Справа № 420/23736/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 травня 2022 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді, Бжассо Н.В., розглянув в порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради про визнання протиправними та скасування припису від 01.11.2021 року, постанови № 070/21/387вих від 08.11.2021 року
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради за результатом розгляду якого позивач просить суд:
Визнати протиправним та скасувати припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 01.11.2021 року, винесений головним спеціалістом інспекційного відділу № 1 Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради Павловою Н.М.;
Визнати протиправною та скасувати постанову № 070/21/387вих від 08.11.2021 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності винесену заступником начальника управління-начальником інспекційного відділу № 1 Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради Єфремова В.Ю.
В обґрунтування адміністративного позову представник позивача зазначив, що ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» є власником нежитлової будівлі за адресою: м. Одеса, бульвар Італійський, буд. 7/9. Представник позивача вказує на те, що на прибудинковій території відбуваються роботи щодо реконструкції право на проведення яких підприємство отримало на підставі Декларації про початок виконання будівельних робіт від 04.02.2012 року. Споруди ж на рівні першого поверху не будуються, а існували з часу придбання об`єкту на підставі договору купівлі-продажу від 27.04.2012 року № 690.
Ухвалою суду від 13.12.2021 року відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 17.01.2022 року.
31.12.2021 року від представника відповідача надійшов відзив на адміністративний позов, з огляду на який відповідач заперечує проти задоволення адміністративного позову. Представник відповідача зазначає, що під час проведення позапланового заходу встановлено факт виконання самочинних будівельних робіт з будівництва споруди (будівлі) в рівні першого поверху, шляхом улаштування фундаментів, залізобетонних монолітних колон та конструкції перекриття (з одного боку будівлі пам`ятки архітектури), а також, будівництво споруди нижче рівня землі (з іншого боку), без права на виконання будівельних робіт. Представник відповідача не погоджується з твердженнями позивача, що споруди в рівні першого поверху існували з часу придбання об`єкта, оскільки під час проведення перевірки цього ж об`єкту 27.05.2021 року такі споруди були відсутні. Також, представник відповідача не погоджується з посиланням позивача на декларацію про початок виконання будівельних робіт від 04.02.2012 року, оскільки вказана декларація стосується реконструкції будинку з улаштуванням мансардного поверху.
04 травня 2022 року від представника позивача надійшла заява про розгляд справи в режимі відео конференції.
Ухвалою суду від 05 травня 2022 року вирішено питання щодо розгляду справи в режимі відео конференції поза межами приміщення суду.
12 травня 2022 року сторони до судового засідання не з`явилися.
11.05.2022 року від представника позивача надійшла заява про розгляд справи без участі представника.
Представник відповідача причини неявки не повідомив.
12 травня 2022 року суд закрив підготовче провадження у справі та призначив справу до судового розгляду по суті на 20 травня 2022 року.
20.05.2022 року від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи за його відсутності в порядку письмового провадження. Представник відповідача причини неявки суду не повідомив.
Відповідно до ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Справу розглянуто в порядку письмового провадження.
Суд розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінив надані учасниками справи докази в їх сукупності та робить наступні висновки.
08.10.2021 року Управлінням ДАБК ОМР прийнято наказ № 01-13/420/ДАБК про проведення позапланової перевірки на об`єкті з будівництва споруди за адресою: м. Одеса, Італійський бульвар, 7/9, суб`єкт містобудування Приватне підприємство «ЛАІКА СЕКЮРІТІ», код ЄДРПОУ 37130844, 65026, Одеська обл., м. Одеса, вул. Буніна, 10.
08.10.2021 року Управління ДАБК ОМР видало посадовим особам управління направлення для проведення планового (позапланового) заходу № 000726.
Про проведення перевірки та про необхідність надання документів у строк до 20.10.2021 року ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» повідомлено листом від 08.10.2021 року № 01-18/426и/в , який підприємство позивача отримало 27.10.2021 року.
Листом від 28.10.2021 року директор ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» повідомив відповідача про те, що не міг бути присутнім під час перевірки 20.10.2021 року та надав: копію договору купівлі-продажу, копію технічного паспорту, копію декларації.
01.11.2021 року посадовими особами Управління ДАБК ОМР складено акт № 000726 за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності на об`єкті: будівництво споруди за адресою: м. Одеса, Італійський бульвар, 7/9, замовник ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ».
З огляду на висновки акту перевірки, відповідач встановив, що ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» порушило вимоги п. 3 ч. 1 ст. 34 та ч. 1 ст. 37 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» та п. 27 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України за № 466 від 13.04.2011 року, а саме: під час проведення позапланового заходу встановлено ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» за адресою: м. Одеса, Приморський район, Італійський бульвар 7/9, на землях територіальної громади м. Одеси виконуються самочинні будівельні роботи з будівництва споруди (будівлі) в рівні першого поверху, шляхом улаштування фундаментів, залізобетонних монолітних колон та конструкції перекриття (з одного боку будівлі пам`ятки архітектури), а також, будівництво споруди нижче рівня землі (з іншого боку), без права на виконання будівельних робіт.
Також, 01.11.2021 року посадовими особами Управління ДАБК ОМР складено прокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, згідно з яким розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності призначено на 08.11.2021 року об 11 год. 30 хвл., та припис від 01.11.2021 року з вимогою зупинити виконання будівельних робіт з 01.11.2021 року.
Примірники акту, протоколу та припису направлено на адресу позивача згідно з листом від 01.11.2021 року № 01-18/426и/в, який останній отримав лише 08.11.2021 року о 15 год. 30 хвл.
Листом від 10.11.2021 року директор ПП «ЛАІФКА СЕКЮРІТІ» просив відповідача призначити розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності на іншу дату.
08.11.2021 року Управлінням ДАБК ОМР прийнято постанову № 070/21/387-вих. про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, згідно з якою ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого абз. 2 п. 3 ч.2 ст. 2 ЗУ «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» та накладено штраф у сумі 880 230,00 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.
Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об`єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.
Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.
Підставами для проведення позапланової перевірки є: 1) подання суб`єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об`єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням; 2) необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів; 3) виявлення факту самочинного будівництва об`єкта; 4) перевірка виконання суб`єктом містобудування вимог приписів органів державного архітектурно-будівельного контролю; 5) вимога головного інспектора будівельного нагляду центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, про проведення перевірки за наявності підстав, передбачених законом; 6) звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності; 7) вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.
Відповідно до ч. 3 ст. 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право: 1) безперешкодного доступу до місць будівництва об`єктів та до об`єктів, що підлягають обов`язковому обстеженню; 2) складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону; 3) у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов`язкові для виконання приписи щодо: а) усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил; б) зупинення підготовчих та будівельних робіт; 4) проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомки, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації; 5) проводити перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об`єктів, вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством; 6) залучати до проведення перевірок представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, експертних та громадських організацій (за погодженням з їх керівниками), фахівців галузевих науково-дослідних та науково-технічних організацій; 7) одержувати в установленому законодавством порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб інформацію та документи, необхідні для здійснення державного архітектурно-будівельного контролю. Забороняється витребовувати у суб`єктів містобудування інформацію та документи податкової, фінансової звітності, щодо оплати праці, руху коштів та інші, не пов`язані із здійсненням державного архітектурно-будівельного контролю; 8) вимагати у випадках, визначених законодавством, вибіркового розкриття окремих конструктивних елементів будинків і споруд, проведення зйомки і замірів, додаткових лабораторних та інших випробувань будівельних матеріалів, виробів і конструкцій; 9) забороняти за вмотивованим письмовим рішенням експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, не прийнятих в експлуатацію; 10) здійснювати фіксування процесу проведення перевірки з використанням фото-, аудіо- та відеотехніки; 11) здійснювати контроль за дотриманням порядку обстеження та паспортизації об`єктів, а також за реалізацією заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації.
Відповідно до п. п. 5,7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 553 (далі Порядок № 553), державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом
Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.
Підставами для проведення позапланової перевірки є: подання суб`єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об`єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням; необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів; виявлення факту самочинного будівництва об`єкта; перевірка виконання суб`єктом містобудівної діяльності вимог приписів органів державного архітектурно-будівельного контролю; вимога головного інспектора будівельного нагляду Держархбудінспекції щодо проведення перевірки за наявності підстав, встановлених законом; звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності; вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.
Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а у разі потреби може бути одноразово продовжений за письмовим рішенням керівника відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю чи його заступника не більше ніж на два робочих дні.
Під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язана пред`явити службове посвідчення та надати копію направлення для проведення позапланової перевірки.
Відповідно до п. 9 Порядку № 553, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб`єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об`єкт будівництва.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об`єкта будівництва.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», об`єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об`єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», замовник має право виконувати будівельні роботи після: видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Згідно з ч. ч. 1, 2, 3 статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров`я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об`єкті або які знаходитимуться зовні такого об`єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов`язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об`єкта.
Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством.
Клас наслідків визначається для кожного об`єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об`єкта інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови).
Частиною 7 ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» установлено, що виконання будівельних робіт без відповідного документа, передбаченого цією статтею, вважається самочинним будівництвом і тягне за собою відповідальність згідно із законом.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля», підключення об`єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт.
Дозвіл на виконання будівельних робіт видається органами державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.
Приписами п. 2 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 ( далі Порядок № 466, передбачено, що будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Згідно з п. 5 Порядку № 466, будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та: видачі замовнику дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України Про оцінку впливу на довкілля.
Відповідно до п. 27 Порядку № 466, дозвіл видається на безоплатній основі відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю з використанням Реєстру будівельної діяльності.
Суд встановив, що згідно відповідно до договору купівлі-продажу майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ та міст області шляхом викупу від 25.04.2012 року № 690, ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» набуло право власності на нежитлові будівлі, загальною площею 650,5 кв.м., що знаходяться за адресою: м. Одеса, Італійський бульвар, 7/9 та в цілому складаються з основних будівель, зазначених на схематичному плані під літерами «А», «Б», «В», «Е», під літерою «Ж» - КПП, 1-5 орогожа, І-ІІ мостіння.
Згідно з технічним паспортом на громадський будинок АДРЕСА_1 від 20.11.2018 року, об`єкт складається з будинку «А», який включає підвал, перший та другий поверх, та мезоніну , який включає споруди «Б», «В», «Е» та «Ж».
Відповідач встановив, що ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» порушило вимоги п. 3 ч. 1 ст. 34 та ч. 1 ст. 37 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» та п. 27 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України за № 466 від 13.04.2011 року, а саме: під час проведення позапланового заходу встановлено ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» за адресою: м. Одеса, Приморський район, Італійський бульвар 7/9, на землях територіальної громади м. Одеси виконуються самочинні будівельні роботи з будівництва споруди (будівлі) в рівні першого поверху, шляхом улаштування фундаментів, залізобетонних монолітних колон та конструкції перекриття (з одного боку будівлі пам`ятки архітектури), а також, будівництво споруди нижче рівня землі (з іншого боку), без права на виконання будівельних робіт.
Проте, надана представником відповідача фотофіксація, на думку суду, не є належним доказом на підтвердження вказаного факту, оскільки з наявних в матеріалах справи фотозображень неможливо встановити ані місце їх здійснення, ані точної дати здійснення фотофіксації.
За наданими відповідачем фотозображеннями неможливо ідентифікувати, що на фотозображеннях міститься об`єкт за адресою АДРЕСА_1 та фотофіксація вчинена у період з 20.10.2021 року по 01.11.2021 року.
При цьому, суд зазначає, що з огляду на наявний в матеріалах справи технічний паспорт від 20.11.2018 року, об`єкт, що перевірявся відповідачем включає у себе підвальні приміщення та споруди в рівні першого поверху.
Позивач визнає факт вчинення ним будівельних робіт з реконструкції будинку на підставі декларації про початок виконання будівельних робіт за № ОД 082130350627 від 04.02.2012 року. Будь-які інші будівельні роботи ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» не проводяться. Відповідачем не спростовано належними та достатніми доказами зазначених тверджень позивача.
Згідно з абз. 2 п. 3 ч. 2 ст. 2 ЗУ «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності», суб`єкти містобудування, які є замовниками будівництва об`єктів (у разі провадження містобудівної діяльності), або ті, що виконують функції замовника і підрядника одночасно, несуть відповідальність у вигляді штрафу за такі правопорушення: 3) виконання будівельних робіт без отримання дозволу на їх виконання: на об`єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми наслідками (СС2), - у розмірі трьохсот сімдесяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб.
Оскільки відповідач не надав суду доказів на підтвердження факту вчинення ПП`ЛАІКА СЕКЮРІТІ» самочинних будівельних робіт з будівництва споруди (будівлі) в рівні першого поверху, шляхом улаштування фундаментів, залізобетонних монолітних колон та конструкції перекриття (з одного боку будівлі пам`ятки архітектури), а також, будівництво споруди нижче рівня землі (з іншого боку), без права на виконання будівельних робіт, суд робить висновок про наявність підстав для визнання протиправними та скасування припису від 01.11.2021 року та постанови № 070/21/387вих від 08.11.2021 року.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Приписами ч. 1 ст. 139 КАС України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Суд встановив, що за звернення до суду із вказаним позовом ПП «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» сплатило 15473,46 грн. судового збору, який має бути стягнутий з відповідача на його користь.
З огляду на вищевикладене, суд робить висновок, що адміністративний позов належить до задоволення.
Керуючись ст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 94, 139, 173-183, 192-228, 205, 243, 245, 246, 250, 262, 295 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Задовольнити адміністративний позов Приватного підприємства «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради про визнання протиправними та скасування припису від 01.11.2021 року, постанови № 070/21/387вих від 08.11.2021 року.
Визнати протиправним та скасувати припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 01.11.2021 року, винесений головним спеціалістом інспекційного відділу № 1 Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради Павловою Н.М.;
Визнати протиправною та скасувати постанову № 070/21/387вих від 08.11.2021 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності винесену заступником начальника управління-начальником інспекційного відділу № 1 Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради Єфремова В.Ю.
Стягнути на користь Приватного підприємства «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» (код ЄДРПОУ: 37130844) за рахунок бюджетних асигнувань Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради (код ЄДРПОУ 40199728) судові витрати у сумі 15473,46 (п`ятнадцять тисяч чотириста сімдесят три) гривні) 46 (сорок шість) копійок.
Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.
Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.
Позивач Приватне підприємство «ЛАІКА СЕКЮРІТІ» (код ЄДРПОУ: 37130844, вул. Буніна, буд. 10, м. Одеса, 65026).
Відповідач Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради (код ЄДРПОУ 40199728, вул. Черняховського, 6, м. Одеса, 65009).
Повний текст рішення складений та підписаний судом 24 травня 2022 року.
Суддя Н.В. Бжассо
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.05.2022 |
Оприлюднено | 21.06.2022 |
Номер документу | 104437478 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Бжассо Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні