Постанова
від 12.07.2010 по справі 2а-13541/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

< Список >

Донецький окружний адм іністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 липня 2010 р. Справа № 2а-13541/10/0570

час прийняття поста нови 15 год. 10 хвил.

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Зекунова Е.В.

суддів Іванченков А.С.

Стойка В.В.

при секретарі Кузнецовій К .В.

за участю представника поз ивача Гумарової О.Ю . за довір.від 21.06.2010 р.

представник відповідача не з' явився

розглянувши в відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом При ватного підприємства “Донтр анс” до Головної інспекції н а автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв' язку України про скасув ання постанови про застосува ння фінансових санкцій № 078379 ві д 22.04.2009 року,

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство “До нтранс” звернулось до суду з адміністративним позовом до Головної інспекції на автом обільному транспорті Мініс терства транспорту та зв' яз ку України про скасування по станови про застосування до ПП “Донтранс” фінансових сан кцій у виді штрафу.

В обґрунтування своїх вимо г позивач зазначив, що 22.04.2009 рок у що Територіальним управлін ням Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті в Донецькій області пр ийнята постанова № 078379 про заст осування до позивача фінанс ових санкцій в сумі 1 700 гривень , передбачених абзацом 3 ч. 1 ст. 60 Закону України “Про автомоб ільний транспорт”.

Позивач просить скасувати зазначену постанову з насту пних підстав.

Відповідно до пунктів 25, 26 По станови КМУ від 08.11.2006р. № 1567 «Про з атвердження Порядку здійсне ння державного контролю на а втомобільному транспорті», с права про порушення розгляда ється посадовою особою орган у державного контролю за міс цезнаходженням суб' єкта го сподарювання або за місцем в иявлення порушення. Справа п ро порушення розглядається у присутності уповноваженої о соби суб' єкта господарюван ня. Позивач не був повідомлен ий про час і місце розгляду сп рави належним чином, тобто бу в позбавлений права на захис т при розгляді справи.

Відповідач порушив період ичність проведення рейдових перевірок по відношенню до п озивача, оскільки проводив р ейдові перевірки частіше ніж один раз на квартал, а саме в п ершому кварталі 2009 року здійс нив перевірку ПП «Донтранс» три рази, 03.03.2009 року, 05.03.2009 року, та 19 .03.2009 року.

При проведенні перевірки в иявлено відсутність відміто к в дорожньому листі про прох одження передрейсового меди чного та технічного огляду, ч ерез що відповідач дійшов ви сновку про не оформлення дор ожніх листів, що стало підста вою для винесення постанови про застосування фінансових санкцій. Вважає, що штрафні са нкції для перевізників за на явність у водіїв транспортно го засобу дорожніх листів, за повнених неповністю, законод авством не передбачена.

В порушення пункту 21 Порядк у здійснення державного конт ролю на автомобільному транс порті, при проведенні переві рки посадовими особами в дор ожніх листах не зроблені від мітки про результати перевір ки транспортного засобу із з азначенням дати, часу, місця п еревірки, свого прізвища, міс ця роботи і посади, номера слу жбового посвідчення.

В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги, надав поясненн я аналогічні викладеним в по зові.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився з невідомих суду причин; про д ату, час та місце розгляду спр ави був повідомлений належни м чином. Причини своєї неявки суду не повідомив. Заяву про в изнання позову або заперечен ня проти нього суду не надав.

На підставі ст. 128 КАС України , суд вважає можливим розглян ути справу за відсутності пр едставника відповідача та на підставі наявних у ній доказ ів.

Перевіривши матеріали спр ави, вирішивши питання чи мал и місце обставини, якими обґр унтовувалися вимоги та запер ечення, та якими доказами вон и підтверджуються, чи є інші ф актичні дані, які мають значе ння для вирішення справи, та д окази на їх підтвердження, як у правову норму належить зас тосувати до цих правовідноси н, суд приходить до висновку п ро те, що позов не підлягає зад оволенню з таких підстав.

Відповідно до Положення пр о Головну державну інспекцію на автомобільному транспорт і, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 08.09.2004 року № 1190 «Про утворення Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті» (далі Положення), відповід ач - Головна державна інспекц ія на автомобільному транспо рті є урядовим органом держа вного управління, що діє у скл аді Міністерства транспорту та зв' язку України і йому пі дпорядковується.

Згідно до пункту 2 Положення , Головавтотрансінспекція у своїй діяльності керується К онституцією України, законам и України, актами Президента України і Кабінету Міністрі в України, цим Положенням та н аказами Мінтрансзв'язку.

У відповідності до п. 4 вищев казаного Положення, Головавт отрансінспекція відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за додержанням суб'єктами го сподарювання, які провадять діяльність у сфері автомобіл ьного транспорту загального користування, вимог законод авства про автомобільний тра нспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перев езення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом з агального користування.

Головавтотрансінспекція м ає право перевіряти додержан ня суб'єктами господарювання , які провадять діяльність у с фері автомобільного транспо рту загального користування , законодавства про автомобі льний транспорт, норм та стан дартів, що регулюють організ ацію перевезення пасажирів і вантажів автомобільним тран спортом загального користув ання.

Згідно п. 8 Положення, Голова втотрансінспекція для викон ання покладених на неї завда нь може за погодженням з Міні стром транспорту та зв'язку у творювати територіальні орг ани у межах граничної чисель ності працівників Головавто трансінспекції.

З наведеного випливає, що те риторіальний орган Головної державної інспекції на авто мобільному транспорті у прий нятті рішення про застосуван ня до суб'єкта підприємницьк ої діяльності фінансових сан кцій діє як органи державної виконавчої влади у здійснен ні управлінських функцій і, в ідповідно, як суб'єкт владних повноважень.

Приватне підприємство “До нтранс” є юридичною особою, я ка зареєстрована виконкомом Донецької міської ради 21.12.2006 ро ку, що підтверджується Свідо цтвом про державну реєстраці ю Серії А00 № 319422, включено до ЄДР ПОУ (ідент.код - 34828442). ПП «Донтран с» здійснює внутрішні переве зення пасажирів на підставі ліцензії Міністерства транс порту та зв' язку України се рії АВ № 312655 від 07.02.2007 року.

У відповідності до ч. 5 ст. 6 З акону України “Про автомобіл ьний транспорт” від 05 квітня 2001 року № 2344-ІІІ (далі - Закон № 2 344 ) урядовий орган державного управління з питань контрол ю на автомобільному транспор ті, зокрема, здійснює державн ий контроль за додержанням с уб'єктами господарювання, як і провадять діяльність у сфе рі автомобільного транспорт у, вимог законодавства про ав томобільний транспорт, норм та стандартів законодавчо ре гульованої сфери, що визнача ють організацію перевезення пасажирів і вантажів автомо більним транспортом.

Відповідно до стаття 30 Зако ну № 2344, автомобільний перевіз ник, який здійснює перевезен ня пасажирів на договірних у мовах, зокрема зобов'язаний:

забезпечувати дотримання персоналом вимог законодавс тва про автомобільний трансп орт;

забезпечувати контроль те хнічного та санітарного стан у автобусів чи таксі перед по чатком роботи;

забезпечувати проведення щозмінного передрейсового т а післярейсового медичного о гляду водіїв транспортних за собів;

забезпечувати водіїв необ хідною документацією.

Наказом Міністерства охор они здоров'я України, Міністе рства внутрішніх справ Украї ни від 5 червня 2000 року №124/345 «Про затвердження положення про м едичний огляд кандидатів у в одії та водіїв транспортних засобів» зареєстрованому в М іністерстві юстиції України 18 липня 2000 р. за № 435/4656 затверджено Положення про медичний огля д кандидатів у водії та водії в транспортних засобів.

У відповідності до пункту 5 Положення, щозмінний передре йсовий медичний огляд провод иться для водіїв транспортни х засобів підприємств, устан ов та організацій до їх виїзд у на зміну. У разі виявлення оз нак хвороби протягом зміни в одії підлягають післярейсов ому медичному огляду.

Щозмінні передрейсовий та післярейсовий медичні огляд и водіїв транспортних засобі в включають у себе:

збір анамнезу;

визначення частоти пульсу ;

вимірювання артеріального тиску;

проведення проби на алкого ль у повітрі, що видихається, о дним із методів, визначених М іністерством охорони здоров 'я України.

У разі потреби медичний пра цівник, який проводить щозмі нні передрейсовий та післяре йсовий медичні огляди, може з апропонувати водію виміряти температуру тіла.

Результат проведеного щоз мінного передрейсового та пі слярейсового медичних огляд ів фіксується в Журналі щозм інного передрейсового та піс лярейсового медичних огляді в водіїв, ф. N 137-2/о (додаток 4), післ я чого в шляховому листі став иться штамп з висновком про п ридатність до керування тран спортом. Штамп видається мед ичному працівнику в Державно му підприємстві "Український медичний центр безпеки доро жнього руху та інформаційних технологій" Міністерства ох орони здоров'я України та йог о філіалах після проходження навчання методам проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних огля дів водіїв транспортних засо бів.

Статтею 39 Закону № 2344 визначе но, що автомобільні перевізн ики, водії, пасажири повинні м ати і пред'являти особам, які у повноважені здійснювати кон троль на автомобільному тран спорті та у сфері безпеки дор ожнього руху, документи, на пі дставі яких виконуються паса жирські перевезення.

Зокрема, документи для регу лярних пасажирських перевез ень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із ор ганами виконавчої влади та о рганами місцевого самовряду вання чи їх дозвіл, паспорт ма ршруту, документ, що засвідчу є використання автобуса на з аконних підставах, інші доку менти, передбачені законодав ством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, к витково-касовий лист, схема м аршруту, розклад руху, таблиц я вартості проїзду (крім місь ких перевезень), інші докумен ти, передбачені законодавств ом України;

Абзацом 3 статті 60 Закону № 2344 . передбачена відповідальніс ть за надання послуг з переве зень пасажирів та вантажів б ез оформлення документів, пе релік яких визначений стаття ми 39 та 48 цього Закону, у вигляд і штрафу у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян;

Згідно частини 4 ст. 60 Закону № 2344 від імені центрального ор гану виконавчої влади з пита нь автомобільного транспорт у розглядати справи про стяг нення у вигляді штрафів за по рушення, викладені у цій стат ті, мають право посадові особ и урядового органу державног о управління з питань контро лю на автомобільному транспо рті.

Відповідно до ст.6 Закону № 23 44 , державний контроль автомоб ільних перевізників здійсню ється шляхом проведення план ових, позапланових і рейдови х перевірок.

Планові перевірки здійсню ються не частіше одного разу на рік. Орган державного конт ролю не пізніше ніж за 10 кален дарних днів до початку прове дення планової перевірки пис ьмово повідомляє про це авто мобільного перевізника, яког о буде перевіряти.

Позапланові перевірки зді йснюються лише на підставі н адходження в письмовій формі заяви (повідомлення) про пору шення автомобільним перевіз ником вимог законодавства пр о автомобільний транспорт уп овноваженими особами органі в, яким надано право здійснен ня державного контролю, з мет ою перевірки поданих фактів та виконання припису про пор ушення цього законодавства.

Не частіше одного разу на кв артал здійснюються рейдові п еревірки дотримання автомоб ільними перевізниками вимог законодавчих і нормативно-п равових актів щодо забезпече ння безпеки пасажирських пер евезень та безпеки дорожньог о руху.

При проведенні позапланов их і рейдових перевірок авто мобільний перевізник, що буд е перевірятися, стосовно тер міну проведення перевірки не інформується.

Посадова особа, яка здійсню є державний контроль, має пра во на безоплатний проїзд під час проведення перевірки тр анспортних засобів перевізн иків у межах, визначених у її п освідченні.

Процедура здійснення держ авного контролю за додержанн ям суб'єктами господарювання , які провадять діяльність у с фері автомобільного транспо рту (далі - суб'єкти господарюв ання), вимог законодавства пр о автомобільний транспорт, н орм та стандартів щодо орган ізації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним тр анспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне авт омобільне сполучення, наявні стю відповідних ліцензій і л іцензійних карток, виконання м ними ліцензійних умов, а так ож процедуру здійснення держ авного нагляду за забезпечен ням такими суб'єктами господ арювання безпеки автомобіль них перевезень визначена «По рядком здійснення державног о контролю на автомобільному транспорті» затвердженим по становою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 р. N 1567 (далі - Порядок).

Згідно пункту 12 Порядку, рей дова перевірка додержання су б'єктом господарювання, зокр ема іноземним, вимог, визначе них пунктом 15 цього Порядку, з дійснюється на підставі щоти жневого графіка.

У відповідності до 14 Порядк у, рейдова перевірка транспо ртних засобів проводиться на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах, автовокза лах, автостанціях, автобусни х зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобі в, місцях вантаження та розва нтаження вантажних автомобі лів, контрольно-вагових комп лексах, під час виїзду з підпр иємств та місць стоянки, у пун ктах пропуску через державни й кордон за погодженням з нач альником органу охорони держ авного кордону.

Пунктом 15 Порядку визначено , що під час проведення рейдов ої перевірки перевіряється, зокрема :

наявність визначених стат тями 39 і 48 Закону № 2344 документів , на підставі яких здійснюють ся перевезення автомобільни м транспортом;

додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону № 2344;

наявність у документах вод ія відмітки про проходження ним медичного огляду та пров едення перевірки технічного стану транспортного засобу перед виїздом на маршрут;

відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам ;

відповідність кількості п асажирів, що перевозяться, ві домостям, зазначеним у реєст раційних документах, або нор мам, передбаченим технічною характеристикою транспортн ого засобу;

додержання водієм автобус а затвердженого розкладу та маршруту руху;

виконання водієм інших вим ог Правил надання послуг пас ажирського автомобільного т ранспорту та Правил перевезе нь вантажів автомобільним тр анспортом в Україні.

Пунктами 26, 27 Порядку здійсне ння державного контролю на а втомобільному транспорті вс тановлено, що справа про пору шення розглядається у присут ності уповноваженої особи су б'єкта господарювання. Про ча с і місце розгляду справи про порушення уповноважена особ а суб'єкта господарювання по відомляється під розписку чи рекомендованим листом із по відомленням. У разі неявки уп овноваженої особи суб'єкта г осподарювання справа про пор ушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про засто сування фінансових санкцій

На підставі викладених нор м суд приходить до висновку, щ о під час рейдових перевірок здійснюється перевірка не о кремого суб'єкта господарюва ння, а перевірка транспортни х засобів що здійснюють паса жирські перевезення на окрем о визначених ділянках дороги , маршрутах, стоянках. Отже, не частіше одного разу на кварт ал здійснюються рейдові пере вірки дотримання автомобіль ними перевізниками вимог зак онодавства на окремо визначе них напрямках, що підлягають контролю, не залежно від суб' єкта господарювання, який зд ійснює такі перевезення на ц их напрямках.

Судом встановлено, що 19.03.2009 ро ку Територіальним управлінн ям Головавтоінспекції в Доне цькій області на підставі за вдання № 076508 від 16.03.2009 року, в м. Ха рцизськ здійснено перевірку транспортного засобу «Mercedes - Benz» , номерний знак НОМЕР_1, що н алежить ПП «Донтранс». Під ча с перевірки виявлено перевез ення пасажирів за маршрутом «Донецьк-Шахтарськ» без офор мленого дорожнього листа вод ія, а саме: відсутні відмітки п ро проходження передрейсови х медичного огляду водія та т ехнічного огляду транспортн ого засобу. За результатом пе ревірки додержання вимог зак онодавства складено акт № 135224 в ід 19.03.2009 року.

В судовому засіданні встан овлено, що відповідач направ ив до ПП «Донтранс» запрошен ня на розгляд 18.04.2009 року справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт , виявленого внаслідок здійс нення державного контролю 19.03 .2010 року. Згідно поштового пові домлення № 69380, запрошення отри мано ПП «Донтранс» 31.03.2010 року. Т обто, відповідач належним чи ном повідомив позивача про д ату, час і місце розгляду спра ви про порушення.

22.04.2009 року Територіальне упра вління Головавтоінспекції в Донецькій області розглянул о справу про порушення без уч асті уповноваженої особи суб 'єкта господарювання - ПП «До нтранс» та винесло постанову № 078379, якою за порушення абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України “Про авто мобільний транспорт” до ПП “ Донтранс” застосовані фінан сові санкції у сумі 1700 грн.

Ухвалою Донецького окружн ого адміністративного суду в ід 08.07.2010 року, яка занесена у жур нал судового засідання зобов ' язано позивача надати доро жній лист від 19.03 2010 року трансп ортного засобу «Mercedes - Benz», держав ний номерний знак НОМЕР_1, який здійснював пасажирські перевезення за маршрутом «Д онецьк-Шахтарськ».

Позивач не виконав вимоги с уду, повідомив, що дорожні лис ти не збереглися, проте «Пере ліком типових документів, що утворюються в діяльності ор ганів державної влади та міс цевого самоврядування, інших підприємств, установ та орга нізацій, із зазначенням стро ків зберігання документів» з атвердженим наказом Головно го архівного управління при Кабінеті Міністрів України в ід 20 липня 1998 р. N 41, зареєстровани м в Міністерстві юстиції Укр аїни, для дорожніх листів вст ановлений трирічний строк зб ерігання.

В судовому засіданні у якос ті свідка допитана головний спеціаліст територіального управління Головавтоінспек ції в Донецькій області ОСО БА_3, яка повідомила, що нею с умісно зі спеціалістом ОСО БА_4, на підставі завдання № 0 76508 від 16.03.2009 року, 19.03.2009 року о 07 год.1 5 хвил. в м. Харцизськ, здійснен о перевірку транспортного за собу «Mercedes - Benz», номерний знак Н ОМЕР_1, що належить ПП «Донтр анс», який виконував перевез ення пасажирів за маршрутом «Донецьк-Шахтарськ». Перевір кою встановлено порушення за конодавства про автомобільн ий транспорт, а саме: в дорожнь ому листі відсутні відмітки про проходження передрейсов их медичного огляду водія та технічного огляду транспорт ного засобу. За результатом п еревірки додержання вимог за конодавства складено акт № 1352 24 від 19.03.2009 року.

Після перевірки в дорожнь ому листі нею були зроблені в ідмітки про результати перев ірки транспортного засобу із зазначенням дати, часу, місця перевірки, свого прізвища, мі сця роботи і посади, номера сл ужбового посвідчення.

Відповідно до частини 2 ста тті 19 Конституції України та ч астини 3 статті 2 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни органи державної влад и зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноважен ь та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами Ук раїни.

Нормами ст. 2 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни визначено, що у справах щ одо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів вла дних повноважень адміністра тивні суди перевіряють, чи пр ийняті (вчинені) вони: на підст аві, у межах повноважень та у с посіб, що передбачені Консти туцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваженн я надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин , що мають значення для прийня ття рішення (вчинення дії); бе зсторонньо (неупереджено); до бросовісно; розсудливо; з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; пропорційно, зокрема з дотри манням необхідного балансу м іж будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод т а інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у проце сі прийняття рішення; своєча сно, тобто протягом розумног о строку.

У відповідності статті 71 КА С України, кожна сторона пови нна довести ті обставини, на я ких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, в становлених статтею 72 цього К одексу. В адміністративних с правах про протиправність рі шень, дій чи бездіяльності су б'єкта владних повноважень о бов'язок щодо доказування пр авомірності свого рішення, д ії чи бездіяльності покладає ться на відповідача, якщо він заперечує проти адміністрат ивного позову. в адміністрат ивних справах про протиправн ість рішень, дій чи бездіяльн ості суб'єкта владних повнов ажень обов'язок щодо доказув ання правомірності свого ріш ення, дії чи бездіяльності по кладається на відповідача, я кщо він заперечує проти адмі ністративного позову.

Суд вважає, що відповідачем надані докази, якими він обґр унтовує свої заперечення і в они є належними.

Доказів, які б спростовувал и доводи відповідача, позива ч суду не надав.

На підставі викладеного, су д приходить до висновку, що ві дповідач, приймаючи постанов у про застосування до позива ча фінансових санкцій, діяв н а підставі, у межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни.

З урахуванням зазначених о бставин, суд відмовляє в задо волені позову.

Вирішуючи питання про розп оділ судових витрат, суд бере до уваги положення ст. 94 КАС Ук раїни згідно яких, якщо судов е рішення ухвалене на корист ь сторони - суб'єкта владних по вноважень, суд присуджує з ін шої сторони всі здійснені не ю документально підтверджен і судові витрати, пов'язані із залученням свідків та прове денням судових експертиз. Ос кільки суду не надані докуме нтально підтверджені судові витрати відповідача, суд їх н е стягує.

Керуючись ст. ст. 11, 17, 69-72, 86, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного с удочинства України, суд,

П О С Т А Н О В И В :

У задоволені позову Приват ного підприємства “Донтранс ” до Головної інспекції на ав томобільному транспорті Мін істерства транспорту та зв' язків України про визнання п ротиправною та скасування по станови № 078379 від 22 квітня 2009 року про застосування до Приватн ого підприємства “Донтранс” фінансових санкцій у виді шт рафу у розмірі 1 700 грн. - відмо вити повністю.

Вступну та резолютивну час тини постанови проголошено 1 2 липня 2010 року у присутності пр едставників позивача та відп овідача.

Постанова у повному обсязі виготовлена 15 липня 2010 року.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження.

Заяву про апеляційне оскар ження постанови суду може бу ти подано протягом десяти дн ів з дня її проголошення до До нецького апеляційного адмін істративного суду через Доне цький окружний адміністрати вний суд.

Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то стро к подання заяви про апеляцій не оскарження обчислюється з дня отримання нею копії пост анови.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається до Донецького апеля ційного адміністративного с уду через Донецький окружний адміністративний суд протяг ом двадцяти днів після подан ня заяви про апеляційне оска рження.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Головуючий суддя Зекунов Е. В.

Судді А.С. Іванченков

В.В . Стойка

Дата ухвалення рішення12.07.2010
Оприлюднено02.08.2010
Номер документу10448007
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13541/10/0570

Ухвала від 18.08.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Радіонова О.О.

Постанова від 12.07.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зекунов Е. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні