Миколаївський окружний адміністративний суд
вул. Заводська, 11, м. Микол аїв, 54055
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
08.07.2010 р. С права № 2а-2986/10/1470
Миколаївський окружни й адміністративний суд у скл аді головуючого судді Устино ва І.А. за участю секретаря суд ового засідання Непомнящої А .О. розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
за позовом: Прокурора м. Миколаєва,
в інтересах держави в особ і Головної державної інсп екції на автомобільному тран спорті, в особі її структурно го підрозділу територіально го управління Головної держа вної інспекції на автомобіль ному транспорті у Миколаївсь кій області,
до товариства з обмежен ою відповідальністю «Негоці ант Південь»,
за участю представників ві д позивача: Ляховська І.В.
від відповідача: не з' явив ся.
У справі приймає участь про курор Брезіцький В.С.
про стягнення фінансов их санкцій у розмірі 1700 грн.
ВСТАНОВИВ:
Прокурор м. Микол аєва в інтересах держави в ос обі Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті, в особі її структурног о підрозділу територіальног о управління Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті у Миколаївськ ій області звернувся до суду з позовом про стягнення з ві дповідача фінансових санкці й у сумі 1700,00 грн.
У судовому засіданні пр едставник позивача та прокур ор позовні вимоги підтримали повністю.
Представник відповіда ча у судове засідання двічі н е з' явився, про дату та час сл ухання справи повідомлений н алежним чином, про причини не явки суду не повідомив.
Суд вважає, що справа м оже бути розглянута по суті н а підставі наявних у справі д оказів, а відсутність повнов ажного представника відпові дача, відповідно до ст. 128 КАС Ук раїни, не перешкоджає виріше нню спору.
Проаналізувавши матеріа ли справи, пояснення прокуро ра, представника позивача, су д приходить до наступних вив одів.
Згідно Постанови Кабі нету Міністрів України “Про утворення Головної державно ї інспекції на автомобільном у транспорті ” № 1190 від 08.09.04р., Гол овна автоінспекція здійснює державний контроль за додер жанням суб' єктами господар ювання, які проводять діяльн ість у сфері автомобільного транспорту загального корис тування вимог законодавства про автомобільний транспорт та є юридичною особою, для вик онання покладених на неї зав дань може утворювати територ іальні органи.
Відповідно до п.1 наказу Мі ністерства транспорту та зв' язку України “Про затверджен ня положення про територіаль ні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті ” № 888 від 14.12.05р., тери торіальні органи Головавтоі нспекції в областях є терито ріальними структурними підр озділами Головавтоінспекці ї без права юридичної особи, в тому числі і територіальне у правління Головавтоінспекц ії в Миколаївській області, я кі здійснюють державний кон троль за дотриманням суб' єк тами господарювання усіх фор м власності нормативно-право вих актів, стандартів і норм п еревезення вантажів і пасажи рів автомобільним транспорт ом загального користування.
На підставі Постанови КМУ “ Про затвердження порядку зді йснення державного контролю на автомобільному транспорт і ” №1567 від 08.11.06р. органи державно го контролю на автомобільном у транспорті здійснюють дер жавний контроль шляхом прове дення планових, позапланових та рейдових перевірок, за рез ультатами перевірки складає ться акт, якщо в ході перевірк и виявлено порушення законод авства про автомобільний тра нспорт, справа про порушення розглядається посадовою осо бою органу державного контро лю за місцем знаходження суб ' єкта господарювання. За на явності підстав, керівник ор гану державного контролю або його заступник виносить пос танову про застосування фіна нсових санкцій.
За результатами перевірки відповідача був складений а кт №130099 від 03.06.2009 р. (а.с.10), згідно яко го були виявлені порушення, в ідповідальність за які перед бачена ст.60 ЗУ “Про автомобіль ний транспорт ” за надання по слуг з перевезень пасажир ів та вантажів без оформлен ня документів, перелік яких в изначений статтями 48 ЗУ “Про а втомобільний транспорт”- в д орожньому листі відсутня від мітка про проходження водієм перед рейсового медичного о гляду. Відповідач з визначен им актом ознайомлений, запер ечень щодо викладеного в акт і не надав.
Згідно до абз.3 ч.1 ст.60 ЗУ “Про автомобільний транспорт ” з а порушення законодавства п ро автомобільний транспорт до автомобільних перевізни ків застосовуються санкції з а надання послуг з перевез ень пасажирів та вантажів без оформлення документів, п ерелік яких визначений статт ями 39 та 48 цього Закону, - штра ф у розмірі ста неоподаткову ваних мінімумів доходів гром адян.
22 червня 2009 року постановою №069921 про застосування фінанс ових санкцій заступником нач альника територіального упр авління Головавтотрансінсп екції у Миколаївській област і, який діяв в межах своїх повн оважень, застосовано відпові дальність до відповідача за вищевикладені порушення у ви глядів фінансових санкцій в сумі 1700грн. (а.с.7).
Згідно Постанови КМУ “Пр о затвердження порядку здійс нення державного контролю на автомобільному транспорті ” № 1567 від 08.11.06р., фінансова санкці я повинна бути перерахован а суб'єктом господарювання на зазначений у постанові р ахунок не пізніше ніж протяг ом п'ятнадцяти днів після отр имання ним копії постанови п ро застосування фінансових санкцій, про що повідомляє ться орган державного контр олю, посадовою особою якого винесено відповідну постан ову.
Відповідач постанову №069921 пр о застосування фінансових са нкцій не оскаржив, але добров ільно цей штраф не сплатив, пр о оплату позивача не повідом ив.
Відповідно до ст.11 КА С України розгляд і вирішенн я справ в адміністративних с удах здійснюються на засада х змагальності сторін та сво боди в наданні ними суду свої х доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні в имоги обґрунтовані, підтверд жені матеріалами справи та п ідлягають задоволенню в повн ому обсязі.
Керуючись статтями 158, 160-163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальніст ю «Негоціант Південь»(вул. 12 П оздовжня, 82, м. Миколаїв, 54028, іден тифікаційний код 32719565) на корис ть державного бюджету Ленінс ького району м. Миколаєва фін ансові санкції в сумі 1700 гриве нь.
Постанова відповідно д о ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України н абирає законної сили після з акінчення строку подання зая ви про апеляційне оскарження , якщо таку заяву не було подан о.
Постанова суду може бу ти оскаржено до Одеського ап еляційного суду шляхом подан ня заяви про апеляційне оска рження постанови суду та апе ляційної скарги. Заява про ап еляційне оскарження та апеля ційна скарга подаються до ад міністративного суду апеляц ійної інстанції через суд пе ршої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Заява про апеляційне оскарж ення постанови суду першої і нстанції подається протягом десяти днів з дня її проголош ення, а в разі складення поста нови в повному обсязі відпов ідно до ст. 160 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни - з дня складення в повном у обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності о соби, яка бере участь у справі , то строк подання заяви про ап еляційне оскарження обчислю ється з дня отримання нею коп ії постанови. Апеляційна ска рга на постанову суду подаєт ься протягом двадцяти днів п ісля подання заяви про апеля ційне оскарження.
Виконавчий лист у відп овідності зі ст.258 Кодексу адм іністративного судочинства України видається за заявою позивача після набрання зак онної сили рішенням адмініст ративного суду.
Суддя І. А. Устинов
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2010 |
Оприлюднено | 29.07.2010 |
Номер документу | 10427916 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Устинов І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні