Рішення
від 18.05.2022 по справі 440/14732/21
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 травня 2022 року м. ПолтаваСправа № 440/14732/21

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами загального позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Управління Держпраці у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Чутівський "РАЙАГРОБУД" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),

В С Т А Н О В И В:

Управління Держпраці у Полтавській області /далі позивач/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю Чутівський "РАЙАГРОБУД" /далі відповідач/ про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю Чутівський "РАЙАГРОБУД" заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення виконання робіт: роботи по виробництву цегли; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; роботи за допомогою ручного електрифікованого інструменту; роботи на висоті понад 1,3 метра; відкриті гірничі роботи по розробці Кочубеївського -2 родовища суглинків; маркшейдерські роботи; роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти; а також зупинення експлуатації колісних транспортних засобів, а саме: ЕО-4112В; бульдозер ДЗ - 117; автосамоскид КРАЗ - 6510; навантажувач телескопічний CLAAS Scorpio 6030 СР, - до усунення порушень /а.с.1-10/.

Позов обґрунтований тим, що у період з 13 вересня 2021 року по 24 вересня 2021 року позивачем проведено планову перевірку дотримання Товариством з обмеженою відповідальністю Чутівський "РАЙАГРОБУД" вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці, промислової безпеки та гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, за результатами якої виявлено та зафіксовано в акті перевірки №ПЛ3321/1436А від 24 вересня 2021 року, порушення товариством законодавства у сфері охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду. У зв`язку з допущенням відповідачем порушень у позивача наявні підстави для звернення до суду з позовом про зупинення виконання робіт до усунення порушень.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 18 листопада 2021 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, витребувано докази, а ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 17 січня 2022 року розгляд справи вирішено здійснювати за правилами загального позовного провадження та продовжено строк підготовчого провадження у справі.

Копію ухвали Полтавського окружного адміністративного суду від 17 січня 2022 року надіслано відповідачу на адресу його місцезнаходження, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: с. Кочубеївка, Чутівський район, Полтавська область, 38820, та вручено адресату 24 січня 2022 року /а.с. 100/.

Відповідач правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2022 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Судова повістка, яка направлялася відповідачу на адресу його місцезнаходження, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: с. Кочубеївка, Чутівський район, Полтавська область, 38820, повернулася до суду із відміткою відділення поштового зв`язку "адресат відсутній за вказаною адресою" /а.с.115-116/.

Згідно з пунктом 4 частини першою статті 127 Кодексу адміністративного судочинства України часом вручення повістки вважається день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати судову повістку чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, що зареєстровані у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

У судове засідання учасники справи не з`явилися, будучи належним чином повідомленими про дату, час та місце проведення судового засідання.

Частиною першою статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Згідно з пунктом першим частини третьої цієї статті якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Відповідно до частини дев`ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Зважаючи на вищевикладені положення та обставини, суд визнав за можливе проводити судове засідання за відсутності учасників справи у порядку письмового провадження.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі приписів частини четвертої статті 229 КАС України.

Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

На підставі наказу Управління Держпраці у Полтавській області №158 від 27 листопада 2020 року /а.с.53/, повідомлення про проведення планової перевірки суб`єкта господарювання №07.5-06/6393 від 18 серпня 2021 року /а.с.54/ та направлення на проведення перевірки Управління Держпраці у Полтавській області №1084 від 03 вересня 2021 року /а.с. 55/ Управлінням Держпраці у Полтавській області у період з 13 вересня 2021 року по 24 вересня 2021 року проведено планову перевірку додержання Товариством з обмеженою відповідальністю Чутівський "РАЙАГРОБУД" вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці, промислової безпеки та гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, за результатами якої виявлено та зафіксовано в акті перевірки №ПЛ3321/1436А від 24 вересня 2021 року /а.с. 56-75/ порушення вимог законодавства, зокрема:

1) стаття 18 Закону України Про охорону праці №2694 від 14 жовтня 1992 року /далі - ЗУ № 2694/, пункти 3.1, 3.16, 3.18 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надані до перевірки посвідчення протоколу про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці у працівників підприємства під час прийняття на роботу і в процесі роботи;

2) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 3.2 НПАОП 0.00-4.12-05 не подано до перевірки розроблене на основі «Типового положення про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» положення про навчання з питань охорони праці з урахуванням специфіки виробництва та вимог нормативно-правових актів з охорони праці;

3) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 3.2 НПАОП 0.00-4.12-05 не надані до перевірки плани-графіки проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці;

4) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 4.3 НПАОП 0.00-4.12-05 не надані до перевірки розроблені навчальні плани та програми для проведення спеціального навчання з питань охорони праці, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов`язків працівників;

5) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 3.11 НПАОП 0.00-4.12-05 не надано до перевірки затверджений роботодавцем перелік питань для перевірки знань з охорони праці працівників підприємства з урахуванням специфіки виробництва;

6) статті 13, 15 ЗУ № 2694, пункт 1.2 НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці» не надано до перевірки Положення про службу охорони праці відповідного підприємства на основі «Типового положення про службу охорони праці» з урахуванням специфіки виробництва та видів діяльності, чисельності працівників, умов праці та інших факторів, яке визначає структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства;

7) статті 13, 15 ЗУ № 2694, пункт 1.4 НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці»; пункт 1.3.2 розділу 1.3 глави 1НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» - не надано до перевірки наказ про призначення відповідальної особи яка забезпечує виконання конкретних питань з охорони праці, яка повинна мати IV групу з електробезпеки та зобов`язана контролювати безпечну експлуатацію електроустановок;

8) статті 13, 15 ЗУ № 2694, пункт 5.1 НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці» - не надано до перевірки план роботи та графік обстежень служби охорони праці;

9) статті 13, 15 ЗУ № 2694, розділ 4 НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці» - не надано до перевірки розроблені у відповідності до додатку (форма 1-ОП) «Типового положення про службу охорони праці» обов`язкові для виконання приписи щодо усунення наявних недоліків;

10) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 7.3. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки наказ про проведення стажування з зазначенням тривалості стажування і відповідальної особи;

11) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 7.6 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірці знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки затверджена керівником підприємства програма стажування відповідно до конкретної професії;

12) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 7.4. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірці знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки перелік посад і професій працівників, які повинні проходити стажування (дублювання) з зазначенням їх тривалості;

13) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 6.4 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - працівникам підприємства не проводиться первинний, повторний та позаплановий інструктажі на робочому місці не надана до перевірки відповідна документація;

14) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 6.7 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - працівникам підприємства не проводяться цільові інструктажі при проведенні робіт, на які відповідно до законодавства оформлюються наряд-допуск, накази або розпорядження не надана до перевірки відповідна документація;

15) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 6.10 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, за формою згідно (додаток 6) «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»;

16) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 2 розділу IV НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» - не надано до перевірки затверджений керівником підприємства перелік інструкцій з охорони праці, необхідний для працівників усіх професій і для всіх видів робіт у підрозділах;

17) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1 розділу V НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» - не наданий до перевірки журнал реєстрації інструкцій з охорони праці на підприємстві;

18) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 3 розділу V НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» - не наданий до перевірки журнал обліку видачі інструкцій з охорони праці на підприємстві;

19) стаття 13, 18 ЗУ № 2694, пункт 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки розроблений у відповідності до НПАОП 0.00-2.01-05 «Перелік робіт з підвищеною небезпекою» з урахуванням специфіки виробництва не розроблений відповідний перелік робіт з підвищеною небезпекою, для проведення яких потрібні спеціальне навчання і щорічна перевірка знань з питань охорони праці;

20) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.3.1 розділу 1 НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» - не наданий до перевірки наказ про призначення особи відповідальної за справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства;

21) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 2.1.3 розділу 2 НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» - працівники підприємства не проходять навчання та інструктажі для одержання групи з електробезпеки не надана до перевірки відповідна документація;

22) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.3.1 розділу 1 НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», пункт 1.4 розділу ІV «Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів» - не наданий до перевірки наказ про призначення особи яка буде заміщати відповідальну особу за електрогосподарство у разі його відсутності (відпустка, хвороба);

23) стаття 18 ЗУ № 2694, пункти 2.1, 2.2 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна», пункти 3.16, 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна» директором ОСОБА_1 , який здійснює керівництво працівниками які виконують роботи підвищеної небезпеки;

24) стаття 18 ЗУ № 2694, пункти 2.1, 2.2 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна», пункти 3.16, 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна» у працівників підприємства які безпосередньо задіяні на виробництві цегли;

25) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 3.16, п.4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», пункт 1.1 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» директором ОСОБА_1 , який здійснює керівництво працівниками які виконують роботи підвищеної небезпеки;

26) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 2.1, 2.2 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна», пункти 3.16, 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» у працівників підприємства, які залучаються до виконання вантажно-розвантажувальних робіт.

27) стаття 18 ЗУ № 2694, пункти 3.16, 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», пункт 1.1 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» директором ОСОБА_1 , який здійснює керівництво працівниками які виконують роботи підвищеної небезпеки;

28) стаття 18 ЗУ № 2694, пункти 2.1, 2.2 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна», пункти 3.16, 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» у працівників підприємства які залучаються до виконання робіт з інструментом та пристроями;

29) стаття 18 ЗУ № 2694, пункти 3.16, 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», пункт 1.1 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» директором ОСОБА_1 , який здійснює керівництво працівниками які виконують роботи підвищеної небезпеки.

30) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 2.1, 2.2 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна», пункт 3.16, 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» у працівників підприємства які залучаються до виконання робіт на висоті;

31) стаття 18 ЗУ № 2694, пункти 3.16, 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», пункт 1.1 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» посадовими особами, які здійснюють керівництво працівниками, які виконують роботи підвищеної небезпеки.

32) стаття 18 ЗУ № 2694, пункти 2.1, 2.2 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна», пункти 3.16, 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» - не надано до перевірки посвідчення про проходження навчання та перевірки знань «Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» у працівників підприємства які залучаються до виконання робіт в кар`єрі;

33) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 4.2 розділу 4, пункт 10.1 розділу 10 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна» - робітники не забезпечуються спецодягом, спецвзуттям, засобами індивідуального захисту - не надано до перевірки відповідна документація;

34) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 5.14 розділу 5 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна» - на підприємстві не позначені межі проходів, проїздів і укладальних майданчиків;

35) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 5.1 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - не надані до перевірки паспорти заводів-виробників на виробниче обладнання яке задіяне для виробництва цегли;

36) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 11.31 розділу 11 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна», пункт 5.2 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - на підприємстві не встановлено порядок проведення ремонту виробничого обладнання - не надано до перевірки відповідна документація;

37) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 11.42 розділу 11 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна» - не надано до перевірки журнали обліку оглядів і ремонту основного та допоміжного виробничого обладнання і механізмів;

38) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 4.1.3 НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» - підприємство не забезпечене основними ізолювальними електрозахисними засобами - не надана до перевірки відповідна документація;

39) стаття 13 ЗУ № 2694, пункти 5.258, 5.259 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - на підприємстві проводяться роботи: з спостереження за процесом випалу (відкривання оглядових вікон в голівці печі), знаходження у момент розпалу у головки печі, які виконуються не відповідним персоналом, а саме відсутній кваліфікований персонал (опалювач матеріалів печі);

40) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 4.25 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - не надано до перевірки інструкція про порядок розпалювання, обслуговування, пуску печі;

41) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 5.260 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - на підприємстві не розроблена технологічна інструкція, затверджена в установленому порядку, відповідно до якої повинна здійснюватися зупинка печі.

42) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 5.292 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - не надано до перевірки інструкцію і схеми завантаження і вивантаження виробів з печі;

43) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 5.9 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - не надано до перевірки проект виробництва робіт з огляду, очищення, ремонту, кільцевої печі на виконання яких потрібно видавати наряд-допуск;

44) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 5.9 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів» - не надані до перевірки наряди-допуски на проведення робіт з огляду, очищення, ремонту, кільцевої печі;

45) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 11.42 розділу 11 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна» - не надано до перевірки журнал обліку оглядів і ремонту обладнання формувального цеху: цегловий агрегат для формування цегли (прес); вальці; глиномішалка;

46) стаття 13 ЗУ № 2694, пункти 3, 4 розділу 1 НПАОП 00.0-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» - на момент перевірки не надано розроблену відповідно до вимог «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» інструкція з охорони праці під час експлуатації вальців з урахуванням вимог пп.5.57-5.61 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів»;

47) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 2 підрозділу 5 розділу ІІ НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» - не надано до перевірки транспортно-технологічну схему проведення вантажно-розвантажувальних робіт;

48) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» - не надано до перевірки наказ на призначення відповідальної особи за проведення вантажно-розвантажувальних робіт;

49) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 3 розділу І НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» - не надано до перевірки не надано інструкцію з охорони праці при виконанні вантажно-розвантажувальних робіт і переміщення вантажів;

50) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 62 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» - у місцях проведення навантажувально-розвантажувальних робіт не вивішено перелік вантажів, які завантажуються або розвантажуються, з вказівкою їх маси;

51) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.6 розділу 1 НПАОП 0.00 1.15 07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - не надано до перевірки затверджений наказом керівника перелік робіт на висоті.

52) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.6 розділу 1 НПАОП 0.00 1.15 07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - не надано до перевірки затверджений наказом керівника перелік робіт на висоті які виконуються за розпорядженням особи, якій надано право видавати наряди (розпорядження);

53) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.7 розділу 1 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - не надано до перевірки бланки (форма) нарядів-допусків для виконання робіт на висоті згідно додатку 2 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті»;

54) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.7.6 розділу 1 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - не надано до перевірки «Журнал обліку робіт, що виконуються за нарядами і розпорядженнями» під час виконання робіт на висоті.

55) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.7.6 розділу 1 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - не надано до перевірки розпорядчій акт по підприємству яким встановлено посадову особу, яка має право видачі нарядів (розпоряджень) на виконання робіт на висоті та відповідно на яку покладається ведення «Журналу обліку робіт, що виконуються за нарядами та розпорядженнями»;

56) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 4.1.17 розділу 1 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - не надано до перевірки «Журнал обліку та зберігання засобів захисту» за формою згідно додатку 4 до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті;

57) стаття 13 ЗУ № 2694, пункти 3, 4 НПАОП 00.0-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці», пункт 1.13 розділу 1 НПАОП 0.00 1.15 07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - не надано до перевірки інструкцію з охорони праці під час виконання робіт на висоті розроблену у відповідності до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті;

58) статті 16, 19 КУ № 132/94, статі 19, 24 ЗУ № 1127, пункти 1.2, 1.6 глава 1 розділ V НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» - у відповідності до наказу № 436 від 10 червня 2021 року (Протокол від 10-06-2021 № 11-РГ/2021) Державної служби геології та надр України призупинено дію спеціального дозволу на користування надрами від 10 грудня 2009 року № 5065, наданого з метою видобування корисних копалин (промислова розробка родовищ) родовища Кочубеївське - 2, Ділянка №1.

59) статті 17, 19, 63 КУ № 132/94, статі 19, 24 ЗУ № 1127, пункт 1.2 глава 1 розділ IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», пункти 12, 18 «Положення про порядок надання гірничих відводів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року № 59 - не переоформлено Акт про надання гірничого відводу для розробки ділянки №1 Кочубеївського - 2 родовища суглинків, наданого Полтавською обласною Радою від 29 червня 2010 року № 41/10, загальною площею 5,2 га, згідно наданого до перевірки «Плану розвитку гірничих робіт на 2020 рік по ділянці №1 Кочубеївського - 2 родовища суглинків» та графічних матеріалів: зведено-сумісний план гірничих робіт на 01 січня 2021 року М 1:1000; очікуваний стан гірничих робіт на 01 січня 2021 року М 1:1000; календарний план розробки родовища на 2020 рік М 1:1000, на яких гірничий відвід на розробку родовища нанесено з урахуванням меж визначених у спеціальному дозволі на користування надрами від 10 грудня 2009 року № 5065 (11 кутових точок, загальна площа 5,2 га), між тим у Акті зазначено 4 кутові точки (якими не можливо оконтурити затверджені балансові запаси родовища), котрими позначено гірничий відвід на копії топографічного плану «Проекту гірничого відводу для розробки ділянки №1 Кочубеївського - 2 родовища суглинків», що є суттєвим порушенням, а саме: межі гірничого відводу визначаються контурами їхніх запасів, оцінених ДКЗ, у тому числі запасів категорії С2 (затверджені А+В), з урахуванням зон зсування гірських порід або розносу бортів кар`єру (проектом розробки родовища прийнято внутрішній рознос бортів).

60) статті 17, 19, 63 КУ № 132/94, статі 19, 24 ЗУ № 1127, пункт 1.2 глава 1 розділ IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», пункт 3 «Положення про порядок надання гірничих відводів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року № 59 - до перевірки не надано Проект гірничого відводу для розробки ділянки №1 Кочубеївського - 2 родовища суглинків;

61) статті 50, 51, 53, 63 КУ № 132/94, статі 19, 24 ЗУ № 1127, пункт 1.2, 1.6 глава 1 розділ IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», пункти 5.4, 5.5, 5.6 розділу 5 НПАОП 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр при розробці родовищ твердих корисних копалин» - до робочого проекту «Проект розробки кар`єру по ділянці №1 на Кочубеївському-2 родовище суглинків ТОВ «Чутівський райагробуд» не внесені відповідні зміни та доповнення стосовно вибраних засобів, об`ємів та термінів проведення розкривних та гірничопідготовчих робіт які забезпечують встановлену кількість розкритих, підготовлених та готових до виїмки запасів. Згідно ПРГР п. 3.4 «Календарний план розвитку гірничих робіт по ділянці №1 Кочубеївського - 2 родовища суглинків на 2020 рік» сумарна кількість видобутих суглинків становить 12,512 тис.м3, що становить 3,8% від загальних затверджених ДКЗ України від 14 серпня 2013 року № 2982;

62) статті 50, 51, 53, 63 КУ № 132/94, статі 19, 24 ЗУ № 1127, пункти 1.2, 1.6 глава 1 розділ IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці при розробці родовищ корисних копалин відкритим способом», пункти 2.8, 2.9 розділу 2, пункти 5.4, 5.5, 5.6 розділу 5, пункти 6.1, 6.2, 6.3 розділу 6 НПАОП 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр при розробці родовищ твердих корисних копалин» - під час розробки ділянки №1 Кочубеївського-2 родовища суглинків, не забезпечено виконання вимог Проекту щодо забезпечення та підтримки проектних потужностей по проведенню розкривних та видобувних робіт;

63) статті 50, 51, 53, 63 КУ № 132/94, пункти 1.2, 1.6 глава 1 розділ IV, пункти 1.1, 1.3, 1.8 глава 1 розділ V НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці при розробці родовищ корисних копалин відкритим способом»; пункти 2.8, 2.9 розділу 2, пункт 6.1 розділу 6 НПАОП 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр при розробці родовищ твердих корисних копалин» - не проведено коригування граничних кутів укосів неробочих уступів і бортів (кути стійкості) кар`єру;

64) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.10 глави 1 розділ V, пункт 20 розділу VI НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» - не виконується систематичний контроль за станом бортів, уступів, укосів в кар`єрі із записом результатів спостережень у спеціальному журналі не надана до перевірки відповідна документація;

65) статі 19, 24 ЗУ № 1127, стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.4 глави 1 розділ VІІ НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» - у ПРГР відсутні паспорти проведення гірничих робот щодо прокладання траншей, розробки уступів, відсипки відвалу, які визначають допустимі розміри робочих майданчиків, кутів укосів, висоту уступів, відстань від гірничого та транспортного устаткування до бровок уступу або відвалу, розроблені згідно вимог пункту 6.10.4 СОУ-Н МПП 73.020-078-1:2007 «Норми технологічного проектування гірничодобувних підприємств з відкритим способом розробки родовищ корисних копалин». Посадові особи, в обов`язки яких покладено здійснення контролю за безпечним виконанням робіт, та інші працівники не ознайомлені із зазначеними паспортами за особистим підписом;

66) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.14 глава 1 розділ IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» - не надано до перевірки журнал видачі нарядів працівникам кар`єру;

67) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 1.1 глави 1 розділ VІІ НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» - на момент перевірки не надано журнал перевірок справності машин та механізмів в кар`єрі;

68) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 9.1 глави 9 розділ VІІ НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» - на момент перевірки не надано інструкції з ремонту основного технологічного устаткування, якими визначаються порядок і послідовність робіт, необхідні пристрої та інструменти, що забезпечують їх безпечність, з урахуванням вимог інструкцій з експлуатації заводу-виробника і місцевих умов їх застосування;

69) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 3.11 глава 3 розділ IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» - не надані до перевірки інструкції заводів-виробників з експлуатації гірничих та транспортних машин;

70) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 2.20 глави 2 розділу VІІІ НПАОП 0.00-1.24-10 «Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», пункти 8, 29 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою КМУ від 06 січня 2010 року №8 - до перевірки не надані «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або іншого технологічного транспортного засобу», а саме: екскаватор ЕО 4112А; бульдозер ДЗ 117; автосамоскид КРАЗ 6510; навантажувач телескопічний CLAAS Scorpio 6030 CP;

71) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 2.7 глави 2 розділу VІІІ НПАОП 0.00-1.24-10 «Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», пункти 4, 11, 14 НПАОП 0.00-6.01-10 «Порядок проведення державного технічного огляду великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів» - не надані до перевірки «Акти державного технічного огляду технологічного транспортного засобу», а саме: екскаватор ЕО 4112А; бульдозер ДЗ 117; автосамоскид КРАЗ 6510; навантажувач телескопічний CLAAS Scorpio 6030 CP;

72) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 3.1 розділу 3 глави IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» - відсутні додаткові заходи щодо безпечного використання обладнання підвищеної небезпеки яке вичерпало термін експлуатації згідно паспорту виробника.

73) стаття 13 ЗУ № 2694, пункт 9.1 глави 9 розділ VІІ НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» - в ПРГР відсутній затверджений керівником підприємства графік планово-попереджувальних ремонтів гірничих та транспортних машин;

74) стаття 18 ЗУ № 2694, пункт 2.4 глава 2 розділу IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці при розробці родовищ корисних копалин відкритим способом», - не надано до перевірки інструкцію з охорони праці, розроблену згідно з вимогами НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» щодо безпечного виконання маркшейдерських робот, з урахуванням проведення усього необхідного маркшейдерського супроводу гірничих робіт;

75) статі 53, 63 КУ № 132/94, пункт 1.11 НПАОН 00.0-5.02-76 «Міжгалузева інструкція по визначенню та обліку видобутку та розкриву на кар`єрах» - не надано до перевірки наказ об організації своєчасного та достовірного обліку вилучення та втрат корисних копалин при видобуванні з розмежуванням обов`язків та відповідальності посадових осіб підприємства;

76) статі 53, 63 КУ № 132/94, пункт 1.2, глава 1 розділ IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці при розробці родовищ корисних копалин відкритим способом», пункт 3.17 глави 3 НПАОН 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр при розробці родовищ твердих корисних копалин» - не надано до перевірки книгу маркшейдерських вказівок у який записуються виявлені відхилення від проекту ведення гірничих робіт та охоплюють у весь необхідний комплекс проведення гірничих робіт;

77) статі 53, 63 КУ № 132/94, пункт 1.10 НПАОН 00.0-5.02-76 «Міжгалузева інструкція по визначенню та обліку видобутку та розкриву на кар`єрах», пункт 6.13 глави 6 НПАОН 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр при розробці родовищ твердих корисних копалин» - не надано до перевірки книгу обліку руху гірничої маси з підписами посадових осіб, відповідальних за достовірність наведених даних по обліку видобутку суглинків та розкриву;

78) статі 53, 63 КУ № 132/94, пункт 1.2 глави 1 розділу IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці при розробці родовищ корисних копалин відкритим способом», пункт 3.19 глави 3 НПАОН 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр» - не надано до перевірки книгу обліку списаних запасів.

79) статі 53, 63 КУ № 132/94, пункт 1.2 глави 1 розділу IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці при розробці родовищ корисних копалин відкритим способом» - в ПРГР відсутній план внутрішнього відвалу;

80) статі 53, 63 КУ № 132/94, пункт 1.2 глави 1 розділу IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці при розробці родовищ корисних копалин відкритим способом» - в ПРГР відсутній план ділянки рекультивації земель;

81) статі 53, 63 КУ № 132/94, пункт 1.2 глави 1 розділу IV НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці при розробці родовищ корисних копалин відкритим способом» - не надано до перевірки журнал підрахунку об`ємів зняття та переміщення грунтово - рослинного шару для подальшої рекультивації земель;

82) стаття 13 ЗУ № 2694, пункти 1.1.2, 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3 НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» - не надана до перевірки виконавча схема мережі водопостачання та водовідведення, з детальним зазначенням технічних даних та характеристики прив`язки споруд.

83) стаття 13, 21 ЗУ № 2694, пункт 21 Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки» (зі змінами) - суб`єктом господарювання не подано оновленої декларації, в зв`язку зі зміною зазначених відомостей в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована у журналі обліку суб`єктів господарювання у територіальному органі Держпраці від 27 березня 2020 року за №1622, у декларації зазначені посадові особи, які не є працівниками підприємства у відповідності до штатного розкладу, а саме: заступник директора ОСОБА_2 ; маркшейдер ОСОБА_3 ;

84) стаття 21 ЗУ № 2694, пункт 6 (група А Додаток п.8, п.9, п.28) Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77) - відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри; роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; маркшейдерські роботи.

85) стаття 21 ЗУ № 2694, пункти 2, 6 (група А п.8) Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77) - відсутній дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування для видобутку, транспортування, дроблення, сортування корисних копалин; устаткування напругою понад 1000 В.

86) стаття 21 ЗУ № 2694, пункт 21 (група Б Додаток 2 п.3) Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77) - відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме, роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра.

87) стаття 21 ЗУ № 2694, пункт 21 (група Б п.1, п.6) Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77) - відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, а саме: усі типи машин та устаткування; технологічні транспортні засоби.

На підставі вказаного акта перевірки Управлінням Держпраці у Полтавській області видано Товариству з обмеженою відповідальністю Чутівський "РАЙАГРОБУД" припис від 27 вересня 2021 року №ПЛ3988/1293/А/П /а.с.76-85/, яким зобов`язано усунути виявлені порушення, зокрема, вимог: статей 13, 15, 18, 21 Закону України Про охорону праці №2694 від 14 жовтня 1992 року, пунктів 3.1, 3.2, 3.11, 3.16, 3.18, 4.1, 4.3, 6.4, 6.7, 6.10, 7.3, 7.4, 7.6 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», пунктів 1.2, 1.4 розділу 4, пункту 5.1 НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці», пунктів 1.3.1, 1.3.2 розділу 1 глави 1, пункту 2.1.3 розділу 2 НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», пунктів 3, 4 розділу 1, пункту 2 розділу IV, пунктів 1, 3 розділу V НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці», пунктів 1.1, 5.1, 5.2 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів», пунктів 2.1, 2.2, 4.2 розділу 4, пункту 5.14 розділу 5, пункту 10.1 розділу 10, пунктів 11.31, 11.42 розділу 11 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна», пункту 4.1.3 НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів», пунктів 4.25, 5.9, 5.258, 5.259, 5.260, 5.292 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів», пункту 3 розділу І, пункту 2 підрозділу 5 розділу ІІ, пункту 1, 62 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», пунктів 1.6, 1.7, 1.7.6, 1.13, 4.1.17 розділу 1 НПАОП 0.00 1.15 07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», статей 16, 17, 19, 50, 51, 53, 63 Кодекс України про надра № 132/94 від 27 липня 1994 року, статей 19, 24 Гірничого закону України № 1127 від 06 жовтня 1999 року, пунктів 1.2, 1.6 глави 1 розділу V НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», положень НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», пунктів 3, 12, 18 Положення про порядок надання гірничих відводів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року № 59, пунктів 1.2, 1.6 глави 1 розділу IV, пунктів 1.1, 1.3, 1.8 глави 1 розділу V НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», пункту 3.17 глави 3, пунктів 5.4, 5.5, 5.6 розділу 5 НПАОП 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр при розробці родовищ твердих корисних копалин», пунктів 2.8, 2.9 розділу 2, пунктів 5.4, 5.5, 5.6 розділу 5, пунктів 6.1, 6.2, 6.3 розділу 6 НПАОП 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр при розробці родовищ твердих корисних копалин», пунктів 8, 29 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою КМУ від 06 січня 2010 року №8, пунктів 4, 11, 14 НПАОП 0.00-6.01-10 «Порядок проведення державного технічного огляду великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів», пунктів 1.10, 1.11 НПАОН 00.0-5.02-76 «Міжгалузева інструкція по визначенню та обліку видобутку та розкриву на кар`єрах», пунктів 1.1.2, 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3 НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць», пункту 21 Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки» (зі змінами), пунктів 2, 6 (група А п.8, п.9, п.28) Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77), пункту 21 (група Б Додаток 2 п.1, п.3, п.6) Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77).

Вбачаючи наявність підстав для застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення виконання певних робіт та зупинення експлуатації колісних транспортних засобів, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та аргументам учасників справи, вказаним у заявах по суті та які мають значення для правильного вирішення спору, суд виходить з такого.

Згідно з частиною п`ятою статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

За приписом частини сьомої статті 7 названого Закону на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Отже, діяльність суб`єкта господарювання, яка пов`язана, в тому числі, з порушенням вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, може бути тимчасово заборонена (зупинена) на підставі рішення адміністративного суду, ухваленого за результатами розгляду позову відповідного компетентного органу державного нагляду (контролю).

За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону України "Про охорону праці" № 2694-XII від 14 жовтня 1992 року /далі Закон № 2694-XII/, охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров`я і працездатності людини у процесі трудової діяльності; роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю.

Згідно зі статтею 13 Закону № 2694-XII роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов`язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров`я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

Відповідно до статті 15 Закону № 2694-XII на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю. Керівники та спеціалісти служби охорони праці за своєю посадою і заробітною платою прирівнюються до керівників і спеціалістів основних виробничо-технічних служб. Спеціалісти служби охорони праці у разі виявлення порушень охорони праці мають право: видавати керівникам структурних підрозділів підприємства обов`язкові для виконання приписи щодо усунення наявних недоліків, одержувати від них необхідні відомості, документацію і пояснення з питань охорони праці; вимагати відсторонення від роботи осіб, які не пройшли передбачених законодавством медичного огляду, навчання, інструктажу, перевірки знань і не мають допуску до відповідних робіт або не виконують вимог нормативно-правових актів з охорони праці; зупиняти роботу виробництва, дільниці, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва у разі порушень, які створюють загрозу життю або здоров`ю працюючих; надсилати роботодавцю подання про притягнення до відповідальності працівників, які порушують вимоги щодо охорони праці. Припис спеціаліста з охорони праці може скасувати лише роботодавець. Ліквідація служби охорони праці допускається тільки у разі ліквідації підприємства чи припинення використання найманої праці фізичною особою.

Статтею 18 Закону № 2694-XII встановлено, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Посадові особи, діяльність яких пов`язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. У разі виявлення у працівників, у тому числі посадових осіб, незадовільних знань з питань охорони праці, вони повинні у місячний строк пройти повторне навчання і перевірку знань. Вивчення основ охорони праці, а також підготовка та підвищення кваліфікації спеціалістів з охорони праці з урахуванням особливостей виробництва відповідних об`єктів економіки забезпечуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти і науки, в усіх навчальних закладах за програмами, погодженими із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Відповідно до частин першої, третьої, четвертої статті 21 Закону № 2694-XII виробничі будівлі, споруди, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, що вводяться в дію після будівництва (виготовлення) або реконструкції, капітального ремонту тощо, та технологічні процеси повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці.

Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов`язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, проведення або експлуатація (застосування) яких потребує отримання дозволу, та граничні розміри тарифів на проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, висновок якої є підставою для видачі дозволів, встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Судовим розглядом встановлено, що фактичною підставою для звернення до суду із позовом про застосування до відповідача заходу реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення виконання робіт: роботи по виробництву цегли; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; роботи за допомогою ручного електрифікованого інструменту; роботи на висоті понад 1,3 метра; відкриті гірничі роботи по розробці Кочубеївського -2 родовища суглинків; маркшейдерські роботи; роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти; а також зупинення експлуатації колісних транспортних засобів, а саме: ЕО-4112В; бульдозер ДЗ - 117; автосамоскид КРАЗ - 6510; навантажувач телескопічний CLAAS Scorpio 6030 СР, стало допущення відповідачем порушень вимог статей 13, 15, 18, 21 Закону України Про охорону праці №2694 від 14 жовтня 1992 року, пунктів 3.1, 3.2, 3.16, 3.18, 4.1, 4.3, 6.4, 6.7, 6.10, 7.3, 7.4, 7.6 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», пунктів 1.2, 1.4 розділу 4, пункту 5.1 НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці», пунктів 1.3.1, 1.3.2 розділу 1 глави 1, пункту 2.1.3 розділу 2 НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», пунктів 3, 4 розділу 1, пункту 2 розділу IV, пунктів 1, 3 розділу V НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці», пунктів 1.1, 5.1, 5.2 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів», пунктів 2.1, 2.2, 4.2 розділу 4, пункту 5.14 розділу 5, пункту 10.1 розділу 10, пунктів 11.31, 11.42 розділу 11 НПАОП 26.0-1.07-75 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії при виробництві цегли та вапна», пункту 4.1.3 НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів», пунктів 4.25, 5.9, 5.258, 5.259, 5.260, 5.292 глави Х НПАОП 0.00-1.64-77 «Правила техніки безпеки і виробничої санітарії в промисловості будівельних матеріалів», пункту 3 розділу І, пункту 2 підрозділу 5 розділу ІІ, пункту 1, 62 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», пунктів 1.6, 1.7, 1.7.6, 1.13, 4.1.17 розділу 1 НПАОП 0.00 1.15 07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», статей 16, 17, 19, 50, 51, 53, 63 Кодекс України про надра № 132/94 від 27 липня 1994 року, статей 19, 24 Гірничого закону України № 1127 від 06 жовтня 1999 року, пунктів 1.2, 1.6 глави 1 розділу V НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», положень НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», пунктів 3, 12, 18 Положення про порядок надання гірничих відводів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року № 59, пунктів 1.2, 1.6 глави 1 розділу IV, пунктів 1.1, 1.3, 1.8 глави 1 розділу V НПАОП 0.00-1.24-10 «Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом», пункту 3.17 глави 3, пунктів 5.4, 5.5, 5.6 розділу 5 НПАОП 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр при розробці родовищ твердих корисних копалин», пунктів 2.8, 2.9 розділу 2, пунктів 5.4, 5.5, 5.6 розділу 5, пунктів 6.1, 6.2, 6.3 розділу 6 НПАОП 0.00-1.01-85 «Єдині правила охорони надр при розробці родовищ твердих корисних копалин», пунктів 8, 29 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою КМУ від 06 січня 2010 року №8, пунктів 4, 11, 14 НПАОП 0.00-6.01-10 «Порядок проведення державного технічного огляду великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів», пунктів 1.10, 1.11 НПАОН 00.0-5.02-76 «Міжгалузева інструкція по визначенню та обліку видобутку та розкриву на кар`єрах», пунктів 1.1.2, 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3 НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць», пункту 21 Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки» (зі змінами), пунктів 2, 6 (група А п.8, п.9, п.28) Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77), пункту 21 (група Б Додаток 2 п.1, п.3, п.6) Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77 ), що викладені у розділі Опис виявлених порушень вимог законодавства акта перевірки №ПЛ3321/1436А від 24 вересня 2021 року та у приписі №ПЛ3988/1293/А/П від 27 вересня 2021 року

Суд враховує, що відповідачем не оскаржувалися результати проведення вказаної планової перевірки щодо встановлення фактів порушення відповідачем вимог чинного законодавства, у зв`язку з чим в матеріалах справи відсутні докази на підтвердження протиправності висновків акта позапланової перевірки №ПЛ3321/1436А від 24 вересня 2021 року та її результатів, зокрема припису Управління Держпраці у Полтавській області №ПЛ3988/1293/А/П від 27 вересня 2021.

Беручи до уваги викладене, суд вважає, що позивачем доведений факт порушення відповідачем вимог законодавства у сфері охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду.

Матеріали судової справи не містять доказів на підтвердження фактів усунення відповідачем виявлених та зафіксованих в акті перевірки №ПЛ3321/1436А від 24 вересня 2021 року порушень вимог законодавства.

Суд вважає за необхідне зазначити, що зупиненню підлягає не діяльність суб`єкта господарювання в цілому, а виконання певних робіт: робот по виробництву цегли; земляних робот, що виконуються на глибині понад 2 метри; вантажно-розвантажувальних робот за допомогою машин і механізмів; робот за допомогою ручного електрифікованого інструменту; робот на висоті понад 1,3 метра; відкритих гірничих робот по розробці Кочубеївського -2 родовища суглинків; маркшейдерських робот; робот в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти; а також зупиненню підлягає експлуатація певних колісних транспортних засобів, а саме: ЕО-4112В; бульдозера ДЗ - 117; автосамоскида КРАЗ - 6510; навантажувача телескопічного CLAAS Scorpio 6030 СР.

При цьому зупинення виконання робіт та експлуатації колісних транспортних засобів є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю робіт та об`єктів підвищеної небезпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

За приписами абзацу п`ятого частини першої статті 39 Закону України "Про охорону праці" посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, мають право забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих.

Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої статті 77 цього Кодексу кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Зважаючи на наявність в матеріалах справи доказу вчинення відповідачем порушень вимог чинного законодавства та відсутність належних доказів усунення таких порушень або доказів на спростування встановлених перевіркою фактів вчинення порушень, суд вважає за доцільне застосувати до відповідача захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення виконання робіт: робот по виробництву цегли; земляних робот, що виконуються на глибині понад 2 метри; вантажно-розвантажувальних робот за допомогою машин і механізмів; робот за допомогою ручного електрифікованого інструменту; робот на висоті понад 1,3 метра; відкритих гірничих робот по розробці Кочубеївського -2 родовища суглинків; маркшейдерських робот; робот в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти; а також експлуатації колісних транспортних засобів, а саме: ЕО-4112В; бульдозеру ДЗ - 117; автосамоскиду КРАЗ - 6510; навантажувача телескопічного CLAAS Scorpio 6030 СР, до усунення порушень.

Відтак, позов Управління Держпраці у Полтавській області слід задовольнити.

Згідно з частиною другою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки витрат по залученню свідків і проведенню експертиз позивач не поніс, то підстави для їх розподілу відсутні.

Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Управління Держпраці у Полтавській області (вул. Пушкіна, буд. 119, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 39777136) до Товариства з обмеженою відповідальністю Чутівський "РАЙАГРОБУД" (с. Кочубеївка, Чутівський район, Полтавська область, 38820, ідентифікаційний код 05385447) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) задовольнити.

Застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю Чутівський "РАЙАГРОБУД" захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення виконання робіт та експлуатації колісних транспортних засобів, а саме: зупинити роботи по виробництву цегли; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; роботи за допомогою ручного електрифікованого інструменту; роботи на висоті понад 1,3 метра; відкриті гірничі роботи по розробці Кочубеївського -2 родовища суглинків; маркшейдерські робот; роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти; а також зупинити експлуатацію колісних транспортних засобів, а саме: ЕО-4112В; бульдозеру ДЗ - 117; автосамоскиду КРАЗ - 6510; навантажувача телескопічного CLAAS Scorpio 6030 СР, до усунення порушень.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Н.І. Слободянюк

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.05.2022
Оприлюднено21.06.2022
Номер документу104379815
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо охорони праці

Судовий реєстр по справі —440/14732/21

Рішення від 18.05.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 15.02.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 18.11.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 10.11.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні