Справа № 461/3041/21
Провадження № 1-кс/461/1692/22
УХВАЛА
іменем України
13.05.2022 року м. Львів
Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2
розглянувши у судовому засіданні в залі суду у м.Львові клопотання старшого прокурора групи прокурорів у кримінальному провадженні прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Львівської обласної прокуратури ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до ЄРДР за № 42020141090000068 за попередньою правовою кваліфікацією кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212, ч. 3 ст. 191 КК України,
ВСТАНОВИВ:
До Галицького районного суду м. Львова надійшло старшого прокурора групи прокурорів у кримінальному провадженні прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Львівської обласної прокуратури ОСОБА_3 , в якому просить продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020141090000068 від 30.11.2020 на 12 місяців (один рік), тобто до 30.05.2023.
В обгрунтування внесеного клопотання покликається на те, що так званий «конвертаційний центр» включає в себе суб`єкти підприємницької діяльності з ознаками «фіктивності» та «транзитності», які зареєстровані у м. Львові та інших регіонах України, а саме: ТОВ «ФЕЛІНС» (код ЄДРПОУ 41854853), ТОВ «ГАЛІЛЕО ЗАХІД» (код ЄДРПОУ 42529487), ТОВ «ОЛ-СЕР» (код ЄДРПОУ 43051540), ФГ «ВАЛОВИЙ СПГ» (код ЄДРПОУ 42912879), ТОВ «НОВІКОС» (код ЄДРПОУ 43108083), ПП «К.А.С.» (код ЄДРПОУ 31753411), ТОВ «АМО Фармаплюс» (код ЄДРПОУ 40249160), ТОВ «Імекспласт» (код ЄДРПОУ 43051582), ТОВ «Врожай-Агро» (код ЄДРПОУ 39676020), ТОВ «Агро Вест Форт» (код ЄДРПОУ 42943844), ТОВ «Агроавтозапчастини» (код ЄДРПОУ 37162944), ТОВ «Альтас Плюс» (код ЄДРПОУ 43288134), ТОВ «Апвел Макс» (код ЄДРПОУ 42943561), ТОВ «Барвінок Постач» (код ЄДРПОУ 43610987), ТОВ «Біз Грув» (код ЄДРПОУ 42943734), ТОВ «Вітамін Експорт» (код ЄДРПОУ 43610898), ТОВ «Галада» (код ЄДРПОУ 43769655), ТОВ «Галичина Опт» (код ЄДРПОУ 43167332), ТОВ «Дистрибюшин Імпорт» (код ЄДРПОУ 43497852), ТОВ «Етокс Прайм» (код ЄДРПОУ 43610809), ТОВ «ЗУГ» (код ЄДРПОУ 43284564), ТОВ «Ірис Систем» (код ЄДРПОУ 43610861), ТОВ «Квітка Агро» (код ЄДРПОУ 43234906), ТОВ «Ленлайс» (код ЄДРПОУ 43149402), ТОВ «Меліан» (код ЄДРПОУ 43769126), ТОВ «Мештара» (код ЄДРПОУ 43284119), ТОВ «Нафт Груп Сервіс» (код ЄДРПОУ 43497692), ТОВ «Пікрон» (код ЄДРПОУ 43628533), ТОВ «Скай Комплект» (код ЄДРПОУ 43610937), ТОВ «Скай Трейд» (код ЄДРПОУ 38836216), ТОВ СП «Сумисільхозторг» (код ЄДРПОУ 34743521), ТОВ «Торговий Дім «Аншар» (код ЄДРПОУ 40764556), ТОВ «Трендгалбуд» (код ЄДРПОУ 43286294), ТОВ «Тургон» (код ЄДРПОУ 43768824), ТОВ «Яковагро» (код ЄДРПОУ 43234890), ФГ «Чернявський БО» (код ЄДРПОУ 42830097), ТОВ «ОМ Капітал» (код ЄДРПОУ 38370457), ТОВ «Меткомтех» (код ЄДРПОУ 39395446), ТОВ «Бізнес Інжиніринг» (код ЄДРПОУ 40186169), ТОВ «Баз Експорт Імпорт» (код ЄДРПОУ 40366221), ТОВ «Фелінс» (код ЄДРПОУ 41854853), ТОВ «Мірта ТМ» (код ЄДРПОУ 41917106), ТОВ «Галілео Захід» (код ЄДРПОУ 42529487), ТОВ «Спейс Агро» (код ЄДРПОУ 43157006), ТОВ «Розідор» (код ЄДРПОУ 43156509), ТОВ «Міт-Ол» (код ЄДРПОУ 43051844), ТОВ «ОЛ-СЕР» (код ЄДРПОУ 43051540), ТОВ «Нафтохімтрейд» (код ЄДРПОУ 42524012), ТОВ «Крістал Пелес» (код ЄДРПОУ 42515191), ТОВ «Амалфі» (код ЄДРПОУ 42269592), ТОВ «Авераж Захід» (код ЄДРПОУ 42103079), ТОВ «Топ Буд Дизайн» (код ЄДРПОУ 41518170), ТОВ «ТОРГ-БОРГ» (код ЄДРПОУ 41379088), ТОВ «Захід Бест» (код ЄДРПОУ 41194631), ТОВ «Амбон» (код ЄДРПОУ 42545027), ТОВ «Анстопабл» (код ЄДРПОУ 42764038), ТОВ «Хім Агроімпорт» (код ЄДРПОУ 42874300), ФГ «ЗЕРНОСВІТ+» (код ЄДРПОУ 42912470), ТОВ «Ландмаш» (код ЄДРПОУ 42937081), ФГ «Валовий СПГ» (код ЄДРПОУ 42912879), ТОВ «Львівагро Торг» (код ЄДРПОУ 43234927), ТОВ «Новікос» (код ЄДРПОУ 43108083), ТОВ «Астбуд» (код ЄДРПОУ 42934295), ТОВ «Олдпел» (код ЄДРПОУ 43107964), ТОВ «Профіексім-Трейд» (код ЄДРПОУ 42983253), ТОВ «Техно Брок Плюс» (код ЄДРПОУ 42447792), ТОВ «Себрос» (код ЄДРПОУ 43149376), ТОВ «Вестнант» (код ЄДРПОУ 42889054), ТОВ «Найтер» (код ЄДРПОУ 42943870), ТОВ «Тредвайс» (код ЄДРПОУ 43175500), ТОВ «Маркап Плюс» (код ЄДРПОУ 41717521), ТОВ «Бітвел» (код ЄДРПОУ 42943692), ПП Агрофірма «Журавка» (код ЄДРПОУ 30903248), ТОВ «Паритет-Агро» (код ЄДРПОУ 31642413), ТОВ «Омбілік-Агро» (код ЄДРПОУ 34473765), ТОВ «Імпел Гріффін Груп» (код ЄДРПОУ 35634872), ТОВ СГ Фірма «Зерноград» (код ЄДРПОУ 36092159), ТОВ «Торговий Дім «Агро-Верест» (код ЄДРПОУ 38393207), ТОВ «Миколаївський Тепловозоремонтний Завод» (код ЄДРПОУ 39471500), ТОВ ВО «Папір-Мал» (код ЄДРПОУ 41312809), ТОВ «Оптімо» (код ЄДРПОУ 42989648).
За результатами зібраних доказів у даному провадженні повідомлялось про підозру протягом 2021 року двом особам винним у вчиненні злочину, передбаченого ч.1 ст. 205-1 КК України, за фактом створення ТОВ «Барвінок Постач» та ТОВ «Скай Комплект», а відповідні обвинувальні акти розглянуто Галицьким районним судом м. Львова з ухваленням обвинувальних вироків.
Прокурор зазначає, що на підставі звернення обласної прокуратури комісією ГУ ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 у грудні 2020 року прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості всіх згаданих вище підприємств, окрім ТОВ «Нафтохімтрейд», якому раніше анулювали свідоцтво платника ПДВ.
За результатами залучення стороною обвинувачення по кримінальному провадженні №42020141090000068 вякості спеціалістівпрацівників управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ ДПС у Львівській області ними складено висновки аналітичних досліджень фінансово-господарської діяльності відносно всіх суб`єктів господарювання за інформацією наявною в автоматизованій системі «Податковий блок».
За висновками спеціалістів ГУ ДПС у Львівській області встановлено ознаки виписки та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних упродовж 2019-2020 років без фактичного постачання товарів та послуг на загальну суму 16 млрд 359 млн 823 тис грн, в тому числі ПДВ на суму 2 млрд 815 млн 888 тисяч гривень.
Постановами слідчого СУ ФР ГУ ДФС у Львівській області від 23.09.2021 призначено 76 судово-економічних експертиз з метою підтвердження висновків аналітичних досліджень, складених ГУ ДПС у Львівській області. Але, Львівським НДІСЕ відмовлено 29.10.2021 у проведенні економічних експертиз через необхідність надання первинних фінансово-господарських документів по кожному суб`єкту господарювання, а також проведення документальної податкової перевірки кожного платника податків, щодо якого вимагалось провести економічну експертизу, для підтвердження або спростування результатів таких податкових перевірок судовим експертом.
При цьому, постановою першого заступника керівника Львівської обласної прокуратури від 04.10.2021 прийнято рішення про доручення здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42020141090000068 слідчим СУ ГУ НП у Львівській області, у зв`язку з ліквідацією підрозділів податкової міліції, оскільки на виконання п.п. 2 п. 10 розділу VI Закону України «Про Бюро економічної безпеки України», Кабінетом Міністрів України з 25.09.2021 ліквідовано Державну фіскальну службу України та її слідчі підрозділи.
Постановою прокурора від 24.01.20222 у даному кримінальному провадженні визначено підслідність за детективами Бюро економічної безпеки України з метою забезпечення всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування кримінальних правопорушень вчинених у сфері оподаткування.
Постановою Кабінету Міністрів України № 1135 від 03.11.2021 «Про утворення територіальних органів Бюро економічної безпеки» передбачено утворення як юридичних осіб публічного права 23 територіальних органів БЕБ, які фактично ще не розпочали роботу, що унеможливлює виконання ними вимог, передбачених ст. 218 КПК України.
При цьому центральний апарат БЕБ сформовано лише на 50 відсотків від його граничної кадрової чисельності, що в сукупності із навантаженням, яке становить понад 10 складних кримінальних проваджень на кожного детектива, у тому числі за фактами декількох кримінальних правопорушень, щодо яких здійснюється провадження, із значним обсягом та специфікою процесуальних дій, необхідних для розслідування, а також з огляду на територіальну віддаленість, від місця вчинення відповідних правопорушень не дає цьому органу змогу здійснити належне досудове розслідування згаданого кримінального провадження.
Із врахуванням викладеного, постановою першого заступника Генерального прокурора від 09.02.2022 у відповідності до вимог ч. 5 ст. 36 КПК України проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42020141090000068 доручено слідчим СУ ГУ НП у Львівській області, у зв`язку з чим 17.02.2022 призначено групу прокурорів зі складу прокурорів Львівської обласної прокуратури.
Обласна прокуратура з метою ініціювання проведення позапланових податкових перевірок суб`єктів господарювання діяльності визнаних такими, що відповідають критеріям ризиковості, зверталась листом №10/1-759вих-21 від 19.08.2021 на адресу ГУ ДПС у Львівській області. Але, згідно з відповіддю контролюючого органу для вирішення питання про проведення позапланових перевірок ним скеровано запит на адресу ДПС України для отримання інформації про можливість відпрацювання в межах роботи Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України підприємств з числа тих щодо яких здійснюється збирання доказів у кримінальному провадженні № 42020141090000068, що могло б свідчити про наявність підстав для позапланової податкової перевірки згідно п.п. 78.1.1 та/або 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України. Відповідна інформація про остаточне рішення ГУ ДПС у Львівській області щодо проведення позапланових перевірок дотепер стороні обвинувачення не надана.
Крім цього, наказом ДПС України № 243-о від 24.02.2022 «Про встановлення простою у роботі Державної податкової служби та її територіальних органів», встановлено простій у роботі ДПС та її територіальних органів на період дії воєнного стану.
Відповідно до ст. 86 Податкового кодексу України порушення вимог податкового законодавства встановлюються актом документальної перевірки. Також, обов`язковою передумовою встановлення факту, що до бюджету фактично не надійшли кошти внаслідок ухилення винною особою від оподаткування, є нарахування контролюючим органом (Державна податкова служба) податку, в порядку та на підставах визначених ст. 58 Податкового Кодексу України та узгодження такого податкового боргу у встановленому законом порядку.
Відтак, з метою визначення суми податків, які фактично не надійшли до бюджету, в межах кримінального провадження № 42020141090000068 необхідне проведення після відновлення роботи ДПС України та її територіальних підрозділів документальних позапланових перевірок суб`єктів господарювання, які входять до так званого «конвертаційного центру» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2019 по 31.12.2020, узгодження податкових повідомлень-рішень, якщо такі будуть винесені за результатами перевірок, набрання законної сили судових рішень в разі можливого оскарження результатів перевірки, виконання інших слідчих (розшукових) дій для прийняття у провадженні законного процесуального рішення.
Санкція ч. 3 ст. 191 КК України передбачає покарання у виді обмеження волі на строк від 3 до 5 років або позбавленням волі на строк від 3 до 8 років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років. Отже, за приписами ч. 5 ст. 12 КК України це є тяжкий злочин.
Згідно ч. 2 ст. 219 КПК України, строк досудового розслідування у кримінальному провадженні щодо тяжкого злочину з моменту внесення відомостей до ЄРДР до дня повідомлення особі про підозру становить 18 місяців і закінчується 30.05.2022.
Відповідно до вимог ст. 294 КПК України, якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці 2 ч.1 ст.219 КПК України, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений п.п. 1-3 ч. 2 ст. 219 КПК України.
Крім того, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 в Україні введено військовий стан і Міністерством внутрішніх справ України запроваджені та здійснюються передбачені Законом України «Про правовий режим воєнного стану» заходи і повноваження, необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, до яких залучений і особовий склад СУ ГУ НП у Львівській області, що, в свою чергу, унеможливлює проведення у кримінальному провадженні всіх слідчих (розшукових) дій.
Таким чином, для проведення після відновлення роботи ДПС України та її територіальних підрозділів документальних податкових перевірок з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства необхідний додатковий строк у 12 місяців, тобто 1 (один) рік.
На підставі викладеного, беручи до уваги, що згідно ст.38 КПК України органи прокуратури не віднесено до органів досудового розслідування, що здійснюють досудове слідство і дізнання, та, відповідно, не наділені повноваженнями проведення досудового слідства і дізнання, для проведення у кримінальному провадженні слідчих (розшукових) дій та складення за наявності підстав письмового повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ст. 212 та ст. 191 КК України і його вручення необхідний додатковий строк, а також те, що вказані дії не могли бути здійснені та завершені раніше з об`єктивних причин через ліквідацію Державної фіскальної служби та її слідчих підрозділів, не можливістю виконання територіальними органами БЕБ, які ще не розпочали роботу, вимог ст. 218 КПК України, військовою агресією Російської Федерації проти України та не можливістю, у зв`язку із простоєм, введеним на час дії воєнного стану, проведення документальної податкових перевірок з питань дотримання вимог податкового законодавства.
Прокурор у судове засідання не з`явився, оскільки згідно клопотання просить суд проводити розгляд справи у його відсутності. Клопотання підтримує та просить таке задоволити.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
Відповідно до ч.1 ст.294 КПК України якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першої статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1 - 3 частини другої статті 219 цього Кодексу.
Згідно частини 1 статті 295-1 КПК України у випадках, передбачених ст.294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.
Встановлено, що слідчим управлінням ГУ НП у Львівській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному 12.05.2021 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020141090000068 за фактом організації діяльності на території Львівщини так званого «конвертаційного центру», який включає в себе групу спеціально створених комерційних структур з ознаками фіктивності, які сприяють суб`єктам підприємницької діяльності реального сектору економіки в умисному ухиленні від сплати податків шляхом мінімізації податкових зобов`язань, а також заволодіння бюджетними коштами.
За результатами зібраних доказів у даному провадженні повідомлялось про підозру протягом 2021 року двом особам винним у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 205-1 КК України, за фактом створення ТОВ «Барвінок Постач» та ТОВ «Скай Комплект», а відповідні обвинувальні акти розглянуто Галицьким районним судом м. Львова з ухваленням обвинувальних вироків.
Слід зазначити, що на підставі звернення обласної прокуратури комісією ГУ ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 у грудні 2020 року прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості всіх згаданих вище підприємств, окрім ТОВ «Нафтохімтрейд», якому раніше анулювали свідоцтво платника ПДВ.
За результатами залучення стороною обвинувачення по кримінальному провадженні № 42020141090000068 вякості спеціалістівпрацівників управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ ДПС у Львівській області ними складено висновки аналітичних досліджень фінансово-господарської діяльності відносно всіх суб`єктів господарювання за інформацією наявною в автоматизованій системі «Податковий блок».
За висновками спеціалістів ГУ ДПС у Львівській області встановлено ознаки виписки та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних упродовж 2019-2020 років без фактичного постачання товарів та послуг на загальну суму 16 млрд 359 млн 823 тис грн, в тому числі ПДВ на суму 2 млрд 815 млн 888 тисяч гривень.
Постановами слідчого СУ ФР ГУ ДФС у Львівській області від 23.09.2021 призначено 76 судово-економічних експертиз з метою підтвердження висновків аналітичних досліджень, складених ГУ ДПС у Львівській області. Але, Львівським НДІСЕ відмовлено 29.10.2021 у проведенні економічних експертиз через необхідність надання первинних фінансово-господарських документів по кожному суб`єкту господарювання, а також проведення документальної податкової перевірки кожного платника податків, щодо якого вимагалось провести економічну експертизу, для підтвердження або спростування результатів таких податкових перевірок судовим експертом.
При цьому, постановою першого заступника керівника Львівської обласної прокуратури від 04.10.2021 прийнято рішення про доручення здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42020141090000068 слідчим СУ ГУ НП у Львівській області, у зв`язку з ліквідацією підрозділів податкової міліції, оскільки на виконання п.п. 2 п. 10 розділу VI Закону України «Про Бюро економічної безпеки України», Кабінетом Міністрів України з 25.09.2021 ліквідовано Державну фіскальну службу України та її слідчі підрозділи.
Постановою прокуроравід 24.01.20222у даномукримінальному провадженнівизначено підслідністьза детективамиБюро економічноїбезпеки України з метою забезпечення всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування кримінальних правопорушень вчинених у сфері оподаткування.
Постановою Кабінету Міністрів України № 1135 від 03.11.2021 «Про утворення територіальних органів Бюро економічної безпеки» передбачено утворення як юридичних осіб публічного права 23 територіальних органів БЕБ, які фактично ще не розпочали роботу, що унеможливлює виконання ними вимог, передбачених ст. 218 КПК України.
При цьому центральний апарат БЕБ сформовано лише на 50 відсотків від його граничної кадрової чисельності, що в сукупності із навантаженням, яке становить понад 10 складних кримінальних проваджень на кожного детектива, у тому числі за фактами декількох кримінальних правопорушень, щодо яких здійснюється провадження, із значним обсягом та специфікою процесуальних дій, необхідних для розслідування, а також з огляду на територіальну віддаленість, від місця вчинення відповідних правопорушень не дає цьому органу змогу здійснити належне досудове розслідування згаданого кримінального провадження.
Із врахуваннямвикладеного, постановою першого заступника Генерального прокурора від 09.02.2022 у відповідності до вимог ч. 5 ст. 36 КПК України проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42020141090000068 доручено слідчим СУ ГУ НП у Львівській області, у зв`язку з чим 17.02.2022 призначено групу прокурорів зі складу прокурорів Львівської обласної прокуратури.
Обласна прокуратура з метою ініціювання проведення позапланових податкових перевірок суб`єктів господарювання діяльності визнаних такими, що відповідають критеріям ризиковості, зверталась листом №10/1-759вих-21 від 19.08.2021 на адресу ГУ ДПС у Львівській області. Але, згідно з відповіддю контролюючого органу для вирішення питання про проведення позапланових перевірок ним скеровано запит на адресу ДПС України для отримання інформації про можливість відпрацювання в межах роботи Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України підприємств з числа тих щодо яких здійснюється збирання доказів у кримінальному провадженні № 42020141090000068, що могло б свідчити про наявність підстав для позапланової податкової перевірки згідно п.п. 78.1.1 та/або 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України. Відповідна інформація про остаточне рішення ГУ ДПС у Львівській області щодо проведення позапланових перевірок дотепер стороні обвинувачення не надана.
Крім цього, наказом ДПС України № 243-о від 24.02.2022 «Про встановлення простою у роботі Державної податкової служби та її територіальних органів», встановлено простій у роботі ДПС та її територіальних органів на період дії воєнного стану.
Відтак, з метою визначення суми податків, які фактично не надійшли до бюджету, в межах кримінального провадження № 42020141090000068 необхідне проведенняпісля відновленняроботи ДПСУкраїни таїї територіальнихпідрозділів документальнихпозапланових перевіроксуб`єктів господарювання,які входятьдо такзваного «конвертаційногоцентру» зпитань дотриманнявимог податкового,валютного таіншого законодавстваза періодз 01.01.2019по 31.12.2020, узгодження податкових повідомлень-рішень, якщо такі будуть винесені за результатами перевірок, набрання законної сили судових рішень в разі можливого оскарження результатів перевірки, виконання інших слідчих (розшукових) дій для прийняття у провадженні законного процесуального рішення.
Санкція ч. 3 ст. 191 КК України передбачає покарання у виді обмеження волі на строк від 3 до 5 років або позбавленням волі на строк від 3 до 8 років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років. Отже, за приписами ч. 5 ст. 12 КК України це є тяжкий злочин.
Згідно ч. 2 ст. 219 КПК України, строк досудового розслідування у кримінальному провадженні щодо тяжкого злочину з моменту внесення відомостей до ЄРДР до дня повідомлення особі про підозру становить 18 місяців і закінчується 30.05.2022.
Таким чином, для проведення після відновлення роботи ДПС України та її територіальних підрозділів документальних податкових перевірок з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства необхідний додатковий строк у 12 місяців, тобто 1 (один) рік.
Прокурором доведено, що вищевказані, слідчі (розшукові) та процесуальні дії, виконати у строк досудового розслідування передбачений КПК України, не представилось можливим, через, що жодній особі не повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення в цьому кримінальному провадженні, минає допустимий строк досудового розслідування, а як наслідок, закриття кримінального провадження може призвести до невиконання завдань кримінального провадження закріплених в ст.2 КПК України та втрати доказової бази, зібраної за час проведення досудового розслідування, з метою забезпечення здійснення повного та всебічного досудового розслідування та з`ясування всіх обставин вчинення кримінального правопорушення проводяться слідчі (розшукові) та процесуальні дії спрямовані на встановлення істини у кримінальному провадженні.
Таким чином, враховуючи вищенаведене та те, що у даному кримінальному провадженні жодній особі не повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, проведення усіх необхідних слідчих (розшуковий) дій до закінчення строку досудового розслідування вбачається неможливим, внаслідок складності провадження, невиконання вказаних дій може призвести як наслідок закриття кримінального провадження, що також може призвести до невиконання завдань кримінального провадження закріплених в ст.2 КПК України, а також втрати доказів, зібраних під час проведення досудового розслідування, суд приходить до висновку про задоволення клопотання.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст.219, 294, 295-1, 309, 372 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого прокурора групи прокурорів у кримінальному провадженні прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Львівської обласної прокуратури ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до ЄРДР за № 42020141090000068 за попередньою правовою кваліфікацією кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212, ч. 3 ст. 191 КК України, - задоволити.
Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020141090000068 від 30.11.2020 на 12 місяців (один рік), тобто до 30.05.2023.
Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2022 |
Оприлюднено | 23.01.2023 |
Номер документу | 104302470 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування |
Кримінальне
Галицький районний суд м.Львова
Романюк В. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні