Ухвала
від 22.02.2022 по справі 760/12649/21
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 лютого 2022 року колегія суддів судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду у складі:

головуючого судді ОСОБА_1

суддів ОСОБА_2 , ОСОБА_3

секретаря судового засідання ОСОБА_4

розглянула у відкритому судовому засіданні в м. Києві заяву прокурора Солом`янської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_5 про роз`яснення судового рішення ухвали колегії суддів судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду від 28 липня 2021 року,-

В с т а н о в и л а:

Цією ухвалою апеляційну скаргу адвоката ОСОБА_6 , подану в інтересах власників майна ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ТОВ "Марі Фудс", ТОВ "Світ продуктів", ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_13 задоволено частково, а апеляційну скаргу адвоката ОСОБА_6 , подану в інтересах власника майна ОСОБА_14 задоволено;

ухвалу слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва від 26 травня 2021 року, якою частково задоволено клопотання прокурора Солом`янської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_15 в частині накладення арешту, на майно, вилучене під час обшуку, проведеного в період часу з 29.04.2021 р. по 30.04.2021., за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: грошових коштів у сумі 1030000 гривень та 1500 доларів США, - скасовано;

постановлено нову ухвалу, якою клопотання прокурора Солом`янської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_15 про арешт майна задоволено частково;

накладено арешт на майно, вилучене під час обшуку, проведеного в період часу з 29.04.2021 р. по 30.04.2021., за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- флеш-накопичувач бірюзового кольору з надписом «KIOXIA 16 GB»;

- аудио накопитель UNIKA AR-2 чорного кольору;

- картку ключ до рахунку № НОМЕР_1 з надписом на звороті « ОСОБА_16 »;

- картку ключ до рахунку № НОМЕР_2 з надписом на звороті «Мазаратій»;

- картку ключ до рахунку № НОМЕР_3 з надписом на звороті «Марч»;

- блокнот розового кольору в якому зазначені електронні скриньки, паролі та закріплені номери мобільних телефонів ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_18 », ТОВ «Консалт Тендер Експерт», ФОП « ОСОБА_11 », ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг»;

- зошит з надписом «cars in the city» на 12 аркушів в якому зазначені логіни та паролі електронних кабінетів банків ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_18 », ФОП « ОСОБА_11 », ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг» та інші;

- зошит з друкованим надписом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та надписом від руки «Фінки» в якому зазначена фінансова допомога, що надавалася від ФОП « ОСОБА_7 » іншим ФОП в т.ч. ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_18 », ФОП « ОСОБА_11 », ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг»;

- друковані записи щодо грошових коштів на рахунках ІНФОРМАЦІЯ_2 та МегаБанку у ФОП « ОСОБА_7 ,» ФОП « ОСОБА_20 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ФОП « ОСОБА_21 », ТОВ «Сонячний», ФОП « ОСОБА_22 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ТОВ «Сефторг» в період з 23.12.2020 по 28.04.2021 р.;

- списки водіїв та номери авто закріплених за ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Сефторг» на 33 аркушах;

- список осіб, що працюють на ФОП « ОСОБА_7 » із зазначенням їх посад станом на 20.10.2020 р., на 11 аркушах;

- список ФОПів із зазначенням логіну та паролю а також площадок проведення закупівель на 2-х аркушах;

- список номерів телефонів та марки телефонів закріплених за ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Консалт Тендер Експерт», ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг», ФОП « ОСОБА_23 », ФОП « ОСОБА_24 », ФОП « ОСОБА_25 » на 1 аркуші;

- список ФОПів та ТОВ, що перебувають на загальній та спрощеній системі оподаткування на 1-му аркуші;

- чорнові записи фінансового характеру на 2-х аркушах;

- список працівників по відділах відповідальних за різними напрямками роботи на 2-х аркушах;

- лист про співпрацю №104 від 10.04.2020 між ТОВ «Гармонія Полтава» та ФОП ОСОБА_10 » на 1му аркуші;

- лист про співпрацю №103 від 10.04.2020 між ТОВ «Гармонія Полтава» та ФОП ОСОБА_12 » на 1му аркуші;

- лист-підтвердження № 85 від 16.12.2019 р., ТОВ «Полтавський м`ясокомбінат» підтверджує, що ФОП « ОСОБА_7 ,» дорендує складські приміщення на 1-му аркуші;

- блокнот з надписом « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в якому містяться чорнові записи щодо надання позики та фінансової допомоги між ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Консалт Тендер Експерт», ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг», ФОП « ОСОБА_23 », ФОП « ОСОБА_24 », ФОП « ОСОБА_25 »;

- рахунок-фактура № ФП-0001798 від 20.04.2021 щодо оплати оренди приміщення від ФОП « ОСОБА_7 » на 1-у аркуші;

- лист № 12/04 від 12.04.2021 від ФОП « ОСОБА_12 » до АТ «Полтава-банк» щодо відкриття рахунку на 1-у аркуші;

- лист № 12/04-1 від 12.04.2021 від ФОП « ОСОБА_12 » до АТ «Мегабанк» щодо відкриття рахунку на 1-у аркуші;

- лист № 09/04-1 від 09.04.2021 від ФОП « ОСОБА_26 » до АТ «Полтава-банк» щодо виготовлення ключа по ФОП « ОСОБА_26 » на 1-у аркуші;

- лист № 08-04/1 від 08.04.2021 від ФОП « ОСОБА_8 » щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;

- лист № 1 від 30.03.2021 від ТОВ «Світ Продуктів» до ТОВ «ДІАГЕН» щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;

- лист № 06-04/1 від 06.04.2021 від ФОП « ОСОБА_8 » щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;

- лист № 05/04-1 від 05.04.2021 від ФОП « ОСОБА_12 » до АТ КБ «ПриваБанк» щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;

- лист № 05/04-1 від 05.04.2021 від ФОП « ОСОБА_26 » до ФОП « ОСОБА_27 » щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;

- сертифікат відкритого ключа ЄЦП клієнта ФОП « ОСОБА_10 » на 1-у аркуші;

- лист № 12/04-1 від 12.04.2021 від ФОП « ОСОБА_12 » до АТ «Мегабанк» щодо відкриття рахунку на 1-у аркуші;

- довідку від 15.04.2021 року «Про місце роботи» видана від ФОП « ОСОБА_7 » для ОСОБА_28 , про те що вона є працівником ФОП « ОСОБА_7 » на 1-му аркуші;

- рахунок-фактуру № 868 від 21.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження сиру, на якій присутній запис «дослідження сиру твердого для поставки у в/ч НОМЕР_4 в травні заг. об`єм 3960 кг.» на 1-му аркуші;

- рахунок-фактуру № 892 від 21.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження води, на якій присутній запис «дослідження води 1,5л для поставки у в/ч НОМЕР_4 в травні заг. об`єм 7300 л.» на 1-му аркуші;

- рахунок-фактуру № 894 від 21.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження риби, на якій присутній запис «дослідження для вивозу у травні 2021р., в/ч НОМЕР_4 » на 1-му аркуші;

- рахунок-фактуру № 901 від 22.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження: сало, на якій присутній запис «в/ч 1471» на 1-му аркуші;

- рахунок-фактуру № 905 від 22.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження борошна на 1-му аркуші;

- гарантійний лист для в/ч НОМЕР_4 «щодо постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості», копія протоколу випробувань, копії сертифікатів на 8-ми аркушах;

- рахунок-фактуру № 907 від 22.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_7 » за дослідження м`яса курчат на якій присутній запис «тендер в/ч НОМЕР_5 »на 1-му аркуші;

- видаткову накладну № 22973 від 05.04.2021 від ФОП « ОСОБА_29 » до ФОП « ОСОБА_12 »;

- рахунок-фактуру № 22973 від 05.04.2021 р.,

- копії декларацій виробника на 5-ти аркушах;

- видаткову накладну № 163 від 02.03.2021 від ТОВ «Ірклія нова» до ФОП « ОСОБА_12 », товаро-транспортна накладна № Р163 від 02.03.2021 р., копія декларації виробника на 3-х аркушах;

- договір поставки № ЕК 20-2909 від 29.09.2020 укладений між ТОВ «Рибоконсервний завод «Екватор» та ФОП « ОСОБА_10 » на 6-ти аркушах;

- видатковуа накладну № 4691 від 19.04.2021 від ТДВ «Веселівський молокозавод» до ТОВ «СЕФТОРГ», товаро-транспортна накладна № 4691 від 19.04.2021 р., копія декларацій виробника на 4-х аркушах;

- видаткову накладну № 126101 від 19.04.2021 від ТОВ «Луцька аграрна компанія» до ФОП « ОСОБА_8 », рахунок на оплату № 126101, товаро-транспортна накладна № Р126101 від 19.04.2021 р., копія декларації виробника на 4-х аркушах;

- видаткову накладну № 19219 від 22.03.2021 від ТОВ «ВП Роганський м`ясокомбінат» до ФОП « ОСОБА_8 », копія декларації виробника, декларація про оптову ціну на продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання № 19219 від 22.03.2021р., товаро-транспортна накладна № Р19219 від 22.03.2021 р., на 4-х аркушах;

- видаткову накладну № 1102 від 19.04.2021 від ТОВ «Овопрайм» до ФОП « ОСОБА_12 », копія декларації виробника, товаро-транспортна накладна № ВЛ-0029671 від 19.04.2021 р., на 3-х аркушах;

- видаткову накладну № 1168 від 23.04.2021 від ТОВ «Овопрайм» до ФОП « ОСОБА_12 », копія декларації виробника, товаро-транспортна накладна № Р1168 від 23.04.2021 р., на 3-х аркушах;

- видаткову накладну № ВС-0000032 від 10.04.2021 від ФОП « ОСОБА_30 » до ФОП « ОСОБА_12 », товаро-транспортна накладна № ВС-0000032, копія декларації виробника від 10.04.2021 р., на 3-х аркушах;

- видаткову накладну № ЕП00001379 від 12.04.2021 від Дочірнє підприємство фірма «Екотехніка-М» до ФОП « ОСОБА_12 », рахунок-фактура № ЕП00000220 від 08.04.2021р., товаро-транспортна накладна № ЕП00001379 від 12.04.2021 р., копія декларації виробника, на 5-и аркушах;

- видаткову накладну № 2081 від 27.03.2021 від ТОВ «Агробест-2019» до ФОП « ОСОБА_10 », декларація виробника, товаро-транспортна накладна № 2081 від 27.03.2021 р., на 3-х аркушах;

- видаткову накладну № 2028 від 24.03.2021 від ТОВ «Агробест-2019» до ФОП « ОСОБА_10 », копія декларації виробника, товаро-транспортна накладна № ФМ-0066155 від 24.03.2021 р., на 3-х аркушах;

- чорнові записи на 1-у аркуші;

- копію табелю обліку використання робочого часу на 1-у аркуші;

- зошит з надписом « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в твердій різнокольоровій обкладинці в якому знаходяться записи чорнової бухгалтерії, приходи та видатки грошових коштів;

- авансову відомість за квітень 2021 року щодо нарахування грошових коштів ФОП пов`язаних з ОСОБА_7 , на 3-х аркушах;

- документи фінансової звітності ОСОБА_7 , та пов`язаних із ним ФОП на 41-му аркуші;

- відомість по взаєморозрахункам з контрагентами з 01.02.2021 по 30.04.2021 на на 4-х аркушах;

- звіт про використання грошових коштів з 22.03.2021 по 30.03.2021 року (з квитанціями) на 71-му аркуші;

- відомість ФОП « ОСОБА_12 » на виплату готівки № 16 за квітень 2021 року з додатком на 2-х аркушах;

- відомість взаєморозрахунків з контрагентами з 01.04.2021 по 30.06.2021 на 1-му аркуші;

- відомість ФОП « ОСОБА_12 » на виплату готівки № 15 за квітень 2021 року з додатком на 2-х аркушах;

- відомість ФОП « ОСОБА_7 » на виплату готівки № 106 за квітень 2021 року з додатком на 2-х аркушах;

- копію роздруківки про участь ФОП « ОСОБА_31 » та ФОП « ОСОБА_32 » в проведенні аукціону Кременчуцькою Спеціальною загальноосвітньою школою-інтернат Полтавської обласної ради , на 1-му аркуші;

- паперову папку сірого кольору з надписом «звіти лютий 2021» в якій знаходяться видаткові накладні та касові звіти щодо видачі готівкових коштів ФОП « ОСОБА_7 », та пов`язаних із ним ФОП;

- паперову папку сірого кольору з надписом «звіти квітень 2021» в якій знаходяться видаткові накладні та касові звіти щодо видачі готівкових коштів ФОП « ОСОБА_7 », та пов`язаних із ним ФОП;

- паперову папку з написом «звіти березень 2021» в якій знаходяться видаткові накладні та касові звіти щодо видачі готівкових коштів ФОП « ОСОБА_7 », та пов`язаних із ним ФОП;

- звіт про використання коштів, наданих під звіт від 12.03.2021 на 6 (шести) арк;

- звіт про використання коштів, наданих під звіт від 24.02.2021 на 8 (восьми) арк;

- товарні чеки на 87 (вісімдесяти семи) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 10 (десяти) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 10 (десяти) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 3 (трьох) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 2020 на 1 (одному) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 10 (десяти) арк;

- рахунок-фактуру №00-0000020 від 29.01.2021 на 6 (шести) арк;

- накладну №37 від 24.02.2021 на 1 (одному) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 10 (десяти) арк;

- заказ-заявку від 25.02.2021 2021 на 1 (одному) арк;

- взаєморозрахунок з контрагентами на 6 (шести) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 7 (семи) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 2 (двох) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 2 (двох) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 14 (чотирнадцяти) арк;

- взаєморозрахунок з контрагентами з 01.01.2021 по 31.01.2021 на 2 (двох) арк;

- звіт про гроші на 2 (двох) арк;

- звіт про використання коштів виданих під звіт від 05.03.2021 на 1 (одному) арк;

- звіт про використання коштів виданих під звіт від 05.03.2021 на 1 (одному) арк;

- звіт про використання коштів виданих під звіт від 05.03.2021 на 1 (одному) арк;

- звіт про витрачені кошти на 4 (чотирьох) арк;

- особисті записи фінансового характеру на 4 (чотирьох) арк;

- службову записку про виділення коштів на 4 (чотирьох) арк;

- особисті записи фінансового характеру про закупівлю частин на 12 (дванадцяти) арк;

- звіт про використання коштів наданих під звіт від 11.02.2021 року на 12 (дванадцяти) арк;

- взаєморозрахунок з контрагентами з 01.06.2020 по 28.02.2021 на 5 (п`яти) арк;

- рахунки-фактури про отриманий товар на 23 (двадцяти трьох) арк;

- особисті записи фінансового характеру про рух грошових коштів на 30 (тридцяти) арк.;

- договір №82-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №83-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 5 (п`яти) арк;

- договір №84-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №71-21 від 25.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №72-21 від 25.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №73-21 від 25.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №74-21 від 25.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №89-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 8 (восьми) арк;

- договір №88-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 5 (п`яти) арк;

- договір №87-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №86-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 5 (п`яти) арк;

- договір №85-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №112-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №111-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 8 (восьми) арк;

- договір №110-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 9 (дев`яти) арк;

- договір №109-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 8 (восьми) арк;

- договір №108-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 5 (п`яти) арк;

- договір №04-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;

- договір №05-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;

- договір №06-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;

- договір №07-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;

- договір №08-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;

- договір №09-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;

- договір №10-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;

- договір №11-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;

- договір №12-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;

- договір №13-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №14-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 7 (семи) арк;

- договір №15-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №16-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №17-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №18-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;

- договір №19-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №20-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №21-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №22-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №23-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №13-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №25-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №26-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №27-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №28-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №29-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №31-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №32-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №33-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №34-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №35-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №36-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №37-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №41-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №42-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №43-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №44-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №45-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №46-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №47-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №48-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №49-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №50-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №51-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №52-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- договір №53-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №112-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №111-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №110-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №109-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №108-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 26.02.2021 до договору №89-21 на 1 (одному) арк;

- додаткову угоду № 2-21 від 15.03.2021 до договору №89-21 на 6 (шести) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №88-21 на 4 (чотирьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №87-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №86-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №85-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №84-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №83-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №82-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №74-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №73-21 на 3 (трьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №72-21 на 4 (чотирьох) арк;

- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №71-21 на 3 (трьох) арк.;

- договір №108 від 11.03.2021 між Центром забезпечення службової діяльності МО та ГШ ЗС України та ОСОБА_12 на 6 (шести) арк;

- перелік укладених договорів між ФОП ОСОБА_33 та в/ч НОМЕР_4 на 26 (двадцяти шести) арк.;

- декларацію виробника №1768 ФОП ОСОБА_7 на 1 (одному) арк;

- декларацію виробника №1767 ФОП ОСОБА_7 на 1 (одному) арк;

- лист з результатами аукціону в Центрі забезпечення службової діяльності МО та ГШ ЗС України від 17.03.2021 на 1 (одному) арк;

- лист №16-03/2021-7 від 16.03.2021 від ФОП ОСОБА_10 на 3 (трьох) арк;

- акт №46 від 24.06.2020 на 3 (трьох) арк;

- претензію про сплату штрафу за порушення вимог шодо маркування від 30.06.2020 на 4 (чотирьох) арк;

- претензію №08-08/78 від 24.02.2021 на 12 (дванадцяти) арк;

- претензію №08-08/78 від 24.02.2021 на 7 (семи) арк;

- перелік телефонів ФОПів пов`язаних з ОСОБА_7 на 1 (одному) арк;

- договір №66/В33-2020 від 02.07.2020 на 10 (десяти) арк;

- гарантійний лист виробника №158 від 20.05.2020 на 1 (одному) арк;

- довіреність ОСОБА_10 на 1 (одному) арк;

- довіреність ОСОБА_10 на 1 (одному) арк;

- ТУ м`ясо свинини в тушах і півтушках за ДСТУ 7158:2010 на 10 (десяти) арк;

- акт про порушення умов договору від 15.10.2020 №223 на 9 (дев`яти) арк;

- претензіюя про сплату штрафу за поставку неякісного товару від 20.11.2020 на 6 (шести) арк;

- акт №105 про відбір зразків (проб) для проведення досліджень від 20.10.2020 на 3 (трьох) арк;

- акт приймального контролю від 20.10.2020 №232 на 4 (чотирьох) арк;

- акт про порушення умов договору №233 від 15.10.2020 на 11 (одинадцяти) арк;

- претензію про сплату штрафу за поставку неякісного товару від 20.11.2020 на 4 (чотирьох) арк;

- відповідь №04-02/1 від 04.02.2021 на 4 (чотирьох) арк;

- видаткову накладну від 26.10.2020 на 2 (двох) арк;

- сводну ведомость отгрузки по в/ч НОМЕР_6 за период с 01.01.2021 по 31.12.2021 на 2 (двох) арк;

- особисті записи правового характеру на 4 (чотирьох) арк.;

- довіреність №1/21 від 01.02.2021 на 7 (семи) арк;

- розпорядження АМК України від 05.04.2021 №6рп на 6 (шести) арк;

- ухвалу від 01.03.2016 у справі К/800/8954/15 на 4 (чотирьох) арк.;

- лист №06/04/21/1 від 06.04.2021 на 2 (двох) арк;

- лист №02/04/21/1 від 02.04.2021 на 10 (десяти) арк;

- особисті записи на 9 (дев`яти) арк.;

- штатний розпис на 2021 рік ФОП « ОСОБА_12 » на 2 арк.;

- штатний розпис на 2020 рік ФОП « ОСОБА_12 » на 1 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №21 від 29.12.2020 щодо прийняття на посаду комірника ОСОБА_34 на 11 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №12 від 30.09.2020 щодо прийняття на посаду бухгалтера ОСОБА_35 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №08 від 18.11.2019 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_36 на 9 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №15 від 04.11.2020 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_37 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №1 від 16.02.2021 щодо прийняття на посаду фахівця із сертифікації ОСОБА_38 на 8 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №2 від 16.02.2021 щодо прийняття на посаду фахівця із організації інформаційної безпеки ОСОБА_39 на 8 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №5 від 03.03.2021 щодо прийняття на посаду агента з постачання ОСОБА_40 на 11 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №10 від 30.09.2020 щодо прийняття на посаду обліковця з реєстрації бухгалтерських даних ОСОБА_41 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №19 від 10.12.2020 щодо прийняття на посаду комірника ОСОБА_42 на 13 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №04 від 17.08.2020 щодо прийняття на посаду меджера з оптової торгівлі ОСОБА_43 на 8 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №17 від 30.11.2020 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_44 на 9 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №1 від 17.12.2020 щодо прийняття на посаду комірника ОСОБА_45 на 14 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №3 від 16.02.2021 щодо прийняття на посаду менеджера з постачання ОСОБА_46 на 9 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №09 від 21.09.2020 щодо прийняття на посаду обліковця з реєстрації бухгалтерських даних ОСОБА_47 на 9 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №01 від 04.11.2019 щодо прийняття на посаду товарознавця ОСОБА_48 на 11 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №11 від 30.09.2020 щодо прийняття на посаду обліковці бухгалтерських даних ОСОБА_49 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №6 від 03.03.2021 щодо прийняття на посаду товарознавця ОСОБА_50 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №07 від 16.09.2020 щодо прийняття на посаду агента з постачання ОСОБА_51 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №03 від 31.01.2020 щодо прийняття на посаду бухгалтера ОСОБА_52 на 9 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №18 від 04.12.2020 щодо прийняття на посаду комірника ОСОБА_53 на 11 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №8 від 17.03.2021 щодо прийняття на посаду фахівця із сертифікації ОСОБА_54 на 17 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №05 від 08.09.2020 щодо прийняття на посаду бухгалтера ОСОБА_55 на 9 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №4 17.02.2021 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_56 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №14 від 30.10.2020 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_57 на 12 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №7 від 03.03.2021 щодо прийняття на посаду агента з постачання ОСОБА_58 на 13 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №06 від 15.09.2020 щодо прийняття на посаду фахівця відділу сертифікації ОСОБА_59 на 8 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №9 від 17.03.2021щодо прийняття на посаду експедитора ОСОБА_60 на 11 арк.;

- копію витягу з ЄДРЮ ФОП « ОСОБА_12 » на 1 арк.;

- штатний розпис на 2021 рік ФОП « ОСОБА_8 » на 2 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №1 від 18.01.2021 про запровадження суміщення посад на 1 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №13-к від 01.04.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_61 на 13 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №8-к від 29.12.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_62 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №9-к від 29.12.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_28 на 9 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №12-к від 04.03.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_63 на 6 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №2-к від 30.11.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_64 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №16-к від 22.04.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_65 на 9 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №15-к від 08.04.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_66 на 13 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №6-к від 29.12.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_67 на 13 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №5-к від 18.12.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_68 на 11 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №1-к від 30.11.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_69 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №4-к від 08.12.2020 про прийняття на ОСОБА_70 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №17-к від 22.04.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_71 на 10 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №11-к від 16.02.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_72 на 11 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №03 від 26.04.2021 про звільнення з роботи ОСОБА_73 на 13 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №02 від 09.04.2021 про звільнення з роботи ОСОБА_74 на 14 арк.;

- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №01 від 09.04.2021 про звільнення з роботи ОСОБА_75 на 13 арк.;

- статут ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 14 арк.; витяг з реєстру платника ПДВ ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 3 арк.,

- протокол установчих зборів учасників ТОВ «ТК «Світ продуктів» №1/2015 від 08.05.2015 року на 3 арк.;

- протокол загальних зборів учасників ТОВ «ТК «Світ продуктів» №2/04 від 15.04.2019 року на 1 арк.;

- протокол загальних зборів учасників ТОВ «ТК «Світ продуктів» №2/2017 від 01.12.2017 року на 1 арк.;

- опис документів ТОВ «ТК «Світ продуктів», що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії на 2 арк.;

- наказ директора ТОВ «ТК «Світ продуктів» №1/2015 від 08.05.2015 на 7 арк.;

- наказ директора ТОВ «ТК «Світ продуктів» №1/2015 від 12.05.2015 на 1 арк.;

- протокол загальних зборів учасників ТОВ «ТК «Світ продуктів» №1/2017 від 31.03.2017 року на 3 арк.;

- копію статуту ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 14 арк.;

- виписку з ЄДРЮ та ФОП ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;

- копію паспорту та ІПН ОСОБА_76 на 3 арк.;

- копію статуту ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 14 арк.;

- наказ директора ТОВ «ТК «Світ продуктів» №2 від 01.07.2015 щодо прийняття на роботу ОСОБА_77 на 1 арк.;

- копію довідки щодо відкриття рахунку ТОВ «ТК «Світ продуктів» в ПАТ КБ «Приватбанк»;

- копію акту щодо підключення до системи дистанційного обслуговування в «Приват 24» ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;

- копію довіреності наданою гр. ОСОБА_76 гр. ОСОБА_78 щодо представництва інтересів у відділі Державної реєстрації юридичних і фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Полтавського міського управління юстиції на 1 арк.;

- договір оренди транспортного засобу ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;

- договір оренди транспортного засобу ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;

- акт приймання передачі до договору оренди транспортного засобу від 05.07.2016 на 1 арк.;

- акт приймання передачі до договору оренди транспортного засобу від 08.07.2016 на 1 арк.;

- договір оренди транспортного засобу ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;

- договір оренди транспортного засобу ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;

- довіреність про надання ОСОБА_76 права ОСОБА_77 представляти інтереси ТОВ «ТК «Світ продуктів»;

- наказ директора ТОВ «Сефторг» - ОСОБА_7 №02/11 від 02.11.2020 про затвердження антикорупційної програми на 16 арк.;

- копію статуту ТОВ «Сефторг» на 18 арк.; статут ТОВ «Сефторг» на 18 арк.;

- опис документів ТОВ «Сефторг», що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії на 2 арк.;

- наказ директора ТОВ «Сефторг»№1 від 28.07.2020 про приступання до виконання обов`язків на 1 арк.;

- виписку з ЄДРЮО ФОП ТОВ «Сефторг» на 2 арк.;

- рішення №1 одноосібного засновника ТОВ «Сефторг» від 16.07.2020 на 1 арк.;

- витяг з реєстру платників ПДВ ТОВ «Сефторг» на арк.;

- виписку з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_10 » на 1 арк.;

- витяг з реєстру платників єдиного податку ФОП « ОСОБА_10 » від 13.10.2015 на 1 арк.;

- довідку про реєстрацію роботодавця у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів ФОП « ОСОБА_10 » №10901 від 15.02.2019 на 1 арк.;

- довідку щодо відкриття рахунку ФОП « ОСОБА_10 » в ПАТ КБ «Приватбанк» на 1 арк.; виписка з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.;

- довідку щодо відкриття рахунку ФОП « ОСОБА_9 » в ПАТ КБ «Приватбанк» на 1 арк.; копія паспорту та ІПН ОСОБА_9 на 4 арк.;

- витяг з реєстру платників єдиного податку ФОП « ОСОБА_9 » від 28.06.2017 на 1 арк.;

- довідку щодо відкриття рахунку ФОП « ОСОБА_79 » в ПАТ КБ «Приватбанк» на 2 арк.;

- свідоцтво платника єдиного податку ФОП « ОСОБА_79 » на 1 арк.;

- виписку з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_79 » на 1 арк.;

- заяву про застосування спрощеної системи оподаткування ФОП « ОСОБА_79 » на 2 арк.;

- витяг з реєстру платників ПДВ ФОП « ОСОБА_7 » на 2 арк.;

- виписку з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_7 » на 1 арк.;

- договір банківського рахунка ПАТ КБ «Приватбанк» на 31 арк.;

- довідку щодо відкриття рахунку ФОП « ОСОБА_7 » в ПАТ КБ «Приватбанк» на 1 арк.;

- додаткову угоду до договору банківського рахунка ФОП « ОСОБА_7 » на 3 арк.;

- довідку про виконання зобов`язання за кредитним договором ПАТ «ВТБ БАНК» ФОП « ОСОБА_7 » на 1 арк.;

- виписку з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_7 » на 2 арк.;

- довідку про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агенти без утримання податку ФОП « ОСОБА_7 » №975 від 21.12.2010 на 2 арк.;

- копію свідоцтва про шлюб ОСОБА_7 на 1 арк.;

- копію паспорту та ІПН ОСОБА_7 на 6 арк.;

- копію посвідчення на проведення перевірки ГУ Держспоживслужби в Полтавській обл. ФОП « ОСОБА_7 » на 8 арк.;

- витяг з реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами ФОП « ОСОБА_7 » на 1 арк.;

- повідомлення про взяття на облік ФОП « ОСОБА_7 » на 1 арк.; від 27.09.2007 на 1 арк.;

- повідомлення про взяття на облік ФОП « ОСОБА_7 » №307 від 15.12.2011 на 1 арк.;

- повідомлення про взяття на облік ФОП « ОСОБА_7 » №271 від 14.10.2011 на 1 арк.;

- протокол випробувань рефрижиратора №01-03-02/19 від 12.02.2019 на 3 арк.;

- довідку про взяття на облік ФОП « ОСОБА_7 » №29866 від 14.12.2011 на 1 арк.;

- відповідь ДПСУ на запит - Згода на збір та обробку персональних даних ОСОБА_80 на 1 арк.;

- лист №ФОП/С/1434/16-31-06-03-22 від 10.03.2020 на 1 арк.;

- лист фонду соцстрахування ОСОБА_7 на 1 арк.;

- довідку Державного комітету статистики України ФОП « ОСОБА_7 » №09.2-254 від 18.01.2011 на 1 арк.;

- заяву про реєстрацію бази персональних даних ФОП « ОСОБА_7 » на 3 арк.;

- довідку про визначення класифікаційних даних ФОП « ОСОБА_7 » №03/3-142 на 1 арк.;

- договір № 254 від 01.11.2019 оренди нежитлового приміщення між ТОВ «Завод залізобетонних виробів №7» та адвокатом ОСОБА_81 на 5-ти аркушах;

- лист про співпрацю № 25 від 16.11.2018р., від ТОВ «Полтавська Логістична Компанія» до ФОП « ОСОБА_10 » в 3-х екземплярах на 3-х аркушах;

- акт надання послуг № 570 від 28.02.2021 р., від ТОВ «ДІАГЕН» до ТОВ «Світ продуктів» в 2-х екземплярах, рахунок на оплату № 549 від 28.02.2021р., на 3-х аркушах;

- рахунок-фактуру № СФ-0000057 від 14.04.2021р., від ТОВ «ГАРАНТ ЛОГІСТИКА» до ФОП « ОСОБА_8 », акт № ОУ-0000057 здачі-прийняття робіт (надання послуг), на 2-х аркушах;

- мобільний телефон марки «HUAWEI» ІМЕІ1: НОМЕР_7 , ІМЕІ2: НОМЕР_8 , в червоному чохлі, з встановленими месенджерами «Viber», «WatsApp» в яких знаходяться (чати) переписка з особами, причетні до діяльності ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Консалт Тендер Експерт», ФОП « ОСОБА_82 », ТОВ «Сефторг», ФОП « ОСОБА_23 », ФОП « ОСОБА_24 », ФОП « ОСОБА_25 » та інші, а також фото копії з журналу чорнової бухгалтерії та фінансово господарської діяльності;

в частині арешту майна грошових коштів у сумі 1030000 гривень, 1500 доларів США відмовлено.

02.11.2021 року прокурор звернувся до апеляційного суду з заявою про роз`яснення судового рішення ухвали колегії суддів судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду від 28 липня 2021 року, посилаючись на те, що на адресу окружної прокуратури надійшло клопотання адвоката ОСОБА_6 про повернення майна, а саме грошових коштів. Водночас, вказаною ухвалою апеляційного суду не вирішено питання речового доказу, а саме кому необхідно повернути грошові кошти в сумі 1030000 гривень, 1500 доларів США.

Заслухавши доповідь судді, перевіривши та обговоривши підстави, викладені в заяві про роз`яснення судового рішення, вивчивши матеріали судового провадження, колегія суддів дійшла наступного висновку.

Так, на особу, що звертається з заявою про роз`яснення рішення покладається обов`язок зазначити, що саме в ньому є незрозумілим, у чому полягає ця незрозумілість, які припускаються варіанти тлумачення тих чи інших формулювань, як це впливає на реалізацію судового рішення тощо.

Роз`яснюючи ухвалу суд не вправі змінювати зміст такої ухвали, тобто не має права змінювати зміст відомостей, викладених в ухвалі. Вимоги, які пред`являє кримінальний процесуальний закон до змісту ухвали, містяться у статті 372 КПК України.

Тож у вирішенні питання про межі, в яких суд вправі діяти, надаючи роз`яснення ухвали, слід виходити з приписів статей 372 КПК України щодо змісту ухвали.

Варто зазначити, що роз`яснення судового рішення, яке на думку певних осіб є незрозумілим, виступає ще одним (крім передбаченого ст. 379 КПК України) способом усунення його недоліків, а щодо передбачених ст. 380 КПК України роз`яснень змісту судового рішення та інших його аспектів, то вони не обумовлені потребою усунення його формальних чи змістових недоліків.

Роз`яснення рішення - це викладення рішення у більш ясній і зрозумілій формі. Здійснюючи роз`яснення судового рішення, суд викладає більш повно і зрозуміло ті частини рішення, розуміння яких викликає труднощі, не вносячи змін до рішення по суті і не торкаючись тих питань, які не були предметом судового розгляду. Якщо фактично порушується питання про зміну рішення, або про внесення до нього нових даних, або про роз`яснення мотивів прийняття рішення, суд відмовляє в роз`ясненні рішення. У ході роз`яснення рішення суд повинен тлумачити юридичні терміни, а не загальновживані слова.

Зрозумілість рішення полягає в тому, що воно є доступним для сприйняття, дохідливим, таким, що не припускає варіантності свого тлумачення. Суд не вправі вносити будь-які зміни в існуюче рішення так само, як і вирішувати питання, що не були предметом судового розгляду. Він може лише, змінивши форму викладення, більш повно, чітко і зрозуміло навести ті частини рішення, що породжують певні труднощі для однозначного сприйняття.

Відповідно до ч. 1 ст. 380 КПК України, якщо судове рішення є незрозумілим, суд, який його ухвалив, за заявою учасника судового провадження чи органу виконання судового рішення ухвалою роз`яснює своє рішення, не змінюючи при цьому його зміст.

Колегія суддів вивчивши заяву, дослідивши матеріали провадження, не встановила необхідності роз`яснення судового рішення, оскільки під час судового розгляду заяви встановлено, що ухвала колегії суддів відповідає вимогам статті 372 КПК України, за своїм змістом є зрозумілою, зміст не містить неоднозначного трактування, підстави та мотиви прийняття даного рішення наведені в ухвалі.

Враховуючи викладене, колегія суддів за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до висновку про безпідставність заяви про роз`яснення судового рішення та, як наслідок у її задоволенні вважає за необхідне відмовити.

Керуючись ст. 380, 404, 405, 407, 422 КПК України, колегія суддів, -

П о с т а н о в и л а:

У задоволенні заяви прокурора Солом`янської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_5 про роз`яснення судового рішення ухвали колегії суддів судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду від 28 липня 2021 року відмовити.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена впродовж трьох місяців з дня проголошення ухвали.

СУДДІ:




ОСОБА_1 ОСОБА_2 ОСОБА_3 .

Справа № 21-з/824/5/2022 Категорія ст. 380 КПК України

Доповідач: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення22.02.2022
Оприлюднено23.01.2023

Судовий реєстр по справі —760/12649/21

Ухвала від 22.02.2022

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Рибак Іван Олексійович

Ухвала від 28.07.2021

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Рибак Іван Олексійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні