Постанова
від 17.05.2022 по справі 903/1010/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10

E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

про визнання банкрутом

18 травня 2022 року Справа № 903/1010/21

Господарський суд Волинської області у складі судді Слободян О.Г.,

за відсутності учасників справи у зв`язку з їх неявкою у судове засідання, розглянувши матеріали справи

за заявою Головного управління ДПС у Волинській області

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл"

про банкрутство

встановив: Головне управління ДПС у Волинській області звернулося до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Дрим Сейл ", в якій просить:

- визнати вимоги Головного управління ДПС у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Дрим Сейл в сумі 971154,61гривень.

- відкрити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Дрим Сейл.

- призначити арбітражним керуючим для виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю Дрим Сейл Рабана Микиту Тарасовича.

Ухвалою суду від 18.01.2022 відкрито провадження у справі про банкрутство боржника ТОВ "Дрим Сейл" за заявою Головного управління ДПС у Волинській області; визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги Головного управління ДПС у Волинській області до ТОВ "Дрим Сейл" на загальну суму 993854грн. 61коп. ( в тому числі 22700грн. витрат по сплаті судового збору); введено мораторій на задоволення вимог кредиторів ТОВ "Дрим Сейл"; введено процедуру розпорядження майном ТОВ "Дрим Сейл" строком на сто двадцять календарних днів до 18.05.2022р; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Рабана М.Т.

У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства 19.01.2022 на офіційному веб-порталі судової влади України здійснено оприлюднення оголошення (повідомлення) про відкриття Господарським судом Волинської області провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" (опубліковано 04.02.2022 за №68214).

28.02.2022 арбітражний керуючий Рабан М.Т. надіслав суду звіт розпорядника майна ТОВ "Дрим Сейл" №1 від 28.02.2022.

Крім того, розпорядником майна складено та подано суду реєстр вимог кредиторів ТОВ "Дрим Сейл" станом на 28.02.2022.

Ухвалою суду від 22.03.2022 зобов`язано розпорядника майна ТОВ "Дрим Сейл" арбітражного керуючого Рабана Микиту Тарасовича відповідно до ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства внести до реєстру кредиторів вимоги конкурсних кредиторів у наступних розмірах: Головного управління ДПС у Волинській області (43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 44106679) на загальну суму 993854грн 61коп (22 700 грн. - вимоги першої черги, 971154грн 61коп вимоги третьої черги); зобов`язано розпорядника майна Рабана М.Т. письмово повідомити кредитора згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл", на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів. Обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації чи ліквідації боржника. Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подати суду до 27.04.2022р. Розгляд справи в підсумковому засіданні призначено на "04" травня 2022 р.

Ухвала суду від 22.03.2022 повернулася до суду без вручення боржнику з відміткою пошти "Причина повернення: за адресою не знайдено".

01.04.2022 від арбітражного керуючого Рабана М.Т. надійшла заява про участь у справі про банкрутство та погодження із призначення його ліквідатором у справі №903/1010/21.

Також, 01.04.2022 до суду надійшло клопотання арбітражного керуючого Рабана М.Т. про перехід до ліквідаційної процедури, в якому він просить процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство ТОВ «Дрим Сейл» та повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) Рабана М. Т. припинити; ТОВ «Дрим Сейл» визнати банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру ТОВ «Дрим Сейл» строком на 12 місяців; ліквідатором ТОВ «Дрим Сейл» призначити арбітражного керуючого Рабана Микиту Тарасовича. До клопотання долучив протокол №1 засідання зборів кредиторів ТОВ «Дрим Сейл» від 31.03.2022; протокол №2 зборів комітету кредиторів ТОВ «Дрим Сейл» від 31.03.2022; протокол №3 загальних зборів кредиторів ТОВ «Дрим Сейл» від 31.03.2022.

Крім того, арбітражний керуючий подав клопотання розпорядника майна у справі №903/1010/21 про банкрутство ТОВ «Дрим Сейл» про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди та перерахування грошової винагороди в розмірі 69876грн за період з 18.01.2022 по 04.05.2022.

Ухвалою суду від 10.05.2022 підсумкове засідання призначено на 18.05.2022.

Ухвала суду від 10.05.2022 повернулася до суду без вручення боржнику з відміткою пошти "Причина повернення: за адресою не значиться".

18.05.2022 арбітражний керуючий Рабан М.Т. подав клопотання про розгляд справи без його участі та зазначив, що подані клопотання підтримує в повному обсязі.

У підсумкове засідання 18.05.2022 представники кредитора та боржника не з`явилися.

Згідно ч.3 ст.58 КУзПБ неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі.

Дослідивши наявні у справі письмові докази, господарський суд встановив наступне.

Статтею 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Арбітражним керуючим Рабаном М.Т. 31.03.2022 було ініційовано проведення засідання загальних зборів кредиторів ТОВ "Дрим Сейл" з наступним порядком денним: 1. визначення кількісного складу комітету кредиторів. 2. вибори членів комітету кредиторів та визначення його повноважень.

Присутніми на засіданні зборів кредиторів ТОВ "Дрим Сейл" був уповноважений представник кредитора Головного управління ДПС у Волинській області та розпорядник майна Рабан М.Т. (кількість голосів 971 100%).

Засіданням зборів кредиторів ТОВ "Дрим Сейл" (протокол №1 від 31.03.2022р.) було обрано комітет кредиторів боржника у складі вищезазначеного кредитора.

18.04.2022р. засіданням комітету кредиторів ТОВ "Дрим Сейл" було прийнято рішення щодо обрання голови комітету кредиторів; затвердження звіту розпорядника майна №1 від 31.03.2022 про нарахування та виплату грошової винагороди; затвердження результатів інвентаризації наявного майна боржника; щодо переходу до інших судових процедур; погодження кандидатури арбітражного керуючого при визначення процедури, яка буде застосована до боржника та надання йому відповідних повноважень.

Зазначене засідання зборів було оформлене протоколом №2 зборів комітету кредиторів ТОВ «Дрим Сейл» від 31.03.2022.

Засіданням зборів кредиторів ТОВ "Дрим Сейл" було вирішено звернутися до господарського суду із клопотанням про припинення процедури розпорядження майном, визнання боржника банкрутом, перехід до ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Рабана М.Т.

Також, загальними зборами кредиторів ТОВ "Дрим Сейл" вирішено звернутися із клопотанням до Господарського суду Волинської області про припинення процедури розпорядження майном, визнання боржника банкрутом і переходу до процедури ліквідації. (протокол №3 загальних зборів кредиторів ТОВ "Дрим Сейл" від 31.03.2022).

Частиною 8 статті 43 КУзПБ визначено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого; надання згоди на продаж майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) та погодження умов продажу майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) у процедурі санації відповідно до плану санації або у процедурі ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Кодексом.

У відповідності до ст. 49 КУзПБ, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень:

схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;

подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

У разі наявності обставин, що не дають зборам кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, збори кредиторів можуть прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом.

У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень:

ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом;

ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом;

постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.

У разі якщо зборами кредиторів у межах строку дії процедури розпорядження майном не прийнято жодного з передбачених цією статтею рішень, господарський суд за наявності ознак банкрутства протягом п`яти днів після закінчення процедури розпорядження майном боржника приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

З дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

В даному випадку, з врахуванням матеріалів справи, зокрема, наданих суду протоколів зборів кредиторів та зборів комітету кредиторів ТОВ «Дрим Сейл» та підтверджуючих документів, факту відсутності пропозицій щодо санації або укладення мирової угоди у справі, господарський суд дійшов висновку про наявність усіх визначених законом підстав для визнання ТОВ «Дрим Сейл» банкрутом та відкриття його ліквідаційної процедури.

Визнаючи боржника банкрутом та відкриваючи його ліквідаційну процедуру, судом враховуються обставини неплатоспроможності зокрема, те, що за період з моменту відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном не було встановлено активів, за рахунок яких є можливим погашення в повній мірі вимог кредиторів та відновлення платоспроможності боржника.

Таким чином, задоволення вимог кредиторів може бути здійснено не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

За наслідками розгляду звіту розпорядника майна станом на 28.02.2022 встановлено, що ТОВ «Дрим Сейл» з кодом ЄДРПОУ 41270649 зареєстроване як юридична особа суб`єкт господарської діяльності за адресою: 43000, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Івана Франка, буд.53.

На дату подання звіту на адресу розпорядника майна заяви з кредиторськими вимогами не надходили.

На виконання положень Кодексу України з процедур банкрутства розпорядником майна складено реєстр вимог кредиторів ТОВ «Дрим Сейл» станом на 28.02.22р.

Також, на виконання вимог Кодексу України з процедур банкрутства та з метою проведення інвентаризації майна боржника, розпорядником майна було направлено ряд запитів до відповідних реєстраційних органів, зокрема: Комунальному підприємству Волинське обласне бюро технічної інвентаризації; Державній авіаційній службі; Центру надання послуг, пов`язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Луцьк, Луцького, Ківерцівського та Рожищенського районів; Управлінні Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Волинській області; Управлінню Держгірпромнагляду у Волинській області; Головному управлінню Держгеокадастру у Волинській області; Головному Управлінню Держпродспоживслужби у Волинській області; Волинській митниці ДФС; Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті; Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку; ГУ ДФС у Волинській області, РФ Львівська залізниця, Головному управлінню статистики у Волинській області, Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Волинській області тощо.

На виконання повноважень розпорядника майна арбітражним керуючим 01.02.22р. здійснено виїзд за адресою боржника - Волинська обл., м. Луцьк, вул. Івана Франка, буд.53. та встановлено, що за вказаною адресою знаходяться господарські приміщення де розміщені кілька приватних установ, місцезнаходження ТОВ «Дрим Сейл» не встановлено.

У зв`язку з відсутністю в розпорядника майна документів, зокрема фінансової звітності товариства за останні 3 роки, як основного джерела інформації для проведення аналізу, на даний час в розпорядника майна відсутня можливість здійснити аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ Дрим Сейл.

Розпорядником майна боржника надіслано запити до Головного управління статистики у Волинській області та ГУ ДПС у Волинській області про надіслання копій фінансової звітності з метою здійснити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства. Листом №07-10/6-22 від 24.01.22р. ГУ статистики повідомило про відсутність поданої звітності ТОВ «Дрим Сейл» за 2019 2022 роки. Листом ГУ ДПС у Волинській області № 923/6/03-20-12-01-06 від 28.01.22р. повідомило про наявність відкритих ТОВ «Дрим Сейл» рахунків та про відсутність подання фінансової звітності боржником протягом останніх 3-х років.

На підставі запитів розпорядника майна в органи, які зберігають певну інформацію щодо майна боржника, інформації з реєстрів та ухвали Господарського суду Волинської області від 18.01.2022 про відкриття провадження у справі 903/1010/21 про банкрутство ТОВ «Дрим Сейл», розпорядником майна у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України N 879 від 02.09.2014 року, видано наказ N 1 від 01.02.2022 року про проведення інвентаризації та створення інвентаризаційної комісії.

На виконання вимог наказу про проведення інвентаризації майна боржника N 1 від 18.02.2022 року, за результатами фактичної інвентаризації майна боржника складено наступні описи: Інвентаризаційний опис необоротних активів (основні засоби, нематеріальні активи, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції) №1 від 18.02.2022 - згідно наданих відомостей необоротні активи відсутні; Інвентаризаційний опис запасів №2 від 18.02.2022 - згідно наданих відомостей запаси відсутні; Акт про результати інвентаризації грошових коштів №3 від18.02.2022 - згідно наданих відомостей на рахунках боржника кошти відсутні; Акт інвентаризації розрахунків з дебіторами та кредиторами №4 від 18.02.2022 - згідно якого обліковується кредиторська заборгованість у розмірі 993854,61 грн.; Акт інвентаризації дебіторської або кредиторської заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка планується до списання №5 від 18.02.2022 - згідно наданих відомостей відсутня інформація про дані види заборгованості; Акт інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності N 6 від18.02.2022 - згідно наданих відомостей показники відсутні, тобто є нульовими; Акт інвентаризації наявності фінансових інвестицій №7 від 18.02.2022 - згідно наданих відомостей фінансові інвестиції відсутні; Акт інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків № 8 від 18.02.2022 - згідно наданих відомостей показники відсутні, тобто є нульовими; Інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання №9 від 18.02.2022 - згідно наданих відомостей матеріальні цінності відсутні.

На підставі викладеного прийнято рішення щодо результатів інвентаризації, де зафіксовано факт відсутності за ТОВ Дрим Сейл нерухомого майна, дебіторської заборгованості, запасів, основних засобів, векселів, інвестицій та будь-якого іншого майна. Крім того, розпорядником майна встановлено, що підприємство фактично не здійснює господарської діяльності з 2019 року та не подавало в податкові органи та статистику фінансову та податкову звітність з 2019 року, відсутні кошти на рахунках у банківських установах.

З метою проведення інвентаризації майна боржника та його збереження було направлено запити до реєстраційних органів, органів ДВС тощо.

Станом на 28.02.2022 розпорядником майна було отримано наступні відповіді на запити, а саме:

- Лист Державіаслужби № 12/12.5-465-22 від 10.02.22р. про відсутність суден;

- Лист ГУ ДПС у Волинській області № 923/6/03-20-12-01-06 від 28.01.22р. по відкритим ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ» рахункам та про відсутність подання фінансової звітності банкрутом протягом останніх 3-х років;

- Лист Головного Управління Статистики у Волинській області №07-10/6-22 від 24.01.22р. про відсутність поданої звітності ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ» за 2019 2021 роки;

- Лист РВ ФДМУ по Львівській, Закарпатській та Волинській областях №11-03-93 від 28.01.22р. про відсутність переданого державного майна ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ» та відсутність укладених з боржником договорів оренди державного майна

- Лист ПАТ Львівська залізниця № НЮ 578 від 08.02.22р. про відсутність серед зареєстрованихбюро власників вантажних вагонів ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ» та відсутність реєстрації вантажних вагонів за банкрутом в автоматизованому банку даних парку вагонів;

- Лист управління Держпраці у Волинській області №328/01-06.1 від 28.01.22р про відсутність зареєстрованої будівельної техніки за ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ»;

- Лист управління з питань цивільного захисту ВОДА №60/01-10/2-22 від 02.02.22р про відсутність зареєстрованої будівельної техніки за ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ»;

- Лист №31/3/1-182 від 28.01.22р. ТСЦ МВС №0741 про відсутність зареєстрованих транспортних засобів за ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ»;

- Лист Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області №08.15/16 від 01.02.22р про відсутність зареєстрованої с/г техніки за ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ»;

- Лист КП ВО БТІ вих. № 422 від 01.02.22р. про необхідність отримання інформації у державного реєстратора, уповноважену особу фронт - офісу або помічника нотаріуса;

- Лист Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 10/04/2324 від 02.02.22р. про відсутність даних по ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ», як власників значних пакетів акцій.

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта від 19.02.2022р. №300491234 відсутні відомості про зареєстроване право власності чи інші права на нерухоме майно, наявні зареєстровані обтяження.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань від 18.02.2022, ТОВ ДРИМ СЕЙЛ не є власником корпоративних прав, учасником чи акціонером інших юридичних осіб.

Розпорядником майна проведено пошук прав інтелектуальної власності ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ» у базах даних, що знаходяться у відкритому доступі в мережі інтернет на веб-сайті Спеціалізованої інформаційної системи ДП "Укрпатент" (www.sis.ukrpatent.org).

За результатами пошуку "Відомості з Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг", "Відомості з Державного реєстру патентів України на промислові зразки", "Відомості з Державного реєстру патентів України на корисні моделі", "Відомості з Державного реєстру патентів України на винаходи", "Про добре відомі знаки в Украні" - не знайдено жодного запису, щодо зареєстрованих прав ТОВ ДРИМ СЕЙЛ.

Крім того, на виконання вимог КУзПБ та ухвали Господарського суду Волинської області від 18.01.2022 розпорядником майна було направлено до державного реєстратора відділу реєстрації бізнесу та дозвільних процедур департаменту ЦНАП у м. Луцьк Луцької міської ради електронною поштою з супровідним листом копію ухвали Господарського суду Волинської області від 18.01.2022р. у справі №903/1010/21. Відповідний запис про розпорядника майна було внесено державним реєстратором, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.02.2022р.

Також, на виконання приписів КУзПБ розпорядником майна направлено на адресу органу державної виконавчої служби - Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Волинській області лист про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів від 24.01.2022 за вих. N 15.

Розпорядником майна направлено запит з вимогою про надання документів ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ», в тому числі і інформацію про рух коштів на розрахункових рахунках боржника. Проте, посадовими особами боржника дану вимогу виконано не було.

Згідно відповіді ГУ ДПС у Волинській області № 923/6/03-20-12-01-06 від 28.01.22р. у ТОВ «ДРИМ СЕЙЛ» відкриті рахунки в АТ ПУМБ та ПАТ КРИСТАЛБАНК.

Розпорядник майна зазначив, що станом на дату написання звіту неможливо встановити інформацію про рух грошових коштів на розрахункових рахунках боржника. Водночас, дану вимогу можливо буде реалізувати в процедурі ліквідації, оскілки відповідно до ч. 1 ст. 6 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута.

Згідно з положеннями Кодексу України з процедур банкрутства, суб`єкт господарської діяльності може бути визнаний банкрутом тільки в разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів інакше, ніж через застосування ліквідаційної процедури;

Частиною 3 статті 110 ЦК України передбачено, що, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

Таким чином, при прийнятті постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, господарський суд повинен з`ясувати наявність або відсутність у боржника ознак банкрутства, зокрема: наявність непогашених, визнаних судом грошових вимог кредиторів; перевищення грошових зобов`язань боржника над його майном (пасиву над активом, порівнявши відомості обох величин та встановивши недостатність майна для задоволення вимог кредиторів (неспроможність); незадовільний результат застосування заходів фінансового оздоровлення боржника.

Відомості про активи боржника на час визнання боржника банкрутом можуть міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією) про фінансово-майновий стан боржника, що повинен бути наданий комітету кредиторів, та на основі якого комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури.

Тільки наявність усіх перерахованих ознак дає господарському суду підстави для визнання боржника банкрутом.

Станом на дату проведення зборів комітету кредиторів боржника на адресу розпорядника майна звернення ймовірних кредиторів (інвесторів) щодо санації товариства не надходили, боржник не здійснює виробничу діяльність.

Відповідно до ст.ст. 58, 59, 60 КУзПБ, у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців.

З дня прийняття судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;

строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;

у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;

відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом;

скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.

У ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом.

Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу. Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.

Відповідно до ст. 45 КУзПБ, майнові вимоги кредиторів до боржника мають бути виражені в грошових одиницях і заявлені до господарського суду в порядку, встановленому цією статтею. Копії відповідних заяв та доданих до них документів кредитори надсилають боржнику та розпоряднику майна.

Заява кредитора має містити: найменування господарського суду, до якого подається заява; найменування боржника, його місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); ім`я або найменування кредитора, його місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); розмір вимог кредитора до боржника з окремим зазначенням суми неустойки (штрафу, пені); виклад обставин, що підтверджують вимоги до боржника, та їх обґрунтування; відомості про наявність заставного майна боржника, яке є забезпеченням вимог; перелік документів, що додаються до заяви.

До заяви в обов`язковому порядку додаються докази сплати судового збору, докази надсилання копії заяви боржнику і розпоряднику майна, а також документи, що підтверджують грошові вимоги до боржника. Заява підписується кредитором або його уповноваженим представником.

У постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України. Ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Кодексом.

В даному випадку, ліквідатором ТОВ "Дрим Сейл" комітет кредиторів боржника пропонує призначити арбітражного керуючого Рабана М.Т.

Клопотання комітету кредиторів боржника щодо кандидатури ліквідатора приймається судом до уваги. При вирішенні питання щодо призначення ліквідатора ТОВ "Дрим Сейл" судом враховується факт належного виконання арбітражним керуючим Рабаном М.Т. обов`язків арбітражного керуючого (розпорядника майна, ліквідатора) у справах, котрі знаходились (знаходяться) в провадженні суду, освіта, досвід та організаційно-технічні можливості останнього виконувати повноваження ліквідатора. Також судом береться до уваги здійснена арбітражним керуючим на адресу суду заява про його участь у даній справі в якості ліквідатора.

При цьому судом враховано й те, що згідно ч. 1 ст. 28 КУзПБ, арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Відповідно до ст. 61 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов`язаний використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.

Кошти, що надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на ліквідаційний рахунок боржника. Після оплати витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, та сплати основної і додаткової винагороди арбітражного керуючого здійснюються виплати кредиторам у порядку черговості, встановленому цим Кодексом.

Оплата витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, здійснюється у такому порядку:

у першу чергу оплачуються витрати, пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури, та сплачується винагорода ліквідатора;

у другу чергу виконуються зобов`язання перед особами, які після відкриття провадження у справі про банкрутство боржника надавали кредитування, поставляли сировину, комплектуючі з відстроченням платежу.

За рахунок коштів, отриманих від реалізації майна, що є предметом забезпечення, відшкодовуються витрати, пов`язані з утриманням та збереженням такого майна, сплачується винагорода оператора електронного майданчика. Склад та розмір таких витрат підлягають погодженню в порядку, визначеному цим Кодексом. Кошти, що залишилися після здійснення зазначених виплат, використовуються виключно для задоволення вимог кредиторів за зобов`язаннями, які забезпечує таке майно.

Ліквідатор не менш як один раз на місяць подає комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансовий стан і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та під час проведення ліквідаційної процедури, про використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

Ліквідатор зобов`язаний на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 2 ст. 59 КУзПБ, протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.

За результатами розгляду клопотання розпорядника майна Рабана М.Т. про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди розпорядника майна, судом здійснено наступні висновки:

Відповідно до положень ст. 30 КУзПБ, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання останнім повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Господарський суд за заявою кредитора має право зменшити розмір грошової винагороди арбітражного керуючого, у разі, якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Арбітражним керуючим Рабаном М.Т. було ініційовано проведення зборів комітету кредиторів ТОВ "Дрим Сейл". Зборами комітету кредиторів ТОВ "Дрим Сейл", оформленими протоколом від №2 від 31.03.2022, затверджено звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого №1 від 31.03.2022. У наданому суду звіті арбітражного керуючого Рабана М.Т. про нарахування і виплату грошової винагороди розпорядника майна у справі №903/1010/21 про банкрутство ТОВ "Дрим Сейл", арбітражним керуючим за виконання повноважень розпорядника майна у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень була нарахована основна грошова винагорода в загальному розмірі 69876 грн. (за період з 18.01.2022 по 04.05.2022р.).

Арбітражний керуючий Рабан М.Т. просить затвердити звіт та перерахувати грошову винагороду розпорядника майна у розмірі 58500грн за рахунок коштів, авансованих ініціюючим кредитором на депозитний рахунок Господарського суду Волинської област на його рахунок.

Ухвалою суду від 18.01.2022 було відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Дрим Сейл", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника строком на 120 календарних днів до 18.05.2022, розпорядником майна ТОВ "Дрим Сейл" призначено арбітражного керуючого Рабана М.Т., грошову винагороду розпоряднику майна визначено в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним відповідних повноважень за рахунок коштів ГУ ДПС у Волинській області авансованих на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області.

Як вбачається з матеріалів справи, на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області ГУ ДПС у Волинській області були внесені грошові кошти в загальному розмірі 58500 грн., згідно платіжних доручень №4551 від 29.11.2021 та №4926 від 21.12.2021.

За таких обставин суд вважає, що клопотання арбітражного керуючого про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражному керуючому за виконання ним обов`язків розпорядника майна ТОВ "Дрим Сейл" у справі за період з 18.01.2022 по 04.05.2022 включно є законним та обґрунтованим та підлягає затвердженню на суму 58500грн.

У зв`язку з вищевикладеним, господарський суд прийшов до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання розпорядника майна, сплативши розпоряднику майна ТОВ "Дрим Сейл" арбітражному керуючому Рабану М.Т. основну грошову винагороду за період з 18.01.2022 по 04.05.2022 включно у розмірі 58500 грн., на рахунок арбітражного керуючого за рахунок коштів, внесених Головним управлінням ДПС у Волинській області на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області у відповідності до платіжних доручень №4551 від 29.11.2021 на суму 54000 грн. та №4926 від 21.12.2021 на суму 4500 грн.

Відповідно до абз.7 ч.2 ст. 30 КУзПБ, у разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Поруч з цим суд зазначає, що кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

При цьому, суд зазначає, що продаж майна банкрута можливий лише на стадії ліквідаційної процедури, питання формування фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого комітетом кредиторів ТОВ "Дрим Сейл" станом (під час) тривалості процедури розпорядження майном боржника не розглядалось та не вирішувалось, відповідний фонд не формувався, а відтак і вирішення питання оплати винагороди арбітражного керуючого (не покритої авансованими платежами) також можливе в процедурі ліквідації ТОВ "Дрим Сейл".

На підставі викладеного, керуючись, ст.ст. 1, 2, 28, 30, 49, 58-60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" (43000, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Івана Франка, буд.53, код ЄДРПОУ 41270649) та повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) Рабана Микити Тарасовича (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №309 від 28.02.2013, адреса: м. Луцьк, вул. Лесі Українки, буд. 52, пов. 3, офіс 7, ІПН НОМЕР_1 ) припинити.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" (43000, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Івана Франка, буд.53, код ЄДРПОУ 41270649) визнати банкрутом.

3. Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" (43000, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Івана Франка, буд.53, код ЄДРПОУ 41270649) строком на 12 місяців.

4. Скасувати арешти та інші обмеження по розпорядженню, накладені на майно Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" (43000, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Івана Франка, буд.53, код ЄДРПОУ 41270649). Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" (43000, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Івана Франка, буд.53, код ЄДРПОУ 41270649) не допускається.

5. Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" (43000, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Івана Франка, буд.53, код ЄДРПОУ 41270649) призначити арбітражного керуючого Рабана Микиту Тарасовича (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №309 від 28.02.2013, адреса: м. Луцьк, вул. Лесі Українки, буд. 52, пов. 3, офіс 7, ІПН НОМЕР_1 ).

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута. Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.

6. Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" (43000, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Івана Франка, буд.53, код ЄДРПОУ 41270649).

7. Зобов`язати ліквідатора:

- під час проведення ліквідаційної процедури використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.

- виплати кредиторам з основного рахунку здійснювати у порядку черговості, визначеному ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства;

- здійснювати реалізацію майна банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства;

- на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

8. Відповідні строки по даній справі обчислюються з дати прийняття господарським судом постанови, тобто з 18.05.2022.

9. Ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" після завершення всіх розрахунків з кредиторами та здійснення ліквідаційної процедури скласти звіт про свою діяльність та ліквідаційний баланс банкрута, подати їх до господарського суду для подальшого розгляду і затвердження.

10. Клопотання арбітражного керуючого Рабана М.Т. про затвердження звіту розпорядника майна про нарахування та виплату грошової винагороди задовольнити.

11. Звіт розпорядника майна Рабана М.Т. про нарахування та виплату грошової винагороди у справі №903/1010/21 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" за період з 18.01.2022 по 04.05.2022 в загальному розмірі 69876грн. затвердити.

12. Сплатити розпоряднику майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Дрим Сейл" Рабану Микиті Тарасовичу (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №309 від 28.02.2013, адреса: м. Луцьк, вул. Лесі Українки, буд. 52, пов. 3, офіс 7, ІПН НОМЕР_1 ) основну грошову винагороду у розмірі 58 500 грн., на рахунок арбітражного керуючого Рабана Микити Тарасовича (рахунок НОМЕР_2 у ПАТ БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ, МФО 380281, код ЄДРПОУ 33695095; РНОКПП одержувача: НОМЕР_1 ) за рахунок коштів, внесених Головним управлінням ДПС у Волинській області на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області у відповідності до платіжних доручень №4551 від 29.11.2021 на суму 54000 грн. та №4926 від 21.12.2021 на суму 4500 грн.

У відповідності до ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Постанова може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду відповідно до ст. 255 ГПК України в строк та порядку, встановленому ст. ст. 256, 257 ГПК України.

Повний текст постанови складено та підписано 19.05.2022.

Суддя О. Г. Слободян

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення17.05.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104371558
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —903/1010/21

Судовий наказ від 02.12.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 01.12.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 11.11.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 28.08.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 26.07.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Постанова від 17.05.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 09.05.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 21.03.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 18.01.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 11.01.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні