Постанова
від 16.05.2022 по справі 496/1471/22
БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 496/1471/22

Провадження № 3/496/1228/22

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 травня 2022 року Біляївський районнийсуд Одеськоїобласті ускладі головуючого-судді ГаличО.П.,за участю:секретаря Желяпової О.Ф.,прокурора Сцепури О.І., правопорушника ОСОБА_1 , розглянувши у в залі суду міста Біляївка матеріали, які надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Одеській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 , працюючої на посаді завідувача Петрівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка»,

за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7, ч.2 ст.172-7 КУпАП,

В С Т А Н О В И В:

10травня 2022року доБіляївського районногосуду Одеськоїобласті надійшло6протоколів від Управліннястратегічних розслідуваньв Одеськійобласті Департаментустратегічних розслідуваньНаціональної поліціїУкраїни про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення адміністративних правопорушень передбачених ч.1ст.172-7, ч.2 ст. 172-7 КУпАП.

Постановою Біляївського районного суду Одеської області вказані провадження відносно ОСОБА_1 було об`єднано в одне провадження та присвоєно єдиний номер 496/1471/22.

Завідувач Петрівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «ромашка» ОСОБА_1 , будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» (далі Закон) від 14.10.2014 року № 1700-VII і Примітки до ст. 172-7 КУпАП, в порушення п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону, прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів та не повідомила безпосереднього керівника, а саме орган управління Вигодянську сільську раду Одеської області, про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час підписання наказів:

-№ 51 від 10.11.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», в тому числі сторожа ОСОБА_2 , який являється її чоловіком та близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону;

-№ 46 від 21.09.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», в тому числі сторожа ОСОБА_2 , який являється її чоловіком та близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону;

-№ 35 від 17.06.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», в тому числі сторожа ОСОБА_2 , який являється її чоловіком та близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону;

-№ 46 від 21.09.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», в тому числі сторожа ОСОБА_2 , який являється її чоловіком та близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону;

-№ 35 від 17.06.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», в тому числі сторожа ОСОБА_2 , який являється її чоловіком та близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону;

-№ 51 від 10.11.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», в тому числі сторожа ОСОБА_2 , який являється її чоловіком та близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушила вимоги ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції», щодо врегулювання конфлікту інтересів та скоїла адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 та 2 ст. 172-7 КУпАП.

Згідно НаказуУправління освітиБіляївської районноїдержавної адміністрації№176від 26.08.2008року ОСОБА_1 було призначенона посадузавідуючої ПетрівськимДНЗ з01.09.2008року.Наказом відділуосвіти Біляївськоїрайонної державноїадміністрації №94/03-02від 06.04.2020року «Прорезультати атестаціїпедагогічних працівниківзакладів освітиу 2020році» ОСОБА_1 було визнанотакою,що відповідаєзайманій посадізавідувача Петрівськогодошкільного навчальногозакладу «Ромашка».Згідно відомостейЄдиного державногореєстру юридичнихосіб,фізичних осіб-підприємцівта громадськихформувань (даліРеєстр),та Статутузасновником Петрівськогодошкільного начальногозакладу (ясла-садок)«Ромашка» (кодЄДРПОУ 36267896,юридична адреса:Одеська область,Одеський район,с.Петрове,вул.Молодіжна,1-а),є органмісцевого самоврядування-Вигодянська сільськарада Одеськогорайону Одеськоїобласті (кодЄДРПОУ 04377701,юридична адреса:Одеська область,Одеський р-н,с.Вигода,вул.Нова,буд.33-а).Відповідно доЄдиного державногореєстру юридичнихосіб,фізичних осіб-підприємцівта громадськихформувань організаційно-правовоюформою Петрівського дошкільногонавчального закладу(ясла-садок)«Ромашка» єкомунальна організація(установа,заклад).Петрівський дошкільнийнавчальний заклад(ясла-садок)«Ромашка» -є юридичноюособою публічногоправа.Згідно доРозділу 9Статуту Петрівськогодошкільного навчальногозакладу (ясла-садок)«Ромашка» безпосереднєкерівництво роботоюдошкільного закладуздійснює йогозавідувач,який призначаєтьсяі звільняєтьсяз посадинаказом управлінняосвіти Біляївськоїрайдержадміністрації (на данийчас -Вигодянської сільськоїради),та маєтакі правата обов`язки:здійснює керівництвоі контрольза діяльністюдошкільного закладу;діє відімені закладу,представляє йогов усіхдержавних таінших органах,установах іорганізаціях,укладає угодиз юридичнимита фізичнимиособами;розпоряджається вустановленому порядкумайном ікоштами дошкільногозакладу,і відповідаєза дотриманняфінансової дисциплінита збереженняматеріально-технічноїбази закладу;приймає нароботу тазвільняє зроботи працівниківдошкільного закладу;видає умежах своєїкомпетенції наказита розпорядження,контролює їхвиконання,тощо.Отже,завідувач Петрівськогодошкільного навчальногозакладу (ясла-садок)«Ромашка» ОСОБА_1 є посадовоюособою юридичноїособи публічногоправа,яка прирівнюєтьсядо осіб,уповноважених навиконання функційдержави абомісцевого самоврядування,суб`єктом відповіднодо підпункту«а» п.2ч.1ст.3Закону таПримітки дост.172-7КУпАП,та нанеї поширюєтьсядія цьогоЗакону,а томувона зобов`язанавиконувати вимогиЗакону,в томучислі зазначениху ст.28вказаного Закону.Відповідно довитягу зДержавного реєструактів цивільногостану громадянщодо актовогозапису прошлюб №00035096775від 17.02.2022року,встановлено,що Відділомдержавної реєстраціїактів цивільногостану Великомихайлівськогорайонного управлінняюстиції Одеськоїобласті 06.06.1981року булозареєстровано шлюбта створеноактовий запис№21про шлюб ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 .Згідно витягу№ 00035096775від 17.02.2022року встановлено,що ОСОБА_2 є чоловіком ОСОБА_1 .Таким чином,встановлено тапідтверджено сімейний(родинний)зв`язок завідувачаПетрівського дошкільногонавчального закладу(ясла-садок)«Ромашка» ОСОБА_1 та сторожаПетрівського дошкільногонавчального закладу(ясла-садок)«Ромашка» ОСОБА_2 та вказаніособи єодин одномублизькими особамиі членамисім`ї,відповідно довизначення уст.1Закону.Так,Наказом Петрівськогодошкільного навчальногозакладу (ясла-садок)«Ромашка» №9від 01.09.2008року ОСОБА_2 було призначенона посадусторожа з01.09.2008року.Згідно листаВигодянської сільськоїради будь-якихповідомлень відзавідувача Петрівськогодошкільного навчальногозакладу (ясла-садок)«Ромашка» ОСОБА_1 щодо виникненняв неїреального конфліктуінтересів відповіднодо ЗаконуУкраїни «Прозапобігання корупції»в періодз 01.01.2020року потеперішній часне надходило.ОСОБА_1 перебуваючи на посаді завідувача Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, яка прирівнюється до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, тобто суб`єктом на якого поширюються дії ЗУ «Про запобігання корупції», відповідно до підпункту «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону та суб`єктом відповідно до Примітки до ст. 172-7 КУпАП, та розповсюджуються обов`язки, щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачені статтею 28 Закону, достовірно знаючи, що приймає рішення, щодо підписання наказу № 51 від 10.11.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», відповідно до якого було здійснено нарахування у грудні 2020 року працівникам закладу премії за підсумками роботи у 2020 році в розмірі посадового окладу (2425 гривень), в тому числі сторожу Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка» ОСОБА_2 , який є її чоловіком, тобто близькою особою і членом сім`ї, відповідно до визначення у ст. 1 Закону, не повідомила безпосереднього керівника - Вигодянську сільську раду, про наявність у неї реального конфлікту інтересів, чим порушила п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку, про наявність у неї реального конфлікту інтересів. ОСОБА_1 перебуваючи на посаді завідувача Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, яка прирівнюється до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, тобто суб`єктом на якого поширюються дії ЗУ «Про запобігання корупції», відповідно до підпункту «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону та суб`єктом відповідно до Примітки до ст. 172-7 КУпАП, та розповсюджуються обов`язки, щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачені статтею 28 Закону, достовірно знаючи, що приймає рішення, щодо підписання наказу № 46 від 21.09.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», відповідно до якого було здійснено нарахування у вересні 2020 року працівникам закладу премії в розмірі мінімальної заробітної плати (4723 гривні), в тому числі сторожу Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка» ОСОБА_2 , який є її чоловіком, тобто близькою особою і членом сім`ї, відповідно до визначення у ст. 1 Закону , не повідомила безпосереднього керівника - Вигодянську сільську раду, про наявність у неї реального конфлікту інтересів, чим порушила п.2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку, про наявність у неї реального конфлікту інтересів. ОСОБА_1 перебуваючи на посаді завідувача Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, яка прирівнюється до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, тобто суб`єктом на якого поширюються дії ЗУ «Про запобігання корупції», відповідно до підпункту «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону та суб`єктом відповідно до Примітки до ст. 172-7 КУпАП, та розповсюджуються обов`язки, щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачені статтею 28 Закону, достовірно знаючи, що приймає рішення, щодо підписання наказу № 35 від 17.06.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», відповідно до якого було здійснено нарахування у червні 2020 року працівникам закладу премії в розмірі посадового окладу (2291 гривні), в тому числі сторожу Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка» ОСОБА_2 , який є її чоловіком, тобто близькою особою і членом сім`ї, відповідно до визначення у ст. 1 Закону , не повідомила безпосереднього керівника - Вигодянську сільську раду, про наявність у неї реального конфлікту інтересів, чим порушила п.2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку, про наявність у неї реального конфлікту інтересів. ОСОБА_1 перебуваючи на посаді завідувача Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, яка прирівнюється до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, тобто суб`єктом на якого поширюються дії ЗУ «Про запобігання корупції», відповідно до підпункту «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону та суб`єктом відповідно до Примітки до ст. 172-7 КУпАП, та розповсюджуються обов`язки, щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачені статтею 28 Закону, достовірно знаючи, що приймає рішення, щодо підписання наказу № 46 від 21.09.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», відповідно до якого було здійснено нарахування у вересні 2020 року працівникам закладу премії в розмірі мінімальної заробітної плати (4723 гривні), в тому числі сторожу Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка» ОСОБА_2 , який є її чоловіком, тобто близькою особою і членом сім`ї, відповідно до визначення у ст. 1 Закону, вчинила дії та прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушила п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, а саме вчинення дій та прийняття рішення особою в умовах реального конфлікту інтересів. ОСОБА_1 перебуваючи на посаді завідувача Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, яка прирівнюється до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, тобто суб`єктом на якого поширюються дії ЗУ «Про запобігання корупції», відповідно до підпункту «а» п. 2 ч. 1 ст. З Закону та суб`єктом відповідно до Примітки до ст. 172-7 КУпАП, та розповсюджуються обов`язки, щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачені статтею 28 Закону, достовірно знаючи, що приймає рішення, щодо підписання наказу № 35 від 17.06.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», відповідно до якого було здійснено нарахування у червні 2020 року працівникам закладу премії в розмірі посадового окладу (2291 гривні), в тому числі сторожу Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла- садок) «Ромашка» ОСОБА_2 , який є її чоловіком, тобто близькою особою і членом сім`ї, відповідно до визначення у ст. 1 Закону, вчинила дії та прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушила п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, а саме вчинення дій та прийняття рішень особою в умовах реального конфлікту інтересів. ОСОБА_1 перебуваючи на посаді завідувача Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, яка прирівнюється до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, тобто суб`єктом на якого поширюються дії ЗУ «Про запобігання корупції», відповідно до підпункту «а» п. 2 ч. 1 ст. З Закону та суб`єктом відповідно до Примітки до ст. 172-7 КУпАП, та розповсюджуються обов`язки, щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачені статтею 28 Закону, достовірно знаючи, що приймає рішення, щодо підписання наказу № 51 від 10.11.2020 року «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», відповідно до якого було здійснено нарахування у грудні 2020 року працівникам закладу премії за підсумками роботи у 2020 році в розмірі посадового окладу (2425 гривень), в тому числі сторожу Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка» ОСОБА_2 , який є її чоловіком, тобто близькою особою і членом сім`ї, відповідно до визначення у ст. 1 Закону, вчинила дії та прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушила п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, а саме вчинення дій та прийняття рішень особою в умовах реального конфлікту інтересів.

В судовому засіданні ОСОБА_1 вину у вчинені адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 та 2ст. 172-7 КУпАП визнала та розкаялася у вчиненому.

Прокурор Сцепура О.І. вважала, що протоколи складені з дотриманням вимог КУпАП, в діях ОСОБА_1 вбачаються ознаки адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 та 2 ст. 172-7 КУпАП.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення та вивчивши надані докази, суд дійшов до наступних висновків.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Відповідності до статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» (далі за текстом Закону) визначено, що правопорушення, пов`язане з корупцією - це діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Відповідно до частини 1 статті 65 Закону за вчинення корупційних або пов`язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені в частині першій цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.

Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про запобігання корупції», встановлено обмеження спільної роботи близьких осіб, а саме забороняється особам зазначеним у п.1 ч.1 ст. 3 цього закону мати у прямому підпорядкуванні близьких їм осіб або бути прямо підпорядкованим, у зв`язку з виконанням повноважень близьким їм особам. Посада завідувача Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» відноситься до посадової особи юридичної особи публічного права, яка зазначена в п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про запобігання корупції».

Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані: 1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; 2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Згідно Наказу Управління освіти Біляївської районної державної адміністрації №176 від 26.08.2008 року ОСОБА_1 було призначено на посаду завідуючої Петрівським ДНЗ з 01.09.2008 року.

Наказом Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла- садок) «Ромашка» №9 від 01.09.2008 року ОСОБА_2 було призначено на посаду сторожа з 01.09.2008 року.

Згідно витягу№ 00035096775від 17.02.2022року, ОСОБА_2 єчоловіком ОСОБА_1 .Таким чином, встановлено та підтверджено сімейний (родинний) зв`язок завідувача Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка» ОСОБА_1 та сторожа Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка» ОСОБА_2 та вказані особи є один одному близькими особами і членами сім`ї, відповідно до визначення у ст. 1 Закону.

Згідно ст.1ЗУ «Прозапобігання корупції»приватний інтерес- будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Потенційний конфліктінтересів- наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об`єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Враховуючи викладене, з моменту набуття чинності положень Закону України «Про запобігання корупції» у ОСОБА_1 виник потенційний конфлікт інтересів, оскільки вищевказаний приватний інтерес знаходиться в сфері, в якій вона виконує свої службові повноваження, що може вплинути на об`єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Відповідно дост.12-1 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»посадові особи місцевого самоврядування зобов`язані дотримуватись правил запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбаченихЗаконом України «Про запобігання корупції».

У разі виникнення конфлікту інтересів протягом строку здійснення повноважень відповідна особа зобов`язана негайно доповісти про це відповідній раді та вжити всіх необхідних заходів, спрямованих на запобігання конфлікту інтересів.

Проте, ОСОБА_1 в порушення зазначених вимог чинного законодавства про наявність у неї потенційного конфлікту інтересів у встановлений законом порядок безпосереднього керівника Вигодянську сільську раду не повідомила та прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів.

Згідно до вище зазначених наказів завідувача Петрівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка» ОСОБА_1 «Про преміювання працівників технічно-обслуговуючого персоналу», працівникам закладу було виплачено премію, у тому числі ОСОБА_2 , який є її чоловіком.

Відповідно дост.9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Таким чином, суд прийшов до висновку, що в діях ОСОБА_1 вбачаються ознаки складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-7 КУпАП, за кваліфікуючою ознакою не повідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів, а також за ч.2 ст.172-7 КУпАП за кваліфікуючою ознакою вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Крім того, вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.ч. 1, 2ст.172-7 КУпАП, повністю доведена та підтверджується зібраними в справі доказами, а саме: наказом Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» № 51 від 10.11.2020 року, протоколом засідання профспілкового комітету Петрівського ДНЗ № 14 від 10.11.2020 року, довідкою про доходи за 2020 року сторожа-кочегара ОСОБА_2 , листом Управління стратегічних розслідувань в Одеській області № 1053/55/114/01-2022 від 24.01.2022 року, наказом Управління освіти Біляївської районної державної адміністрації № 176 від 29.08.2008 року, посадовою інструкцією завідуючої Петрівським ДНЗ «Ромашка» ОСОБА_1 від 02.01.2009 року, особовим листком по обліку кадрів ОСОБА_1 , автобіографією ОСОБА_1 , витягом з наказу відділу освіти Біляївської районної державної адміністрації № 94/03-02 від 06.04.2020 року, характеристикою ОСОБА_1 , атестаційним листом від 06.04.2020 року, копією диплома серії НОМЕР_1 , витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, статутом Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка», випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, написом про повідомну реєстрацію колективного договору Петрівський ДНЗ ясла-садок «Ромашка» на 2019-2023 роки, колективним договором між адміністрацією та профспілковим комітетом Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» на 2019-2023 роки, штатним розписом Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» на 2020, 2021 роки, переліком працівників, які працюють у важних і шкідливих умовах праці, щодо яких встановлюються доплати у розмірі 12%, положеннями про преміювання працівників з числа технічно-обслуговуючого персоналу, наказом завідуючою Петровського ДНЗ ясла-садок «ромашка» ОСОБА_1 № 9 від 01.09.2008 року про призначення ОСОБА_2 на посаду сторожа та двірника, наказом Петрівського ДНЗ ясла-садок № 43 від 15.10.2019 року, витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб від 17.02.2022 року, поясненнями ОСОБА_1 від 07.02.2021 року, листом Управління стратегічних розслідувань в Одеській області № 1900/55/114/01-2022 року від 11.02.2022 року, листом Вигодянської сільської ради Одеського району Одеської області № 701/02-13/26 від 28.04.2022 року, довідкою Вигодянської сільської ради Одеського району Одеської області від 28.04.2022 року, заявою-повідомленням директора ЗДО я/с «ромашка» ОСОБА_4 № 18 від 26.04.2022 року, рішенням Вигодянської сільської ради Одеського району Одеської області № 13-VIII скликання від 07.12.2020 року, рапортом старшого оперуповноваженого в ОВС Управління стратегічних розслідувань в Одеській області ДСР НП України Б. Іщука, наказом Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» № 46 від 21.09.2020 року, протоколом засідання профспілкового комітету Петрівського ДНЗ № 12 від 21.09.2020 року, наказом Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» № 35 від 17.06.2020 року, протоколом засідання профспілкового комітету Петрівського ДНЗ № 8 від 17.06.2020 року, наказом Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» № 64 від 21.09.2020 року, витягом з протоколу засідання профспілкового комітету Петрівського ДНЗ № 12 від 21.09.2020 року, наказом Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» № 35 від 17.06.2020 року, протоколом засідання профспілкового комітету Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» № 8 від 17.06.2020 року, наказом Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» № 51 від 10.11.2020 року, протоколом засідання профспілкового комітету Петрівського ДНЗ ясла-садок «Ромашка» № 14 від 10.11.2020 року.

Відповідно до ч. 2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

Суд при накладенні стягнення враховує: ступінь суспільної небезпеки правопорушення, особистість правопорушника, той факт, що вона раніше не притягувалася до адміністративної відповідальності, ступінь її провини, майновий стан.

Обставину, яка відповідно до ст. 34 КУпАП, пом`якшує відповідальність, суд визнає щире каяття, обставини, що обтяжують відповідальність, передбачені ст. 35 КУпАП, судом не встановлено.

Враховуючи вищевикладене та вирішуючи питання про адміністративне стягнення, яке слід застосувати до особи, що притягується до адміністративної відповідальності, суд вважає, що воно має бути визначене у вигляді штрафу, згідно санкції ч.ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Керуючись ст. ст. 33-35, 36, 40-1, 172-7, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законом України «Про запобігання корупції», ст. 5 Закону України «Про судовий збір», суд

П О С Т А Н О В И В:

Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 - винною у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП та накласти на неї адміністративне стягнення:

-за ч. 1 ст. 172-7 КУпАП - у вигляді штрафу на користь держави в розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1700 гривень;

-за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП - у вигляді штрафу на користь держави в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400 гривень;

На підставі ч. 2 ст. 36 КУпАП призначити остаточне адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400 гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь держави судовий збір у розмірі 496, 20 гривень.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного суду через Біляївський районний суд Одеської області протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя О.П. Галич

СудБіляївський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення16.05.2022
Оприлюднено23.06.2022
Номер документу104393199
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Судовий реєстр по справі —496/1471/22

Постанова від 16.05.2022

Адмінправопорушення

Біляївський районний суд Одеської області

Галич О. П.

Постанова від 16.05.2022

Адмінправопорушення

Біляївський районний суд Одеської області

Галич О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні