Рішення
від 22.05.2022 по справі 160/26113/21
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 травня 2022 року Справа № 160/26113/21 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сидоренка Д.В., розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ" до відповідача-1 - Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2 - Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

Обставини справи: до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ" до відповідача-1 - Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2 - Державної податкової служби України, в якому позивач, з урахуванням уточненого позову, просить суд:

- визнати протиправними та скасувати наступні Рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області:

- №3280074/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 08 жовтня 2021 року;

- №3280075/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 08 жовтня 2021 року;

- №3280076/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 08 жовтня 2021 року;

- №3280077/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 11 жовтня 2021 року;

- №3280078/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 13 жовтня 2021 року;

№3280079/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 13 жовтня 2021 року;

- №3280081/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 13 жовтня 2021 року;

- №3280082/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 13 жовтня 2021 року;

- №3280083/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №11 від 18 жовтня 2021 року;

- №3280084/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 18 жовтня 2021 року;

- №3280086/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №14 від 20 жовтня 2021 року;

- №3280087/41954499 від 26 жовтня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №13 від 19 жовтня 2021 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані ТОВ "ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ" податкові накладні: №3, №4, №5 від 08.10.2021 року; №6 від 11.10.2021 року; №7, №8, №9, №10 від 13.10.2021 року; №11, №12 від 18.10.2021 року; №13 від 19.10.2021 року; № 14 від 20.10.2021 року, у день подання їх на реєстрацію.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що між позивачем та ОК «Житлово-будівельний кооператив «Манхеттен Скай Лайн» (покупець) був укладений договір купівлі-продажу майнових прав на об`єкт №24/05-1. На виконання умов договору, в період з 21.07.-07.10.2021 року покупцем було перераховано грошові кошти у вигляді авансу. У зв`язку з цим, на виконання вимог ПК України, позивачем було складено податкові накладні та направлено на реєстрацію. Дані накладні були прийняті податковим органом та зареєстровані без зауважень. В період з 08.10.-20.10.2021 року покупцем було перераховано наступні грошові кошти за договором, у зв`язку з чим, позивачем було складено відповідні податкові накладні на суму постачання та направив їх через Електронний кабінет до податкового органу для реєстрації в ЄРПН. Однак, згідно сформованих контролюючим органом квитанцій, до кожної податкової накладної, реєстрації їх зупинена з причини того, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0010 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Позивачем були направлені на пропозицію відповідача пояснення з додатковими документами. Також позивачем було направлено Таблицю даних платника ПДВ, однак прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, без зазначення конкретних підстав неврахування, що є порушенням вимог п.17 Порядку №1165. 26.10.2021 року відповідачем-1 прийняті рішення, якими було відмовлено в реєстрації податкових накладних з підстав надання платником податку копій документів, складених з порушенням законодавства, а саме помилкова податкова накладна, однак, податковим органом не зазначено, що саме та в якій конкретно накладній викликало сумніви. Позивач вважає, що оскаржувані рішення є незаконними та такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10 січня 2022 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

28.01.2022 року до суду Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області надано відзив на позовну заяву, у якому зазначено, що головне управління ДПС у Дніпропетровській області проти позову заперечує з наступних підстав. Позивачем було подано на реєстрацію податкові накладні щодо реалізації майнових прав на об`єкт. ТОВ "ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ" не включено до переліку ризикових суб`єктів господарювання. Для підтвердження інформації зазначеної у податкових накладних ТОВ "ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ" було подано повідомлення з п`ятьма додатками. В поясненні до повідомлення зазначено «анулювання зайвої податкової накладної». Копій документів щодо отримання грошових коштів датою виписки податкових накладних платником не надано. Крім того, відсутні документи щодо передачі майнових прав покупцю датами виписки податкових накладних, банківській (платіжні документи) датами відмінними від наданої банківської виписки, регістри бухгалтерського обліку (рахунки 361, 10 тощо), документи щодо власності на майнові права та інше. Підприємство не подавало скарги Комісії ДПС України. Відтак, відповідачем на підставі надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме «помилкова податкова накладна» прийняті рішення від 26.10.2021 року щодо відмови у реєстрації відповідних податкових накладних.

28.01.2022 року до суду Державною податковою службою України було надано відзив, в якому вона проти позову заперечує та зазначає, що позовні вимоги ТОВ "ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ" про зобов`язання ДПС України зареєструвати вищезазначені податкові накладні є втручанням у дискреційні повноваження органу та у разі ухвалення такого рішення, суд фактично візьме на себе повноваження суб`єкта владних повноважень, до компетенції якого, віднесено розгляд пояснень та документів, здійснення автоматичної перевірки податкових накладних та/або розрахунку коригування в ЄРПН.

18.02.2022 року від позивача надійшла відповідь на відзив Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

18.02.2022 року від позивача надійшла відповідь на відзив ДПС України.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499, 49038, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Мудрого Ярослава князя, будинок 68, корпус 9, офіс 233) зареєстроване 21.02.2018 року, про що внесено запис №12241020000084429.

Основний вид діяльності: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.

Згідно Витягу з реєстру платників ПДВ №1804654500064 від 23.03.2018р., ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» зареєстровано платником податку на додану вартість 01.04.2018 року.

01.04.2019 року між ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (замовник) та ТОВ «ДІНК» (підрядник) укладено договір генерального підряду №010419/ГП на будівельно-монтажні роботи, згідно предмета якого, підрядник зобов`язується виконати на свій ризик власними та залученими силами роботи з будівництва об`єкта: «нове будівництво житлового комплексу з приміщеннями громадського та комерційного призначення по вул.Ульянова, 9 та вул.Ульянова, 11, м.Дніпро» у відповідності до проектної документації, в строки, передбачені графіком виконання робіт, виконати функції генерального підрядника будівництва, здати «замовнику» виконані роботи та передати виконавчу документацію, брати участь разом із замовником при введені об`єкта в експлуатацію в порядку передбаченому діючим законодавством України, усунути впродовж гарантійного строку експлуатації об`єкта недоробки, зумовлені неякісним виконанням робіт, а замовник зобов`язується передати проектну документацію, прийняти виконані роботи та сплатити їх відповідно до умов даного договору.

25.03.2021 року ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» та генеральним підрядником ТОВ «Дніпропетровська інжинірингова компанія» (33420982) отримано дозвіл Державної архітектурно-будівельної інспекції України на виконання будівельних робіт №ІУ013210219248, а саме нове будівництво житлового комплексу з приміщеннями громадського та комерційного призначення по вул.Ульянова, 9 та вул.Ульянова, 11, м.Дніпро.

24.05.2021 року між ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (продавець) та Обслуговуючим кооперативом «Житлово-будівельний кооператив «Манхеттен Скай Лайн» (код ЄДРПОУ 44380143) (покупець), укладено договір №24/05-1 купівлі-продажу майнових прав на об`єкт, згідно предмета якого, продавець зобов`язується передати у власність покупця майнові права на об`єкт, а покупець зобов`язується прийняти у власність майнові права на об`єкт та оплатити вартість таких прав в порядку та на умовах, визначених цим договором. Під «Об`єктом» сторони розуміють житловий комплекс, з приміщеннями громадського та комерційного призначенні, будівництво якого ведеться за будівельною адресою: Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул.Ульянова, 9 та вул.Ульянова, 11, в складі об`єктів інвестування, якісні та кількісні параметри яких сторони визначили в додатку №1 до договору.

Ціна майнових прав на об`єкт визначається додаткового угодою до договору. Умови, розмір і порядок перерахування грошових коштів покупцем на користь продавця визначаються ним самостійно, на власний розсуд, але не пізніше ніж зазначено в п.3.1 Договору. На підтвердження виконання покупцем своїх зобов`язань, передбачених цим договором щодо оплати вартості майнових прав, продавець не пізніше 5 робочих днів з дати здійснення покупцем 100% вартості відчужуваних майнових прав надає покупцю довідку про виконання ним зобов`язань по оплаті вартості майнових прав, але не раніше здійснення оплати за даними технічної інвентаризації БТІ. (пункт 1.5 Договору).

Відповідно до Додаткової угоди від 24.05.2021р. до Договору купівлі-продажу майнових прав на об`єкт №24/05-1 від 24.05.2021р., сторони погодили ціну майнових прав на об`єкт по договору у розмірі 508879500,00 грн. (п`ятсот вісім мільйонів вісімсот сімдесят дев`ять тисяч п`ятсот гривень 00 копійок).

На виконання умов договору, ЖБК «Манхеттен Скай Лайн» була здійснена оплата за майнові права на об`єкт за адресою м.Дніпро, вул.Ульянова,9 та Ульянова, 11 згідно договору купівлі-продажу майнових прав №24/05-1 від 24.05.2021р., що підтверджується наступними платіжними дорученнями: №71 від 08.10.2021 року на суму 990000,00 грн., №72 від 08.10.2021 року на суму 980000,00 грн., №74 від 08.10.2021 року на суму 850000,00 грн., №75 від 11.10.2021 року на суму 850000,00 грн., №79 від 13.10.2021 року на суму 850000,00 грн., №80 від 13.10.2021 року на суму 960000,00 грн., №81 від 13.10.2021 року на суму 850000,00 грн., №82 від 13.10.2021 року на суму 850000,00 грн., №83 від 18.10.2021 року на суму 850000,00 грн., №85 від 19.10.2021 року на суму 960000,00 грн., №84 від 18.10.2021 року на суму 960000,00 грн., №86 від 20.10.2021 року на суму 850000,00 грн.

У зв`язку з отриманням оплат від Обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Манхеттен Скай Лайн», ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» було складено наступні податкові накладні та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, передбаченому п. 201.10 ст.201 ПК України:

- №3 від 08.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 850000,00 грн. (з яких ПДВ 141666,67 грн.);

- №4 від 08.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 980000,00 грн. (з яких ПДВ 163333,33 грн.);

- №5 від 08.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 990000,00 грн. (з яких ПДВ 165000,00 грн.);

- №6 від 11.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 850000,00 грн. (з яких ПДВ 141666,67 грн.);

- №7 від 13.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 850000,00 грн. (з яких ПДВ 141666,67 грн.);

- №8 від 13.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 850000,00 грн. (з яких ПДВ 141666,67 грн.);

- №9 від 13.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 850000,00 грн. (з яких ПДВ 141666,67 грн.);

- №10 від 13.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 960000,00 грн. (з яких ПДВ 160000,00 грн.);

- №11 від 18.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 850000,00 грн. (з яких ПДВ 141666,67 грн.);

- №12 від 18.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 960000,00 грн. (з яких ПДВ 160000,00 грн.);

- №13 від 19.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 960000,00 грн. (з яких ПДВ 160000,00 грн.);

- №14 від 20.10.2021 року, згідно якої загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ складає 850000,00 грн. (з яких ПДВ 141666,67 грн.);

Згідно квитанції від 21.10.2021 року до кожної складеної ПН, документ прийнято, реєстрація зупинена.

Підставою зупинення реєстрації до кожної ПН вказано: Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація ПН/РК в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0010, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» було складено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №2 від 22.10.2021р. Кількість додатків до повідомлення - 5. В графі пояснення зазначено: Анулювання зайвої податкової накладної.

Згідно квитанції від 22.10.2021 року, документ прийнято. (документ доставлено до районного рівня).

Також, ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» було складено Таблицю даних платника податку на додану вартість, із внесеною інформацією щодо Кодів згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг товарі/послуг (постачання/надання). Згідно квитанції від 22.10.2021р. та штампу «документ прийнято».

Разом із Таблицею даних платника податку на додану вартість, ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» були надані пояснення до Таблиці платника ПДВ щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій №23/10-2021 від 22.10.2021 року.

Згідно рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 26.10.2021 року №3280286/41954499, за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 22.10.2021 року за №9313595662, відповідно до п.16 Порядку №1165 прийнято рішення про її неврахування.

В графі «підстави» - «-» (нічого не відмічено та не зазначено).

Проте, після розгляду всіх наданих документів, комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних:

1. №3280075/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 08.10.2021 року;

2. №3280074/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 08.10.2021 року;

3. №3280076/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 08.10.2021 року;

4. №3280077/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 11.10.2021 року;

5. №3280078/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 13.10.2021 року;

6. №3280079/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 13.10.2021 року;

7. №3280081/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №9 від 13.10.2021 року;

8. №3280082/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 13.10.2021 року;

9. №3280083/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №11 від 18.10.2021 року;

10. №3280084/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №12 від 18.10.2021 року;

11. №3280087/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №13 від 19.10.2021 року;

12. №3280086/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 20.10.2021 року.

В зазначених рішеннях підставою для відмови зазначено: наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.

В графі додаткова інформація зазначено: помилкова податкова накладна.

Не погоджуючись із рішеннями про відмову у реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить із наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок № 1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

Відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;

наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165 та Порядок розгляду скарги, відповідно).

За положеннями пункту 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 1165).

За приписами пункту 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з пунктом 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).

Пунктом 1 додатку 3 Порядку № 1165 Критерії ризиковості здійснення операцій є: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Суд зазначає, що належної мотивації підстав та причин віднесення поданих ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» податкових накладних до категорії ризиковості здійснення операцій, відповідачем-1 не наведено у спірних рішеннях та не доведено відповідачами суду належними засобами доказування.

Як встановлено судом з квитанцій №1 до кожної податкової накладної, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стало те, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0010, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктами 2-7 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктами 9-11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Разом з тим, у пункті 6 Порядку № 1165 вказано, що інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

З урахуванням положень наведених норм, комісією регіонального рівня приймається рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за результатами розгляду інформації та копій документів платника податку. Отже, контролюючий орган має зажадати від платника податку документів та пояснень на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.

Також аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Як встановлено судом, 22.10.2021 року ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» подало повідомлення №2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого надало документи на підтвердження здійснення господарської операції, що не заперечується відповідачами.

Окрім того, ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» було подано Таблицю даних платника податку на додану вартість, із внесеною інформацією щодо Кодів згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг товарі/послуг (постачання/надання), зокрема код УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0010. Згідно квитанції від 22.10.2021р. та штампу «документ прийнято».

Разом із Таблицею даних платника податку на додану вартість, ТОВ «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» були надані пояснення до Таблиці платника ПДВ щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій №23/10-2021 від 22.10.2021 року.

Згідно рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 26.10.2021 року №3280286/41954499, за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 22.10.2021 року за №9313595662, відповідно до п.16 Порядку №1165 прийнято рішення про її неврахування.

В графі «підстави» - «-» (нічого не відмічено та не зазначено).

Отже, рішення про неврахування поданої позивачем Таблиці не містить інформації з якої підстави податковим органом прийнято таке рішення, хоча сама форма рішення передбачає наявність такої інформації.

Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, незважаючи на зазначене повідомлення та додані до нього документи, прийняті рішення: №3280075/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 08.10.2021 року; №3280074/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 08.10.2021 року; №3280076/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 08.10.2021 року; №3280077/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 11.10.2021 року; №3280078/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 13.10.2021 року; №3280079/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 13.10.2021 року; №3280081/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №9 від 13.10.2021 року; №3280082/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 13.10.2021 року; №3280083/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №11 від 18.10.2021 року; №3280084/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №12 від 18.10.2021 року; №3280087/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №13 від 19.10.2021 року; №3280086/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 20.10.2021 року.

Спірні рішення містять лише однакове твердження: наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. В графі додаткова інформація зазначено: помилкова податкова накладна.

Проте, які саме документи на думку податкового органу, з наданих позивачем складені із порушенням законодавства не зазначено, не конкретизовано. Щодо зазначення «помилкова податкова накладна» у спірних рішеннях, то яка саме податкова накладна не зазначено, що не дає платнику податків можливості дійсного розуміння щодо підстави для відмови.

Окрім того, сама форма рішень не містить такої підстави як «наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства».

Враховуючи вище зазначене, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення не містять інформації за встановленою формою, які документи не подані позивачем, що позбавило його можливості реєстрації податкових накладних, а також інформації про те, які документи з поданих позивачем повідомленням №2 від 22.10.2021 року складені із порушенням законодавства, не вказано яка саме є «помилкова податкова накладна».

Згідно матеріалів справи, позивачем до позовної заяви додані первинні документи, які в достатній мірі вказують на реальність здійснення господарської діяльності та проведених операцій з Обслуговуючим кооперативом «Житлово-будівельний кооператив «Манхеттен Скай Лайн» (код ЄДРПОУ 44380143).

Суд також зауважує, що зі змісту квитанцій про зупинення реєстрації податкової накладної видно, що контролюючий орган вказав на те, що платник податку відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому відповідачем-1 у квитанціях не зазначено конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Отже, позиція відповідача щодо «надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства», згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520, є необґрунтованою, а у спірному рішенні не наведено обґрунтувань причин відмови у реєстрації кожної податкової накладної, складеної позивачем.

При цьому невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 04.12.2018 року у справі № 821/1173/17.

На підставі викладеного судом встановлено протиправність рішень про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Оскільки відповідач у спірних рішеннях зазначив неконкретизовану та неоднозначну причину відмови у реєстрації податкових накладних, він прийняв невмотивоване рішення, оскільки його зміст не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податків рішення. Прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 10.04.2020 року у справі №819/330/18.

Згідно з ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

З огляду на викладене, відповідачами не доведено правомірності та обґрунтованості оскаржуваного рішення, а тому, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є необґрунтованими, протиправними та підлягають скасуванню.

Також суд звертає увагу, що відповідно до вимог п. п. 201.1, 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податку.

Водночас наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.

Суд вважає, що у цьому випадку задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну №6 від в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного отримання, є належним способом відновлення порушених прав позивача і дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Так, реєстрацію в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо зупинено, віднесено до повноважень ДПС України.

Як встановлено судом, і не спростовано відповідачами, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства і є достатніми для реєстрації спірної податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, що унеможливлювали б реєстрацію такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Згідно з ч.4 ст.245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, суд робить висновок про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні складені позивачем, у Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного отримання.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд робить висновок про задоволення позовної заяви.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в загальному розмірі 27240,00 грн.

Згідно Виписки про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України, судовий збір у загальному розмірі 27240,00 грн. сплачений згідно платіжного доручення №1021 від 10.12.2021р. у сумі 27240,00 грн. зараховано до спеціального фонду державного бюджету України повністю.

Таким чином, судовий збір у сумі 27240,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Державної податкової служби України у рівних частинах.

Відповідно до ч.5 ст.250 КАС України, датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України,-

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280075/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 08.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280074/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 08.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280076/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 08.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280077/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 11.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280078/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 13.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280079/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 13.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280081/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №9 від 13.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280082/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 13.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280083/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №11 від 18.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280084/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №12 від 18.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280087/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №13 від 19.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №3280086/41954499 від 26.10.2021р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 20.10.2021 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499).

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 08.10.2021 року №3 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 08.10.2021 року №4 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 08.10.2021 року №5 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 11.10.2021 року №6 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 13.10.2021 року №7 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 13.10.2021 року №8 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 13.10.2021 року №9 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 13.10.2021 року №10 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 18.10.2021 року №11 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 18.10.2021 року №12 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 19.10.2021 року №13 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну від 20.10.2021 року №14 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499), датою її фактичного отримання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, як відокремленого територіального підрозділу на правах філії (49005, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд.17-а, код ЄДРПОУ 44118658) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499, 49038, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Мудрого Ярослава князя, будинок 68, корпус 9, офіс 233) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 13620,00 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТРОЙІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 41954499, 49038, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Мудрого Ярослава князя, будинок 68, корпус 9, офіс 233) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 13620,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, передбачені статтями 295, 297 цього Кодексу.

Суддя Д.В. Сидоренко

Дата ухвалення рішення22.05.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104402480
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —160/26113/21

Ухвала від 19.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 03.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Постанова від 03.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 05.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 11.08.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Рішення від 22.05.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 27.03.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 22.12.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні