КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 лютого 2022 року колегія суддів судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду у складі:
головуючого судді ОСОБА_1
суддів ОСОБА_2 , ОСОБА_3
секретаря судового засідання ОСОБА_4
розглянула у відкритому судовому засіданні в м. Києві заяву прокурора Солом`янської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_5 про роз`яснення судового рішення ухвали колегії суддів судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду від 28 липня 2021 року,-
В с т а н о в и л а:
Цією ухвалою апеляційну скаргу адвоката ОСОБА_6 , подану в інтересах власників майна ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ТОВ "Марі Фудс", ТОВ "Світ продуктів", ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_13 задоволено частково, а апеляційну скаргу адвоката ОСОБА_6 , подану в інтересах власника майна ОСОБА_14 задоволено;
ухвалу слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва від 26 травня 2021 року, якою частково задоволено клопотання прокурора Солом`янської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_15 в частині накладення арешту, на майно, вилучене під час обшуку, проведеного в період часу з 29.04.2021 р. по 30.04.2021., за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: грошових коштів у сумі 1030000 гривень та 1500 доларів США, - скасовано;
постановлено нову ухвалу, якою клопотання прокурора Солом`янської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_15 про арешт майна задоволено частково;
накладено арешт на майно, вилучене під час обшуку, проведеного в період часу з 29.04.2021 р. по 30.04.2021., за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
- флеш-накопичувач бірюзового кольору з надписом «KIOXIA 16 GB»;
- аудио накопитель UNIKA AR-2 чорного кольору;
- картку ключ до рахунку № НОМЕР_1 з надписом на звороті « ОСОБА_16 »;
- картку ключ до рахунку № НОМЕР_2 з надписом на звороті «Мазаратій»;
- картку ключ до рахунку № НОМЕР_3 з надписом на звороті «Марч»;
- блокнот розового кольору в якому зазначені електронні скриньки, паролі та закріплені номери мобільних телефонів ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_18 », ТОВ «Консалт Тендер Експерт», ФОП « ОСОБА_11 », ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг»;
- зошит з надписом «cars in the city» на 12 аркушів в якому зазначені логіни та паролі електронних кабінетів банків ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_18 », ФОП « ОСОБА_11 », ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг» та інші;
- зошит з друкованим надписом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та надписом від руки «Фінки» в якому зазначена фінансова допомога, що надавалася від ФОП « ОСОБА_7 » іншим ФОП в т.ч. ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_18 », ФОП « ОСОБА_11 », ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг»;
- друковані записи щодо грошових коштів на рахунках ІНФОРМАЦІЯ_2 та МегаБанку у ФОП « ОСОБА_7 ,» ФОП « ОСОБА_20 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ФОП « ОСОБА_21 », ТОВ «Сонячний», ФОП « ОСОБА_22 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ТОВ «Сефторг» в період з 23.12.2020 по 28.04.2021 р.;
- списки водіїв та номери авто закріплених за ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Марі Фудс», ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Сефторг» на 33 аркушах;
- список осіб, що працюють на ФОП « ОСОБА_7 » із зазначенням їх посад станом на 20.10.2020 р., на 11 аркушах;
- список ФОПів із зазначенням логіну та паролю а також площадок проведення закупівель на 2-х аркушах;
- список номерів телефонів та марки телефонів закріплених за ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Консалт Тендер Експерт», ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг», ФОП « ОСОБА_23 », ФОП « ОСОБА_24 », ФОП « ОСОБА_25 » на 1 аркуші;
- список ФОПів та ТОВ, що перебувають на загальній та спрощеній системі оподаткування на 1-му аркуші;
- чорнові записи фінансового характеру на 2-х аркушах;
- список працівників по відділах відповідальних за різними напрямками роботи на 2-х аркушах;
- лист про співпрацю №104 від 10.04.2020 між ТОВ «Гармонія Полтава» та ФОП ОСОБА_10 » на 1му аркуші;
- лист про співпрацю №103 від 10.04.2020 між ТОВ «Гармонія Полтава» та ФОП ОСОБА_12 » на 1му аркуші;
- лист-підтвердження № 85 від 16.12.2019 р., ТОВ «Полтавський м`ясокомбінат» підтверджує, що ФОП « ОСОБА_7 ,» дорендує складські приміщення на 1-му аркуші;
- блокнот з надписом « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в якому містяться чорнові записи щодо надання позики та фінансової допомоги між ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Консалт Тендер Експерт», ФОП « ОСОБА_19 », ТОВ «Сефторг», ФОП « ОСОБА_23 », ФОП « ОСОБА_24 », ФОП « ОСОБА_25 »;
- рахунок-фактура № ФП-0001798 від 20.04.2021 щодо оплати оренди приміщення від ФОП « ОСОБА_7 » на 1-у аркуші;
- лист № 12/04 від 12.04.2021 від ФОП « ОСОБА_12 » до АТ «Полтава-банк» щодо відкриття рахунку на 1-у аркуші;
- лист № 12/04-1 від 12.04.2021 від ФОП « ОСОБА_12 » до АТ «Мегабанк» щодо відкриття рахунку на 1-у аркуші;
- лист № 09/04-1 від 09.04.2021 від ФОП « ОСОБА_26 » до АТ «Полтава-банк» щодо виготовлення ключа по ФОП « ОСОБА_26 » на 1-у аркуші;
- лист № 08-04/1 від 08.04.2021 від ФОП « ОСОБА_8 » щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;
- лист № 1 від 30.03.2021 від ТОВ «Світ Продуктів» до ТОВ «ДІАГЕН» щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;
- лист № 06-04/1 від 06.04.2021 від ФОП « ОСОБА_8 » щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;
- лист № 05/04-1 від 05.04.2021 від ФОП « ОСОБА_12 » до АТ КБ «ПриваБанк» щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;
- лист № 05/04-1 від 05.04.2021 від ФОП « ОСОБА_26 » до ФОП « ОСОБА_27 » щодо помилково перерахованих коштів на 1-у аркуші;
- сертифікат відкритого ключа ЄЦП клієнта ФОП « ОСОБА_10 » на 1-у аркуші;
- лист № 12/04-1 від 12.04.2021 від ФОП « ОСОБА_12 » до АТ «Мегабанк» щодо відкриття рахунку на 1-у аркуші;
- довідку від 15.04.2021 року «Про місце роботи» видана від ФОП « ОСОБА_7 » для ОСОБА_28 , про те що вона є працівником ФОП « ОСОБА_7 » на 1-му аркуші;
- рахунок-фактуру № 868 від 21.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження сиру, на якій присутній запис «дослідження сиру твердого для поставки у в/ч НОМЕР_4 в травні заг. об`єм 3960 кг.» на 1-му аркуші;
- рахунок-фактуру № 892 від 21.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження води, на якій присутній запис «дослідження води 1,5л для поставки у в/ч НОМЕР_4 в травні заг. об`єм 7300 л.» на 1-му аркуші;
- рахунок-фактуру № 894 від 21.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження риби, на якій присутній запис «дослідження для вивозу у травні 2021р., в/ч НОМЕР_4 » на 1-му аркуші;
- рахунок-фактуру № 901 від 22.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження: сало, на якій присутній запис «в/ч 1471» на 1-му аркуші;
- рахунок-фактуру № 905 від 22.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_8 » за дослідження борошна на 1-му аркуші;
- гарантійний лист для в/ч НОМЕР_4 «щодо постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості», копія протоколу випробувань, копії сертифікатів на 8-ми аркушах;
- рахунок-фактуру № 907 від 22.04.2021 платник ФОП « ОСОБА_7 » за дослідження м`яса курчат на якій присутній запис «тендер в/ч НОМЕР_5 »на 1-му аркуші;
- видаткову накладну № 22973 від 05.04.2021 від ФОП « ОСОБА_29 » до ФОП « ОСОБА_12 »;
- рахунок-фактуру № 22973 від 05.04.2021 р.,
- копії декларацій виробника на 5-ти аркушах;
- видаткову накладну № 163 від 02.03.2021 від ТОВ «Ірклія нова» до ФОП « ОСОБА_12 », товаро-транспортна накладна № Р163 від 02.03.2021 р., копія декларації виробника на 3-х аркушах;
- договір поставки № ЕК 20-2909 від 29.09.2020 укладений між ТОВ «Рибоконсервний завод «Екватор» та ФОП « ОСОБА_10 » на 6-ти аркушах;
- видатковуа накладну № 4691 від 19.04.2021 від ТДВ «Веселівський молокозавод» до ТОВ «СЕФТОРГ», товаро-транспортна накладна № 4691 від 19.04.2021 р., копія декларацій виробника на 4-х аркушах;
- видаткову накладну № 126101 від 19.04.2021 від ТОВ «Луцька аграрна компанія» до ФОП « ОСОБА_8 », рахунок на оплату № 126101, товаро-транспортна накладна № Р126101 від 19.04.2021 р., копія декларації виробника на 4-х аркушах;
- видаткову накладну № 19219 від 22.03.2021 від ТОВ «ВП Роганський м`ясокомбінат» до ФОП « ОСОБА_8 », копія декларації виробника, декларація про оптову ціну на продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання № 19219 від 22.03.2021р., товаро-транспортна накладна № Р19219 від 22.03.2021 р., на 4-х аркушах;
- видаткову накладну № 1102 від 19.04.2021 від ТОВ «Овопрайм» до ФОП « ОСОБА_12 », копія декларації виробника, товаро-транспортна накладна № ВЛ-0029671 від 19.04.2021 р., на 3-х аркушах;
- видаткову накладну № 1168 від 23.04.2021 від ТОВ «Овопрайм» до ФОП « ОСОБА_12 », копія декларації виробника, товаро-транспортна накладна № Р1168 від 23.04.2021 р., на 3-х аркушах;
- видаткову накладну № ВС-0000032 від 10.04.2021 від ФОП « ОСОБА_30 » до ФОП « ОСОБА_12 », товаро-транспортна накладна № ВС-0000032, копія декларації виробника від 10.04.2021 р., на 3-х аркушах;
- видаткову накладну № ЕП00001379 від 12.04.2021 від Дочірнє підприємство фірма «Екотехніка-М» до ФОП « ОСОБА_12 », рахунок-фактура № ЕП00000220 від 08.04.2021р., товаро-транспортна накладна № ЕП00001379 від 12.04.2021 р., копія декларації виробника, на 5-и аркушах;
- видаткову накладну № 2081 від 27.03.2021 від ТОВ «Агробест-2019» до ФОП « ОСОБА_10 », декларація виробника, товаро-транспортна накладна № 2081 від 27.03.2021 р., на 3-х аркушах;
- видаткову накладну № 2028 від 24.03.2021 від ТОВ «Агробест-2019» до ФОП « ОСОБА_10 », копія декларації виробника, товаро-транспортна накладна № ФМ-0066155 від 24.03.2021 р., на 3-х аркушах;
- чорнові записи на 1-у аркуші;
- копію табелю обліку використання робочого часу на 1-у аркуші;
- зошит з надписом « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в твердій різнокольоровій обкладинці в якому знаходяться записи чорнової бухгалтерії, приходи та видатки грошових коштів;
- авансову відомість за квітень 2021 року щодо нарахування грошових коштів ФОП пов`язаних з ОСОБА_7 , на 3-х аркушах;
- документи фінансової звітності ОСОБА_7 , та пов`язаних із ним ФОП на 41-му аркуші;
- відомість по взаєморозрахункам з контрагентами з 01.02.2021 по 30.04.2021 на на 4-х аркушах;
- звіт про використання грошових коштів з 22.03.2021 по 30.03.2021 року (з квитанціями) на 71-му аркуші;
- відомість ФОП « ОСОБА_12 » на виплату готівки № 16 за квітень 2021 року з додатком на 2-х аркушах;
- відомість взаєморозрахунків з контрагентами з 01.04.2021 по 30.06.2021 на 1-му аркуші;
- відомість ФОП « ОСОБА_12 » на виплату готівки № 15 за квітень 2021 року з додатком на 2-х аркушах;
- відомість ФОП « ОСОБА_7 » на виплату готівки № 106 за квітень 2021 року з додатком на 2-х аркушах;
- копію роздруківки про участь ФОП « ОСОБА_31 » та ФОП « ОСОБА_32 » в проведенні аукціону Кременчуцькою Спеціальною загальноосвітньою школою-інтернат Полтавської обласної ради , на 1-му аркуші;
- паперову папку сірого кольору з надписом «звіти лютий 2021» в якій знаходяться видаткові накладні та касові звіти щодо видачі готівкових коштів ФОП « ОСОБА_7 », та пов`язаних із ним ФОП;
- паперову папку сірого кольору з надписом «звіти квітень 2021» в якій знаходяться видаткові накладні та касові звіти щодо видачі готівкових коштів ФОП « ОСОБА_7 », та пов`язаних із ним ФОП;
- паперову папку з написом «звіти березень 2021» в якій знаходяться видаткові накладні та касові звіти щодо видачі готівкових коштів ФОП « ОСОБА_7 », та пов`язаних із ним ФОП;
- звіт про використання коштів, наданих під звіт від 12.03.2021 на 6 (шести) арк;
- звіт про використання коштів, наданих під звіт від 24.02.2021 на 8 (восьми) арк;
- товарні чеки на 87 (вісімдесяти семи) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 10 (десяти) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 10 (десяти) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 3 (трьох) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 2020 на 1 (одному) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 10 (десяти) арк;
- рахунок-фактуру №00-0000020 від 29.01.2021 на 6 (шести) арк;
- накладну №37 від 24.02.2021 на 1 (одному) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 10 (десяти) арк;
- заказ-заявку від 25.02.2021 2021 на 1 (одному) арк;
- взаєморозрахунок з контрагентами на 6 (шести) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 7 (семи) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 2 (двох) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 2 (двох) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 14 (чотирнадцяти) арк;
- взаєморозрахунок з контрагентами з 01.01.2021 по 31.01.2021 на 2 (двох) арк;
- звіт про гроші на 2 (двох) арк;
- звіт про використання коштів виданих під звіт від 05.03.2021 на 1 (одному) арк;
- звіт про використання коштів виданих під звіт від 05.03.2021 на 1 (одному) арк;
- звіт про використання коштів виданих під звіт від 05.03.2021 на 1 (одному) арк;
- звіт про витрачені кошти на 4 (чотирьох) арк;
- особисті записи фінансового характеру на 4 (чотирьох) арк;
- службову записку про виділення коштів на 4 (чотирьох) арк;
- особисті записи фінансового характеру про закупівлю частин на 12 (дванадцяти) арк;
- звіт про використання коштів наданих під звіт від 11.02.2021 року на 12 (дванадцяти) арк;
- взаєморозрахунок з контрагентами з 01.06.2020 по 28.02.2021 на 5 (п`яти) арк;
- рахунки-фактури про отриманий товар на 23 (двадцяти трьох) арк;
- особисті записи фінансового характеру про рух грошових коштів на 30 (тридцяти) арк.;
- договір №82-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №83-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 5 (п`яти) арк;
- договір №84-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №71-21 від 25.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №72-21 від 25.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №73-21 від 25.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №74-21 від 25.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №89-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 8 (восьми) арк;
- договір №88-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 5 (п`яти) арк;
- договір №87-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №86-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 5 (п`яти) арк;
- договір №85-21 від 02.02.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №112-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №111-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 8 (восьми) арк;
- договір №110-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 9 (дев`яти) арк;
- договір №109-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 8 (восьми) арк;
- договір №108-21 від 03.03.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 5 (п`яти) арк;
- договір №04-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;
- договір №05-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;
- договір №06-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;
- договір №07-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;
- договір №08-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;
- договір №09-21 від 14.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;
- договір №10-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;
- договір №11-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;
- договір №12-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021на 10 (десяти) арк;
- договір №13-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №14-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 7 (семи) арк;
- договір №15-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №16-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №17-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №18-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 на 7 (семи) арк;
- договір №19-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №20-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №21-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №22-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №23-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №13-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №25-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №26-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №27-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №28-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №29-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №31-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №32-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №33-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №34-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №35-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №36-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №37-21 від 15.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №41-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №42-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №43-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №44-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №45-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №46-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №47-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №48-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №49-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №50-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №51-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №52-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- договір №53-21 від 20.01.2021 укладений між в/ч НОМЕР_4 та постачальником ФОП ОСОБА_8 та додаткова угода №1-21 від 15.03.2021 на 10 (десяти) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №112-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №111-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №110-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №109-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 02.04.2021 до договору №108-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 26.02.2021 до договору №89-21 на 1 (одному) арк;
- додаткову угоду № 2-21 від 15.03.2021 до договору №89-21 на 6 (шести) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №88-21 на 4 (чотирьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №87-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №86-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №85-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №84-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №83-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №82-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №74-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №73-21 на 3 (трьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №72-21 на 4 (чотирьох) арк;
- додаткову угоду № 1-21 від 15.03.2021 до договору №71-21 на 3 (трьох) арк.;
- договір №108 від 11.03.2021 між Центром забезпечення службової діяльності МО та ГШ ЗС України та ОСОБА_12 на 6 (шести) арк;
- перелік укладених договорів між ФОП ОСОБА_33 та в/ч НОМЕР_4 на 26 (двадцяти шести) арк.;
- декларацію виробника №1768 ФОП ОСОБА_7 на 1 (одному) арк;
- декларацію виробника №1767 ФОП ОСОБА_7 на 1 (одному) арк;
- лист з результатами аукціону в Центрі забезпечення службової діяльності МО та ГШ ЗС України від 17.03.2021 на 1 (одному) арк;
- лист №16-03/2021-7 від 16.03.2021 від ФОП ОСОБА_10 на 3 (трьох) арк;
- акт №46 від 24.06.2020 на 3 (трьох) арк;
- претензію про сплату штрафу за порушення вимог шодо маркування від 30.06.2020 на 4 (чотирьох) арк;
- претензію №08-08/78 від 24.02.2021 на 12 (дванадцяти) арк;
- претензію №08-08/78 від 24.02.2021 на 7 (семи) арк;
- перелік телефонів ФОПів пов`язаних з ОСОБА_7 на 1 (одному) арк;
- договір №66/В33-2020 від 02.07.2020 на 10 (десяти) арк;
- гарантійний лист виробника №158 від 20.05.2020 на 1 (одному) арк;
- довіреність ОСОБА_10 на 1 (одному) арк;
- довіреність ОСОБА_10 на 1 (одному) арк;
- ТУ м`ясо свинини в тушах і півтушках за ДСТУ 7158:2010 на 10 (десяти) арк;
- акт про порушення умов договору від 15.10.2020 №223 на 9 (дев`яти) арк;
- претензіюя про сплату штрафу за поставку неякісного товару від 20.11.2020 на 6 (шести) арк;
- акт №105 про відбір зразків (проб) для проведення досліджень від 20.10.2020 на 3 (трьох) арк;
- акт приймального контролю від 20.10.2020 №232 на 4 (чотирьох) арк;
- акт про порушення умов договору №233 від 15.10.2020 на 11 (одинадцяти) арк;
- претензію про сплату штрафу за поставку неякісного товару від 20.11.2020 на 4 (чотирьох) арк;
- відповідь №04-02/1 від 04.02.2021 на 4 (чотирьох) арк;
- видаткову накладну від 26.10.2020 на 2 (двох) арк;
- сводну ведомость отгрузки по в/ч НОМЕР_6 за период с 01.01.2021 по 31.12.2021 на 2 (двох) арк;
- особисті записи правового характеру на 4 (чотирьох) арк.;
- довіреність №1/21 від 01.02.2021 на 7 (семи) арк;
- розпорядження АМК України від 05.04.2021 №6рп на 6 (шести) арк;
- ухвалу від 01.03.2016 у справі К/800/8954/15 на 4 (чотирьох) арк.;
- лист №06/04/21/1 від 06.04.2021 на 2 (двох) арк;
- лист №02/04/21/1 від 02.04.2021 на 10 (десяти) арк;
- особисті записи на 9 (дев`яти) арк.;
- штатний розпис на 2021 рік ФОП « ОСОБА_12 » на 2 арк.;
- штатний розпис на 2020 рік ФОП « ОСОБА_12 » на 1 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №21 від 29.12.2020 щодо прийняття на посаду комірника ОСОБА_34 на 11 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №12 від 30.09.2020 щодо прийняття на посаду бухгалтера ОСОБА_35 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №08 від 18.11.2019 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_36 на 9 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №15 від 04.11.2020 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_37 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №1 від 16.02.2021 щодо прийняття на посаду фахівця із сертифікації ОСОБА_38 на 8 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №2 від 16.02.2021 щодо прийняття на посаду фахівця із організації інформаційної безпеки ОСОБА_39 на 8 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №5 від 03.03.2021 щодо прийняття на посаду агента з постачання ОСОБА_40 на 11 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №10 від 30.09.2020 щодо прийняття на посаду обліковця з реєстрації бухгалтерських даних ОСОБА_41 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №19 від 10.12.2020 щодо прийняття на посаду комірника ОСОБА_42 на 13 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №04 від 17.08.2020 щодо прийняття на посаду меджера з оптової торгівлі ОСОБА_43 на 8 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №17 від 30.11.2020 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_44 на 9 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №1 від 17.12.2020 щодо прийняття на посаду комірника ОСОБА_45 на 14 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №3 від 16.02.2021 щодо прийняття на посаду менеджера з постачання ОСОБА_46 на 9 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №09 від 21.09.2020 щодо прийняття на посаду обліковця з реєстрації бухгалтерських даних ОСОБА_47 на 9 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №01 від 04.11.2019 щодо прийняття на посаду товарознавця ОСОБА_48 на 11 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №11 від 30.09.2020 щодо прийняття на посаду обліковці бухгалтерських даних ОСОБА_49 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №6 від 03.03.2021 щодо прийняття на посаду товарознавця ОСОБА_50 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №07 від 16.09.2020 щодо прийняття на посаду агента з постачання ОСОБА_51 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №03 від 31.01.2020 щодо прийняття на посаду бухгалтера ОСОБА_52 на 9 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №18 від 04.12.2020 щодо прийняття на посаду комірника ОСОБА_53 на 11 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №8 від 17.03.2021 щодо прийняття на посаду фахівця із сертифікації ОСОБА_54 на 17 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №05 від 08.09.2020 щодо прийняття на посаду бухгалтера ОСОБА_55 на 9 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №4 17.02.2021 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_56 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №14 від 30.10.2020 щодо прийняття на посаду водія ОСОБА_57 на 12 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №7 від 03.03.2021 щодо прийняття на посаду агента з постачання ОСОБА_58 на 13 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №06 від 15.09.2020 щодо прийняття на посаду фахівця відділу сертифікації ОСОБА_59 на 8 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_12 » №9 від 17.03.2021щодо прийняття на посаду експедитора ОСОБА_60 на 11 арк.;
- копію витягу з ЄДРЮ ФОП « ОСОБА_12 » на 1 арк.;
- штатний розпис на 2021 рік ФОП « ОСОБА_8 » на 2 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №1 від 18.01.2021 про запровадження суміщення посад на 1 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №13-к від 01.04.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_61 на 13 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №8-к від 29.12.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_62 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №9-к від 29.12.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_28 на 9 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №12-к від 04.03.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_63 на 6 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №2-к від 30.11.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_64 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №16-к від 22.04.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_65 на 9 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №15-к від 08.04.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_66 на 13 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №6-к від 29.12.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_67 на 13 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №5-к від 18.12.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_68 на 11 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №1-к від 30.11.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_69 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №4-к від 08.12.2020 про прийняття на ОСОБА_70 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №17-к від 22.04.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_71 на 10 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №11-к від 16.02.2021 про прийняття на роботу ОСОБА_72 на 11 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №03 від 26.04.2021 про звільнення з роботи ОСОБА_73 на 13 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №02 від 09.04.2021 про звільнення з роботи ОСОБА_74 на 14 арк.;
- наказ ФОП « ОСОБА_8 » №01 від 09.04.2021 про звільнення з роботи ОСОБА_75 на 13 арк.;
- статут ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 14 арк.; витяг з реєстру платника ПДВ ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 3 арк.,
- протокол установчих зборів учасників ТОВ «ТК «Світ продуктів» №1/2015 від 08.05.2015 року на 3 арк.;
- протокол загальних зборів учасників ТОВ «ТК «Світ продуктів» №2/04 від 15.04.2019 року на 1 арк.;
- протокол загальних зборів учасників ТОВ «ТК «Світ продуктів» №2/2017 від 01.12.2017 року на 1 арк.;
- опис документів ТОВ «ТК «Світ продуктів», що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії на 2 арк.;
- наказ директора ТОВ «ТК «Світ продуктів» №1/2015 від 08.05.2015 на 7 арк.;
- наказ директора ТОВ «ТК «Світ продуктів» №1/2015 від 12.05.2015 на 1 арк.;
- протокол загальних зборів учасників ТОВ «ТК «Світ продуктів» №1/2017 від 31.03.2017 року на 3 арк.;
- копію статуту ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 14 арк.;
- виписку з ЄДРЮ та ФОП ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;
- копію паспорту та ІПН ОСОБА_76 на 3 арк.;
- копію статуту ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 14 арк.;
- наказ директора ТОВ «ТК «Світ продуктів» №2 від 01.07.2015 щодо прийняття на роботу ОСОБА_77 на 1 арк.;
- копію довідки щодо відкриття рахунку ТОВ «ТК «Світ продуктів» в ПАТ КБ «Приватбанк»;
- копію акту щодо підключення до системи дистанційного обслуговування в «Приват 24» ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;
- копію довіреності наданою гр. ОСОБА_76 гр. ОСОБА_78 щодо представництва інтересів у відділі Державної реєстрації юридичних і фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Полтавського міського управління юстиції на 1 арк.;
- договір оренди транспортного засобу ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;
- договір оренди транспортного засобу ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;
- акт приймання передачі до договору оренди транспортного засобу від 05.07.2016 на 1 арк.;
- акт приймання передачі до договору оренди транспортного засобу від 08.07.2016 на 1 арк.;
- договір оренди транспортного засобу ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;
- договір оренди транспортного засобу ТОВ «ТК «Світ продуктів» на 1 арк.;
- довіреність про надання ОСОБА_76 права ОСОБА_77 представляти інтереси ТОВ «ТК «Світ продуктів»;
- наказ директора ТОВ «Сефторг» - ОСОБА_7 №02/11 від 02.11.2020 про затвердження антикорупційної програми на 16 арк.;
- копію статуту ТОВ «Сефторг» на 18 арк.; статут ТОВ «Сефторг» на 18 арк.;
- опис документів ТОВ «Сефторг», що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії на 2 арк.;
- наказ директора ТОВ «Сефторг»№1 від 28.07.2020 про приступання до виконання обов`язків на 1 арк.;
- виписку з ЄДРЮО ФОП ТОВ «Сефторг» на 2 арк.;
- рішення №1 одноосібного засновника ТОВ «Сефторг» від 16.07.2020 на 1 арк.;
- витяг з реєстру платників ПДВ ТОВ «Сефторг» на арк.;
- виписку з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_10 » на 1 арк.;
- витяг з реєстру платників єдиного податку ФОП « ОСОБА_10 » від 13.10.2015 на 1 арк.;
- довідку про реєстрацію роботодавця у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів ФОП « ОСОБА_10 » №10901 від 15.02.2019 на 1 арк.;
- довідку щодо відкриття рахунку ФОП « ОСОБА_10 » в ПАТ КБ «Приватбанк» на 1 арк.; виписка з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк.;
- довідку щодо відкриття рахунку ФОП « ОСОБА_9 » в ПАТ КБ «Приватбанк» на 1 арк.; копія паспорту та ІПН ОСОБА_9 на 4 арк.;
- витяг з реєстру платників єдиного податку ФОП « ОСОБА_9 » від 28.06.2017 на 1 арк.;
- довідку щодо відкриття рахунку ФОП « ОСОБА_79 » в ПАТ КБ «Приватбанк» на 2 арк.;
- свідоцтво платника єдиного податку ФОП « ОСОБА_79 » на 1 арк.;
- виписку з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_79 » на 1 арк.;
- заяву про застосування спрощеної системи оподаткування ФОП « ОСОБА_79 » на 2 арк.;
- витяг з реєстру платників ПДВ ФОП « ОСОБА_7 » на 2 арк.;
- виписку з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_7 » на 1 арк.;
- договір банківського рахунка ПАТ КБ «Приватбанк» на 31 арк.;
- довідку щодо відкриття рахунку ФОП « ОСОБА_7 » в ПАТ КБ «Приватбанк» на 1 арк.;
- додаткову угоду до договору банківського рахунка ФОП « ОСОБА_7 » на 3 арк.;
- довідку про виконання зобов`язання за кредитним договором ПАТ «ВТБ БАНК» ФОП « ОСОБА_7 » на 1 арк.;
- виписку з ЄДРЮО ФОП ФОП « ОСОБА_7 » на 2 арк.;
- довідку про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агенти без утримання податку ФОП « ОСОБА_7 » №975 від 21.12.2010 на 2 арк.;
- копію свідоцтва про шлюб ОСОБА_7 на 1 арк.;
- копію паспорту та ІПН ОСОБА_7 на 6 арк.;
- копію посвідчення на проведення перевірки ГУ Держспоживслужби в Полтавській обл. ФОП « ОСОБА_7 » на 8 арк.;
- витяг з реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами ФОП « ОСОБА_7 » на 1 арк.;
- повідомлення про взяття на облік ФОП « ОСОБА_7 » на 1 арк.; від 27.09.2007 на 1 арк.;
- повідомлення про взяття на облік ФОП « ОСОБА_7 » №307 від 15.12.2011 на 1 арк.;
- повідомлення про взяття на облік ФОП « ОСОБА_7 » №271 від 14.10.2011 на 1 арк.;
- протокол випробувань рефрижиратора №01-03-02/19 від 12.02.2019 на 3 арк.;
- довідку про взяття на облік ФОП « ОСОБА_7 » №29866 від 14.12.2011 на 1 арк.;
- відповідь ДПСУ на запит - Згода на збір та обробку персональних даних ОСОБА_80 на 1 арк.;
- лист №ФОП/С/1434/16-31-06-03-22 від 10.03.2020 на 1 арк.;
- лист фонду соцстрахування ОСОБА_7 на 1 арк.;
- довідку Державного комітету статистики України ФОП « ОСОБА_7 » №09.2-254 від 18.01.2011 на 1 арк.;
- заяву про реєстрацію бази персональних даних ФОП « ОСОБА_7 » на 3 арк.;
- довідку про визначення класифікаційних даних ФОП « ОСОБА_7 » №03/3-142 на 1 арк.;
- договір № 254 від 01.11.2019 оренди нежитлового приміщення між ТОВ «Завод залізобетонних виробів №7» та адвокатом ОСОБА_81 на 5-ти аркушах;
- лист про співпрацю № 25 від 16.11.2018р., від ТОВ «Полтавська Логістична Компанія» до ФОП « ОСОБА_10 » в 3-х екземплярах на 3-х аркушах;
- акт надання послуг № 570 від 28.02.2021 р., від ТОВ «ДІАГЕН» до ТОВ «Світ продуктів» в 2-х екземплярах, рахунок на оплату № 549 від 28.02.2021р., на 3-х аркушах;
- рахунок-фактуру № СФ-0000057 від 14.04.2021р., від ТОВ «ГАРАНТ ЛОГІСТИКА» до ФОП « ОСОБА_8 », акт № ОУ-0000057 здачі-прийняття робіт (надання послуг), на 2-х аркушах;
- мобільний телефон марки «HUAWEI» ІМЕІ1: НОМЕР_7 , ІМЕІ2: НОМЕР_8 , в червоному чохлі, з встановленими месенджерами «Viber», «WatsApp» в яких знаходяться (чати) переписка з особами, причетні до діяльності ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_17 », ТОВ «Світ продуктів», ТОВ «Консалт Тендер Експерт», ФОП « ОСОБА_82 », ТОВ «Сефторг», ФОП « ОСОБА_23 », ФОП « ОСОБА_24 », ФОП « ОСОБА_25 » та інші, а також фото копії з журналу чорнової бухгалтерії та фінансово господарської діяльності;
в частині арешту майна грошових коштів у сумі 1030000 гривень, 1500 доларів США відмовлено.
02.11.2021 року прокурор звернувся до апеляційного суду з заявою про роз`яснення судового рішення ухвали колегії суддів судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду від 28 липня 2021 року, посилаючись на те, що на адресу окружної прокуратури надійшло клопотання адвоката ОСОБА_6 про повернення майна, а саме грошових коштів. Водночас, вказаною ухвалою апеляційного суду не вирішено питання речового доказу, а саме кому необхідно повернути грошові кошти в сумі 1030000 гривень, 1500 доларів США.
Заслухавши доповідь судді, перевіривши та обговоривши підстави, викладені в заяві про роз`яснення судового рішення, вивчивши матеріали судового провадження, колегія суддів дійшла наступного висновку.
Так, на особу, що звертається з заявою про роз`яснення рішення покладається обов`язок зазначити, що саме в ньому є незрозумілим, у чому полягає ця незрозумілість, які припускаються варіанти тлумачення тих чи інших формулювань, як це впливає на реалізацію судового рішення тощо.
Роз`яснюючи ухвалу суд не вправі змінювати зміст такої ухвали, тобто не має права змінювати зміст відомостей, викладених в ухвалі. Вимоги, які пред`являє кримінальний процесуальний закон до змісту ухвали, містяться у статті 372 КПК України.
Тож у вирішенні питання про межі, в яких суд вправі діяти, надаючи роз`яснення ухвали, слід виходити з приписів статей 372 КПК України щодо змісту ухвали.
Варто зазначити, що роз`яснення судового рішення, яке на думку певних осіб є незрозумілим, виступає ще одним (крім передбаченого ст. 379 КПК України) способом усунення його недоліків, а щодо передбачених ст. 380 КПК України роз`яснень змісту судового рішення та інших його аспектів, то вони не обумовлені потребою усунення його формальних чи змістових недоліків.
Роз`яснення рішення - це викладення рішення у більш ясній і зрозумілій формі. Здійснюючи роз`яснення судового рішення, суд викладає більш повно і зрозуміло ті частини рішення, розуміння яких викликає труднощі, не вносячи змін до рішення по суті і не торкаючись тих питань, які не були предметом судового розгляду. Якщо фактично порушується питання про зміну рішення, або про внесення до нього нових даних, або про роз`яснення мотивів прийняття рішення, суд відмовляє в роз`ясненні рішення. У ході роз`яснення рішення суд повинен тлумачити юридичні терміни, а не загальновживані слова.
Зрозумілість рішення полягає в тому, що воно є доступним для сприйняття, дохідливим, таким, що не припускає варіантності свого тлумачення. Суд не вправі вносити будь-які зміни в існуюче рішення так само, як і вирішувати питання, що не були предметом судового розгляду. Він може лише, змінивши форму викладення, більш повно, чітко і зрозуміло навести ті частини рішення, що породжують певні труднощі для однозначного сприйняття.
Відповідно до ч. 1 ст. 380 КПК України, якщо судове рішення є незрозумілим, суд, який його ухвалив, за заявою учасника судового провадження чи органу виконання судового рішення ухвалою роз`яснює своє рішення, не змінюючи при цьому його зміст.
Колегія суддів вивчивши заяву, дослідивши матеріали провадження, не встановила необхідності роз`яснення судового рішення, оскільки під час судового розгляду заяви встановлено, що ухвала колегії суддів відповідає вимогам статті 372 КПК України, за своїм змістом є зрозумілою, зміст не містить неоднозначного трактування, підстави та мотиви прийняття даного рішення наведені в ухвалі.
Враховуючи викладене, колегія суддів за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до висновку про безпідставність заяви про роз`яснення судового рішення та, як наслідок у її задоволенні вважає за необхідне відмовити.
Керуючись ст. 380, 404, 405, 407, 422 КПК України, колегія суддів, -
П о с т а н о в и л а:
У задоволенні заяви прокурора Солом`янської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_5 про роз`яснення судового рішення ухвали колегії суддів судової палати з розгляду кримінальних справ Київського апеляційного суду від 28 липня 2021 року відмовити.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена впродовж трьох місяців з дня проголошення ухвали.
СУДДІ:
ОСОБА_1 ОСОБА_2 ОСОБА_3 .
Справа № 21-з/824/5/2022 Категорія ст. 380 КПК України
Доповідач: ОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 22.02.2022 |
Оприлюднено | 23.01.2023 |
Кримінальне
Київський апеляційний суд
Рибак Іван Олексійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні