Рішення
від 23.05.2022 по справі 577/864/22
КОНОТОПСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 577/864/22

Провадження № 2/577/383/22

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 травня 2022 року Конотопський міськрайонний суд Сумської області

в складі: головуючого судді Галяна С.В.

за участю секретаря судового засідання Кучер Л.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Конотоп справу за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Конотопської міської ради, міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області про визнання протиправним, скасування наказу та стягнення середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Виконавчого комітету Конотопської міської ради, міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області про визнання протиправним, скасування наказу та стягнення середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу. Уточнивши свої позовні вимоги просить суд визнати протиправним та скасувати розпорядження міського голови Конотопської міської ради № 6-КПК від 10 лютого 2022 року «Про відсторонення від роботи Ковратовського «В.М.», зобов`язати міський центр фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 заробітну плату за час вимушеного прогулу з 11 лютого 2022 року по 04 березня 2022 року із розрахунку 643,21 грн. середнього заробітку. Свої позовні вимоги обгрунтовує тим, що з 15 травня 2012 року працює на посаді директора міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області. 08 лютого 2022 року виконуючим обов`язки міського голови Конотопської міської ради йому було вручено повідомлення «Про обов`язкове профілактичне щеплення проти СОVІD-19». При цьому в даному повідомленні зазначено, що він повинен надати до 01 лютого 2022 року або документ на підтвердження проведення щеплення, або довідку про абсолютні протипоказання до їх проведення, або пояснювальну записку. В протилежному випадку його буде відсторонено від посади з 01 лютого 2022 року. При отриманні даного повідомлення він зазначив, що не може виконати його, оскільки строк вказаний в ньому сплив ще до його отримання. 10 лютого 2022 року розпорядженням міського голови Конотопської міської ради №6-КПК його було відсторонено від роботи без збереження заробітної плати. Відповідно до довідки про доходи № 17 від 15 лютого 2022 року, наданої МЦФЗН «Спорт для всіх», за останні два календарні місяці роботи, що передують дню відсторонення від роботи без збереження заробітної плати, йому сплачено 26371,90 грн. (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб). В грудні 2021 року було 22 робочі дні, в січні 2022 року 19. Таким чином середньомісячний заробіток складає: 26371,90/(22+19 роб.дні)=643,21 грн. Виходячи з того, що день його відсторонення від роботи є 11.02.2022 року, тривалість днів без збереження заробітної плати, які утворилися внаслідок винесення протиправного розпорядження відповідача, слід обраховувати з 11.02.2022 року з розрахунку 643,21 грн по 04.03.2022 року (день допущення ОСОБА_1 до роботи). Розпорядження про своє відсторонення від роботи він вважає незаконним і таким, що підлягає скасуванню, оскільки вказаний наказ суперечить положенням Конституції України та нормам КЗпП України.

Позивач ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, надав суду клопотання у якому уточнив свої позовні вимоги та прохав розглядати справу без його участі (а.с. 40).

Представник відповідача міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області в судове засідання не з`явився, про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином у встановленому законом порядку (а.с. 36). Відзив на позовну заяву на адресу суду не надсилав.

Представник відповідача Виконавчого комітету Конотопської міської ради в судове засідання не з`явився, надали заяву про розгляд справи без участі їх представника, позовні вимоги визнають у повному обсязі (а.с. 39).

Ухвалою судді Конотопського міськрайонного суду Сумської області від 22.02.2022 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено підготовче судове засідання (а.с.14).

Протокольною ухвалою Конотопського міськрайонного суду Сумської області від 21 березня 2022 року у зв`язку з неявкою учасників підготовчого судового засідання підготовче судове засідання відкладено на 12 квітня 2022 року (а.с.18).

Протокольною ухвалою Конотопського міськрайонного суду Сумської області від 12 квітня 2022 року у зв`язку з клопотанням позивача про відкладення підготовчого судового засідання підготовче судове засідання відкладено на 04 травня 2022 року (а.с.25).

Ухвалою Конотопського міськрайонного суду Сумської області від 04.05.2022 року закрито підготовче провадження у справі та призначено до судового розгляду по суті (а.с. 34).

Згідно ч.3 ст. 211 ЦПК України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється на підставі наявних у суду матеріалів.

Згідно ч. 1 ст. 206 ЦПК України позивач може відмовитися від позову, а відповідач визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

В зв`язку з неявкою в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу, відповідно до ч. 2 ст. 247 ЦПК України, не здійснювалось.

Вивчивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

В судовому засіданні встановлено, що позивач ОСОБА_1 з 15 травня 2012 року працював на посаді директора міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області (а.с. 8). Згідно повідомлення Виконавчого комітету Конотопської міської ради 01 лютого 2022 року ОСОБА_1 було повідомлено, що на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, щеплення проти СОVІD-19 є обов`язковим для працівників установи у якій працює ОСОБА_1 та до 01 лютого 2022 року прохають надати документ, який підтверджує наявність профілактичного щеплення проти СОVІD-19, або довідку про абсолютні протипоказання відповідно до Переліку медичних протипоказань та застережень до проведення профілактичних щеплень, затвердженого наказом МОЗ від 16 вересня 2011 року № 595, у разі ненадання жодного з зазначених документів потрібно написати пояснювальну записку тому, що 01 лютого 2022 року відбудеться відсторонення від роботи без збереження заробітної плати. Крім того, у період відсторонення без збереження заробітної плати не увійде до страхового стажу для призначення пенсії та оплати тимчасової непрацездатності, а також не увійде до стажу, що дає право на щорічну відпустку. На повідомленні ОСОБА_1 зазначив, що не може виконати його, оскільки термін вказаний у ньому сплив, оскільки дане повідомлення він отримав 10 лютого 2022 року об 11 год. 28 хв. (а.с. 6,7). Відповідачами не надано копії вказаного повідомлення ОСОБА_1 , яке б містило його підпис про ознайомлення з ним, а також отримання його примірника, або докази на підтвердження факту відмови ОСОБА_1 від отримання вказаного повідомлення.

10 лютого 2022 року розпорядженням міського голови Конотопської міської ради № 6-КПК Ковратовського В.М. було відсторонено від роботи без збереження заробітної плати з 11 лютого 2022 року на час відсутності щеплення від СОVІD-19 (а.с. 4).

Розпорядженням міського голови Конотопської міської ради № 10-КПК від 03 березня 2022 року директора міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області з 04 березня 2022 року ОСОБА_1 допущено до роботи (а.с. 21).

Як вбачається з довідки про доходи № 17 від 15 лютого 2022 року, наданої МЦФЗН «Спорт для всіх», за останні два календарні місяці роботи, що передують дню відсторонення від роботи без збереження заробітної плати, ОСОБА_1 сплачено 26371,90 грн (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб). (а.с. 5).

Згідно ст. 24 Конституції України громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Статтею 43 Конституції України передбачено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Відповідно до ст. 64 Конституції України конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права та свободи, передбачені, зокрема, ст. 24 Конституції України.

Згідно ст. 4 КЗпП України законодавство про працю складається з Кодексу законів про працю України та інших актів законодавства України, прийнятих відповідно до нього.

Відповідно до п. 1 постанови КМУ № 1236 від 09.12.2020 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) на території України встановлений карантин на період з 19 грудня 2020 року до 31 березня 2022 року.

У зв`язку з епідемічною небезпекою, додатково до обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених пунктом 3 цієї постанови забороняється, зокрема, відвідування закладів освіти здобувачами освіти, крім здобувачів дошкільної освіти, учнів спеціальних закладів освіти та 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, а також крім закладів освіти, усі працівники яких мають документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації; чи міжнародний, внутрішній сертифікат або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров`я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (під. 10 п. 3-5 постанови).

Пунктом 41-6 вказаної постанови передбачено, що керівникам державних органів (державної служби), керівникам підприємств, установ та організацій слід забезпечити:

1) контроль за проведенням обов`язкових профілактичних щеплень проти COVID-19 працівниками та державними службовцями, обов`язковість профілактичних щеплень яких передбачена переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров`я від 04 жовтня 2021 року № 2153;

2) відсторонення від роботи (виконання робіт) працівників та державних службовців, обов`язковість профілактичних щеплень проти COVID-19 яких визначена переліком та які відмовляються або ухиляються від проведення таких обов`язкових профілактичних щеплень проти COVID-19 відповідно до ст. 46 КЗпП України, ч. 2 ст. 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та 5 Закону України «Про державну службу», крім тих, які мають абсолютні протипоказання до проведення таких профілактичних щеплень проти COVID-19 та надали медичний висновок про наявність протипоказань до вакцинації проти COVID-19, виданий закладом охорони здоров`я;

3) взяття до відома, що:

на час такого відсторонення оплата праці працівників та державних службовців здійснюється з урахуванням частини першої ст. 94 КЗпП України, ч. 1 ст. 1 Закону України «Про оплату праці» та ч. 3 ст. 5 Закону України «Про державну службу»;

відсторонення працівників та державних службовців здійснюється шляхом видання наказу або розпорядження керівника державного органу (державної служби) або підприємства, установи, організації з обов`язковим доведенням його до відома особам, які відсторонюються;

строк відсторонення встановлюється до усунення причин, що його зумовили.

Статтею 10 Закону України «Про основи законодавства України про охорону здоров`я» визначено, що громадяни України зобов`язані: а) піклуватись про своє здоров`я та здоров`я дітей, не шкодити здоров`ю інших громадян; б) у передбачених законодавством випадках проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення.

Відповідно до ч. 2 ст. 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», на яку посилаються відповідачі як на підставу винесення директором (завідувачем) Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 11 «Вітерець» ОСОБА_3 наказу № 124-к/тр від 08 листопада 2021 року, працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких може призвести до зараження цих працівників та (або) поширення ними інфекційних хвороб, підлягають обов`язковим профілактичним щепленням також проти інших відповідних інфекційних хвороб. У разі відмови або ухилення від обов`язкових профілактичних щеплень у порядку, встановленому законом, ці працівники відсторонюються від виконання зазначених видів робіт. Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням проти інших відповідних інфекційних хвороб, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Положенням про Міністерство охорони здоров`я України, затв. постановою КМУ від 25 березня 2015 № 267 (в редакції постанови КМУ від 24 січня 2020 року № 90), передбачено, що головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров`я, є Міністерство охорони здоров`я України

Відповідно до п. 3 Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням, затв. наказом МОЗ України № 2153 від 04 жовтня 2021 року, обов`язковим профілактичним щепленням проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період дії карантину, встановленого КМУ з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, підлягають працівники, зокрема, закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності.

Як вбачається з примітки до вищевказаного Переліку, обов`язкове профілактичне щеплення проводиться в разі відсутності у працівника абсолютних протипоказань до проведення профілактичних щеплень, відповідно до Переліку медичних протипоказань та застережень до проведення профілактичних щеплень, затвердженого наказом МОЗ України від 16 вересня 2011 року № 595, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за №1161/19899 (у редакції наказу МОЗ України від 11 жовтня 2019 року № 2070).

За змістом вищевказаного наказу МОЗ України працівники підлягають обов`язковому профілактичному щепленню лише на період дії карантину.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 КЗпП України відсторонення працівників від роботи власником або уповноваженим ним органом допускається у разі: появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп`яніння; відмови або ухилення від обов`язкових медичних оглядів, навчання, інструктажу і перевірки знань з охорони праці та протипожежної охорони; в інших випадках, передбачених законодавством.

Відсторонення працівника від роботи - це призупинення виконання ним своїх трудових обов`язків за рішенням уповноважених на те органів з підстав, передбачених законодавством України, що відбувається з одночасним призупиненням виплати йому заробітної плати

Відсторонення працівника від роботи допускається виключно у випадках, визначених у статті 46 КЗпП України, або в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

За змістом ст. 46 КЗпП України допускається відсторонення працівника або у випадках, перелічених у статті, або в інших випадках, які повинні бути також передбачені певним нормативним документом (правовий висновок Верховного Суду у складі колегії суддів Другої судової палати Касаційного цивільного суду у постанові від 23 січня 2019 року у справі № 755/6458/15-ц (провадження № 61-18651св18)).

Таким нормативним актом є, зокрема Закон України «Про захист населення від інфекційний хвороб», який передбачає відсторонення працівників як в разі відмови від обов`язкових щеплень, так і в разі ухилення від обов`язкових щеплень.

Проте відсторонення працівника від виконання робіт у разі відмови від обов`язкового профілактичного щеплення має бути проведено виключно у порядку, встановленому законом.

Вищевказаними нормативними актами не передбачено, у який саме спосіб та за якою процедурою керівники установ мають здійснити відсторонення працівника від роботи та не встановлений порядок відсторонення працівника від роботи у разі відмови чи ухилення від обов`язкових профілактичних щеплень, у тому числі від обов`язкового профілактично щеплення проти COVID-19.

Частинами 3 та 4 ст. 12 Закону України «Про захист від інфекційних хвороб» визначено, що у разі загрози виникнення особливо небезпечної інфекційної хвороби або масового поширення небезпечної інфекційної хвороби на відповідних територіях та об`єктах можуть проводитися обов`язкові профілактичні щеплення проти цієї інфекційної хвороби за епідемічними показаннями. Рішення про проведення обов`язкових профілактичних щеплень за епідемічними показаннями на відповідних територіях та об`єктах приймають головний державний санітарний лікар України, головний державний санітарний лікар Автономної Республіки Крим, головні державні санітарні лікарі областей, міст Києва та Севастополя, головні державні санітарні лікарі центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах оборони і військового будівництва, охорони громадського порядку, виконання кримінальних покарань, захисту державного кордону, Служби безпеки України.

Відповідно до вимог ст. 7 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» підприємства, установи і організації зобов`язані усувати за поданням відповідних посадових осіб державної санітарно-епідеміологічної служби від роботи, навчання, відвідування дошкільних закладів осіб, які є носіями збудників інфекційних захворювань, хворих на небезпечні для оточуючих інфекційні хвороби, або осіб, які були в контакті з такими хворими, з виплатою у встановленому порядку допомоги з соціального страхування, а також осіб, які ухиляються від обов`язкового медичного огляду або щеплення проти інфекцій, перелік яких встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Згідно ч. 2 ст. 27 вищевказаного Закону обов`язковим профілактичним щепленням для запобігання поширенню інших інфекційних захворювань підлягають окремі категорії працівників у зв`язку з особливостями виробництва або виконуваної ними роботи. У разі необґрунтованої відмови від щеплення за поданням відповідних посадових осіб державної санітарно-епідеміологічної служби вони до роботи не допускаються.

Порядок внесення посадовими особами державної санітарно-епідеміологічної служби України подання про відсторонення осіб від роботи або іншої діяльності згідно із Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», а також форма подання та терміни відсторонення встановлені Інструкцією про порядок внесення подання про відсторонення осіб від роботи або іншої діяльності, затв. наказом МОЗ України від 14 квітня 1995 № 66, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 серпня 1995 року за № 270/806 (далі - Інструкція 66).

Пунктом 2.3. розділу 2 Інструкції 66 встановлено, що подання про відсторонення від роботи або іншої діяльності - це письмовий організаційно-розпорядчий документ державної санітарно-епідеміологічної служби України, який зобов`язує роботодавців у встановлений термін усунути від роботи або іншої діяльності зазначених у поданні осіб.

Згідно з підп. 1.2.5 п. 1.2 розділу 1 Інструкції 66 особами, які відмовляються або ухиляються від профілактичних щеплень, визнаються громадяни та неповнолітні діти, а також окремі категорії працівників у зв`язку з особливостями виробництва або виконуваної ними роботи, які необґрунтовано відмовились від профілактичного щеплення, передбаченого Календарем профілактичних щеплень в Україні, затв. наказом МОЗ України від 16 вересня 2011 року № 595, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1159/19897.

Відповідно до п. 2.2. розділу 2 Інструкції 66 право внесення подання про відсторонення від роботи або іншої діяльності надано головному державному санітарному лікарю України, його заступникам, головним державним санітарним лікарям Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва, Севастополя та їх заступникам, головним державним санітарним лікарям водного, залізничного, повітряного транспорту, водних басейнів, залізниць, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Адміністрації Державної прикордонної служби України, Державної пенітенціарної служби України, Державного управління справами, Служби безпеки України та їх заступникам, іншим головним державним санітарним лікарям та їх заступникам, а також іншим посадовим особам державної санітарно-епідеміологічної служби, що уповноважені на те керівниками відповідних служб.

29 березня 2017 року Кабінетом Міністрів України було прийнято рішення про ліквідацію Держсанепідслужби з покладенням її функцій на Міністерство охорони здоров`я України, Державну службу України з питань праці та Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. У лютому 2020 року відновлено посаду Головного державного санітарно-епідеміологічного лікаря.

Пунктами 2.4., 2.5. розділу 2 Інструкції 66 визначено, що підставою для внесення подання можуть бути дані з акта перевірки об`єкта, довідка медичних закладів тощо. Подання складають у двох примірниках, один з яких направляється роботодавцю, що зобов`язаний забезпечити його виконання а другий зберігається у посадової особи, яка внесла подання.

Подання про відсторонення від роботи або іншої діяльності складається за формою згідно з додатком 1 до Інструкції 66.

Згідно з п. 2.7. розділу 2 Інструкції 66 термін, на який відсторонюється особа, залежить від епідеміологічних показань та встановлюється згідно з додатком № 2 до цієї Інструкції.

З наведеного слідує, що законодавством України визначений порядок проведення профілактичних щеплень, а також передбачений порядок встановлення та документального оформлення факту відмови (ухилнення) особи від проведення щеплення.

Згідно з ч. 1 ст. 27 Закону України «Про оплату праці» порядок обчислення середньої заробітної плати працівника у випадках, передбачених законодавством, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Із п. 5 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 р. №100 вбачається, що основою для визначення загальної суми заробітку, що підлягає виплаті за час вимушеного прогулу, є розрахована згідно з абзацом першим пункту 8 цього Порядку середньоденна (середньогодинна) заробітна плата працівника.

Після визначення середньоденної заробітної плати як розрахункової величини для нарахування виплат працівнику здійснюється нарахування загальної суми середнього заробітку за час вимушеного прогулу, яка обчислюється шляхом множення середньоденної заробітної плати на середньомісячне число робочих днів у розрахунковому періоді (абзац другий пункту 8 Порядку).

З огляду на викладене, порушене право позивача підлягає захисту та суд вважає необхідне позовні вимоги задовольнити, визнати протиправним та скасувати розпорядження міського голови Конотопської міської ради № 6-КПК від 10 лютого 2022 року «Про відсторонення від роботи ОСОБА_1 », зобов`язати міський центр фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 заробітну плату за час вимушеного прогулу з 11 лютого 2022 року по 04 березня 2022 року в розмірі 10291,36 грн. (16 робочих днів х 643,21 грн. = 10291,36 грн.).

Крім того, з урахуванням положень ст.141 ЦПК України, з відповідачів на користь держави підлягає стягненню судовий збір в розмірі по 992,40 грн з кожного.

Керуючись ст. ст. 2, 5, 10, 76-81, 141, 258-259, 263-265, 268, 273-279, 354, 355, п. 2 ч. 1 ст. 430 ЦПК України,-

У Х В А Л И В:

Позовні вимоги ОСОБА_1 задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати розпорядження міського голови Конотопської міської ради № 6-КПК від 10 лютого 2022 року «Про відсторонення від роботи Ковратовського «В.М.».

Зобов`язати міський центр фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 заробітну плату за час вимушеного прогулу з 11 лютого 2022 року по 04 березня 2022 року в розмірі 10291,36 грн. (десять тисяч двісті дев`яносто одну грн. 36 коп.)

Стягнути з Виконавчого комітету Конотопської міської ради, міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області на користь держави понесені судові витрати у вигляді сплати судового збору в розмірі по 992 грн. 40 коп. (дев`ятсот дев`яносто дві грн. 40 коп.) з кожного.

Стягнути з Виконавчого комітету Конотопської міської ради, міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» Конотопської міської ради Сумської області на користь ОСОБА_1 витрати на професійну правничу допомогу в розмірі по 1050 грн. (одна тисяча п`ятдесяті грн.) з кожного.

Допустити негайне виконання рішення суду в частині виплати заробітної плати за час вимушеного прогулу в межах суми платежу за один місяць.

Рішення може бути оскаржено шляхом подання апеляційної скарги до Сумського апеляційного суду через Конотопський міськрайонний суд протягом 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне найменування сторін:

Позивач: ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ).

Відповідач: Виконавчий комітет Конотопської міської ради (місцезнаходження: Сумська область, м. Конотоп, пр. Миру, 8, ЄДРПОУ: 04057971).

Відповідач: міський центр фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» (місцезнаходження: Сумська область, м. Конотоп, вул. Ярмаркова, 12, ЄДРПОУ: 26440908).

Суддя Галян С. В.

СудКонотопський міськрайонний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення23.05.2022
Оприлюднено21.06.2022
Номер документу104447150
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них

Судовий реєстр по справі —577/864/22

Рішення від 23.05.2022

Цивільне

Конотопський міськрайонний суд Сумської області

Галян С. В.

Ухвала від 03.05.2022

Цивільне

Конотопський міськрайонний суд Сумської області

Галян С. В.

Ухвала від 21.02.2022

Цивільне

Конотопський міськрайонний суд Сумської області

Галян С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні