ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 травня 2022 року м. ПолтаваСправа № 440/14888/21
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Супруна Є.Б., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу №440/14888/21 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, Козельщинської селищної ради Козельщинського району Полтавської області про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
09.11.2021 ОСОБА_1 та його представник адвокат Борзовець Олександр Володимирович звернулися до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, Козельщинської селищної ради Козельщинського району Полтавської області (надалі - Козельщинська селищна рада), в якому просять суд:
- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області від 25.05.2021 №3713-СГ "Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою";
- зобов`язати Козельщинську селищну раду надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої на території Хорішківської сільської ради Козельщинського району Полтавської області, орієнтовною площею 1,75 га, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства відповідно до заяви від 14.05.2021.
Позов обґрунтований тим, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області №3713-СГ від 25.05.2021 позивачу відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність. Позивач вважає оскаржуваний наказ таким, що винесений з порушенням вимог Земельного кодексу України, оскільки підставою для відмови може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно правових актів, генеральних планів. При цьому органом Держгекадастру не доведено тієї обставини, що земельна ділянка, жадана позивачем, дійсно входить в межі земель, встановлених Державним актом на право колективної власності на землю серії ПЛ №00961 від 28.12.1995. До того ж вказаний Державний акт скасовано рішенням Господарського суду Полтавської області від 05.09.2017 у справі №917/1052/17, а тому посилання Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області на такий державний акт є безпідставними. Оскільки з 27.05.2021 повноваження щодо розпорядження земельними ділянками сільськогосподарського призначення перейшли від органів Держгеокадастру до відповідних територіальних громад, то з метою належного відновлення порушеного права наявні підстави для зобов`язання Козельщинської селищної ради надати позивачу відповідний дозвіл.
Ухвалою судді Полтавського окружного адміністративного суду від 15.11.2021 позовну заяву залишено без руху.
Після усунення недоліків, ухвалою від 29.11.2021 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні), витребувано докази.
Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області позов не визнає. У відзиві на позовну заяву (а.с. 43-46) представник зазначаєв, що згідно з інформацією Відділу у Козельщинському районі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області запитувана позивачем земельна ділянка відноситься до земель, що підлягали паюванню. У проекті розташування земельних часток (паїв) ДП "Агрофірма Хорішки", ЗАТ "Оптім-Оіл" і ТОВ СП "Агро-БТК" запроектована земельна ділянка № НОМЕР_1 на ОСОБА_2 . Згідно з даними Публічної кадастрової карти України на визначеному схемою бажаному місці розташуванні земельної ділянки наявна вже сформована земельна ділянка з кадастровим номером 5322085000:00:001:1591 площею 3,8082 га для ведення товарного сільськогосподарського призначення. З огляду на це наказом Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області №3713-СГ від 25.05.2021 позивачу відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.
Козельщинська селищна рада позов також не визнає. У відзиві на позовну заяву (а.с. 65-70) представник зазначає, що позивач звертався із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області 14.05.2021. Тож на момент виникнення спірних правовідносин Козельщинська селищна рада не була суб`єктом цих правовідносин. Спірна земельна ділянка перейшла у комунальну власність лише 20.08.2021 з моменту державної реєстрації права комунальної власності. Відповідно до схеми розташування жаданої позивачем земельної ділянки той просив надати дозвіл на земельну ділянку в межах земельних ділянок з кадастровими номерами 5322085000:00:001:1188 та 5322085000:00:001:1591. Відповідно до Інформації про право власності та речові права земельна ділянка з кадастровим номером 5322085000:00:001:1188 є приватною власністю ОСОБА_3 , а земельна ділянка з кадастровим номером 5322085000:00:001:1591 передана в оренду ТОВ Агрофірма "Добробут". Таким чином, надати позивачу дозвіл на розробку проекту землеустрою на жадану ним земельну ділянку неможливо.
Розгляд справи, відповідно до частини п`ятої статті 262 КАС України, здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Суд, вивчивши матеріали справи, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.
ОСОБА_1 звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області із заявою від 14.05.2021 (вх.№К-3659/0/25-21 від 18.05.2021) (а.с. 62), в якій просив надати йому у власність земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 1,75 га та відповідно надати дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки на території Хорішківської сільської ради Козельщинського району Полтавської області, що входить до складу Козельщинської селищної ОТГ, за межами населеного пункту відповідно до графічних матеріалів, номер земельної ділянки 2. До вказаної заяви додав: графічний матеріал, на якому зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (земельна ділянка є суміжною із земельною ділянкою з кадастровим номером 5322085000:00:001:1138), копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Наказом Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області №3743-СГ від 25.05.2021 "Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою" (а.с. 63), прийнятим відповідно до статей 15-1, 116, 118, 121, 122 Земельного кодексу України, відмовлено ОСОБА_1 у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, на території Хорішківської сільської ради Козельщинського району Полтавської області, орієнтовний розмір земельної ділянки 1,75 га із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства з таких підстав: земельна ділянка відноситься до земель колективної власності.
В обґрунтування вказаного наказу зазначено, що за інформацією Відділу у Козельщинському районі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області згідно з доданими до заяви графічними матеріалами зазначена земельна ділянка відноситься до земель колективної власності спілки селян «Перемога» відповідно до державного акта на право колективної власності на землю серії ПЛ №000961 від 28.12.1995. Відповідно до пункту четвертого статті 122 Земельного кодексу України Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області розпоряджається виключно земельними ділянками сільськогосподарського призначення державної власності.
Не погодившись із правомірністю мотивів відмови викладених у наказі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області №3713-СГ від 25.05.2021 "Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою", позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та аргументам учасників справи, наведених у заявах по суті, суд виходить з такого.
Згідно зі статтею 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Відповідно до статті 3 Земельного кодексу України (надалі - ЗК України) земельні відносини в Україні регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Відповідно до частини першої статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права власності громадянами та юридичними особами на земельні ділянки, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації, відбувається в порядку, визначеному частиною першою статті 128 цього Кодексу.
За змістом пункту "б" частини першої статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства у розмірі не більше 2,0 гектара.
Відповідно до частини шостої статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Частиною сьомою статті 118 ЗК України передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Отже, вимоги до клопотання та документів, які додаються до клопотання, закріплені у частині шостій статті 118 ЗК України, а підстави для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою визначені частиною сьомою цієї статті. При цьому перелік таких підстав для відмови є вичерпним.
Судовим розглядом встановлено, що в наказі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області №3713-СГ від 25.05.2021 "Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою" підставою для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою є те, що земельна ділянка відноситься до земель колективної власності згідно з Державним актом на право колективної власності на землю серії ПЛ №000961 від 28.12.1995.
На підтвердження того, що жадана позивачем земельна ділянка належить на праві колективної власності згідно з Державним актом на право колективної власності на землю серії ПЛ №000961 від 28.12.1995 представник органу Держгекадастру приєднав до відзиву листа начальника відділу Дробахи Т.М. №537/396-21 від 09.12.2021, згідно з яким земельна ділянка, яку бажає отримати позивач, відноситься до земель, що підлягали паюванню і відповідно до Проекту розташування земельних часток (паїв) в межах ДП "Агрофірма Хорішки", ЗАТ "Оптім-Оіл" і ТОВ СП "Агро-БТК" та виготовлення державних актів на право власності на земельні ділянки на території Хорішківської сільської ради Козельщинського району Полтавської області земельна ділянка запроектована за №139 площею 3,81 га та закріплена за ОСОБА_2 . На даний час земельна ділянка площею 3,8082 га з кадастровим номером 5322085000:00:001:1591 Козельщинською селищною радою Кременчуцького району Полтавської області надана в оренду ТОВ "Агрофірма "Добробут" як невитребувана земельна ділянка (земельна частка (пай)), з врахуванням вимоги ст. 13 Закону України "Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)". Інформація щодо скасування державного акту на право колективної власності на землю серії ПЛ №000961 зареєстрованого 28.12.1995 за №12, виданого спілці селян "Перемога", а саме - рішення Господарського суду Полтавської області від 05.09.2017 у справі №917/1052/17, не надходили (а.с. 57).
Перевіряючи ці обставини, суд встановив, що рішенням Господарського суду Полтавської області від 05.09.2017 у справі №917/1052/17 (реєстраційний номер в ЄДРСР 69384799) скасовано державний акт на право колективної власності на землю серії ПЛ №000961, виданий спілці селян "Перемога" на земельну ділянку для виробництва сільськогосподарської продукції, розташовану в межах згідно з планом на території Хорішківської сільської ради Козельщинського району Полтавської області, виданого на підставі рішення Хорішківської сільської ради від 06.06.1995 №4, зареєстрований в Книзі записів державних актів на право колективної власності за №12, та скасовано запис про реєстрацію Державного акту на право колективної власності на землю серії ПЛ №000961, виданого спілці селян "Перемога" на земельну ділянку для виробництва сільськогосподарської продукції, розташовану в межах згідно з планом на території Хорішківської сільської ради Козельщинського району Полтавської області, виданого на підставі рішення Хорішківської сільської ради від 06.06.1995 №4, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право колективної власності за №12 (а.с. 21-23).
Ухвалою Харківського апеляційного господарського суду від 02.10.2017 у справі №917/1052/17 (реєстраційний номер в ЄДРСР 69506112) повернуто апеляційну скаргу Головному управлінню Держгеокадастру у Полтавській області.
Таким чином Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області безпідставно посилається в оскаржуваному наказі №3713-СГ від 25.05.2021 "Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою" на Державний акт на право колективної власності на землю серії ПЛ №000961 від 06.06.1995. При цьому відповідач не довів суду належними доказами факт перебування спірної земельної ділянки у колективній власності.
З огляду на викладене наказ Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області №3713-СГ від 25.05.2021 "Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою" є протиправним, а тому підлягає скасуванню, а відповідна вимога позивача - задоволенню.
Відповідно до пункту 7 розділу Х "Перехідних положень" Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи, що одержали у власність, у тимчасове користування, в тому числі на умовах оренди, земельні ділянки у розмірах, що були передбачені раніше діючим законодавством, зберігають права на ці ділянки.
Пунктом 21 вказаного розділу установлено, що з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні" землі колективних сільськогосподарських підприємств, що припинені (крім земельних ділянок, які на день набрання чинності зазначеним Законом перебували у приватній власності), вважаються власністю територіальних громад, на території яких вони розташовані. Зазначений Закон є підставою для державної реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки, сформовані за рахунок земель, які в силу зазначеного Закону переходять до комунальної власності.
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні" №2498-VIII від 10.07.2018 набрав чинності з 01.01.2019, а тому землі колективних сільськогосподарських підприємств, що припинені, вважаються власністю територіальних громад, на території яких вони розташовані, з 01.01.2019.
Отже, підстави для державної реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки колективних сільськогосподарських підприємств, що припинені, виникли з 01.01.2019.
Як зазначив представник селищної ради, позивач хотів виготовити проект землеустрою на земельну ділянку в межах земельних ділянок з кадастровими номерами 5322085000:00:001:1188 та 5322085000:00:001:1591. Відповідно ж до Інформації про право власності та речові права земельна ділянка з кадастровим номером 5322085000:00:001:1188 є приватною власністю ОСОБА_3 , а земельна ділянка з кадастровим номером 5322085000:00:001:1591 передана в оренду ТОВ Агрофірма "Добробут". Тож надати позивачу дозвіл на розробку проекту землеустрою на жадану ним земельну ділянку неможливо.
Такі доводи суд до уваги не приймає, оскільки з клопотанням про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою позивач до Козельщинської селищної ради не звертався, а тому цією Радою у встановленому законом порядку відповідне рішення не приймалося.
Спірний же наказ Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області №3713-СГ від 25.05.2021 "Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою" таких мотивів відмови не містить.
З огляду на те, що з дня набрання чинності Законом №1423-ІХ орган виконавчої влади, який здійснював розпорядження земельними ділянками державної власності, втратив право щодо розпорядження такими земельними ділянками, а позивач у встановленому чинним законодавством порядку до Козельщинської селищної ради із клопотанням про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою не звертався, селищною радою рішення в порядку статті 118 Земельного кодексу України не приймалося, суд не знаходить підстав ані для зобов`язання Козельщинської селищної ради надати ОСОБА_1 дозвіл на розроблення проекту землеустрою, ані для виходу за межі позовних вимог відповідно до частини другої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України та ухвалення рішення про зобов`язання Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області повторно розглянути заяву від 14.05.2021 (вх.№К-3659/0/25-21 від 18.05.2021) та прийняти рішення у відповідності до статті 118 Земельного кодексу України.
Отже, позовна вимога про зобов`язання Козельщинської селищної ради надати ОСОБА_1 дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої на території Хорішківської сільської ради Козельщинського району Полтавської області, орієнтовний розмір земельної ділянки 1,75 га із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства відповідно до заяви від 14.05.2021 задоволенню не підлягає.
Відповідні вимоги до органу місцевого самоврядування позивач може заявляти лише після того, як спірне питання пройде процедуру розгляду у цьому органі.
Таким чином адміністративний позов належить задовольнити частково.
Згідно з частиною третьою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Звертаючись до суду з цим позовом, позивач сплатив 908,00 грн судового збору, про що свідчить квитанція АТ "ПУМБ" від 20.09.2021 (а.с. 14).
Тож за фактом часткового задоволення позову суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області на користь позивача 1/3 судових витрат зі сплати судового збору у розмірі 303,00 грн.
У позовній заяві позивач просить стягнути ще й витрати на правничу допомогу в сумі 5000,00 грн.
Згідно зі ст. 134 Кодексу адміністративного судочинства України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із:
1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг);
2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);
3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;
4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
Суд зауважує, що склад та розмір витрат, пов`язаних з оплатою правової допомоги, входить до предмета доказування у справі.
Представник на підтвердження факту понесення позивачем витрат на правничу допомогу адвоката Борзовця О.В. до позову додав копії таких документів: довіреність від 12.05.2021 (а.с. 28-29), копія свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю, виданого ОСОБА_4 (а.с. 30), договір №02 від 14.09.2021 про надання правової допомоги від 14.09.2021 (а.с. 25-26), акт прийому-передачі виконаних робіт від 17.09.2021 відповідно до договору про надання правової допомоги №02 від 14.09.2021 на суму 5000 грн. (а.с. 27), розрахунок надання правової допомоги за договором №02 від 14.09.2021 (а.с. 24), квитанцію №02 від 17.09.2021 на суму 5000 грн. (а.с. 31).
Враховуючи співмірність з обсягом наданих адвокатом послуг і виконаних робіт та значенням справи для сторони, суд визнає обґрунтованою суму витрат на правничу допомогу у розмірі 1500,00 грн.
З урахуванням факту часткового задоволення позову суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області на користь ОСОБА_1 1/3 обґрунтованих витрат на правничу допомогу, у розмірі 500,00 грн.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов ОСОБА_1 до Козельщинської селищної ради Козельщинського району Полтавської області, Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області №3713-СГ від 25.05.2021 "Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою".
В решті вимог - позов залишити без задоволення.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (вул. Уютна, 23, м. Полтава, 36039, код ЄДРПОУ 39767930) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 ) частину судових витрат, що пов`язані зі сплатою судового збору, у розмірі 303 (триста три) грн 00 коп та частину витрат, понесених на оплату правничої допомоги, у розмірі 500 (п`ятсот) грн 00 коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку впродовж тридцяти днів з моменту його підписання в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Є.Б. Супрун
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2022 |
Оприлюднено | 22.06.2022 |
Номер документу | 104298244 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Є.Б. Супрун
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні