченко І. В., при секретарі судового засідання Сегін І. В., за участю ліквідатора боржника арбітражного керуючого Микитюка А. І., представника кредитора Головного управління ДФС в Івано-Франківській області Воришко М. В., представника Головного Управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області Коваль Т. І, представника комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром Табаки В. М., представника Івано-Франківської міської ради Тарновської І. Я. розглянувши у відкритому судовому засіданні справу про банкрутство Житлово-експлуатаційної організації № 7,
в с т а н о в и в:
Господарським судом Івано-Франківської області ухвалою від 05 грудня 2017 р. порушено провадження у справі про банкрутство Житлово-експлуатаційної організації № 7; введено процедуру розпорядження майном боржника; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Микитюка А. І.
Оголошення про порушення справи про банкрутство Житлово-експлуатаційної організації № 7 було оприлюднено на офіційному вебсайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 11 грудня 2017 р. за номером 47779.
23 січня 2018 р., за результатами попереднього засідання суд постановив ухвалу, якою, зокрема, затвердив реєстр вимог кредиторів Житлово-експлуатаційної організації № 7, до якого включив грошові вимоги кредиторів, а саме: ДПІ у м. Івано-Франківську ГУ ДФС в Івано-Франківській області в розмірі 1 330 019 грн 36 коп. як вимоги третьої черги та 16 000 грн сплаченого судового збору, як вимоги першої черги; КП "Івано-Франківськводоекотехпром" в розмірі 43 146 грн 75 коп., як вимоги четвертої черги, сплачений судовий збір в розмірі 3 200 грн, як вимоги першої черги; ДМП "Івано-Франківськтеплокомуненерго" в розмірі 781 150 грн 50 коп., як вимоги четвертої черги, 61 409 грн 99 коп. неустойки, як вимоги шостої черги, сплачений судовий збір в розмірі 3 200 грн, як вимоги першої черги; Управління ПФУ в м. Івано-Франківську в розмірі 187 801 грн 65 коп., як вимоги другої черги, 102 830 грн 96 коп., як вимоги третьої черги, 108 058 грн 06 коп. неустойки (штраф, пеня), як вимоги шостої черги, 3 524 грн судового збору, як вимоги першої черги.
13 березня 2018 р., суд прийняв постанову про визнання Житлово-експлуатаційної організації № 7 банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, ліквідатором банкрута призначив арбітражного керуючого арбітражного керуючого Микитюка А. І. та зобов`язав ліквідатора банкрута забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та надати суду звіт про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури.
Повідомлення про визнання Житлово-експлуатаційної організації № 7 банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури було оприлюднено на офіційному вебсайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 14 березня 2018 р.
15 травня 2018 р., Головне управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області звернулось до Господарського суду Івано-Франківської області із заявою про визнання поточних грошових вимог до боржника.
19 червня 2018 р., суд постановив ухвалу, якою визнав грошові вимоги ГУ ДФС в Івано-Франківській області до боржника і включив в реєстр вимог кредиторів Житлово-експлуатаційної організації №7 3 524 грн сплаченого судового збору, як вимоги першої черги, 7 767 грн 95 коп., як вимоги другої черги та 2 461 571 грн 68 коп., як вимоги шостої черги.
15 серпня 2018 р., у зв`язку із тимчасовим відстороненням судді ОСОБА_1 від здійснення правосуддя, на підставі розпорядження керівника апарату Господарського суду Івано-Франківської області, було призначено повторний автоматизований розподіл справи № 909/1093/17 між суддями.
Відповідно до протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 15 серпня 2018 р., справу № 909/1093/17 про банкрутство Житлово-експлуатаційної організації № 7 передано на розгляд судді Ткаченко І. В.
25 червня 2019 р., ліквідатор звернувся до суду із заявою про стягнення з Івано-Франківської міської ради 84 129 987 грн 56 коп. в статутний капітал Житлово-експлуатаційної організації № 7, в задоволенні якої, 10 жовтня 2019 р., суд відмовив.
21 жовтня 2019 р., введений в дію Кодекс України з процедур банкрутства, відповідно до п. 2 Прикінцевих та перехідних положень якого Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" втратив чинність.
Згідно з п. 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.
14 вересня 2021 р., ліквідатор звернувся до суду із заявою про покладення субсидіарної відповідальності, у якій просив суд стягнути солідарно з Івано-Франківської міської ради та Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради на користь ЖЕО № 7 5 113 205 грн 63 коп.
14 грудня 2021 р., Господарський суд Івано-Франківської області відмовив в задоволенні заяви ліквідатора Микитюка А. І. про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями боржника у справі про банкрутство Житлово-експлуатаційної організації № 7.
10 березня 2022 р., до суду надійшов звіт ліквідатора про проведену у ліквідаційній процедурі роботу, ліквідаційний баланс банкрута, звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора та клопотання про їх затвердження.
14 березня 2022 р., суд прийняв звіти ліквідатора до розгляду та 12 квітня 2022 р., призначив розгляд справи на 28 квітня 2022 р.
28 квітня 2022 р., суд оголосив перерву в судовому засіданні до 05 травня 2022 р.
В судовому засіданні ліквідатор та представники кредиторів просили суд затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, Житлово-експлуатаційну організацію № 7 як юридичну особу ліквідувати, провадження у справі закрити.
Згідно з ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів. Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Відповідно до даних акту обстеження від 16 березня 2018 р., боржник за місцем державної реєстрації відсутній.
Крім того, згідно з даними актів інвентаризації від 16 березня 2018 р., грошові кошти, нерухоме майно, товарно-матеріальні цінності, дебіторська заборгованість, основні засоби у Житлово-експлуатаційної організації № 7 не виявлені.
З метою виявлення активів банкрута, ліквідатор подавав запити до відповідних органів.
Згідно з даними листа Територіального сервісного центру № 2641 Регіонального сервісного центру МВС в Івано-Франківській області від 10 лютого 2018 р., за боржником були зареєстровані наступні транспортні засоби:
- мотоцикл LZX 200GY-2, 2008 року випуску, колір червоний, № шасі (рами) НОМЕР_1 , ДНЗ НОМЕР_2 ;
- ГАЗ 53А, 1986 року випуску, колір синій, № шасі (рами) НОМЕР_3 , НОМЕР_4 ;
- ГАЗ 5314, 1989 року випуску, колір синій, № шасі (рами) НОМЕР_5 , НОМЕР_6 .
За наслідками проведеної інвентаризації зазначені транспортні засоби виявлені не були, у зв`язку з чим за клопотанням ліквідатора, ухвалою від 12 вересня 2018 р. у даній справі транспортні засоби мотоцикл LZX 200GY-2, ГАЗ 53А та ГАЗ 5314 були оголошені судом в розшук.
Разом з тим, станом на 21 січня 2022 р. зазначені транспортні засоби виявлені не були.
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області на відповідний запит ліквідатора повідомило, що відомості про земельні ділянки, які зареєстровані за Житлово-експлуатаційною організацією № 7 відсутні.
За змістом листа Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку, станом на 31 грудня 2017 р. боржник серед власників, що володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутній.
Державна авіаційна служба України повідомила, що відомості щодо повітряних суден, які знаходяться у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України розміщуються на офіційному веб-порталі Державної авіаційної служби за адресою http://avia.gov.ua, доступ до якого відкрито для всіх користувачів.
Згідно з даними, що розміщені на офіційному веб-порталі Державної авіаційної служби за адресою http://avia.gov.ua, за Житлово-експлуатаційною організацією № 7 повітряні судна не зареєстровані.
Управління Держпраці в Івано-Франківській області повідомило ліквідатору, що за боржником великотонажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальні споруди та котли не зареєстровані.
Івано-Франківська митниця ДФС на відповідний запит ліквідатора повідомила, що товари Житлово-експлуатаційної організації № 7, які перебувають під митним контролем в зоні діяльності митниці відсутні.
Згідно з даними листа Державного космічного агентства України, космічне агентство не надавало банкруту ліцензії на право провадження господарської діяльності з розроблення, випробування, виробництва, експлуатації ракет-носіїв, космічних апаратів та їх складових частин, наземного комплексу управління космічними апаратами та його складових.
Головне управління ДФС в Івано-Франківсбкій області надало ліквідатору довідку про відкриті у фінансових установах рахунки Житлово-експлуатаційної організації № 7, згідно з якою у банкрута є не закриті рахунки у АТ "Кредобанк", АТ "Ощадбанк", Головному управлінні Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області.
За змістом наявних в матеріалах справи довідок АТ "Кредобанк", АТ "Ощадбанк", Головного управління Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області рахунки банкрута були закриті.
Згідно з даними витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у Житлово-експлуатаційної організації № 7 нерухоме майно відсутнє.
Відповідно до інформації з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, рухоме майно у боржника відсутнє.
За змістом даних, зазначених у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Житлово-експлуатаційна організація № 7 не є засновником будь-якої юридичної особи.
Дослідивши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, суд встановив, що у Житлово-експлуатаційної організації № 7 відсутні активи за допомогою яких можна було б погасити заборгованість перед кредиторами.
Відповідно до наданих ліквідатором пояснень, передача документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, до архівної установи не була здійснена у зв`язку з відсутністю таких документів.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив, що 21 січня 2022 р. комітетом кредиторів боржника прийнято рішення про подання ліквідатором на затвердження суду звіту по проведеній роботі в ліквідаційній процедурі, ліквідаційного балансу та клопотання про закриття справи про банкрутство Житлово-експлуатаційної організації № 7.
Відповідно ч. 2 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.
На підставі викладеного, за результатами розгляду даної справи, дослідивши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора та представників кредиторів, суд дійшов висновку, що для виявлення майнових активів боржника з метою задоволення вимог кредиторів ліквідатором виконані всі необхідні дії та покладені на нього Кодексом України з процедур банкрутства обов`язки, у зв`язку з чим слід затвердити поданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати банкрута як юридичну особу та закрити провадження у даній справі.
Відповідно до ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
За змістом частин 1, 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом, у зв`язку з чим господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Крім того, арбітражний керуючий Микитюк А. І. просив суд затвердити звіт про нарахування основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у даній справі за період з 13 березня 2018 р. по 31 грудня 2021 р. та у зв`язку з відсутністю коштів у боржника основну грошову винагороду просить стягнути з кредиторів у пропорційному відношенні до заявлених вимог кредиторів.
За змістом частин 1, 3, 5 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції чинній на час введення ліквідаційної процедури; втратив чинність 21 жовтня 2019 р.), арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора.
Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Відповідно до ч. 7 цього Закону, звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Згідно з ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства, розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.
В ч. 6 ст. 30 цього Кодексу визначено, що арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Згідно з даними наявного у матеріалах справи розрахунку, основна грошова винагорода арбітражного керуючого Микитюка А. І. за час виконання повноважень ліквідатора Житлово-експлуатаційної організації № 7 за період з 13 березня 2018 р. до 31 жовтня 2019 р. становить 154 797 грн, а за період з 01 листопада 2019 р. до 31 грудня 2021 р. - 414 390 грн.
Таким чином, загальний розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого Микитюка А. І. за час виконання повноважень ліквідатора Житлово-експлуатаційної організації № 7 становить 569 187 грн.
Дослідивши матеріали справи суд встановив, що за даними протоколів засідання комітету кредиторів від 10 вересня 2018 р., від 11 січня 2019 р., від 15 травня 2019 р., від 31 липня 2019 р., від 30 жовтня 2019 р. та від 21 січня 2022 р. звіти про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого Микитюка А. І. по справі № 909/1093/17 на загальну суму 569 187 грн. були схвалені комітетом кредиторів Житлово-експлуатаційної організації № 7.
Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду у постанові від 01 серпня 2018 р. у справі № 912/1783/16 зазначив, що у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку про необхідність затвердження звіту арбітражного керуючого Микитюка А. І. про нарахування та виплату основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у даній справі за період з 13 березня 2018 р. по 31 грудня 2021 р. в розмірі 569 187 грн., яку, у зв`язку з відсутністю коштів у боржника, слід стягнути з кредиторів у пропорційному відношенні до заявлених ними вимог.
Керуючись статтями 2, 30, 61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 234, 235 ГПК України, суд
у х в а л и в:
звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Житлово-експлуатаційної організації № 7 - затвердити.
Звіт арбітражного керуючого Микитюка А. І. про нарахування та виплату основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у справі № 909/1093/17 за період з 13 березня 2018 р. по 31 грудня 2021 р. в розмірі 569 187 грн - затвердити.
З Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області (вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018; ідентифікаційний код 43142559) на користь арбітражного керуючого Микитюка Анатолія Івановича ( АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_7 ) стягнути 425 106 (чотириста двадцять п`ять тисяч сто шість) грн 88 коп.
З Державного міського підприємства "Івано-Франківськтеплокомуненерго" (вул. Б. Хмельницького, 59-а, м. Івано-Франківськ, 76007; ідентифікаційний код 03346058) на користь арбітражного керуючого Микитюка Анатолія Івановича ( АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_7 ) стягнути 94 147 (дев`яносто чотири тисячі сто сорок сім) грн 58 коп.
З Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ, 76018; ідентифікаційний код 20551088) на користь арбітражного керуючого Микитюка Анатолія Івановича ( АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_7 ) стягнути 44 773 (сорок чотири тисячі сімсот сімдесят три) грн 36 коп.
З комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром" (вул. Ботанічна, 2, м. Івано-Франківськ, 76011; ідентифікаційний код 32360815) на користь арбітражного керуючого Микитюка Анатолія Івановича ( АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_7 ) стягнути 5 159 (п`ять тисяч сто п`ятдесят дев`ять) грн 18 коп.
Житлово-експлуатаційну організацію № 7 (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 66; ідентифікаційний код 19400191) як юридичну особу - ліквідувати.
Державному реєстратору провести державну реєстрацію припинення Житлово-експлуатаційної організації № 7 (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 66; ідентифікаційний код 19400191).
Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, згідно з ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, - вважати погашеними.
Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Дію мораторію на задоволення вимог кредиторів - припинити.
Провадження у справі № 909/1093/17 про банкрутство Житлово-експлуатаційної організації № 7 - закрити.
Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення та може бути оскаржена у визначені статтями 256, 257 ГПК України строк та порядку.
Суддя І. В. Ткаченко
Повний текст ухвали складено 06 травня 2022 р.
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 04.05.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 104201408 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Ткаченко І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні