Рішення
від 09.05.2022 по справі 380/783/22
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 травня 2022 року

справа №380/783/22

провадження № П/380/789/22

Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Кузана Р.І. розглянувши у письмовому провадженні в м.Львові в порядку срощеного позовного провадження справу за позовом Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНЗАВОД» про анулювання спеціального дозволу, -

в с т а н о в и в :

Державна служба геології та надр України (місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Антона Цедіка, 16, код ЄДРПОУ 37536031) (далі позивач) звернулася до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНЗАВОД» (місцезнаходження: 82482, Львівська область, м. Моршин, вул. 50-річчя УПА, буд. 2, кв. 58, код ЄДРПОУ 32282674) (далі відповідач, ТзОВ МІНЗАВОД»), в якому просить припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №3774 від 30.12.2005 наданого Товариству з обмеженою відповідальністю «МІНЗАВОД».

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач покликається на таке. ТзОВ МІНЗАВОД» надано спеціальний дозвіл на користування надрами №3774 від 30.12.2005 з метою видобування розсолів та мінеральних вод для забезпечення потреб лікувально-санаторного комплексу «Моршин» строком на 20 (двадцять) років до 30.12.2025. Наказом Держгеонадр від 30.09.2019 №361 затверджено Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України на 2019 рік, яким передбачено здійснення планової перевірки діяльності, зокрема ТзОВ «МІНЗАВОД» відповідно до спеціального дозволу на користування надрами №3774 від 30.12.2005. Листом Державної служби геології та надр України від 04.10.2019 було повідомлено відповідача про проведення планової перевірки. За результатами перевірки складено акт №02-02/06/2019-040/п-212 від 22.11.2019, в якому виявлено порушення законодавства у сфері надрокористування. Крім того, на підставі акта складено припис від 22.11.2019 №947-19/02, згідно з яким відповідачу надано строк до 24.12.2019 на усунення виявлених порушень. Також зазначає, що за результатами перевірки відповідача складено акт №02-04/06/2021-29/у-85 від 28.06.2021, в якому виявлено порушення законодавства у сфері надрокористування та на підставі акта складено припис від 28.07.2021 року №403-21/02, згідно з яким відповідачу надано строк до 12.08.2021 на усунення виявлених порушень. Однак, ТзОВ МІНЗАВОД» не усунуто порушень, зазначених в акті перевірки. У зв`язку з чим, Державною службою геології та надр України прийнято рішення про зупинення дії спеціального дозволу та надано надрокористувачу строк 15 днів для усунення порушень. Відповідач надав незгоду на припинення права користування, тому, на думку позивача, наявні підстави для анулювання дозволу у судовому порядку згідно з ст.26 Кодексу України про надра та п.23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615.

Ухвалою від 01.02.2022 суддя прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін.

Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований тим, що позивач ігнорує той факт, що від 2021 року власником свердловин і земельних ділянок Моршинського родовища лікувальних розсолів є Моршинська міська рада. На виконання приписів позивача відповідач неодноразово звертався до Моршинської міської ради, на що отримав відповідь, з якої слідує, що усунення відповідачем вищевказаного порушення є неможливим без відповідного рішення власника свердловин та земельних ділянок в особі Моршинської міської ради. Щодо недопуску посадових осіб до перевірки зазначає, що про намір провести перевірку директору підприємства повідомили телефоном в понеділок 26.07.2021, тобто практично за два дні до її початку. Його прохання відтермінувати перевірку, оскільки знаходився у відпустці та від`їзді у волонтерських справах на Донеччині, було знехтуване. Тим не менше звертає увагу, що бухгалтер ОСОБА_1 надала до перевірки документи в межах її компетенції.

30.03.2022 та 11.04.2022 від Моршинської міської ради на адресу суду надійшли письмові пояснення разом з копіями документів. Повідомлено, що рішенням Моршинської міської ради №391 від 09.04.2022 відмовлено ТзОВ «Мінзавод» у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі у строкове платне користування орієнтовною площею 0,5000 га по АДРЕСА_1 .

Ухвалою від 10.05.2022 суд відмовив в задоволенні заяви підприємства житлово-комунального господарства Моршинської міської ради про вступ у справу як третьої особи на стороні позивача.

Позивач в судове засідання не з`явився, хоча належним чином повідомлявся про дату, час та місце судового засідання. Просив розгляд справи проводити в порядку письмового провадження.

Відповідач в судове засідання не з`явився, хоча належним чином повідомлявся про дату, час та місце судового засідання. Подав клопотання про відтермінування слухання по справі, при тому жодних доказів та причин неприбуття в судове засідання в клопотанні не вказав, а тому суд вважає за необхідне відмовити в задоволенні такого клопотання.

Відповідно до ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом (пункт 10 частини першої статті 4 КАС України).

Фіксування судового засідання відповідно до статті 229 КАС України не здійснювалося, тому керуючись приписами п.10 ч.1 ст.4 та ч.9 ст.205 КАС України подальший розгляд справи судом вирішено здійснювати у порядку письмового провадження.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

ТзОВ «МІНЗАВОД» (місцезнаходження: вул. 50-річчя УПА, 5/58, м. Моршин, Львівська область, 82482, код ЄДРПОУ: 33282674) зареєстроване як юридична особа. Основним видом діяльності названого підприємства є виробництво безалкогольних напоїв, виробництво мінеральних вод та інших вод, розлитих у пляшки (код КВЕД 11.07).

30.12.2005 ТзОВ «МІНЗАВОД» надано спеціальний дозвіл на користування надрами №3774 з метою видобування розсолів та мінеральних вод для забезпечення потреб лікувально-санаторного комплексу «Моршин» строком на 20 (двадцять) років до 30.12.2025.

Наказом Держгеонадр від 30.09.2019 №361 затверджено Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України на листопад 2019 року, яким передбачено здійснення планової перевірки діяльності, зокрема ТзОВ «МІНЗАВОД» відповідно до спеціального дозволу на користування надрами №3774 від 30.12.2005.

Відповідачу направлено повідомлення №20434/03/14-19 від 04.10.2019 про проведення планової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування.

28.10.2019 головному спеціалісту Західного міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр України Гаврилко І.В., заступнику начальника Державної організації «Західна ТІДГК» Сеніву В.В. видано направлення на проведення перевірки №21743/03/14-19.

За результатами перевірки складено акт перевірки №02-02/06/2019-040/п-212 від 22.11.2019 дотримання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, в якому зафіксовано порушення, а саме: у ТзОВ «МІНЗАВОД» відсутні документи, що посвідчують право користування (власності) земельною ділянкою для потреб, пов`язаних з користуванням надрами.

На підставі акта перевірки №02-02/06/2019-040/п-212 від 22.11.2019 складено припис від 22.11.2019 №947-19/02 щодо усунення порушень, зазначених в акті, в строк до 24.12.2019.

У встановлений строк, відповідач не усунув порушення, зазначених в приписі вимог не виконав.

Наказом Державної служби геології та надр України «Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень та внесення змін до наказів» від 10.03.2020 №85 зупинено дію дозволу та надано ТзОВ «МІНЗАВОД» строк 30 календарних днів для усунення порушень.

Наказом Державної служби геології та надр України від 03.06.2020 №201 продовжено строк на усунення порушень до 01.09.2020, про що повідомлено відповідача листом від 15.06.2020, який отримано 24.06.2020.

Наказом Державної служби геології та надр України від 09.09.2020 №390 продовжено строк на усунення порушень до 01.12.2020, про що повідомлено відповідача листом від 14.09.2020, який отримано 02.10.2020.

Наказом Державної служби геології та надр України від 28.12.2020 №612 продовжено строк на усунення порушень до 01.04.2021, про що повідомлено листом від 05.01.2021, який отримано 26.01.2021.

Наказом Державної служби геології та надр України від 29.04.2021 №340 продовжено строк на усунення порушень до 01.08.2021, про то повідомлено відповідача листом від 13.05.2021, який отримано 26.05.2021 .

Державною службою геології та надр України видано наказ від 25.05.2021 №399 «Про проведення позапланових заходів державного нагляду контролю) Державною службою геології та надр України у червні-серпні 2021 року», ТзОВ «МІНЗАВОД».

Наказ розміщено у інтегрованій автоматизованій системі державного нагляду контролю та офіційному веб-сайті Державної служби геології та надр України в установленому порядку.

24.06.2021 заступнику начальника Західного міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Поліщук Н.В., начальнику Державної організації «Західний геологічний фонд» Наконечній С.В. видано направлення на проведення перевірки №10363/01-1/02-21.

За результатами перевірки складено акт перевірки №02-04/06/2021-29/у-85 від 28.06.2021 дотримання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, в якому зафіксовані наступні порушення: суб`єкт господарювання не допустив посадових осіб Державної служби геології та надр України до здійснення заходу державного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), встановленого законодавством та не надав документи, зразки продукції, пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникли під час державного нагляду (контролю). А саме, 28.07.2021 посадовою особою Держгеонадр за участі залученого до перевірки спеціаліста ДО «Західний геологічний центр» здійснено виїзд на фактичне місцезнаходження ТзОВ «Мінзавод» за адресою: 82482. Львівська область , м. Моршин, вул. Привокзальна, 45 «а», однак директора ТзОВ «Мінзавод» Окуневського Віталія Прохорович на місці не було. Бухгалтер ТзОВ «Мінзавод» Сулик Ірина Миколаївна повідомила, що директор підприємства перебуває у відпустці та немає можливості бути присутнім у встановлений період для проведення перевірки, який зазначено у наказі Держгеонадр від 25.05.20212 № 399 та направленні на проведення перевірки від 24.06.2021 №10363/01-1/02-21 (наказ від 09.07.2021 № 1 додається). ОСОБА_1 повідомила, що в зв`язку з зупинкою дії спеціального, дозволу на користування надрами №3744 від 30.12.2005 (наказ Держгеонадр України від 10.03.2020 № 85) підприємство видобуток ропи не здійснює, (остання сплата за видобуток корисної копалини згідно податкової декларації з рентної плані за І квартал 2020 року). Всі документи, що стосуються надрокористування знаходяться в сейфі кабінету директора, доступу до яких не має.

На підставі акта перевірки №02-04/06/2021-29/у-85 від 28.07.2021 складено припис від 28.07.2021 №403-21/02 щодо усунення порушень, зазначених в акті, в строк до 12.08.2021.

15.09.2021 Державною службою геології та надр України направлено відповідачу лист №16167/01/02-21 з проханням надати до Держгеонадр України у 15-денний строк, з моменту отримання листа, власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, згідно з спеціальним дозволом на користування надрами №3774 від 30.12.2005.

21.09.2021 відповідачем надано відповідь, в якій відповідач просив продовжити термін зупинки спеціального дозволу до вирішення Моршинською міською радою питання землекористування ділянкою, на якій розташоване родовище.

Наведене і зумовило позивача звернутись до суду з даним позовом.

Судом також встановлено, що Моршинською міською радою 09.04.2022 прийнято рішення № 391 «Про відмову ТзОВ «МІНЗАВОД» у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі у платне користування по вул. Курортна, 25А в с. Баня Лисовицька».

Вказані обставини та зміст спірних правовідносин підтверджені наявними у справі доказами.

При вирішенні спору суд керувався таким.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Повноваження Державної служби геології та надр України у спірних правовідносинах визначаються, зокрема, Кодексом України про надра, Положенням про Державну службу геології та надр України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 року №1174 (далі - Положення №1174), та Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 року №615 (надалі - Порядок №615).

Так, статтею 15 Кодексу України про надра встановлено, що надра надаються у постійне або тимчасове користування. Постійним визнається користування надрами без заздалегідь встановленого строку. Тимчасове користування надрами може бути короткостроковим (до 5 років) і довгостроковим (до 50 років). У разі необхідності строки тимчасового користування надрами може бути продовжено.

Надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу (ч.1 ст.19 Кодексу України про надра).

Згідно ч.2 ст.24 Кодексу України про надра, користувачі надр зобов`язані:

1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано;

2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр;

3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища;

4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві;

4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України;

5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Права та обов`язки користувача надр виникають з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами, а в разі надання права користування надрами на умовах угод про розподіл продукції - з моменту набрання чинності такою угодою, якщо інше не передбачено цією угодою.

За приписами ч.1 ст.61 Кодексу України про надра, державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним використанням надр України здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Відповідно до підп.12 п.4 Положення №1174, Державна служба геології та надр України, згідно із покладеними на неї завданнями, здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр та раціональним і ефективним використанням надр України.

Пунктом 22 Порядку №615 встановлено, що дія дозволу Дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням Міндовкілля, Держпраці, МОЗ, Держекоінспекції, органів місцевого самоврядування, ДПС у разі:

1) порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр;

2) виникнення внаслідок проведення робіт, пов`язаних з користуванням ділянкою надр, безпосередньої загрози життю чи здоров`ю працівників або населення;

3) невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища;

4) наявності підстав, передбачених Законом України «Про санкції»;

5) невиконання умов висновків з оцінки впливу на довкілля та/або висновків державної екологічної експертизи;

6) відсутності висновку з оцінки впливу на довкілля та/або висновку державної екологічної експертизи діяльності з видобування корисних копалин.

Після зупинення дії дозволу надрокористувач зобов`язаний зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр робіт, передбачених дозволом.

Зупинення дії дозволу не звільняє надрокористувача від обов`язку проводити на ділянці надр роботи, пов`язані із запобіганням виникненню аварійної ситуації або усуненням її наслідків.

Зупинення дії дозволу не є підставою і для переривання строку його дії.

Дія дозволу поновлюється органом з питань надання дозволу після усунення надрокористувачем причин, що призвели до зупинення його дії.

Згідно ч.ч.1, 2 ст.26 Кодексу України про надра, право користування надрами припиняється у разі:

1) якщо відпала потреба у користуванні надрами;

2) закінчення встановленого строку користування надрами;

3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування;

4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення;

5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;

6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами;

7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктах 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Законодавством України можуть бути передбачені й інші випадки припинення права користування надрами.

Верховним Судом у постановах від 10.05.2018 у справі №802/4846/13-а та від 26.06.2018 у справі №802/923/14-а зроблено правовий висновок про те, що право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку. У разі відсутності спору відповідач має право у випадках, передбачених п.п.1, 2, 3, 7 ч.1 ст.26 Кодексу, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених п.п.4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів це право припиняється у судовому порядку.

Зазначена норма спрямована на захист інтересів надрокористувачів шляхом надання їм права вимагати (шляхом надання/висловлення письмової незгоди) від уповноваженого органу судової, а не адміністративної процедури припинення права користування надрами. При цьому, законом презюмується, що саме судовий порядок є додатковою гарантією ефективного захисту прав надрокористувача, що і було забезпечено позивачем у цій справі шляхом звернення до суду.

Отже, орган, який надав надра у користування, повноважний припинити право користування надрами у випадку, передбаченому п.5 ч.1 ст.26 Кодексу України про надра, лише за наявності згоди на це користувача надрами.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, ТзОВ «МІНЗАВОД» не направлено жодної інформації стосовно припинення права користування надрами, відтак, наявні підстави для припинення цього права в судовому порядку.

Крім того відповідно до рішення Моршинської міської ради від 09.04.2022 №391 ТзОВ «МІНЗАВОД» відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі у платне користування по вул. Курортна, 25А в с. Баня Лисовицька.

У свою чергу, відповідно до п.23 Порядку №615, право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Згідно з положеннями ч.7 ст.41 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) встановлення факту надання в заяві про видачу документа дозвільного характеру та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації; 2) здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що анулювання раніше зупиненого спеціального дозволу можливе, зокрема, у разі, якщо надрокористувачем не усунуто порушення, які стали підставою для зупинення дії дозволу.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 18.10.2018 у справі №812/1735/17.

Таким чином, оскільки вищезазначені порушення, є порушеннями вимог, передбачених спеціальним дозволом, наявні підстави для анулювання дозволу, згідно ст.26 Кодексу України про надра та п.23 Порядку №615.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Таким чином, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позов Державної служби геології та надр України необхідно задовольнити повністю.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в:

позов задовольнити повністю.

Припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №3774 від 30.12.2005, наданого Товариству з обмеженою відповідальністю «МІНЗАВОД» (місцезнаходження: 82482, Львівська область, м. Моршин, вул. 50-річчя УПА, буд. 2, кв. 58, код ЄДРПОУ 32282674).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяР.І. Кузан

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.05.2022
Оприлюднено21.06.2022
Номер документу104234551
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —380/783/22

Ухвала від 09.05.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Рішення від 09.05.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 01.02.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні