Справа № 761/4352/22
Провадження № 3/761/2151/2022
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 квітня 2022 року суддя Шевченківського районного суду міста Києва Чайка О.С. розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, що надійшли з Головного управління ДПС у м. Києві Державної податкової служби України, про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Костянтинівка Донецької області, громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , директора ТОВ «Мервей» (код ЄДРПОУ 24077071) зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , за частиною 1 статтею 1551 КУпАП, -
в с т а н о в и в:
Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 25 січня 2022 року №1631, 24 січня 2022 року о 14 год. 00 хв. за адресою: м. Київ, вул. Пирогово, буд. 3, виявлено порушення, ОСОБА_1 вчинено порушення встановленого порядку проведення розрахунків, а саме: згідно інформаційних баз даних ДПС України, суб`єктом господарювання 30 грудня 2021 року о 16 год. 22 хв. 06 сек. Проведено розрахункову операцію через РРО з продажу вина «Солан» 0,5 за ціною 315,00 грн. без використання для підакцизних товарів режиму програмування найменування товарів із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, також суб`єктом господарювання не забезпечено ведення обліку товарних запасів, зокрема, до перевірки не надано документи, які підтверджують облік та походження товару, що знаходиться на місці продажу товарів, а саме: вино «Terre Dell`isola Nero D`avola Doc» ємністю 0,75 л. за ціною 315,00 грн. за пляшку. Дані факти порушують вимоги п.11, п.12 ст.3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями, що зафіксовано в акті фактичної перевірки бланк №002625.
Такі дії ОСОБА_1 кваліфіковані за ч.1 ст. 1551 КУпАП.
У судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, про дату час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, заяв про відкладення судового розгляду чи про поважність причин неявки від ОСОБА_1 не надходило.
З урахуванням наведеного, враховуючи, що ОСОБА_1 був повідомлений завчасно та належним чином про розгляд справи, клопотань про відкладення судового розгляду до суду не направляв, з метою дотримання вимог ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка гарантує право кожного на справедливий і публічний розгляд його справи впродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, а також з урахуванням положень ст.268 КУпАП, суддя вважає за можливе розглянути справу без участі ОСОБА_1 .
Дослідивши матеріали справи, а саме: протокол про адміністративне правопорушення від 25 січня 2022 року №1631, акт фактичної перевірки №002625 від 25 січня 2022 року, копію паспорта ОСОБА_1 , приходжу до висновку, що в діях ОСОБА_1 вбачається склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 1551 КУпАП.
Положенням ч.1 ст. 1551 КУпАП встановлено, що до адміністративної відповідальності можуть бути притягнуті особи, які здійснюють розрахункові операції та посадові особи, які порушили встановлений законом порядок проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Статтею 245 КУпАП встановлено, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ст. 33 КУпАП при накладені стягнення враховується характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
Обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність ОСОБА_1 судом не встановлено.
Таким чином, враховуючи наведене приходжу до висновку про необхідність застосування до ОСОБА_1 адміністративного стягнення у виді штрафу в межах санкції ч.1 ст. 1551 КУпАП.
В порядку, визначеному ст. 401 КУпАП та п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» вважаю за необхідне стягнути із ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в сумі 496 грн. 20 коп.
Керуючись ст. 33, 401, 1551, 278, 280, 283, 284, 285, 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя,-
п о с т а н о в и в:
Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 1551 КУпАП, та застосувати до нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 85 (вісімдесят п`ять) грн. 00 коп., на користь держави.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави судовий збір в сумі 496 (чотириста дев`яносто шість) грн. 20 коп.
Роз`яснити, що штраф має бути сплачений не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження постанови - не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
У разі несплати правопорушником штрафу в вищезазначений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.
Зобов`язати відділ державної виконавчої служби повідомити про виконання постанови шляхом повернення останньої на адресу суду з відміткою про її виконання.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги.
Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення. Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Києва.
Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці з дня набрання постановою законної сили.
Суддя О.С. Чайка
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.04.2022 |
Оприлюднено | 25.06.2022 |
Номер документу | 104333269 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку проведення розрахунків |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд міста Києва
Чайка О. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні