Постанова
від 19.07.2010 по справі 2а-13836/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 липня 2010 р. спр ава № 2а-13836/10/0570

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: < година >

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Козачен ка А.В.

при секретарі Шалагіновій М.В.

за участю:

прокурора Смирнової Є .П.

представника позивача Малявіної Т.В.

представника відповідача Р ибінцева Р.О.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Про курора Пролетарського район у м. Донецька в інтересах держ ави в особі Донецького облас ного відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів до Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Літера» про стяг нення адміністративно-госпо дарських санкцій,

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Пролетарського району м. Дон ецька звернувся до Донецьког о окружного адміністративно го суду в інтересах держави в особі Донецького обласного відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів з адміні стративним позовом до Товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Літера» про стягнення адміністративно-господарсь ких санкцій.

В обґрунтуванн я позову зазначив, що відпові дач в 2009 році повинен був праце влаштувати 1 інваліда, фактич но ж, за даними звіту не працюв ало жодного інваліда. Отже, ві дповідач не виконав норматив по створенню 1 робочого місця по працевлаштуванню інвалід а, внаслідок чого йому були на раховані адміністративно-го сподарські санкції за нество рене робоче місце для забезп ечення працевлаштування інв аліда в 2009 році в сумі 4608,00 грн. В д обровільному порядку сума за боргованості відповідачем н е сплачена.

На підставі викладен ого просив стягнути з відпов ідача на користь Донецького обласного відділення Фонду с оціального захисту інваліді в адміністративно-господарс ькі санкції в сумі 4608,00 гривень .

Представ ник позивача в судовому засі данні уточнив позовні вимоги , просив стягнути з відповіда ча адміністративно-господар ські санкції в сумі 4605,56 грн. та п еню в сумі 57,96 грн. за порушення термінів сплати адміністрат ивно-господарських санкцій, а всього 4663,52 гривень.

Прокурор в судо вому засіданні підтримав уто чнені позовні вимоги, просив їх задовольнити.

Представник відпові дача у судовому засіданні по зовні вимоги визнав в повном у обсязі, проти їх задоволенн я не заперечував.

Заслухавши поясненн я представника позивача, про курора та представника відпо відача, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволен ню з наступних підстав.

Так, судом встановлен о, що звітом відповідача про з айнятість та працевлаштуван ня інвалідів за 2009 рік підтвер джено, що на підприємстві не п рацювало жодного інваліда, п ри нормативі для цього підпр иємства у 1 особу-інваліда, тоб то не виконав норматив по ств оренню 1 робочого місця по пра цевлаштуванню інваліда.

Відповідно до п.5 ст. 121 К онституції України та ст. 19 За кону України «Про прокуратур у» прокуратура здійснює нагл яд за додержанням прав і своб од людини і громадянина, доде ржанням законів органами вик онавчої влади, органами місц евого самоврядування, їх пос адовими і службовими особами .

Згідно вимог ст. 36-1 Зак ону України «Про прокуратуру » визначені засади представн ицтва прокуратурою інтересі в держави в суді, яке полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на з ахист у суді інтересів держа ви та громадян у випадках, пер едбачених Законом.

Відповід но до ч.3 ст.18 Закону України «Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні», під приємства, установи, організ ації, фізичні особи, які викор истовують найману працю, зоб ов' язані виділяти та створю вати робочі місця для працев лаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі міс ця, створювати для них умови п раці з урахуванням індивідуа льних програм реабілітації і забезпечувати інші соціальн о-економічні гарантії, перед бачені чинним законодавство м, надавати державній службі зайнятості інформацію, необ хідну для організації працев лаштування інвалідів, і звіт увати Фонду соціального захи сту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалід ів у порядку, встановленому К МУ.

Наданими позивачем д окументами (розрахунками сум адміністративно-господарсь ких санкцій за нестворені ро бочі місця для працевлаштува ння інвалідів) стверджено на явність заборгованості відп овідача в сумі 4605,56 гривень.

Відповідно до п. 1 Поло ження про Фонд соціального з ахисту інвалідів №1434 від 26.09.2002 ро ку, Фонд соціального захисту інвалідів є урядовим органо м державного управління і зд ійснює контроль за виконання м підприємствами, установами , організаціями, у тому числі п ідприємствами і організація ми громадських організацій і нвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю (далі - підприємства), но рмативу робочих місць для пр ацевлаштування інвалідів, ус тановленого Законом України "Про основи соціальної захищ еності інвалідів в Україні".

Відповідно до п. 4 цьог о Положення Фонд соціального захисту інвалідів здійснює контроль за виконанням підпр иємствами нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів та сплатою ними ад міністративно-господарськи х санкцій і пені.

Відповідно до статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інва лідів в Україні», для підприє мств, установ, організацій, у т ому числі підприємств, орган ізацій громадських організа цій інвалідів, фізичних осіб , які використовують найману працю, установлюється норма тив робочих місць для працев лаштування інвалідів у розмі рі чотирьох відсотків середн ьооблікової чисельності шта тних працівників облікового складу за рік, а якщо працює в ід 8 до 25 осіб, - у кількості одно го робочого місця. Підприємс тва, установи, організації, у т ому числі підприємства, орга нізації громадських організ ацій інвалідів, фізичні особ и, які використовують найман у працю, самостійно розрахов ують кількість робочих місць для працевлаштування інвалі дів відповідно до нормативу, встановленого частиною перш ою цієї статті, і забезпечуют ь працевлаштування інваліді в. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення. Підприєм ства, установи, організації, у тому числі підприємства, орг анізації громадських органі зацій інвалідів, фізичні осо би, які використовують найма ну працю, самостійно здійсню ють працевлаштування інвалі дів у рахунок нормативів роб очих місць виходячи з вимог с татті 18 цього Закону.

Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 рок у № 70 «Про реалізацію статей 19 т а 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інва лідів в Україні» та статтею 20 Закону встановлено обов' яз ок підприємств, установ, орга нізацій, у тому числі підприє мств, організацій громадськи х організацій інвалідів, фіз ичних осіб, які використовую ть найману працю, де середньо облікова чисельність працюю чих інвалідів менша, ніж уста новлена нормативом, передбач еним ст. 19 цього Закону, самост ійно в строк до 15 квітня року, н аступного за роком в якому ві дбулося це порушення, сплачу вати відділенням Фонду соціа льного захисту інвалідів адм іністративно-господарські с анкції, сума яких визначаєть ся згідно ст. 20 Закону.

Відповідно до ст. 20 Зак ону та Постанови передбачено , що порушення термінів сплат и адміністративно-господар ських санкцій тягне за собою нарахування пені у розмірі 120 відсотків річних Облікової ставки Національного Банку У країни за кожний календарний день прострочення.

Таким чином, за поруш ення термінів сплати адмініс тративно-господарських санк цій відповідачу була нарахов ана пеня в сумі 57,96 гривень, що п ідтверджується відповідним розрахунком.

Суд, перевіривши розр ахунки сум адміністративно - господарських санкцій за не створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2009 році та пені на заборгован ість по сплаті адміністратив но - господарських санкцій, приходить до висновку, що поз ивачем правильно, з урахуван ням вихідних даних для розра хунку сум санкції та пені, роб илося нарахування.

Враховуючи викладен е, суд вважає, що позовні вимог и позивача підлягають задово ленню в повному обсязі, так як він дійсно має право на відшк одування суми адміністратив но-господарських санкцій та пені на заборгованість, у від повідача є така заборгованіс ть, що було достовірно встано влено в судовому засіданні.

Відповідно до с т. 94 КАС України, якщо судове рі шення ухвалено на користь ст орони - суб' єкта владних п овноважень, судовий збір з ві дповідача, який не є суб' єкт ом владних повноважень, не ст ягується.

На підставі Пол оження про Фонд соціального захисту інвалідів №1434 від 26.09.2002 р оку, Закону України «Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні», Постанов и Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року № 70 «Про реалізаці ю статей 19 та 20 Закону України « Про основи соціальної захище ності інвалідів в Україні», к еруючись ст.ст.11, 86, 94, 98, 112, 158, 159, 160, 161, 162, 163 Кодексу адміністративного с удочинства України,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний по зов Прокурора Пролетарськог о району м. Донецька в інтерес ах держави в особі Донецьког о обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів до Товариства з обмеженою відповідальністю «Літера» п ро стягнення адміністративн о-господарських санкцій, зад овольнити в повному обсязі.

Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Літера» (83110, м. Донецьк, вул. Роздольна, 40/40, ЄДРПОУ 33756037) на кор исть Донецького обласного ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів адміністра тивно-господарські санкції з а не створення робочого місц я для працевлаштування інвал іда у 2009 році в розмірі 4605,56 гриве нь та пеню в сумі 57,96 гривень, а в сього 4663,52 грн., на рахунок 31216230700001, б анк Головне управління ДКУ в Донецькій області, код ЄДРПО У 34686537, МФО 834016.

Постанова в повному о бсязі складена 21.07.2010 року.

Заява про ап еляційне оскарження постано ви суду подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння, а в разі складення постан ови у повному обсязі - з дня ск ладення в повному обсязі - до Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через Дон ецький окружний адміністрат ивний суд.

Якщо постанову було проголошено у відсутності о соби, яка бере участь у справі , то строк подання заяви про ап еляційне оскарження обчислю ється з дня отримання нею коп ії постанови.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Донецького апеляційного адм іністративного суду через До нецький окружний адміністра тивний суд протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання зяви про апел яційне оскарження.

Суддя Козаченко А.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.07.2010
Оприлюднено02.08.2010
Номер документу10448205
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13836/10/0570

Постанова від 19.07.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Ухвала від 02.06.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні