Рішення
від 16.05.2022 по справі 600/7371/21-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 травня 2022 р. м. Чернівці Справа № 600/7371/21-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лелюка О.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження справу за позовом Головного управління ДПС у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Рустем про стягнення податкового боргу,

У С Т А Н О В И В :

Головне управління ДПС у Полтавській області звернулось до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Рустем про стягнення податкового боргу.

Позивач просить суд:

- стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового боргу з податку з орендної плати з юридичних осіб у розмірі 14705, 61 гривень (чотирнадцять тисяч сімсот п`ять гривень шістдесят одну копійку) на р/р UA 218999980334189812000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/18010600; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

- стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового боргу з адміністративних штрафів та санкцій у розмірі 1 519 578,64 гривні (один мільйон п`ятсот дев`ятнадцять тисяч п`ятсот сімдесят вісім гривень шістдесят чотири копійки) на р/р UA 398999980314000542000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/21081100; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

- стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового боргу з акцизного податку на пальне у розмірі 173 999,51 гривень (сто сімдесят три тисячі дев`ятсот дев`яносто дев`ять гривень п`ятдесят одна копійка) на р/р UА 038999980333179344000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/14021900; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

- стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового з екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення у розмірі 4,33 гривні (чотири гривні тридцять три копійки) на р/р UA 718999980333119362000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/19010100; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

- стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового боргу з надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах у розмірі 3,15 гривень (три гривні п`ятнадцять копійок) на р/р UA 108999980333159364000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/1901030; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

В обґрунтування позовних вимог Головне управління ДПС у Полтавській області зазначає, що за відповідачем рахується податковий борг на загальну суму 1708291,24 грн. Разом з цим, у позивача відсутні відомості щодо добровільної сплати самостійно нарахованих податкових зобов`язань та штрафних санкцій, нарахованих контролюючим органом, тобто вказана сума заборгованості на день подання позовної заяви є узгодженою. Позивачем вжито всіх заходів, передбачених податковим законодавством, та створено всі можливі умови для забезпечення погашення відповідачем наявної заборгованості.

Ухвалою суду від 24 грудня 2021 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, встановлено строки для подання до суду заяв по суті справи.

З матеріалів справи вбачається, що 05 січня 2022 року на адресу відповідача, яка міститься у позовній заяві та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань було відправлено ухвалу від 24 грудня 2021 року.

Однак конверт з такою ухвалою повернувся на адресу суду із зазначенням причин невручення адресат відсутній.

Частиною одинадцятою статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, зокрема, що у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Таким чином, відповідач був належним чином повідомлений про розгляд даної справи, своїм правом подати, у встановлений судом строк, відзив на позовну заяву не скористався.

Клопотань про розгляд справи за участю учасників справи до суду не надходило.

Дослідивши наявні матеріали, всебічно та повно з`ясувавши всі обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також наданих позивачем ідентифікаційних даних Товариство з обмеженою відповідальністю Рустем (колишня назва - Товариство з обмеженою відповідальністю Літа), код ЄДРПОУ - 25161253, зареєстроване як юридична особа за адресою: пров. Складський, буд. 4, м. Чернівці, а також перебуває на обліку в податковому органі як платник податків.

Відповідно до розрахунку заборгованості за Товариством з обмеженою відповідальністю Рустем рахується заборгованість на загальну суму 1708291,24 грн, яка виникла на підставі:

1) орендної плати з юридичних осіб на суму 14705,61 гривень:

- податковий розрахунок земельного податку №9015122785 від 05 лютого 2021 року (термін сплати 30 липня 2021 року) на суму 3676,20 гривень;

- податковий розрахунок земельного податку №9015122785 від 05 лютого 2021 року (термін сплати 30 серпня 2021 року) на суму 3676,47 гривень;

- податковий розрахунок земельного податку №9015122785 від 05 лютого 2021 року (термін сплати 30 вересня 2021 року) на суму 3676,47 гривень;

- податковий розрахунок земельного податку №9015122785 від 05 лютого 2021 року (термін сплати 01 листопада 2021 року) на суму 3676,47 гривень;

2) адміністративних штрафів та інших санкцій на суму 1519578,64 гривень:

- рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми «С» №0044580904 від 23 грудня 2020 року на суму 1519578,64 гривень;

3) акцизного податку на пальне на суму 173999,51 гривень:

- податкове повідомлення рішення (форма «ПС») №0129660902 від 24 травня 2021 року на суму 173999,51 гривень;

4) екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення на суму 4,33 гривні:

- розрахунок за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (додаток №1 до Податкової декларації екологічного податку №28212892 від 07 липня 2021 року, термін сплати 19 серпня 2021 року) на суму 4,33 гривні;

5) надходжень від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини на суму 3,15 гривні:

- розрахунок за розміщення відході у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах (додаток №3 до Податкової декларації екологічного податку №28212893 від 07 липня 2021 року, термін сплати 19 серпня 2021 року) на суму 3,15 гривні

Отже, загальна сума податкового боргу згідно наведеного розрахунку становить 1708291,24 грн.

Оскільки відповідач у добровільному порядку вказану суму не сплатив, Головне управління ДПС у Полтавській області звернулось до адміністративного суду з цим позовом.

До вказаних правовідносин суд застосовує такі положення закону та робить висновки по суті спору.

У відповідності до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI.

Відповідно до пункту 6.1 статті 6 Податкового кодексу України податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

Статтею 8 Податкового кодексу України визначено, що в Україні встановлюються загальнодержавні та місцеві податки та збори. До загальнодержавних належать податки та збори, що встановлені цим Кодексом і є обов`язковими до сплати на усій території України, крім випадків, передбачених цим Кодексом. До місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних, міських рад та рад об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, у межах їх повноважень і є обов`язковими до сплати на території відповідних територіальних громад.

Згідно зі статтею 9 Податкового кодексу України до загальнодержавних податків належать: податок на прибуток підприємств; податок на доходи фізичних осіб; податок на додану вартість; акцизний податок; екологічний податок; рентна плата; мито.

Згідно пункту 10.1 статті 10 Податкового кодексу України до місцевих податків належить податок на майно.

Відповідно до статті 265 Податкового кодексу України податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; транспортного податку та плати за землю.

Статтею 15 Податкового кодексу України визначено, що платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Згідно з підпунктом 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк), та/або сума коштів, сформована за рахунок податкових пільг, що були використані платником податків не за цільовим призначенням чи з порушенням порядку їх надання, встановленим цим Кодексом та/або Митним кодексом України.

Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Розділом VI Податкового кодексу України врегульовано порядок сплати акцизного податку.

Так, згідно з підпунктом 211.1.11 пункту 211.1 статті 211 Податкового кодексу України платником податку є особа - суб`єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів.

Підпунктом 222.1.1 пункту 222.1 статті 222 Податкового кодексу України передбачено, що суми податку перераховуються до бюджету платниками акцизного податку протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації за місячний податковий період.

Базовий податковий період для сплати податку відповідає календарному місяцю (пункт 223.1 статті 223 Податкового кодексу України).

Пунктом 288.1 статті 288 Податкового кодексу України визначено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни. Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Пунктом 288.7 статті 288 Податкового кодексу України передбачено, що податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу.

Так, відповідно до пункт 285.1 статті 285 Податкового кодексу України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Розділом VIІІ Податкового кодексу України врегульовано порядок сплати екологічного податку.

Згідно пункту 240.1 статті 240 Податкового кодексу України платниками податку є суб`єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються: викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення; скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти; розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об`єктах) суб`єктів господарювання); утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені); тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

Відповідно до пункту 249.1 статті 249 Податкового кодексу України суми податку обчислюються за податковий (звітний) квартал платниками податку.

Судом встановлено, що за результатами проведення фактичної перевірки прийнятий акт № 2850/16-31-09-04/25161253 від 04 грудня 2020 року, на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення форми «ПС» від 24 травня 2020 року № 0129660962 на суму 1519578,64 грн та податкове повідомлення-рішення форми «С» від 23 грудня 2020 року на суму 201000,00 грн, які були відправлені засобом поштового зв`язку та вручені відповідачу, що підтверджується відмітками у рекомендованих повідомленнях про вручення поштових відправлень.

Окрім цього, з матеріалів справи, а саме з податкової декларації з плати за землю від №9015122785 від 05 лютого 2021 року вбачається, що відповідачем самостійно нараховано суми податкових зобов`язань по сплаті орендної плати з юридичних осіб, які не були своєчасно сплачені.

Поряд з цим, судом встановлено, що згідно додатків №1 та №3 до Податкової декларації екологічного податку №28212893 від 07 липня 2021 року, відповідачем самостійно нараховано суми екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення та надходжень від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини, які своєчасно не сплачені.

У зв`язку із відсутністю сплати податкових зобов`язань у Товариства з обмеженою відповідальністю Рустем на момент звернення до суду рахується податковий борг на загальну суму 1708291,24 грн. Дана сума заборгованості на день подання позовної заяви являється узгодженою.

Разом з цим, суми грошових зобов`язань не сплачені відповідачем у повному обсязі, що підтверджується наявними у справі матеріалами. Зазначені обставини в ході судового розгляду даної справи відповідачем не спростовано.

Відповідно до пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Пунктом 42.2 статті 42 Податкового кодексу України передбачено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Відповідно до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання (пункт 59.3 статті 59 Податкового кодексу України).

Згідно пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Судом установлено, що Головне управління ДПС у Полтавській області на відому адресу відповідача надіслало корінець податкової вимоги форми «Ю» від 11 червня 2021 року №0024032-1305-1615 про суму податкового боргу станом на 10 червня 2021 року у розмірі 1693578,15 грн, який було вручено 09 липня 2021 року, що підтверджується відміткою у рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення.

Водночас, зазначена податкова вимога не була відкликана.

Крім того, суд звертає увагу, що в даній справі вимогами заявленого контролюючим органом позову є саме стягнення податкового боргу, тобто предметом доказування є обставини, що свідчать про наявність чи відсутність правових підстав з якими закон пов`язує можливість стягнення податкового боргу у судовому порядку, у той час як питання правомірності прийняття податкових повідомлень-рішень та податкової вимоги, як і питання правильності визначення у них суми відповідного податкового зобов`язання не є предметом даного спору.

Даний висновок узгоджується з правовою позицією Верховного Суду України викладеною в постанові від 19.02.2019 року справа № 824/399/17-а (провадження №К/9901/53274/18).

Відповідно до частини 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Згідно пунктів 95.1 95.4 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Пунктом 3 частини першої статті 129 Конституції України визначено, що однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Доказів, які б свідчили про погашення вказаної суми заборгованості на день розгляду справи або ж спростовували доводи позивача відповідачем суду не подано.

Відповідач не скористався своїм правом подати відзив на позов у встановлений судом строк.

Зважаючи на наведені вище норми законодавства та встановлені судом обставини справи, а також виходячи з конституційного принципу обов`язковості сплати податків і зборів, суд вважає, що позовні вимоги Головного управління ДПС у Полтавській області є обґрунтованими та підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки під час розгляду даної справи не залучались свідки та не проводились експертизи, то відсутні підстави для стягнення з відповідача судових витрат.

Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Рустем про стягнення податкового боргу задовольнити повністю.

Стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового боргу з податку з орендної плати з юридичних осіб у розмірі 14705 (чотирнадцять тисяч сімсот п`ять) грн 61 коп. на р/р UA 218999980334189812000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/18010600; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП).

Стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового боргу з адміністративних штрафів та санкцій у розмірі 1 519 578 (один мільйон п`ятсот дев`ятнадцять тисяч п`ятсот сімдесят вісім) грн 64 коп. на р/р UA 398999980314000542000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/21081100; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП).

Стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового боргу з акцизного податку на пальне у розмірі 173 999 (сто сімдесят три тисячі дев`ятсот дев`яносто дев`ять) грн 51 коп. на р/р UA 038999980333179344000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/14021900; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП).

Стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового з екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення у розмірі 4 (чотири) грн 33 коп. на р/р UA 718999980333119362000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/19010100; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП).

Стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Рустем» (код25161253), у розмірі податкового боргу з надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах у розмірі 3 (три) грн 15 коп. на р/р UA 108999980333159364000016686, отримувач ГУК у Полт. обл/тг смт. Котельва/1901030; код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП).

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Датою ухвалення судового рішення є дата його проголошення (незалежно від того, яке рішення проголошено - повне чи скорочене). Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення. Повне судове рішення складено 17 травня 2022 року.

Повне найменування учасників справи: позивач - Головне управління ДПС у Полтавській області (м. Полтава, вул. Європейська, 4, код ЄДРПОУ 44057192); відповідач Товариство з обмеженою відповідальністю Рустем (пров. Складський, буд. 4, м. Чернівці, код ЄДРПОУ 25161253).

Суддя О.П. Лелюк

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.05.2022
Оприлюднено21.06.2022
Номер документу104338965
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —600/7371/21-а

Рішення від 16.05.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 24.12.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні