ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 лютого 2022 року Справа № 160/18364/21
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Єфанової О.В.
розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» до Дніпровської митниці Держмитслужби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
ВСТАНОВИВ:
26.10.2021 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду звернулось Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» до Дніпровської митниці Держмитслужби, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Дніпровської митниці Держмитслужби №0000010/7.5-19 від 03.09.2021 року.
В обґрунтування позовної заяви зазначено, що 15.12.2019 року між позивачем та Lindsay Serbest укладено контракт №LIN-DG 19-12. Згідно Додатку №1 до контракту покупець поставив позивачу зрошувальну систему вартістю 54700 доларів США. Дане також підтверджується інвойсом. Даний товар був оплачений, що підтверджується відповідними платіжними дорученнями. Позивач зауважує, що відсутність експортної декларації станом на момент митного оформлення підтверджується листом продавця від 06.03.2020 року. Надалі, у зв`язку з отримання Держмитслужбою України від митних органів Республіки Туреччина інформації щодо вартості товару заявленої при вивезенні даного товару з Республіки Туреччина, позивачем отримано від відповідача запит про надання пояснень та їх документальних підтверджень з питань митного оформлення товару за митною декларацією №UA500020/2020/209301 від 31.03.2020 року. Позивач зауважує, що ним придбано частину товару на суму 54700 доларів США від загальної суми 92704,42 доларів США, що беззаперечно підтверджується Додатком №1 від 15.12.2019 року, інвойсом №BV2927 від 15.12.2019 року та Додатковою угодою від 17.03.2021 року. Враховуючи означене, позивач зауважує, що ціна імпортного товару складає саме 54700 доларів США, а отже митницею протиправно збільшено суми грошових зобов`язань та прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення. У зв`язку з чим, позивач просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі та призначено розгляд останньої за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).
05.11.2021 року Дніпровська митниця звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із відзивом на позовну заяву.
В обґрунтування відзиву відповідач зазначив, що Держмитслужбою України від митних органів Республіки Туреччина отримано експортну декларацію та рахунки фактури щодо поставки позивачу товару на суму 92704,42 доларів США, в свою чергу, позивачем при митному оформленні вказаного товару заявлено ціну вказаного товару у сумі 54700 доларів США. Таким чином, при співставленні вказаних сум виникла розбіжність, у зв`язку з чим, позивачем знижено митну вартість імпортного товару. Відповідач зауважує, що під час перевірки позивачем додаткові документи, що підтверджують процедуру декларування та митного оформлення до відповідача не надавались. Таким чином, відповідачем прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення. Окрім цього, відповідач зауважує, що Додаткова угода від 17.03.2021 року була підписана пізніше дати митного оформлення даного товару, дати видачі інвойсу та дати сплати за вказаний товар. У зв`язку з чим, відповідач просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.
Також відповідачем у відзиві заявлено клопотання про заміну відповідача по справі, а саме: Дніпровську митницю Держмитслужби на Дніпровську митницю.
12.11.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із відповіддю на відзив, в якій відповідач підтримав свою позицію, викладену у позовній заяві.
12.11.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із клопотанням про розгляд справи у загальному позовному провадженні.
15.11.2021 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду перейдено до розгляду даної справи за правилами загального позовного провадження.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із заявою про заміну відповідача по справі, а саме: Дніпровську митницю Держмитслужби на Дніпровську митницю.
Суд дійшов висновку про наявність достатніх підстав для заміни відповідача по справ, а саме: Дніпровську митницю Держмитслужби (код ЄДРПОУ 43350935) замінено на Дніпровську митницю (код ЄДРПОУ 43971371).
В останнє судове засідання сторони не прибули, позивач надав заяву про розгляд справи за відсутності його представника. Тому суд вирішив справу в письмовому провадженні без участі представників сторін.
Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини на яких ґрунтується позовна заява, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини справи.
15.12.2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» (покупець) та Lindsay Sulama ve Altyapi San ve Tic A.S. (Туреччина) (продавець) укладено Контракт №LIN-DG 19-12 (далі- Контракт).
Відповідно до п.4.1 Контракту ціна одиниці товару, кількість і загальна вартість кожної партії товару визначається окремо по кожній поставці в Додатку. Кожний Додаток, підписаний уповноваженими представниками сторін, являє собою чинне зобов`язання для продавця продати, а для покупця придбати товар на умовах цього контракту. Цей контракт є винятковим джерелом для цілей регулювання Додатка.
Додатком №1 до Контракту №LIN-DG 19-12 від 15.12.2019 року визначено, що продавець поставляє товар покупцю, а саме: зрошувальна система LINDSAY «Zimmatic» GEO 170 м./Irrigation system LINDSAY «Zimmatic» GEO 170 м. загальною вартістю 54700,00 доларів США.
Пунктом 4 Додатку №1 визначено, що поставка товару здійснюється в строк до 15-го березня 2020 року.
Інвойсом №BV2927 від 15.12.2019 року визначено, що Lindsay Sulama ve Altyapi San ve Tic A.S. поставило Товариству з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» зрошувальну систему LINDSAY «Zimmatic» GEO 170 м./Irrigation system LINDSAY «Zimmatic» GEO 170 м. загальною вартістю 54700,00 доларів США.
Оплата Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» за вказаний товар Lindsay Sulama ve Altyapi San ve Tic A.S. підтверджується платіжними дорученнями №2JBKLJC від 21.12.2019 року та №3JBKLK2 від 19.02.2020 року.
Митне оформлення вказаного товару здійснено відповідно до митної декларації №UA500020/2020/209301 від 31.03.2020 року.
17.03.2021 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» та Lindsay Sulama ve Altyapi San ve Tic A.S. укладено Додаткову угоду до Контракту №LIN-DG 19-12 від 15.12.2019 року, якою встановлено, що повна вартість товару в повній комплектації і готової до використання складала 92704,42 доларів США.
Також даною додатковою угодою визначено, що продавець продав, а покупець купив частину товару, яка зазначена в п.1.1 додаткової угоди, на загальну суму 54700,00 доларів США, в комплектації, яка узгоджена в Додатку №1 від 15.12.2019 року та інвойсі №BV2927 від 15.12.2019 року.
Листом Департаменту митних платежів та митної вартості Державної митної служби України від 18.12.2020 №15/15-02-02/7.10/1835 до Одеської митниці Держмитслужби доведена відповідь митної адміністрації Республіки Туреччина щодо перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів, що були ввезені на митну територію України на адресу ТОВ «ДНІПРО-ГАЗОН» (код ЄДРПОУ 41419785) за МД від 31.03.2020 №UA500020/2020/209301.
Згідно інформації, отриманої від митної адміністрації Республіка Туреччина, вартість товарів складає 92704,42 доларів США на умовах поставки FCA.
20.07.2021 року Дніпровська митниця повідомлення №2 попередила Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» про проведення документальної невиїзною перевірки дотримання ТОВ «ДНІПРО-ГАЗОН» вимог законодавства України з питань митної справи в частині правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів за митною декларацією №UA500020/2020/209301 від 31.03.2020 року, тривалістю 3 робочі дні від 02.08.2021 року.
06.08.2021 року Дніпровською митницею складено Акт №0003/21/7.5-19/0041419785 про результати документальної невиїзної перевірки ТОВ «ДНІПРО-ГАЗОН» дотримання вимог законодавства України з питань митної справи в частині правильності визначення бази оподаткування товару при оформленні митної декларації №UA500020/2020/209301 від 31.03.2020 року.
Даним актом встановлено, що відповідно до граф 12 та 45 митної декларації №UA500020/2020/209301 від 31.03.2020 року митна вартість товару складає 1578424,07 грн. дана вартість була самостійно визначена декларантом за основним методом відповідно до статті 58 Митного кодексу. Генеральною дирекцією з міжнародних угод та ЄС Міністерства торгівлі Республіки Туреччина листом від 19 серпня 2020 року №29980007-724.01.02/UA-56094979-55824222 були надані копії експортної декларації від 12.03.2020 №20TR59030000040084 та рахунку-фактури від 11.03.2020 №2020000000179, на підставі яких було здійснено митне оформлення товару при його експорті з Республіки Туреччина. Відповідно до відомостей, внесених до експортної декларації від 12.03.2020 №20TR59030000040084 та рахунку-фактури від 11.03.2020 №2020000000179, вартість товару склала 92704,42 дол. США (по курсу НБУ на 31.03.2020 2608526,24 грн.). При співставленні зазначених показників вартості встановлено, що вартість товару, задекларованого за митною декларацією від 31.03.2020 №UA500020/2020/209301 була менша від його вартості, зазначеній у експортної декларації від 12.03.2020 №20TR59030000040084 та рахунку-фактури від 11.03.2020 №2020000000179 наданим Генеральною Дирекцією міжнародних угод ЄС Міністерства торгівлі Республіки Туреччина на 1030102,17 грн. При цьому, співставлення даних зазначених у документах наданих Генеральною Дирекцією міжнародних угод ЄС Міністерства торгівлі Республіки Туреччина та документах наданих ТОВ «ДНІПРО-ГАЗОН» при митному оформлені товару за митною декларацією від 31.03.2020 №UA500020/2020/209301 встановлена відповідність: - продавця товару фірма «Lindsey Sulama ve Altyapi San ve Tic A.S. (Туреччина); - покупця товару ТОВ «ДНІПРО-ГАЗОН»; - найменування товару зрошувальна система «Zimmatic»; - ваги брутто 10200кг; - ваги Нетто 9249,17 кг; - місць 11; - номеру контейнера САІU8371550; - коду товарної позиції товарної номенклатури 8424. Таким чином, відповідно до інформації, отриманої від Генеральної Дирекції міжнародних угод та ЄС Міністерства торгівлі Республіки Туреччина листом від 19 серпня 2020 року №29980007-724.01.02/UA-56094979-55824222 встановлено заниження ТОВ «ДНІПРО-ГАЗОН» митної вартості товару, заявленої до митного оформлення за митною декларацією від 31.03.2020 №UA500020/2020/209301.
Під час проведення перевірки, ТОВ «ДНІПРО-ГАЗОН» додаткові документи та відомості, що підтверджували процедуру декларування та митного оформлення товару, до Дніпровської митниці не надавалися.
Документальною невиїзною перевіркою встановлено порушення ТОВ «ДНІПРО-ГАЗОН» пункту 2 частини 2 статті 52, пункту 2 частини 3 статті 75 Митного кодексу України в результаті чого занижено податкове зобов`язання по сплаті податку на додану вартість за митною декларацією від 31.03.2020 №UA500020/2020/209301 на загальну суму 206020,42 грн.
25.08.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» звернулось до Дніпровської митниці із запереченнями до акту №0003/21/7.5-19/0041419785 від 06.08.2021 року.
31.08.2021 року Дніпровською митницею розглянуто заперечення ТОВ «ДНІПРО-ГАЗОН» від 25.08.2021 року та висновком №3/0003/21/7.5-19/0041419785/7.5-19 від 30.08.2021 року повідомило, що грошові зобов`язання та висновки, викладені в акті перевірки відповідають нормам чинного законодавства та є обґрунтованими.
На підставі акту перевірки №0003/21/7.5-19/0041419785 від 06.08.2021 року, Дніпровською митницею прийнято податкове повідомлення-рішення №0000010/7.5-19 від 03.09.2021 року, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем - податок на додану вартість, на загальну суму 257525,54 грн., в тому числі за податковими зобов`язаннями в сумі 206020,43 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) в сумі 51505,11 грн.
Вказані обставини слугували для звернення до суду з даною позовною заявою.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст.49 Митного кодексу України (далі - МК України) митною вартістю товарів, які переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.
Згідно зі ст.50 МК України відомості про митну вартість товарів використовуються для: 1) нарахування митних платежів; 2) застосування інших заходів державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності України; 3) ведення митної статистики; 4) розрахунку податкового зобов`язання, визначеного за результатами документальної перевірки.
Відповідно до ч.3 ст.345 МК України митні органи мають право здійснювати митний контроль шляхом проведення документальних виїзних (планових або позапланових) та документальних невиїзних перевірок дотримання законодавства України з питань митної справи щодо: 1) правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів; 2) обґрунтованості та законності надання (отримання) пільг і звільнення від оподаткування; 3) правильності класифікації згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо яких проведено митне оформлення; 4) відповідності фактичного використання переміщених через митний кордон України товарів заявленій меті такого переміщення та/або відповідності фінансових і бухгалтерських документів, звітів, договорів (контрактів), калькуляцій, інших документів підприємства, що перевіряється, інформації, зазначеній у митній декларації, декларації митної вартості, за якими проведено митне оформлення товарів у відповідному митному режимі; 5) законності переміщення товарів через митний кордон України, у тому числі ввезення товарів на територію вільної митної зони або їх вивезення з цієї території.
Згідно з ч.2 ст.351 МК України документальна невиїзна перевірка проводиться у разі:
1) виявлення ознак, що свідчать про можливе порушення законодавства України з питань митної справи, за результатами аналізу електронних копій митних декларацій, інформації, що стосується товарів, митне оформлення яких завершено, отриманої від суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності та виробників таких товарів, з висновків акредитованих відповідно до законодавства експертів;
2) надходження від уповноважених органів іноземних держав документально підтвердженої інформації про непідтвердження автентичності поданих митному органові документів щодо товарів, митне оформлення яких завершено, недостовірність відомостей, що в них містяться, а також запитів стосовно надання інформації про зовнішньоекономічні операції, які здійснювалися за участю суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності - резидентів України.
Частиною 1 ст.351 МК України передбачено, що предметом документальних невиїзних перевірок є дані про своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати митних платежів при переміщенні товарів через митний кордон України підприємствами, а також при переміщенні товарів через митний кордон України громадянами з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств.
Положеннями МК України визначено, що митний контроль - це сукупність заходів, що здійснюються митними органами в межах своїх повноважень з метою забезпечення додержання норм МК України, законів та інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку.
З метою здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів, митний орган, відповідно до ч.5 ст.54 МК України має право: проводити в порядку, визначеному статтями 345 - 354 цього Кодексу, перевірки правильності визначення митної вартості товарів після їх випуску.
Як встановлено судом, підставою проведення відповідачем документальної невиїзної перевірки позивача стало отримання Одеською митницею Держмитслужби листа Департаменту митних платежів та митної вартості Державної митної служби України від 18.12.2020 №15/15-02-02/7.10/1835, з якого вбачається, що з отриманої від митної адміністрації Республіки Туреччина, вартість товарів складає 92704,42 доларів. Митне оформлення даного товару здійснювалось позивачем за митною декларацією №UA500020/2020/209301 від 31.03.2020 року, в якій митна вартість товару складає 1578424,07 грн. (54700,00 доларів США) та була самостійно визначена декларантом за основним методом відповідно до статті 58 МК України.
При цьому, судом також встановлено, що Генеральною дирекцією з міжнародних угод та ЄС Міністерства торгівлі Республіки Туреччина листом від 19 серпня 2020 року №29980007-724.01.02/UA-56094979-55824222 були надані копії експортної декларації від 12.03.2020 №20TR59030000040084 та рахунку-фактури від 11.03.2020 №2020000000179, на підставі яких було здійснено митне оформлення товару при його експорті з Республіки Туреччина. Відповідно до відомостей, внесених до експортної декларації від 12.03.2020 №20TR59030000040084, вартість товару склала 92704,42 дол. США (по крусу НБУ на 31.03.2020 2608526,24 грн.).
Однак, позивач посилається на лист Lindsay Sulama ve Altyapi San ve Tic A.S. від 06.03.2020 року, в якому зазначено, що завод продавця знаходиться в зоні вільної торгівлі, а отже дана компанія не оформлює експортну декларацію на товар, відвантажений із заводу Туреччини, в тому числі товар відповідно до Додатку №1 від 15.12.2019 року до Контракту №LIN-DG 19-12 від 15.12.2019 року.
Вказаний лист було подано позивачем при митному оформленні товару відповідно до митної декларації №UA500020/2020/209301 від 31.03.2020 року.
Однак, суд критично ставиться до вказаного листа, оскільки фактично Lindsay Sulama ve Altyapi San ve Tic A.S. як експортером було оформлено відповідну експортну декларацію при митному оформленні вказаного товару в Туреччині.
Окрім цього, суд звертає увагу, що в митній декларації визначено, що кількість імпортованого товару складає 1 шт., а вага брутто 10200 кг.
Вага імпортованого товару 10200 кг. також визначена у сертифікаті про походження товару №S0265409, сертифікаті міжпортового перевезення №AD2001101664 та ваговому сертифікаті, виданому продавцем.
Вага дана товару 10200 кг також визначена в експортній декларації від 12.03.2020 №20TR59030000040084 з Республіки Туреччина.
Таким чином, доводи позивача про покупку частини товару спростовуються вищенаведеним співставленням ваги придбаного товару та товару, який подано до митного оформлення в Україні.
Щодо посилання позивача на Додаткову угоду від 17.03.2021 року до Контракту №LIN-DG 19-12 від 15.12.2019 року, суд зазначає наступне.
Вказана додаткова угода не була подана позивачем під час митного оформлення вказаного товару за митною декларацією №UA500020/2020/209301 від 31.03.2020 року.
Окрім цього, суд звертає увагу, що позивачем на запит Дніпровської митниці щодо надання інформації та пояснень стосовно обставин митного оформлення за митною декларацією №UA500020/2020/209301 від 31.03.2020 року було подано дану додаткову угоду без підпису та печатки турецької сторони.
Дана обставина також не заперечується позивачем.
Таким чином, суд не приймає Додаткову угоду від 17.03.2021 року до Контракту №LIN-DG 19-12 від 15.12.2019 року як ту обставину, якою встановлено покупку позивачем частини товару вартістю 54700,00 доларів США.
Крім цього, суд зауважує, що під час проведення перевірки відповідачем не надано оцінки рахунку-фактурі від 11.03.2020 №2020000000179, який наданий Генеральною дирекцією з міжнародних угод та ЄС Міністерства торгівлі Республіки Туреччина, не здійснено переклад вказаного документу.
В свою чергу, позивачем надано переклад вказаного документу та з вказаного перекладу судом встановлено, що загальна вартість поставленого товару складає 92704,42 доларів США, а також наявна інформація про застосування знижки 47% у розмірі 43377,83 доларів США.
Однак, при застосуванні вказаної знижки вартість товару складатиме 49326,59 доларів США., а отже також наявні розбіжності між сумою, визначеною у додатку №1 та інвойсі №BV2927 від 15.12.2019 року.
Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Аналогічна позиція стосовно обов`язку доказування була висловлена Європейським судом з прав людини у пункті 36 справи Суомінен проти Фінляндії (Suominen v. Finland), від 01.07.2003 року №37801/97, в якому він зазначив, що хоча національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін, орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень (рішення).
Позивач інших вмотивованих доводів на підтвердження позову не надав, натомість, відповідач виконав покладений на нього ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України обов`язок, а саме, довів правомірність свого рішення, чим спростував твердження позивача про порушення його прав та інтересів.
У зв`язку з чим, суд дійшов висновку про відсутність підстав для визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Дніпровської митниці Держмитслужби №0000010/7.5-19 від 03.09.2021 року.
Повно та всебічно дослідивши матеріали справи, проаналізувавши чинне законодавство України, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» до Дніпровської митниці про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.
Керуючись ст. 2-10, 72-77, 139, 241-246, 250, 251, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ГАЗОН» до Дніпровської митниці про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовити.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.В. Єфанова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.02.2022 |
Оприлюднено | 21.06.2022 |
Номер документу | 104541775 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Єфанова Ольга Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Єфанова Ольга Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Єфанова Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні