Україна
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖН ИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
-------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 липня 2010 року Справ а № 2а-1713/10/1170
Кіровоградський окружн ий адміністративний суд у ск ладі:
головуючого судді - Сагу н А.В.;
при секретарі - Джебко А.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті К іровограді адміністративну справу за позовом Кіровогра дської об' єднаної державно ї податкової інспекції до П риватного підприємства "Мата дор-плюс-2005" про припинення пі дприємницької діяльності,-
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інсп екція у м. Кіровограді, яка зам інена на правонаступника Кір овоградську об' єднану держ авну податкову інспекцію (да лі по тексту - Кіровоградська ОДПІ) звернулась в суд з адмі ністративним позовом до Прив атного підприємства "Матадор -плюс-2005" (далі по тексту - ПП "Мат адор-плюс-2005"), в якому просила п рипинити підприємницьку дія льність юридичної особи.
Заявлені позовні вимоги о бґрунтовано тим, що відносно ПП "Матадор-плюс-2005" до ЄДРПОУ в несено відомості про відсутн ість підприємства за юридичн ою адресою.
У судовому засіданні пред ставник позивача Король Д. М. позовні вимоги підтримал а з підстав, зазначених у позо вній заяві.
Представник відповідача в судове засідання не з' явив ся повторно. На адресу відпов ідача направлялася повістка про виклик до суду, однак конв ерт повернувся без вручення адресату.
Згідно ст.93 ЦК України, місце знаходженням юридичної особ и є адреса органу або особи, як і відповідно до установчих д окументів юридичної особи чи закону виступає від її імені . Статтями 17, 19 Закону України „ Про реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб - підприє мців”, на уповноважений орга н юридичної особи покладено обов' язок подавати державн ому реєстратору відомості у разі зміни місцезнаходження юридичної особи.
У відповідності до ч. 8 ст. 35 КА С України, повістка вважаєть ся врученою юридичній особі, якщо вона доставлена за адре сою, внесенею до відповідног о державного реєстру.
В дане судове засідання, в п орядку ст. 39 КАС України, відпо відача викликано в судове за сідання шляхом поміщення ого лошення в газеті „Народне сл ово” (а.с. 34).
На підставі зазначених нор м, з врахуванням того, що конве рт направлявся на адресу, яка відповідно до витягу з ЄДРПО У є місцезнаходженням юридич ної особи та здійснення пові домлення відповідача про дат у, час і місце судового засіда ння через оголошення в газет і, суд вважає за можливе розгл янути справу без участі відп овідача.
Заслухавши представ ника позивача, дослідивши у с удовому засіданні докази, оц інивши їх за своїм внутрішні м переконанням, що ґрунтуєть ся на всебічному, повному і об 'єктивному розгляді у судово му процесі всіх обставин спр ави в їх сукупності, суд вваж ає, що позов підлягає задовол енню повністю з наступних пі дстав.
Права органів державної п одаткової інспекції закріпл ені ст.11 Закону України „Про д ержавну податкову службу в У країні”, зокрема, п.17 ч.1 цієї ст атті встановлює право держав ної податкової інспекції зве ртатися у передбачених закон ом випадках до судових орган ів із заявою (позовною заявою ) про скасування державної ре єстрації юридичної особи.
Отже, чинним законодавство м надано право державній под атковій інспекції на звернен ня до суду з адміністративни м позовом про скасування дер жавної реєстрації юридичної особи.
Судом встановлено, що 11 люто го 2005 року ПП "Матадор-плюс-2005" за реєстровано виконавчим комі тетом Кіровоградської міськ ої ради як юридична особа та 21 квітня 2005 року взяте на податк овий облік (а.с. 6, 10).
Відповідно до ст.ст. 2, 3 Закон у України “Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців” ві дносини, які виникають у сфер і державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців, регулюються Кон ституцією України, цим Закон ом та нормативно - правовим и актами, прийнятими відпові дно до цього Закону. Дія цього Закону поширюється на держа вну реєстрацію всіх юридични х осіб незалежно від організ аційно-правової форми, форми власності та підпорядкуванн я, а також фізичних осіб - під приємців.
Пунктом 1 ст. 59 Господарсько го кодексу України передбаче но, що припинення діяльності суб' єкта господарювання зд ійснюється шляхом його реорг анізації (злиття, приєднання , поділу, перетворення) або лік відації - за рішенням власни ка (власників) чи уповноважен их ним органів, за рішенням ін ших осіб - засновників суб' єкта господарювання чи їх пр авонаступників, а у випадках передбачених цим Кодексом - за рішенням суду.
Відповідно до п. 1 ст. 247 Госпо дарського кодексу України у разі здійснення суб' єктом г осподарювання діяльності, що суперечить закону, до нього м оже бути застосовано адмініс тративно-господарську санкц ію у вигляді скасування держ авної реєстрації цього суб' єкта та його ліквідації.
Згідно з частиною 1 статті 33 З акону України "Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців " юридична особа припиняєтьс я в результаті передання всь ого свого майна, прав та обов' язків іншим юридичним особам - правонаступникам у резуль таті злиття, приєднання, поді лу, перетворення (реорганіза ції) або в результаті ліквіда ції за рішенням, прийнятим за сновниками (учасниками) юрид ичної особи або уповноважени м ними органом, за судовим ріш енням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених зако ном.
Підпунктами 5 пункту 2 статт і 38 вищевказаного Закону визн ачено, що підставою для поста новлення судового рішення що до припинення юридичної особ и, що не пов' язано з банкрутс твом юридичної особи, зокрем а є наявність в Єдиному держа вному реєстрі запису про від сутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженн ям.
Згідно ч. 8 ст. 19 вказаного Зак ону якщо до Єдиного державно го реєстру не внесено запис п ро відсутність юридичної осо би за її місцезнаходженням, т о в разі неодержання реєстра ційної картки про підтвердже ння відомостей про юридичну особу в установлений частино ю сьомою цієї статті строк, а т акож у разі одержання держав ним реєстратором від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юрид ичної особи за її місцезнахо дженням державний реєстрато р зобов'язаний у строк, що не п еревищує десяти робочих днів з дати, яка встановлена для по дання реєстраційної картки п ро підтвердження відомостей про юридичну особу, або з дати одержання повідомлення від органу державної податкової служби, направити рекомендо ваним листом юридичній особі повідомлення про необхідніс ть подання державному реєстр атору реєстраційної картки п ро підтвердження відомостей про юридичну особу.
У разі повернення до держав ного реєстратора рекомендов аного листа з відміткою відд ілення зв'язку про відсутніс ть юридичної особи за вказан ою адресою або неподання юри дичною особою протягом місяц я з дати направлення їй відпо відного повідомлення реєстр аційної картки про підтвердж ення відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного де ржавного реєстру запис про в ідсутність юридичної особи з а її місцезнаходженням або з апис про відсутність підтвер дження відомостей про юридич ну особу.
Як вбачається з матеріалів справи, 12 липня 2007 року на адрес у відповідача було направлен о повідомлення про необхідні сть підтвердження реєстраці йних даних. 24 березня 2008 року по відомлення повернулось з від міткою про відсутність підпр иємства за юридичною адресою . 3 квітня 2008 року до ЄДРПОУ внес ено відомості про відсутніст ь підприємства за юридичною адресою (а.с. 9).
Відповідно до ч.1 ст.42 Констит уції України кожен має право на підприємницьку діяльніст ь, яка не заборонена законом. П ри цьому ст.67 Конституції Укр аїни встановлює, що кожен зоб ов' язаний сплачувати подат ки і збори в порядку і розміра х встановлених законом.
Згідно п.2. ст.38 Закону Україн и “Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців” державна р еєстрація припинення юридич ної особи, крім іншого, провод иться у разі: постановлення с удового рішення про припинен ня юридичної особи.
Враховуючи, викладені обст авини, суд вважає, що наявні вс і фактичні підстави для прип инення юридичної особи ПП "Ма тадор-плюс-2005", зокрема той факт , що до ЄДРПОУ внесено відомо сті про відсутність підприєм ства за юридичною адресою, а т ому адміністративний позов п ідлягає задоволенню.
Відповідно до ч.1 ст.38 Закону України “Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців” суд, який постановив рішення щод о припинення юридичної особи , що не пов' язане з банкрутст вом юридичної особи, у день на брання таким рішенням законн ої сили направляє його копію державному реєстратору за м ісцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиног о державного реєстру запису про судове рішення.
Згідно ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є су б' єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юр идична особа, судові витрати , здійсненні позивачем, з відп овідача не стягуються.
Керуючись ст.ст.94, 158 - 1 63 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Позовну заяву задовольн ити повністю.
Припинити юридичну особу п риватне підприємство “Матад ор - плюс -2005”, код -33372727, що зареєс троване за адресою: м. Кіров оград , вул. Індустріальна, 62 , в зв' язку з ліквідацією, не пов' язаною з банкрутством юридичних осіб.
Призначити ліквідаційну к омісію в кількості трьох осі б у складі членів комісії пре дставників Кіровоградської об' єднаної державної пода ткової інспекції Кіровоград ської області.
Встановити строк роботи лі квідаційної комісії 70 днів.
Ліквідаційній комісії про вести заходи щодо ліквідації приватного підприємства “Ма тадор - плюс -2005”визначені ст .ст. 60,61 Господарського кодексу України.
Копію постанови, після набр ання постанови суду законної сили, направити державному р еєстратору виконавчого комі тету Кіровоградської місько ї ради.
Судові витрати віднести за рахунок держави.
Постанова суду може бути ос каржена в апеляційному поряд ку до Дніпропетровського апе ляційного адміністративног о суду через Кіровоградський окружний адміністративний с уд шляхом подачі заяви про ап еляційне оскарження постано ви суду протягом 10 днів з дня ї ї проголошення, а в разі прого лошення вступної та резолюти вної частин постанови - з дня с кладання постанови в повному обсязі відповідно до ст.160 КАС України. Апеляційна скарга п одається протягом 20 днів післ я подання заяви про апеляцій не оскарження. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього под ання заяви про апеляційне ос карження, якщо скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви.
Дата складення та підписа ння постанови в повному обся зі - 14.07.2010 року
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду А. В. Саг ун
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2010 |
Оприлюднено | 02.02.2011 |
Номер документу | 10448347 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Сагун А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні