Рішення
від 18.05.2022 по справі 280/12600/21
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

19 травня 2022 року Справа № 280/12600/21 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сацького Р.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1

до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області

про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

16 грудня 2021 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі позивач) до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі відповідач), в якому позивач просить суд:

- визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області щодо не врахування довідки №9 від 16 липня 2021 року про заробітну плату для обчислення пенсії ОСОБА_1 , виданої ліквідатором Відкритого акціонерного товариства Запоріжбудмеханізація Житник В.П. та зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області провести ОСОБА_1 перерахунок та виплату пенсії із врахування при розрахунку пенсії довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №9 від 16 липня 2021 року, виданої ліквідатором Відкритого акціонерного товариства "Запоріжбудмеханізація" Житник В.П. з часу призначення пенсії із урахуванням, що вже була виплачена.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 908,00 грн.

Позивач звернувся до відповідача із заявою про перерахунок пенсії на підставі довідки про заробітну плату для обчислення пенсії від 16 липня 2021 року № 9, видану ліквідатором ВАТ «Запоріжбудмеханізація» за період з січня 1988 року по грудень 1994 року та документи, щодо правонаступництва (архівна довідка).

Листом від 05.11.2020 відповідач повідомив, що ПАТ «Львівсільмаш» ліквідовано 20.01.2018; довідка про заробітну плату видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працювала особа.Листом від 12.10.2021 відповідач повідомив про відсутність в нього законних підстав для здійснення перерахунку пенсії із застосуванням відомостей про заробітну плату за період роботи позивача в ВАТ «Запоріжбудмеханізація» з січня 1998 р. по грудень 1994 р. Серед причин відмови він зазначив, шо довідка про заробітну плату видана (складена) ліквідатором підприємства ВАТ «Запоріжбудмеханізація» ОСОБА_2 із порушенням вимог чинного законодавства, так як видача довідок у цьому випадку здійснюється або правонаступником підприємства або архівними установами. Позивач з таким твердженням не погоджується, покликається на те, що згідно з пунктом 2.10 Порядку надання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсії відповідно доЗакону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», довідка про заробітну плату особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією. Якщо такі підприємства, установи чи організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідка про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами. З наведених підстав просить суд позов задовольнити.

Ухвалою суду від 11.01.2022 відкрито спрощене позовне провадження по справі №280/6896/21 без виклику сторін. (повідомлення) сторін. Відповідачу запропоновано у 15-денний строк з дня отримання ухвали надати відзив на позовну заяву.

Представник відповідача 03 лютого 2022 року, через канцелярію суду (вх. №8721) надав відзив на позовну заяву в якому зазначив наступне. Господарським судом Запорізької області ухвалою від 29.03.2010 по справі №26/336/09 "Запоріжжябудмеханізація", код ЄДРПОУ 01240060 прийнято рішення - звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, затвердити; - банкрута - відкрите акціонерне товариство "Запоріжжябудмеханізація", код ЄДРПОУ 01240060 ліквідувати; - провадження у справі припинити; - вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними; - зобов`язати ліквідатора передати до архівних організацій фінансово - господарські документи підприємства-банкрута для їх подальшого зберігання згідно із законодавством.

Отже, арбітражний керуючий ОСОБА_2 не є правонаступником ліквідованого підприємства ВАТ "Запоріжбудмеханізація" та не є архівною установою. З наведених підстав просить суд у задоволенні позову відмовити.

Статтею 258 КАС Українипередбачено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Відповідно до п. 10 ч.1ст. 4 КАС України,письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність підстав для розгляду справи в порядку письмового провадження, фіксація судового засідання за допомогою технічного засобу, відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України не здійснювалось.

Суд, оцінивши обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, встановив наступне.

ОСОБА_1 , з липня 2021 року перебуває на обліку у відповідача, як отримувач пенсії за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

22 липня 2021 року позивач звернулась до відповідача з заявою про перерахунок пенсії, надавши до заяви довідку про заробітну плату від 16 липня 2021 року № 9, видану ліквідатором ВАТ «Запоріжбудмеханізація» за період з січня 1988 року по грудень 1994 року та документи, щодо правонаступництва (архівна довідка).

8 жовтня 2021 року позивач повторно звернулася з аналогічною вимогою до Управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області через відділ обслуговування громадян №14 (сервісний центр) у м.Мелітополі.

Листом від 23 вересня 2021 року за №0800-0217-8/64308 на звернення позивача від 22.07.2021 відповідач відмовив у здійсненні перерахунку розміру її пенсії, оскільки підприємство ВАТ «Запоріжбудмеханізація», знято з обліку в Пенсійному фонді України за рішенням суду від 23.04.2012. Провести перевірку достовірності наданої довідки про заробітну плату від 16.07.2021 за №9 по ВАТ «Запоріжбудмеханізація» не має можливості.

Документи у разі ліквідації організації підлягають передачі за описами справ до місцевих архівних установ, місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування для зберігання архівних документів.

Листом від 12.10.2021 на звернення позивача від 08.10.2021 відповідач повідомив про відсутність в нього законних підстав для здійснення перерахунку пенсії із застосуванням відомостей про заробітну плату за період моєї роботи в ВАТ «Запоріжбудмеханізація» з січня 1998 р. по грудень 1994 р. Серед причин відмови він зазначив, шо довідка про заробітну плату видана (складена) ліквідатором підприємства ВАТ «Запоріжбудмеханізація» ОСОБА_2 із порушенням вимог чинного законодавства, так як видача довідок у цьому випадку здійснюється або правонаступником підприємства або архівними установами.

Позивач не погодившись із такою відмовою відповідача, звернувся до суду із позовом.

Повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи,а також проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, що регулюють спірні правовідносини, з`ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, виходячи з наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 46 Конституції Українивизначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Згідно з п.п. 4, 23 ч.1 Європейської соціальної хартії від 03.05.1996, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Європейської соціальної хартії (переглянутої)» №137-V 14.09.2006, усі працівники мають право на справедливу винагороду, яка забезпечить достатній життєвий рівень для них самих та їхніх сімей та кожна особа похилого віку має право на соціальний захист.

Згідно ч.1ст.9 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування»(далі -Закон №1058-IV), за рахунок коштів Пенсійного фонду в солідарній системі призначаються такі пенсійні виплати: пенсія за віком; пенсія по інвалідності внаслідок загального захворювання (у тому числі каліцтва, не пов`язаного з роботою, інвалідності з дитинства); пенсія у зв`язку з втратою годувальника.

Відповідно до п.9 ч.1ст.16 Закону №1058-IV,позивач, як застрахована особа, має право на отримання пенсійних виплат на умовах і в порядку, передбачених цим Законом.

Згідно ч.1ст.40 Закону №1058-IV, для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.

У відповідності до ч.1ст.44 Закону №1058-IV,заява про призначення (перерахунок) пенсії та необхідні документи подаються до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженій особі в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально.

При цьому, відповідно до ч.3ст.44 Закону №1058-IV,органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію.

Крім того, питання щодо подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій, відповідно доЗакону №1058-IVврегульовано Порядком надання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсії відповідно доЗакону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженим постановою правління ПФ України від 25.11.2005 №22-1 (надалі по тексту - Порядок №22-1).

Пунктом 2.1 Порядку №22-1 передбачено, що до заяви про призначення пенсії за віком додаються, зокрема, такі документи: 3)для підтвердження заробітної плати відділом персоніфікованого обліку надаються індивідуальні відомості про застраховану особу за період з 01 липня 2000 року (додатки 3, 4 до Положення). За бажанням пенсіонера ним може подаватись довідка про заробітну плату (дохід) по 30 червня 2000 року (додаток 1) із зазначенням у ній назв первинних документів, на підставі яких її видано, їх місцезнаходження та адреси, за якою можливо провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам. У разі якщо страховий стаж починаючи з 01 липня 2000 року становить менше 60 місяців, особою подається довідка про заробітну плату (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року (додаток 1).

Згідно з абз. 1, 2 пункту 2.10 Порядку №22-1, довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами. У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми.

Таким чином, обов`язковою умовою для обчислення пенсії з урахуванням заробітної плати за період роботи до 1 липня 2000 року є підтвердження нарахування такої заробітної плати первинними документами. Іншого законодавством, чинним на момент виникнення спірних правовідносин, не передбачено.

Відповідно до ч.1ст.56 Закону України «Про пенсійне забезпечення»,до стажу роботи зараховується робота, виконувана на підставі трудового договору на підприємствах, в установах, організаціях і кооперативах, незалежно від форм власності та господарювання, а також на підставі членства в колгоспах та інших кооперативах, незалежно від характеру й тривалості роботи і тривалості перерв.

До стажу роботи зараховується також будь-яка інша робота, на якій працівник підлягав державному соціальному страхуванню, або за умови сплати страхових внесків, період одержання допомоги по безробіттю, а також робота в`язнів і робота за угодами цивільно-правового характеру за умови сплати страхових внесків.

Таким чином, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, щоЗаконом України «Про пенсійне забезпечення» передбачено зарахування періоду роботи на умовах трудового договору на підприємствах незалежно від форм власності та господарювання до загального трудового стажу особи.

Згідно ізст.62 Закону «Про пенсійне забезпечення»,основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Як встановив суд, позивачзгідно запису у трудовій книжці ОСОБА_3 (аркуші Юта 11)05 березня 1986 року була прийнята машиністом баштового крану 4 розряду до Управління механізації №7 будівельно-монтажного треста «Мелітопольмашбуд». 27 травня 1997 року була звільнена з цього підприємства за власним бажанням.

На підставі наказу Української державної будівельної корпорації «Укрбуд» №444 від 29 грудня 1993 року, керуючись Наказом Президента України №210 від 15 червня 1993 року «Про корпоративні підприємства», трест «Запоріжбудмеханізація» перетворен у відкрите акціонерне товариство «Запоріжбудмеханізація» (ВАТ «Запоріжбудмеханізація»).

Відкрите акціонерне товариство "Запоріжбудмеханізація" зареєстроване 21.01.1994 як суб`єкт підприємницької діяльності - юридична особа Виконавчим комітетом Запорізької міської ради. Місцезнаходження: 69008, м. Запоріжжя, вул. Штабна, 12, код ЄДРПОУ 01240060.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області суду від 11.12.2009 за заявою кредитора порушене провадження у справі № 26/236/09 про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Запоріжбудмеханізація».

Постановою Господарського суду Запорізької області від 21.12.2009 по справі №26/236/09 Відкрите акціонерне товариство "Запоріжбудмеханізація" (69008, м. Запоріжжя, вул. Штабна, 12, код ЄДРПОУ 01240060) було визнано банкрутом.

Ліквідатором боржника за клопотанням Відкритого акціонерного товариства "Запоріжбудмеханізація" було призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2 (ліцензія Державного департаменту з питань банкрутства АВ № 347125 від 31.07.2007, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ).

Відповідно до архівної довідки від 16.07.2021 року за №8, яка була видана ліквідатором ВАТ «Запоріжбудмеханізація» підтверджується той факт, що ОСОБА_1 дійсно працювала в управлінні механізації №7 треста «Запоріжбудмеханізація». У зв`язку з ліквідацією структурного підрозділу Управління механізації №7 м.Мелітополь архівні документи передані юридичній особі ВАТ «Запоріжбудмеханізація».

Відповідно до положень статті 31 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» державні органи, органи місцевого самоврядування, державні і комунальні підприємства, установи та організації створюють архівні підрозділи для тимчасового зберігання архівних документів, що нагромадилися за час їх діяльності, використання відомостей, що містяться в цих документах, для службових, виробничих, наукових та інших цілей, а також для захисту прав і законних інтересів громадян. Зазначені юридичні особи передають документи поточного діловодства до своїх архівних підрозділів у порядку, встановленому Міністерством юстиції України.

У разі ліквідації або реорганізації державних органів, органів місцевого самоврядування, державних і комунальних підприємств, установ та організацій документи, що нагромадилися за час їх діяльності, передаються ліквідаційною комісією (ліквідатором) правонаступникам у порядку, встановленому Міністерством юстиції України, із збереженням відповідної форми власності на зазначені документи, а у випадках відсутності правонаступників - відповідним державним архівним установам або іншим місцевим архівним установам.

ОСОБА_4 й була надана архівна довідка №8 від 16.07.2021 та довідка про заробітну плату для обчислення пенсії від 16.07.2021 за №9. Дана довідка містить розшифровку сум заробітної плати за вказаний період помісячно, найменування грошової одиниці сум виплаченої заробітної плати. Довідка завірена печаткою підприємства, що її видала, підписана ліквідатором підприємства.

Відповідачем не заперечується, що архівні документи, які належали структурному підрозділу Управління механізації №7 м.Мелітополь передані юридичній особі ВАТ «Запоріжбудмеханізація», а після ліквідації останньої знаходяться у ліквідатора ОСОБА_2 .

Вважаю, що надана ліквідатором ВАТ «Запоріжбудмеханізація» довідка про заробітну плату позивача отримана у законний спосіб та відповідає вимогам чинного законодавства, зокрема, вона містить назву первинних документів, на підставі яких її видано, зазначено їх місцезнаходження та адреса, за якою можливо провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам, засвідчена печаткою підприємства, підписом посадової особи. Вона містить усі відомості, необхідні для перерахунку пенсії.

При цьому, у випадку виникнення сумнівів щодо достовірності відомостей зазначених у довідці від 16.07.2021 №9 відповідач, в силу приписів частини 3 статті 44 Закону №1058, мав можливість здійснити перевірку первинних документів, на підставі яких видано довідку. Але він підійшов до цього питання формально та не став проводити перевірку достовірності документів на підставі яких надано довідку №9 від 16.07.2021. Відповідач не пояснив чому не було зроблено запит до ліквідатора ВАТ «Запоріжбудмеханізація» ОСОБА_2 з метою перевірки довідки №9 з первинними документами.

Отже, відповідач в межах своїх повноважень, зобов`язаний розглянути та за необхідності перевірити відповідність поданих для перерахунку пенсії документів, зокрема, довідки про заробітну плату, визначити на їх підставі достатність або відсутність підстав для перерахунку пенсії позивачу. Саме відповідач повинен вжити всіх можливих заходів спрямованих на перевірку достовірності інформації наведеної у довідці про заробітну плату та у випадку якщо за результатами вжиття таких заходів буде встановлено, що інформація у довідці не підтверджується, то у прийнятті такої довідки повинно бути відмовлено.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що надана позивачем довідка про заробітну плату для обчислення пенсії №9 від 16 липня 2021 року, виданої ліквідатором Відкритого акціонерного товариства «Запоріжбудмеханізація» ОСОБА_2 , відповідає вимогам Порядку №22-1 та положенням ч.1ст.40 Закону №1058-IV,а відображені у ній відомості про заробітну плату є дійсними.

Суд також ураховує, що ні Порядком №22-1, ні іншим нормативним документом не визначено вичерпного переліку тих первинних документів, яким повинна підтверджуватись довідка про заробітну плату для обчислення пенсії, а також не передбачено порядок підтвердження довідки про заробіток первинними документами, якщо відомості про заробітну плату відсутні в архівній установі.

Згідно з частиною другоюстатті 9 КАС Українисуд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цьогоКодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, адміністративний суд не обмежений у виборі способів відновлення права особи, порушеного суб`єктами владних повноважень, а вправі обрати найбільш ефективний спосіб відновлення порушеного права, який відповідає характеру такого порушення.

Згідно вимог статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Згідно частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Матеріалами справи встановлено факт сплати судового збору у загальному розмірі 908,00 грн, що підтверджується квитанцією від 18.11.2021 №35651662.

Керуючись статтями 139, 241, 243-246 та 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , іпн НОМЕР_2 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (69057, м. Запоріжжя, просп. Соборний, буд. 158 Б, код ЄДРПОУ 20490012) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області щодо не врахування довідки №9 від 16 липня 2021 року про заробітну плату для обчислення пенсії ОСОБА_1 , виданої ліквідатором Відкритого акціонерного товариства «Запоріжбудмеханізація» Житник В.П.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області провести ОСОБА_1 перерахунок та виплату пенсії із врахуванням при розрахунку пенсії довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №9 від 16 липня 2021 року, виданої ліквідатором Відкритого акціонерного товариства "Запоріжбудмеханізація» ОСОБА_2 з часу призначення пенсії із урахуванням різниці, що вже була виплачена.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (69057, м. Запоріжжя, просп. Соборний, буд. 158 Б, код ЄДРПОУ 20490012) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , іпн НОМЕР_2 ) витрати на оплату судового збору в сумі 908 (дев`ятсот вісім) грн 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення у повному обсязі складено та підписане суддею 19 травня 2022 року.

Суддя Р.В. Сацький

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.05.2022
Оприлюднено25.06.2022
Номер документу104398157
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —280/12600/21

Ухвала від 25.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 25.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 28.06.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Рішення від 18.05.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 11.01.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні